ما امروز سعی داریم شما را با بهترین دکتر پوست در اهواز آشنا کنیم. یکی از شاخه های تخصصی پزشکی تخصص پوست و مو می باشد. به متخصصان پوست و مو درماتولوژیست می گویند. شاخه تحصیلی متخصصان پوست درماتولوژی می‌ باشد و این متخصصان را با نام پزشک زیبایی نیز می شناسند. این پزشکان مسئول بررسی پوست و ناخن هستند و مشکلات مربوط به پوست، مو و ناخن را تشخیص می دهند و برطرف می‌ کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر پوست در اهواز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

وظیفه متخصص پوست چیست؟

انجام خدمات درمانی توسط متخصص پوست و مو

پزشکان زیبایی بیش از 3000 بیماری پوست، مو و ناخن را تشخیص می دهند و می توانند آن ها را به خوبی درمان کنند. همچنین متخصصان بهترین روتین مراقبت از پوست و مو را می توانند به افراد ارائه دهند و کمک بسیاری برای داشتن پوست و موی سالم به افراد می کنند. متخصصان پوست و مو با بررسی پوست افراد برخی از بیماری های داخلی مانند بیماری های کبد، تیروئید، کلیه و معده را تشخیص می دهند. برخی از متخصصین برخی از جراحی های جزئی مانند برداشتن خال یا بیوپسی پوست را انجام می دهند و برخی دیگر جراحی های بزرگ تری مانند برداشتن کیسه های پوستی را انجام می دهند.

انجام خدمات زیبایی توسط متخصصان پوست و مو

این متخصصان را با عنوان دکتر زیبایی نیز می‌شناسند و کارهای زیبایی نیز جزء خدمات متخصص پوست محسوب می شود. افراد مراجعه کننده با دریافت راهکارهایی می توانند به پوستی شفاف و بدون لکه دست یابند و می‌توانند چین و چروک و لکه های تیره را از بین ببرند و علاوه بر این کارها می توانند موهای سالم و پر پشتی داشته باشند. درمان های زیبایی مانند بوتاکس، درمان لکه و جای جوش و انجام لایه برداری های پوستی نیز می تواند جزء خدمات درماتولوژیست یا متخصصین پوست باشد.

آسیب شناسی پوست

متخصص پوست در برخی از موارد می تواند به مراحل تخصصی‌ تر دست یابد و کار های حرفه ای تری را انجام دهد. یکی از این تخصص ها آسیب شناسی پوستی است. متخصص پوست می تواند بیماری های پوستی را بررسی کند و تشخیص دهد. برای درمان بیماری‌ های پوستی می توانید به بهترین دکتر پوست در تهران مراجعه کنید.

متخصص پوست اطفال

از دیگر وظایف متخصص پوست و مو بررسی مشکلات پوستی در اطفال می باشد. آن ها می توانند کودکان را بررسی کنند و همچنین بیماری های پوستی شایع در کودکان را به خوبی تشخیص دهند و همچنین آنان می‌توانند بیماری های پوستی در اطفال را به خوبی درمان نمایند.

وظیفه متخصص پوست چیست؟

خدمات زیبایی متخصص پوست و مو

انجام تزریق ژل: تزریق ژل یکی از خدماتی است که متخصص پوست و زیبایی می تواند آن را انجام دهد. در این روش به بخشی از صورت که دچار افتادگی و یا چین و چروک شده ژل تزریق می شود و آن نواحی صاف و سفت می شوند. همچنین از تزریق ژل برای گونه سازی و رفع مشکلات لب و گونه و زاویه سازی صورت استفاده می شود.

لیزر: از دیگر خدمات زیبایی ارائه شده توسط متخصص پوست و مو، لیزر می باشد. در این روش متخصص پوست و مو از اشعه مادون قرمز برای رفع جای جوش، درمان افتادگی و شلی پوست صورت و تحریک کلاژن سازی و درمان لکه های پوستی استفاده می کند.

لیفت صورت: یکی از روش های درمانی برای افتادگی پوست صورت، درمان پیری و درمان غبغب لیفت صورت می باشد. با مراجعه به بهترین دکتر پوست در تهران می توانید از لیفت صورت استفاده کنید. در این روش پوست کشیده می‌ شود تا چین و چروک و افتادگی های آن درمان شود.

درمان های جوانسازی پوست: متخصصان پوست و مو از روش های بسیاری برای جوانسازی پوست صورت استفاده می کنند. در این روش ها متخصصین از پیشرفته ترین دستگاه های جوان سازی پوست کمک می گیرند.

تزریق بوتاکس: بوتاکس یکی از روش ها برای از بین بردن چین و چروک های پوست و رفع خطوط پوست می باشد. این درمان زیبایی یکی از رایج ترین و پر طرفدار ترین درمان ها می باشد. در این روش پزشک در نواحی که پوست افتادگی دارد یا دارای چین و چروک است بوتاکس تزریق می کند. برای انجام تزریق بوتاکس می توانید به بهترین دکتر بوتاکس در اهواز مراجعه کنید.

تزریق فیلر: تزریق فیلر یکی از درمان های پرکننده است که از آن برای درمان افتادگی پوست صورت، تغییر زاویه صورت، درمان چین و چروک ها و حجم دهی به گونه ها و لب ها و دیگر اجزای صورت استفاده می شود. با مراجعه به بهترین دکتر پوست در اهواز می‌ توانید از این روش استفاده کنید.

ارائه محصولات مراقبت از پوست: مراجعه کنندگان در برخی از مواقع برای دریافت محصولات مراقبت از پوست و مو به متخصص مراجعه می کنند. در این موارد پزشک متخصص زیبایی با بررسی شرایط پوست و موی فرد لیستی از بهترین محصولات مراقبت از پوست و مو را به افراد ارائه می دهد.

10 تا از بهترین دکتر پوست در اهواز را بشناسید!

دکتر مانا والا

دکتر مانا والا

دکتر مانا والا یکی از بهترین پزشک زیبایی، پوست و مو می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز به شمار می روند. دکتر مانا والا دارای تجربه و سابقه کاری بسیاری در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر مانا والا دارای 15 سال تجربه هستند و همچنین دارای 525 عمل موفق می باشند. ایشان در کلینیک خود مشاوره رایگان دارند و همچنین کلینیک ایشان دستگاه‌ های مجهز و بروزی دارد و دارای محیطی تمیز و آرام می باشد. در این کلینیک از مواد اولیه اصلی استفاده می‌ شود و نکات بهداشتی به خوبی رعایت می شود. برای انجام خدمات مربوط به پوست می توانید به دکتر مانا والا مراجعه نمایید.

خدمات دکتر مانا والا:

  • لیزر موهای زائد
  • مزوتراپی و جوانسازی پوست

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 14 غربی، فلکه اول، مجتمع پزشکی غرب، طبقه دوم

شماره تماس: 06133915659

دکتر نوشین سادات آوائی

دکتر نوشین سادات آوائی

دکتر نوشین سادات آوائی متخصص پوست، مو و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز هستند. دکتر سادات آوائی بعد از گذراندن پزشکی عمومی خود توانستند وارد دوره تخصص شوند و با موفقیت دوره تخصص خود را پشت سر گذاشتند. ایشان از با تجربه ترین پزشکان در حیطه پوست، مو و زیبایی می باشند. افراد می ‌توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر نوشین سادات آوائی:

  • کربوکسی تراپی
  • میکرودرم ابریژن

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان اصلی بین 10 و 11 شرقی، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد 3

شماره تماس: 06133924767

دکتر آزیتا هژبری زاده

دکتر آزیتا هژبری زاده

دکتر آزیتا هژبری زاده متخصص پوست، مو و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز به شمار می روند. دکتر آزیتا هژبری زاده بعد از دریافت مدرک عمومی توانستند مدرک تخصص خود را دریافت کنند. ایشان از با تجربه ترین و با سابقه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر آزیتا هژبری زاده تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا و همچنین هزینه مناسب در اختیار مراجعین عزیز قرار دهند. برای انجام خدمات مربوط به پوست و زیبایی می توانید به ایشان مراجعه کنید.

خدمات دکتر آزیتا هژبری زاده:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • میکرونیدلینگ و مزوتراپی

آدرس: اهواز، کیانپارس، بلوار توحید، نبش خیابان خرداد، مجتمع بوعلی سینا، طبقه سوم، واحد پنجم

شماره تماس: 09909162963

دکتر ژیلا فتحی

دکتر ژیلا فتحی

دکتر ژیلا فتحی متخصص و جراح بیماری های پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز می باشند. دکتر ژیلا فتحی دارای بورد تخصصی هستند. ایشان از با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند. دکتر ژیلا فتحی تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را در اختیار مراجعین قرار دهند. ایشان بعد از دریافت مدرک عمومی توانستند مدرک تخصصی خود را دریافت نمایند.

خدمات دکتر ژیلا فتحی:

  • درمان انواع بیماری های پوست
  • انجام خدمات مو
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • جوانسازی پوست و پاکسازی

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش خیابان سوم شرقی، مجتمع پزشکی پارس

 شماره تماس: 06133920483

دکتر سید آرش ایوبی

دکتر سید آرش ایوبی

دکتر سید آرش ایوبی متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در رشته پوست، مو و زیبایی می باشند. دکتر ایوبی بعد از دریافت بورد تخصصی فعالیت خود را آغاز کردند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز می باشند. دکتر ایوبی دارای سابقه بسیار بالایی در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می توانند برای انجام خدمات پوست و درمان بیماری های پوست به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر سید آرش ایوبی:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 5 غربی، مجتمع پزشکی فارابی، طبقه چهارم

شماره تماس: 06133378806

دکتر حجت رحمانی فر

دکتر حجت رحمانی فر

دکتر حجت رحمانی فر متخصص پوست، زیبایی و لیزر می باشند. ایشان بورد تخصصی خود را از دانشگاه تهران کسب نموده اند. دکتر حجت رحمانی فر یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز می باشند. ایشان دارای تجربه و سابقه بسیاری در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر حجت رحمانی فر تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار دهند.

خدمات دکتر حجت رحمانی فر:

  • انواع لیزر های زیبایی و درمانی
  • جراحی زیبایی پلک و صورت
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپید، واحد 107

شماره تماس: 06133916117

دکتر مریم زینلی

دکتر مریم زینلی

دکتر مریم زینلی متخصص پوست، مو و لیزر هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز می باشند. دکتر زینلی دارای تجربه بسیاری در زمینه پوست، مو و لیزر می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند وارد دوره تخصص شوند و دوره تخصص خود را به اتمام برسانند. دکتر مریم زینلی تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مراجعین ارائه دهند.

خدمات دکتر مریم زینلی:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: اهواز، خوزستان، کیانپارس، خیابان وهابی، نبش 14 کیان آباد، مجتمع هانی، طبقه پنجم، واحد اول

شماره تماس: 06133919561

دکتر ثمین والا

دکتر ثمین والا

دکتر ثمین والا متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر هستند. ایشان دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و مدرک تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر را دریافت نمودند. دکتر ثمین والا دارای بورد تخصصی می باشند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر ثمین والا:

  • خدمات پاکسازی صورت

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 14 غربی، فاز یک، مجتمع پزشکان غرب کیانپارس، بلوک شرقی، طبقه پنجم

 شماره تماس: 06133915460

دکتر بهزاد بافنده

دکتر بهزاد بافنده

دکتر بهزاد بافنده متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان دارای 10 سال تجربه در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند. دکتر بافنده یکی از بهترین دکتر پوست در اهواز به شمار می روند. ایشان در زمینه های مختلفی فعالیت دارند. دکتر بافنده موفق به کسب مدرک عمومی و سپس مدرک تخصصی خود شدند.

خدمات دکتر بهزاد بافنده:

  • لیزر ترمیم زخم

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین دی و بهمن، ساختمان پزشکان سما، طبقه دوم، واحد 6

شماره تماس: 06133219142

دکتر احسان امیدیان

دکتر احسان امیدیان

دکتر احسان امیدیان متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک پزشکی عمومی مدرک تخصص خود را دریافت کردند. دکتر احسان امیدیان یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مراجعین خود ارائه دهند. برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی می ‌توانید به دکتر احسان امیدیان مراجعه نمایید.

خدمات دکتر احسان امیدیان:

  • جراحی زیبایی پلک
  • لیزر موهای زائد

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، نبش خیابان اردیبهشت، مجتمع آویستا، طبقه دوم

شماره تماس: 06133333021

ویژگی های بهترین دکتر پوست در اهواز

برای درمان بیماری‌ های پوستی و استفاده از خدمات باید به بهترین دکتر پوست مراجعه نمایید. برخی از ویژگی های بهترین دکتر پوست در اهواز شامل موارد زیر می باشند:

  • بهترین دکتر پوست در اهواز دارای مدرک پوست، مو و زیبایی می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود باشد.
  • بهترین پزشک دارای تجربه و سابقه بالایی است. سعی کنید پزشکی را بر گزینید که دارای تجربه بسیاری در حیطه فعالیت خود می باشد. اگر پزشک شما دارای تجربه باشد به نتایج بسیار مطلوبی خواهید رسید.
  • بهترین دکتر پوست در اهواز دارای رفتاری بسیار مناسب در برخورد با بیماران و مراجعین خود می باشد و تمام تلاش خود را می‌ کند تا در هر زمانی به سوالات مراجعین و بیماران به خوبی پاسخ دهد.
  • کلینیکی که بهترین دکتر پوست در آن فعالیت می‌ کند دارای تجهیزات بسیار مناسب و محیط بسیار تمیزی می باشد.
ویژگی های بهترین دکتر پوست در اهواز

پزشک پوست و مو چه نوع بیماری هایی را می تواند درمان کند؟

آکنه: یکی از مهم ترین بیماری های پوستی که متخصص پوست و زیبایی می‌تواند آن را درمان کند درمان آکنه می باشد. متخصص پوست این عارضه را با درمان های موضعی، دارو، لیزر یا سایر روش های نور درمانی، لایه برداری شیمیایی یا برداشتن کیسه های بزرگ درمان می کند. نوع درمان متخصص پوست بستگی به شدت آکنه دارد. در کنار درمان آکنه ها درمان جای جوش و جای اسکار بخشی از خدمات متخصص پوست می باشد.

درماتیت: از دیگر بیماری های پوستی درماتیت می باشد. انواع مختلفی از بیماری های پوستی را شامل می‌ شود که سبب تحریک و التهاب پوست می‌ شوند. این موارد ممکن است شامل کلاهک گهواره و واکنش‌های آلرژیک و همچنین اگزما باشد. متخصص پوست آزمایش‌هایی را انجام می دهد و با داروهای موضعی یا روش های تزریقی درمان موثری را برای افراد انجام می دهد. در برخی از مواقع پرهیز از یک سری غذاها و مواد حساسیت زا به بیمار توصیه می شود.

درمان سرطان پوست: از دیگر بیماری هایی که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌ شود و درمان می‌ شود سرطان پوست است. سرطان پوست در هر جایی از بدن ممکن است اتفاق بیفتد. متخصص پوست می تواند سلول های سرطانی را حذف کند و افراد را تحت نظر داشته باشد تا مطمئن شود که این بیماری درمان شده و قابل برگشت نیست. نمونه برداری تخصصی، تجویز دارو و شیمی درمانی و در مواقعی جراحی در روند این بیماری انجام می شود. تشخیص به موقع این بیماری دارای اهمیت بسیاری در نتیجه نهایی درمان دارد.

پسوریازیس: یکی از بیماری های مشکل‌ ساز پوستی پسوریازیس می باشد که با نام صدفک نیز شناخته می‌ شود. در این بیماری الگوی طبیعی رشد و ریزش سلول های پوستی به هم می ریزد و در نتیجه پوست دچار پوسته پوسته شدن می شود. این بیماری ژنتیکی توسط دکتر پوست تشخیص داده می شود و پزشک روش‌های کار آمدی را بسته به شرایط بیمار ارائه می کند.

درمان بیماری های پوستی ناشی از عفونت، ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و انگل ها: این بیماری ها می توانند به پوست افراد راه پیدا کنند و سبب انواع عفونت های پوستی شوند. متخصص پوست می تواند علت عفونت را تشخیص دهد و برای درمان آن دارو تجویز کند.

بیماری های مو

ریزش مو: ریزش مو ممکن است ژنتیکی باشد. شرایطی مانند آلودگی های محیطی، تغذیه ناسالم، استرس، بیماری های مختلف و تغییرات هورمونی نیز ممکن است تاثیر بسیاری بر ریزش مو بگذارند. متخصص پوست می تواند علت ریزش مو را تعیین کند و در صورت امکان آن را درمان کند. ریزش مو در زنان و درمان ریزش مو در مردان با توجه به الگوی طاسی و دلیل ریزش مو انجام می شود. درمان با روش های مختلفی مانند نور درمانی، درمان هورمونی، درمان با تغذیه و درمان‌های دارویی انجام می شود.

ریزش ریش: از دیگر مواردی که توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده می‌ شود درمان ریزش ریش است. متخصص پوست و مو می تواند دلیل ریزش ریش را تشخیص دهد و آن را درمان کند. این بیماری به صورت معمول در مردان رایج است و معمولا الگوی ریزش ریش به صورت سکه ای است. متخصص پوست می تواند بهترین شیوه درمانی را برای افراد ارائه دهد.

درمان های مراقبت از مو: افراد می‌توانند با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو از بسیاری از مشکلات مو جلوگیری کنند. مراقبت از مو اهمیت بسیاری در داشتن موهای سالم دارد و ریزش مو افراد گاهی برای تقویت رشد موها و افزایش استحکام به متخصص پوست و مو مراجعه می‌ کنند. در این شرایط درماتولوژیست یا متخصص پوست و مو از داروهای تقویتی، سرم های تقویت کننده رشد مو و سایر روش های درمانی مانند مزوتراپی برای بهبود شرایط رشد موها استفاده می کنند.

زمان مراجعه به متخصص پوست و مو

در صورتی که هر گونه علامت و یا نشانه غیر طبیعی در پوست، مو و ناخن یا بافت های سطحی خود مشاهده کردید و چنین علامت هایی برای مدت زمان طولانی باقی ماندند باید حتماً به بهترین متخصص پوست و مو مراجعه کنید. با مراجعه به متخصص می توانید از تشدید بیماری و نشانه ها جلوگیری کنید. هر گونه سوزش غیر عادی، ایجاد یک خال گوشتی، حساسیت های پیشرونده، تغییر رنگ های غیر معمول پوست، زخم هایی که به صورت ناگهانی ایجاد شده اند و انواع اگزمای شدید حتماً باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

در صورت داشتن آکنه شدید یا مداوم، سرطان پوست، پسوریازیس، لکه های تیره روی صورت، تحریک طولانی مدت پوست، انواع عفونت های پوستی، ریزش مو، انواع اختلالات ناخن حتماً باید سریع به متخصص پوست و مو مراجعه کنید. با مراجعه به متخصص می توانید پوست و موی سالم تری داشته باشید.

کلام آخر

متخصص پوست و مو می تواند بیماری های مربوط به پوست، مو و ناخن را تشخیص دهد و آن ها را درمان کند. همچنین متخصصان می توانند بهترین روتین مراقبت از پوست و مو را به افراد ارائه دهند و کمک بسیاری به افراد جهت داشتن پوست و موی سالم بکنند. خدمات زیبایی توسط متخصصان پوست و مو انجام می شود. از وظایف متخصص پوست می‌توان به آسیب شناسی پوست، خدمات زیبایی و خدمات درمانی اشاره کرد.

از شما بسیار ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر پوست در اهواز آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck