ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت آشنا کنیم. ابدومینوپلاستی عمل زیبایی می باشد که پزشک در این عمل برش هایی را به وجود می آورد و مقدار زیادی چربی و پوست اضافی شکم را از بین می برد. افرادی که در ناحیه شکم خود دارای چربی های اضافی می باشند و این چربی ها سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها شده است، می توانند از روش ابدومینوپلاستی برای از بین بردن چربی های شکم استفاده کنند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

افرادی که در ناحیه شکم خود دارای چربی و پوست اضافه می باشند می ‌توانند با استفاده از جراحی ابدومینوپلاستی چربی های اضافه در ناحیه شکم خود را از بین ببرند. ابدومینوپلاستی به نام تامی تاک هم شناخته می‌ شود و عمل جراحی زیبایی می باشد که برای بهبود شکل و ظاهر شکم و همچنین تقویت عضلات دیواره شکم انجام می شود. برای انجام ابدومینوپلاستی افراد باید سعی کنند به بهترین جراح پیکرتراشی در رشت مراجعه کنند.

روش لیپوساکشن با ابدومینوپلاستی تفاوت بسیاری دارد در روش لیپوساکشن هدف فقط از بین بردن چربی می باشد و در طی آن پوست شل می شود و عضلات شکمی ترمیم نمی شوند و ممکن است بعد از انجام لیپوساکشن پوست به خوبی جمع نشود و به حالت اول برنگردد. در روش ابدومینوپلاستی شکل ظاهری شکم تغییر می کند و این ناحیه باریک می شود. عمل ابدومینوپلاستی با هدف از بین بردن چربی و پوست اضافی ناحیه تحتانی معده، پایین پهلو ها، زیر شکم و ناحیه کمر سبب به وجود آمدن اندامی خوش فرم می شود. برای انجام این جراحی می توانید به بهترین جراح ابدومینوپلاستی مراجعه نمایید.

چگونگی انجام ابدومینوپلاستی

بسته به نتایجی که می خواهید، این جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد. جراحی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. در این عمل جراحی شما بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد که در طول عمل شما را به خواب می برد. حتما باید کسی را همراه خود داشته باشید که بتواند شما را به خانه برساند. اگر تنها زندگی می‌ کنید و بعد از عمل به خانه فرستاده می‌ شوید، به کسی نیاز دارید که حداقل شب اول بعد از عمل در کنار شما بماند.

ابدومینوپلاستی کامل برای بیمارانی است که به بیش ترین اصلاح نیاز دارند. برش در خط بیکینی، تقریباً در همان سطح موهای ناحیه تناسلی ایجاد می شود. طول اسکار بستگی به مقدار پوست اضافی دارد. سپس جراح شما پوست و ماهیچه را در صورت نیاز دستکاری و شکل می دهد. همچنین با این روش یک برش در اطراف ناف خود خواهید داشت، زیرا لازم است ناف خود را از بافت اطراف آزاد کنید. لوله های زهکشی ممکن است زیر پوست شما قرار بگیرند .اینها در عرض چند روز بر حسب صلاحدید جراح شما برداشته خواهند شد.

کاندیدای مناسب ابدومینوپلاستی

از جراحی ابدومینوپلاستی هم خانم ها و هم آقایان استفاده می کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که سبب چربی اضافه، ضعیف شدن خاصیت ارتجاعی پوست و یا ضعف در بافت همبند شکم افراد می شود که این موارد شامل: تغییرات قابل توجه و اضافه وزن که در زمان بارداری رخ می دهد، جراحی شکم مثل عمل جراحی سزارین، افرادی که وزن بالایی داشتند و در یک دوره وزن قابل توجه ای را از دست داده اند و شاخص توده بدنی بین 30 تا 35 می باشد. جراحی ابدومینوپلاستی برای افرادی که دارای چربی اضافه در ناحیه شکم هستند روش مناسبی می باشد. این روش می ‌تواند پوست و چربی اضافه شکم را از بین ببرد و عضلات شکم را سفت کند. به این نکته توجه داشته باشید برای انجام جراحی باید بهترین جراح را برگزینید در ادامه مقاله برخی از ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین جراح را انتخاب کنید.

❤️عفونت یکی از عارضه هایی که ممکن است افراد بعد از جراحی دچار آن بشوند، عفونت می باشد که توصیه می شود برای جلوگیری از این عارضه از دخانیات استفاده نکنند.
✔️ آسیب بافت در هنگام جراحی ابدومینوپلاستی ممکن است، بافت ناحیه ای که جراحی انجام می شود آسیب ببیند و استفاده از دخانیات احتمال این عارضه را افزایش می دهد.
⭐ جای زخم  با ایجاد برش در این جراحی زیبایی، جای برش به صورت زخم به صورت دائمی بر روی پوست افراد باقی می ماند.
❤️خونریزی   پزشک متخصص توصیه می کند برای جلوگیری از این عارضه احتمالی چند هفته قبل از جراحی از داروهایی مانند آسپرین استفاده نکنید.

ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت

مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی کمک بسیاری به افراد جهت رسیدن به نتایج مطلوب در پایان جراحی می کند. برخی از ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین جراح را انتخاب نمایید. این ویژگی ها شامل:

مدرک و تخصص: مدرک و تخصص پزشک از ویژگی‌های بسیار مهمی است که افراد باید توجه بسیاری به آن داشته باشند. بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت دارای مدرک معتبر از معتبر ترین دانشگاه می باشد. قبل از مراجعه برای جراحی حتماً مدرک جراح خود را مشاهده نمایید.

تجربه و سابقه کاری: از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم تجربه و سابقه کاری پزشک می باشد. اگر پزشک شما دارای سابقه کاری بسیار و همچنین تجربه در این زمینه باشد نتایج عمل شما بسیار مطلوب تر خواهد بود.

اخلاق و رفتار مناسب: بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت دارای اخلاق و رفتار مناسب در برخورد با بیماران و مراجعین می باشد و همواره سعی دارد به سوالات افراد به خوبی پاسخ دهد. همچنین بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت تمام تلاش خود را می کند تا تمامی نکات مورد نیاز را برای بیمار بیان کند.

10 تا از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت را بشناسید!

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان دارای بورد فوق تخصصی نیز می باشند. دکتر محمدرضا مقدم نیا یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت به شمار می‌ روند. ایشان در انجمن جراحان پلاستیک ایران عضویت دارند و جزء باتجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی هستند.

خدمات دکتر محمد رضا مقدم نیا:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلسار، بلوار نماز، ساختمان رویال، جنب ساختمان آتیه، طبقه چهارم، واحد 8

شماره تماس: 01332133707

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت به شمار می‌ روند. ایشان در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران عضویت دارند و همچنین عضو انجمن پلاستیک و زیبایی آمریکا نیز می باشند. دکتر آریو شهبازی مقدم استادیار دانشگاه و یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه جراحی پلاستیک و زیبایی هستند.

خدمات دکتر آریو شهبازی مقدم:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان پارس، طبقه دوم

شماره تماس: 01333112122

 دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت به شمار می ‌روند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. دکتر علیرضا فدایی نائینی در انجمن فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی عضویت دارند. ایشان همچنین عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند. دکتر نائینی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند و افراد می‌ توانند برای انجام ابدومینوپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر علیرضا فدایی نائینی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه نهم، واحد یک و دو

شماره تماس: 01332121017

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت هستند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و جزء بهترین و باتجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. دکتر علیرضا سودمند موفق به کسب رتبه اول آزمون بورد فوق تخصصی کشور می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و استادیار دانشگاه و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند.

خدمات دکتر علیرضا سودمند:

  • ابدومینوپلاستی
  • لیفت ابرو و پیشانی

آدرس: رشت، خیابان انقلاب، نبش کوچه توافق، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت

شماره تماس: 01333261451

دکتر محمد طلوعی

دکتر محمد طلوعی

دکتر محمد طلوعی یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت به شمار می روند. ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک هستند. دکتر محمد طلوعی دوره پزشکی عمومی خود را در سال 1373 به اتمام رساندند و در سال 1282 دوره تخصص جراحی عمومی خود را دریافت کردند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند. دکتر محمد طلوعی در انجمن جراحان پلاستیک ایران عضویت دارد و استادیار دانشگاه می باشند.

خدمات دکتر محمد طلوعی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان آتیه، طبقه چهارم

شماره تماس: 01332135018

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک به شمار می روند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در سال 1356 به پایان رساندند و در سال 1362 با تحصیل در زمینه جراحی عمومی توانستند تخصص خود را کسب کنند. دکتر سید داوود علوی در سال 1365 فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک خود را دریافت کردند. افراد میتوانند برای انجام ابدومینوپلاستی به دکتر سید داوود علوی مراجعه کنند.

خدمات دکتر سید داوود علوی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، چهارراه میکائیل، اول خیابان حافظ، ساختمان سهند، طبقه 6

شماره تماس: 01333324634

دکتر مهدی مهمان نواز

دکتر مهدی مهمان نواز

دکتر مهدی مهمان نواز یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت هستند. ایشان متخصص جراحی عمومی، لاپاراسکوپی و زیبایی می باشند. دکتر مهدی مهمان نواز بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر مهدی مهمان نواز جزء باتجربه ترین پزشکان به شمار می روند.

 خدمات دکتر مهدی مهمان نواز:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 8

شماره تماس: 01332135094

دکتر ایمان امیری

دکتر ایمان امیری

دکتر ایمان امیری یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت هستند ایشان متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی می باشند دکتر ایمان امیری بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارد ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی عمومی و لاپاراسکوپی به شمار می‌روند ایشان دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و لاپاراسکوپی و جراحی کم تهاجمی هستند.

 خدمات دکتر ایمان امیری:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه 5

شماره تماس: 01332117342

 دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی جراح عمومی، زیبایی و پلاستیک هستند. ایشان یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت می باشند. دکتر مهدی هاشمی اسکوئی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی موفق به اتمام دوره تخصص و کسب بورد تخصصی شدند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی عمومی، زیبایی و پلاستیک هستند.

خدمات دکتر مهدی هاشمی اسکوئی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلباغ نماز، بالای فروشگاه سناتور، ساختمان پزشکان جرجانی، ورودی b، طبقه پنجم

شماره تماس: 01333752261

دکتر صاحبه فرضعلی زاده

دکتر صاحبه فرضعلی زاده

دکتر صاحبه فرضعلی زاده متخصص جراحی عمومی، جراحی سینه و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت به شمار می‌ روند. دکتر صاحبه فرضعلی زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و وارد دوره تخصص شدند. ایشان توانستند بورد تخصصی خود را نیز دریافت نمایند.

خدمات دکتر صاحبه فرضعلی زاده:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، مجتمع پزشکان اکباتان، طبقه ششم، واحد 28

شماره تماس: 01332126576

مزایا و عوارض ابدومینوپلاستی

عوارض ابدومینوپلاستی

  • ایجاد عفونت و یا لخته های خون از عوارض جراحی ابدومینوپلاستی می باشند. عفونت های جراحی متغیر می باشند. برخی عفونت‌ها بسیار پیشرفته هستند و به اعماق بافت های بدن بیمار حمله می کنند و برخی دیگر تا حدی ملایم می باشند و بر بافت اثر کوچکی می گذارند. برای جلوگیری از ایجاد عفونت باید از ابزار های یک بار مصرف استفاده شود .این عارضه، عارضه بسیار جدی می ‌باشد ولی به ندرت رخ می دهد.
  • از عوارض بسیار نادر جراحی ابدومینوپلاستی می توان به آمبولی ریوی، حمله قلبی و سکته مغزی اشاره کرد که این عارضه به دلیل بی تحرکی بعد از انجام عمل ممکن است ایجاد شود. آمبولی ریوی یک خطر جدی می باشد و در صورت بروز طی سه هفته بعد از عمل جراحی اتفاق می افتد.
  • از دیگر عوارض جراحی ابدومینوپلاستی می توان به جای زخم و کبودی اشاره کرد که در برخی افراد برجسته تر از دیگران می باشد. در همه افراد که از این جراحی استفاده کرده ‌اند زخم ناشی از عمل باقی می ماند. شما باید سعی کنید برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه نمایید.

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی

  • جراحی ابدومینوپلاستی بسیار فراتر از یک جراحی زیبایی می باشد. این جراحی دارای مزایای بسیاری است. یکی از مزایای جراحی ابدومینوپلاستی بهبود شکل ظاهری بدن می باشد. برای اکثر خانم ها تنها دلیل اصلی انتخاب جراحی شکم، بهبود شکل ظاهری بدن می باشد. این جراحی تاثیر بسیاری در اندام افراد دارد. بعد از انجام این جراحی، شکم صاف و بسیار سفت می شود. از دیگر مزایای ابدومینوپلاستی می توان به تسکین کمر درد اشاره کرد.
  • اگر افراد دارای وضعیت بدنی خوبی باشند و بتوانند به راحتی بنشینند و بایستند دچار کمر درد نمی شوند. این جراحی خطر ابتلا به بیماری‌های کمر را بسیار کاهش می دهد. وضعیت بدنی پیشرفته از دیگر مزایای این جراحی می باشد. در جراحی ابدومینوپلاستی عضلات مرکزی شکم سفت می شود و ستون فقرات افراد بهتر توسط ماهیچه های بهبود یافته حمایت می شود. در این مواقع فشار روی دیگر نقاط بدن ایجاد می شود و وضعیت فیزیکی افراد بهبود می یابد.
  • جراحی ابدومینوپلاستی سبب از بین بردن جای زخم سزارین می شود. افرادی که از جراحی سزارین استفاده کرده اند و دچار جای زخم شده اند در جراحی شکم این زخم ها از بین می روند. برای انجام عمل ابدومینوپلاستی سعی کنید به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت مراجعه نمایید.
مزایا و عوارض ابدومینوپلاستی

اقداماتی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت

  • اولین و مهم ترین اقدام قبل از انجام جراحی مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت می باشد. برای دستیابی به نتایج مطلوب باید سعی کنید به بهترین جراح مراجعه نمایید.
  • قبل از انجام جراحی، جراح شما آزمایش هایی را برای شما تجویز می کند که باید آن را انجام دهید و در روز انجام جراحی همراه خود داشته باشید.
  • تا 8 ساعت قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی چیزی نخورید و ننوشید باید در این مواقع ناشتا باشید و وعده غذایی قبل از عمل باید غذایی سبک باشد.
  • یکی از مهم ترین موارد بعد از انجام جراحی ابدومینوپلاستی نحوه خوابیدن می باشد. برای خوابیدن باید از دو بالش استفاده کنید تا تورم و التهاب شکم کاهش یابد.

کلام آخر

افرادی که در ناحیه شکم خود دارای چربی و پوست اضافه می باشند می ‌توانند با استفاده از جراحی ابدومینوپلاستی چربی های اضافه در ناحیه شکم خود را از بین ببرند. ابدومینوپلاستی به نام تامی تاک هم شناخته می‌ شود و عمل جراحی زیبایی می باشد که برای بهبود شکل و ظاهر شکم و همچنین تقویت عضلات دیواره شکم انجام می شود. این جراحی دارای مزایا و عوارضی می باشد که در این مقاله به عوارض و مزایای آن پرداخته ایم.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه نظر به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck