ما امروز قصد داریم شما را با بهترین کلینیک زیبایی در رشت آشنا کنیم. امروزه افراد به زیبایی پوست و مو اهمیت بسیاری می دهند. در کلینیک های زیبایی خدمات زیبایی، پوست و مو انجام می‌ شود که افراد می توانند با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این خدمات استفاده کنند. افراد به زیبایی پوست، مو و اندام خود اهمیت بسیاری می دهند و در کلینیک های زیبایی خدماتی برای پوست و مو به افراد ارائه می شود. ما در این مقاله لیستی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک در معنای لغوی به معنای درمانگاه و یا یک مطب می‌ باشد و در اصطلاح به ساختمان و بخشی از یک بیمارستان و مرکز بهداشتی و درمانی گفته می شود که مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دارد و با دریافت پروانه تخصصی خدمات زیبایی و خدمات مربوط به پوست و مو به مراجعین ارائه می شود. مجوز تاسیس کلینیک زیبایی به یک متخصص که در زمینه پوست و زیبایی تخصص دارد داده می شود. برای تاسیس یک کلینیک زیبایی حداقل دو پزشک متخصص زیبایی و عمومی ضرورت دارد.

افرادی که در پوست خود دارای مشکلات و چین و چروک هایی هستند و کسانی که دارای بیماری های مربوط به پوست و مو هستند و ریزش مو دارند می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران از خدمات کلینیک استفاده کنند. در کلینیک های زیبایی خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی با کیفیت بسیار بالایی به افراد مراجعه کننده ارائه داده می شود. سعی کنید برای انجام این خدمات به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه کنید. در این کلینیک ها پزشکان معتبر و حرفه ای در زمینه زیبایی فعالیت دارند که ابتدا سلامت زیبا جو را با آزمایش ‌های مختلف بررسی می‌ کنند و بعد روش مناسبی را برای درمان وی در نظر می گیرند.

کلینیک زیبایی چیست؟

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در رشت

افرادی که قصد مراجعه به کلینیک های زیبایی را دارند باید سعی کنند بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در رشت مدرک و مجوز از وزارت بهداشت می باشد. سعی کنید به کلینیکی مراجعه نمایید که دارای مدرک و مجوز از وزارت بهداشت باشد زیرا چنین کلینیکی توسط وزارت بهداشت تایید شده است و کاملا معتبر می باشد.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم در بهترین کلینیک زیبایی کادر پزشکی کلینیک می باشد. مهم است که در یک کلینیک از متخصصان و پزشکان ماهری استفاده شود که دارای مدرک پزشکی معتبر و مهارت لازم باشد پس به کلینیکی مراجعه نمایید که متخصصان و پزشکان دارای تجربه بسیاری در حیطه فعالیت خود باشند.
  • از دیگر ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت است داشتن دستگاه های مجهز و پیشرفته می باشد. به کلینیکی مراجعه نمایید که دستگاه های بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات به افراد داشته باشند و همچنین از بهترین روش ها و متدهای زیبایی برای افراد استفاده کنند.
  • بهترین کلینیک زیبایی در رشت کلینیکی است که قبل از انجام هر گونه عمل به افراد مشاوره دهند تا بتوانند متناسب با نیاز پوست و موی خود مشاوره دریافت کنند.
  • از دیگر ویژگی هایی که بسیار مهم است تمیزی و مرتب بودن کلینیک می باشد. باید در کلینیک های زیبایی برای هر بیمار از تجهیزات یکبار مصرف استفاده شود. همچنین کسانی که در کلینیک مشغول فعالیت هستند باید تمام تلاش خود را بکنند تا به تمامی سوالات افراد مراجعه کننده با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهند.

10 تا از بهترین کلینیک زیبایی در رشت را بشناسید!

کلینیک پزشکی زیبایی وایو

کلینیک پزشکی زیبایی وایو

کلینیک زیبایی و لیزر پزشکی وایو یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در رشت هستید به این کلینیک مراجعه نمایید. در کلینیک زیبایی وایو خدمات با بالاترین کیفیت به افراد ارائه می شوند. این کلینیک دارای بهترین و جدیدترین تجهیزات می‌ باشد و از جدیدترین روش های روز دنیا و با کیفیت ترین مواد در این کلینیک استفاده می شود.

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد:

  • مجهز به دستگاه لیزر سه طول موج سوپرانو آیس تیتانیوم 2022

خدمات پزشکی زیبایی:

  • فشیال تخصصی (پاکسازی)
  • تزریق بوتاکس (صورت ؛ تعریق؛ میگرن)
  • تزریق فیلر
  • مزوتراپی
  • مزونیدلینگ
  • پلاسماتراپی(بلفاروپلاستی؛ رفع چروک و اسکار و …)
  • آر اف فرکشنال
  • خالبرداری
  • الکترولیز موهای زائد سفید

تجهیزات مطب:

  • دستگاه لیزر سه طول موج سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۲
  • آراف فرکشنال نتل
  • پلاسما فایربولت
  • دستگاه های فیشیال
  • آر اف سرجری
  • میکرونیدلینگ

شماره تماس:

01332332762
091112460437

ادرس: رشت؛ خیابان مطهری؛ کوچه مطهر؛ ساختمان بنان؛ طبقه اول

کلینیک زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می‌ رود. این کلینیک در سال 1392 تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک زیبایی آلما خدمات خود را در زمینه پوست و زیبایی با کیفیت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار می‌دهد. این کلینیک مشاوره های تخصصی فراوانی در مباحث مختلف مربوط به پوست و زیبایی به افراد ارائه می دهد. کلینیک زیبایی آلما دارای تجهیزات بسیار پیشرفته پزشکی می باشد و پزشکان و متخصصان مجربی دارد.

خدمات کلینیک زیبایی آلما:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، منظریه، بالای داروخانه فارابی، طبقه پنجم، واحد 11

شماره تماس: 01333662196

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. این کلینیک در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. مدیریت این کلینیک بر عهده دکتر فیاض مقدم می باشد که یکی از پزشکان مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست می باشند. ایشان بیش از 20 سال سابقه در حیطه فعالیت خود دارند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. این کلینیک بیش از یک دهه سابقه دارد و یکی از بهترین کلینیک ها به شمار می رود. کلینیک زیبایی باران دارای کادر درمانی مجرب و متخصصی می باشد. همچنین این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته ای برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین است. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به زیبایی، پوست و مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی باران:

  • لیفتینگ و جوانسازی پوست
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، رو به روی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319

کلینیک زیبایی مارلیک

کلینیک زیبایی مارلیک

کلینیک زیبایی مارلیک یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. این کلینیک با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری حرفه ای و مجرب با کیفیت ترین خدمات را در زمینه زیبایی پوست به افراد ارائه می‌ دهد. کلینیک زیبایی مارلیک در محیطی مجهز، مناسب و آرام بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می دهد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی مارلیک:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، بلوار نماز، ساختمان پزشکان مارلیک، طبقه پنجم، واحد 13

شماره تماس: 01333720617

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می‌ رود. کلینیک زیبایی لاوین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. این کلینیک دارای کادری بسیار مجرب و متخصص است. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین است. کلینیک زیبایی رویال در سال 1395 با هدف ارائه بالاترین کیفیت خدمات زیبایی شروع به کار کرده است. کلینیک زیبایی رویال دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مرغوب ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی رویال:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، بلوار سمیه، نبش خیابان 143

شماره تماس: 01333759498

 کلینیک زیبایی دی

کلینیک زیبایی دی

کلینیک زیبایی دی یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب می باشد. کلینیک زیبایی دی دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص است که تمامی تلاش خود را می کنند با استفاده از مرغوب ترین مواد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند.

خدمات کلینیک زیبایی دی:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • جوانسازی پوست

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای خیابان 95، ساختمان گلستانه، واحد 3

شماره تماس: 01332130586

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک زیر نظر دکتر سیده فاطمه میری فر فعالیت دارد. کلیه خدمات زیبایی و تناسب اندام در این کلینیک انجام می شود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به افراد مراجعه کننده می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی ارژنا:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بعد از تقاطع اول، جنب بهارستان، پلاک 90، طبقه اول، واحد دوم، کلینیک ارژنا

شماره تماس: 01333730411

کلینیک زیبایی هیوا

کلینیک زیبایی هیوا

کلینیک زیبایی هیوا یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به مراجعین است. کلینیک زیبایی هیوا دارای کادر درمان و پزشکان بسیار مجرب و متخصص در زمینه های پوست، مو و زیبایی می باشد. از مرغوب ترین مواد در این کلینیک استفاده می‌ شود افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی و لیزر به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی هیوا:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • کربوکسی تراپی

آدرس: رشت، خیابان طالقانی، رو به روی سه راه معلم، بالای داروخانه شبانه روزی سیف پور، مجتمع آیدا، ورودی داخل بن بست زحل، طبقه دوم، واحد چهارم، کلینیک هیوا

شماره تماس: 01333238862

خدمات کلینیک زیبایی

تزریق ژل و فیلر

افرادی که دارای چین و چروک هایی در صورت هستند و گودی هایی در صورت دارند می توانند با استفاده از ژل ها و فیلر ها چین و چروک ها و گودال های ایجاد شده روی پوست را درمان کنند تا پوست ظاهری صاف و یک دست داشته باشد. تزریق ژل به لب و گونه ها و زاویه سازی صورت جزء پرطرفدارترین امور زیبایی می باشند. اغلب سلول ها بر پایه اسید هیالورونیک هستند و از خاصیت ذخیره‌ سازی رطوبت برخوردارند. افراد می‌ توانند برای انجام تزریق ژل و فیلر به بهترین دکتر تزریق ژل در رشت مراجعه نمایند.

تزریق بوتاکس به صورت

یکی از روش های کوتاه مدت و موثر برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت بوتاکس است. این روش یکی از روش های بسیار پرطرفدار می باشد. مواد بوتاکس که در واقع همان سم بوتولونیوم است که به عضلات قسمت مورد نظر صورت تزریق می شود و سبب فلج شدن عضلات می‌ شود. زمانی که عضلات ناحیه تحت درمان فلج شده و از کار بیفتد می توانید کاهش چین و چروک ها را در نواحی مختلف را مشاهده کنید. ماندگاری بوتاکس بین 4 الی 6 ماه می باشد.

لیزر موهای زائد

در این روش از پرتو نوری برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می‌ شود. لیزر روی سطحی از پوست که دارای موهای زائد است تابانده می‌ شود و در نتیجه موهای آن قسمت از بین خواهند رفت. رنگدانه های ملانین موجود در موها انرژی لیزر را جذب می کنند که منجر به تخریب این سلول ها و توقف رشد موها می شود. با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی می توانید از این روش استفاده کنید.

مزوتراپی پوست و مو

مزوتراپی یکی از خدماتی است که در کلینیک های زیبایی ارائه می‌ شود. طی این روش برخی از مواد که از قابلیت درمان برخوردارند به قسمت های مورد نظر تزریق می‌ شوند. مواد تزریق شده می تواند سبب جوانسازی پوست و درمان مو شود. این مواد شامل دارو های گیاهی، آنزیم ها، ویتامین ها، هورمون ها و مواد دیگری هستند.

کربوکسی تراپی

در این روش مقداری از گاز کربن دی اکسید به داخل پوست منتقل می شود و وارد بافت های بدن می شود و در قسمت مورد نظر منتشر می‌ شود. واکنش بدن به گاز کربن دی اکسید وارد شده به بدن منجر به بهبود خون رسانی و تغذیه سلول های زیر پوست می شود. این روش سبب تحریک شدن کلاژن پوست می شود.

لیفت صورت

لیفت صورت به منظور جوانسازی پوست و رفع شلی و افتادگی آن انجام می‌ شود و شامل مواردی از جمله کشیدن ابروها، زاویه دار کردن فک، رفع افتادگی غبغب و  افتادگی صورت می باشد.

هایفوتراپی

 یکی از روش های جوانسازی پوست صورت هایفوتراپی می باشد که از روش‌ های غیرتهاجمی است و هیچ گونه برش، جای بخیه و یا زخمی در این روش دیده نمی شود. در روش هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می‌ شود به طوری که دستگاه هایفو مستقیم روی پوست فرد قرار می گیرد و امواج به لایه های خاصی از بدن به صورت متمرکز ارسال می شود. امواج فراصوت به دلیل افزایش دما در لایه ها منجر به آسیب سلولی و در نهایت تحریک کلاژن‌ سازی می‌ شود. افزایش میزان کلاژن در پوست سبب سفت شدن و صاف شدن بافت پوست می شود.

خدمات کلینیک زیبایی

هزینه خدمات در کلینیک های زیبایی

هزینه خدمات در کلینیک های زیبایی به عوامل متعددی بستگی دارد. در کلینیک های زیبایی اگر کادر پزشکی بسیار متخصص و با تجربه باشند هزینه خدمات بالاتر است. همچنین اگر کلینیک زیبایی در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار داشته باشد و از با کیفیت ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد استفاده کند و همچنین اگر کلینیک زیبایی دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای ارائه خدمات به مراجعین باشد هزینه خدمات آن بالاتر است. سعی کنید برای انجام خدمات زیبایی به بهترین کلینیک زیبایی و معتبر ترین کلینیک ها مراجعه نمایید تا به نتایج مطلوبی برسید.

وظایف و مهارت های مدیر کلینیک زیبایی

مدیر کلینیک زیبایی باید دارای روابط اجتماعی بالایی باشد و همچنین متعهد و دلسوز باشد، مهارت کافی در مدیریت موقعیت های بحرانی را داشته باشد، همچنین مدیر کلینیک زیبایی باید منعطف و سازگار با محیط و همکاران باشد و در کار خود مسئولیت پذیر باشد و همینطور در برخورد با پرسنل و مراجعین خوش اخلاق باشد. مدیر یک کلینیک زیبایی باید بتواند مشکلات کارکنان را تجزیه و تحلیل کند و راهکار های مناسبی را ارائه دهد.

کلام آخر

افرادی که قصد انجام خدمات پوست، مو و زیبایی را دارند می توانند به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند. در کلینیک های زیبایی خدماتی مانند تزریق ژل و فیلر، تزریق بوتاکس به صورت، لیزر موهای زائد، مزوتراپی پوست و مو، کربوکسی تراپی، لیفت صورت، هایفوتراپی و خدمات دیگری انجام می‌ شود. افرادی که دارای چین و چروک هایی در پوست هستند و دارای مشکلات پوست و مو هستند می تواند به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند. مدیر کلینیک زیبایی باید دارای روابط اجتماعی بالایی باشد و همچنین متعهد و دلسوز باشد، مهارت کافی در مدیریت موقعیت های بحرانی را داشته باشد

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین کلینیک زیبایی در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از چه سنی میتوانیم لیزر انجام بدهیم؟

شما از سن ۱۴ سالگی می‌توانید از لیزر برای ازبین‌بردن موهای زائد خود استفاده نمایید، اما اغلب پزشکان توصیه می‌کند که لیزر در سن بلوغ را انجام ندهید و تا ۱۸ یا ۱۹ سالگی صبور بمانید. دلیل چنین توصیه‌ای این است که در سن ۱۴ سالگی همچنان هورمون‌های دخترها و پسرها ثبات ندارند و در صورت انجام لیزر درمانی احتمال دارد برگشت مو بعد از لیزر رخ دهد.

در دوران شیردهی و بارداری می توان لیزر کرد؟

در دوران بارداری اصلا لیزر و حتی سایر خدمات نباید انجام شود.
اما لیزر در دوران شیر دهی بعد از گذشت 3، 4 ماه با رضایت نامه انجام می شود چون هورمون ها به حالت تعادل برنگشته و ممکن است یا اثر گذاری کمتر باشد یا برگشت مو وجود داشته باشد و روند لیزر رو طولانی تر کند.

فرق مزوتراپی با پی ار پی؟

در مزو تراپی از مواد مزو و ویال های آن که برای هر برند متفاوت است تزریق می شود اما در پی آر پی از خون فرد پلاسما تهیه می شود و پلاسما به کف سر تزریق می شود. به کار بردن هر کدام از این روش ها به تشخیص پزشک است و بهتره قبل از انجام با پزشک مشاوره انجام بگیرد.

source

توسط blogcheck