ما امروز قصد داریم شما را با بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس آشنا کنیم. افراد همواره باید از روش هایی مانند تیغ، اپیلاسیون، کرم ها و … استفاده کنند که برخی از این روش ها دردناک است و دارای هزینه می باشد و همچنین چنین روش هایی طولانی می باشد. برای از بین بردن موهای زائد می توانید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنید. برای انجام لیزر موهای زائد باید به بهترین و معتبرترین کلینیک مراجعه کنید. ما در این ماله لیستی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که قصد دارند از شر موهای زائد خود خلاص شوند روش مناسبی می باشد. در این روش با استفاده از یک اشعه نوری برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود. موهای ضخیم و تیره که در نواحی سینه، چانه، صورت و گلو رشد می کنند موهای زائد گفته می شود.

استفاده از روش هایی مانند تیغ، اپیلاسیون و کرم ها مدت زمان زیادی را صرف می کند افراد می توانند با مراجعه به بهترین پزشک از این روش استفاده کنند. اگر افراد مشکل هورمونی داشته باشند باید نخست مشکل هورمونی خود را برطرف کنند و بعد از لیزر استفاده کنند زیرا مشکلات هورمونی ممکن است سبب رشد مو در قسمت هایی از بدن شود که مو ندارد. برای انجام این روش به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد چیست؟

ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس

برای رسیدن به نتایج خوب باید به بهترین و معتبرترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس مراجعه کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس را در اختیار شما قرار داده ایم که عبارتند از:

  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس دارای مجوز از وزارت بهداشت و آموزش می باشد. سعی کنید به کلینیکی مراجعه کنید که دارای مجوز باشد.
  • از دیگر ویژگی ها می تواند به تجهیزات و امکانات مناسب و پیشرفته کلینیک اشاره کرد. بهترین کلینیک دارای پیشرفته ترین تجهیزات برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت به افراد مراجعه کننده می باشد.
  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به آن مراجعه کنند.
  • بهترین کلینیک دارای پرسنل و متخصصان بسیار مجرب و کاربلد می باشد. پس به کلینیکی مراجعه کنید که دارای پرسنل بسیار با تجربه و با سابقه ای باشد.

ویژگی های مهم کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس:

❤️تجهیزات بروز در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت باید از بهترین و بروزترین دستگاه ها استفاده کنند.
☀️مجوز فعالیت بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند و مجوز فعالیت داشته باشد.
❤️رعایت بهداشت در کلینیک لیزر باید بهداشت را به خوبی رعایت کنند تا مراجعه کنندگان رضایت کافی داشته باشند.
✅️پرسنل با تجربه پرسنل و متخصصانی که در کلینیک فعالیت می کنند باید در زمینه فعالیت خود سابقه و تجربه کافی داشته باشند.

5 تا از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس را بشناسید!

کلینیک نیک آفرید

کلینیک نیک آفرید

کلینیک نیک آفرید، کلینیک پوست، مو و لیزر می باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس می باشد. کلینیک نیک آفرید دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته برای ارائه خدماتی با کیفیت به افراد مراجعه کننده می باشد. این کلینیک دارای کادر درمانی متخصص و مجرب در زمینه لیزر و جوانسازی، کاشت مو، تناسب اندام و جراحی زیبایی می باشد. کلینیک نیک آفرید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. برای انجام لیزر موهای زائد می توانید به این کلینیک مراجعه کنید.

خدمات کلینیک نیک آفرید:

  • لیزر موهای زائد
  • جوانسازی پوست
  • از بین بردن جای زخم
  • انجام کاشت مو
  • تشخیص بیماری های پوستی
  • کاهش سایز و لاغری

آدرس: تهران، بین فلکه اول تهرانپارس و خیابان رشید، تقاطع خیابان امیری طائمه و کیخسروی، پلاک ۲۰، طبقه ۵

کلینیک ملل

کلینیک ملل

کلینیک ملل، با دریافت مجوز از وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز نمود. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس به شمار می رود. کلینیک ملل دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب و همچنین دارای پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه فعالیت خود می باشد. این کلینیک، به تمامی افراد مراجعه کننده مشاوره رایگان می دهد. برای انجام لیزر موهای زائد می توانید به این کلینیک مراجعه نمایید. کلینیک ملل در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته است و تمامی افراد می توانند به راحتی به آن مراجعه کنند.

خدمات کلینیک ملل:

  • لیزر موهای زائد
  • لیفت با نخ
  • جوانسازی پوست
  • خدمات مربوط به کاشت مو و ابرو
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، نبش کیخسروی، ساختمان ملل، طبقه سوم

کلینیک ویانا

کلینیک ویانا

کلینیک ویانا، با دریافت مجوز از وزارت بهداشت فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس می باشد. کلینیک ویانا دارای پرسنل و پزشکان بسیار مجرب و متخصص در زمینه فعالیت خود می باشند. کلینیک ویانا تا به حال بیش تر از 50 هزار خدمت پزشکی و زیبایی انجام داده است. این کلینیک، خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است.

خدمات کلینیک ویانا:

  • لیزر موهای زائد
  • زاویه دار کردن صورت با تزریق بوتاکس و ژل
  • بازسازی پوست
  • انجام جوانسازی و میکرونیدلینگ پوست

آدرس: تهران، فلکه سوم تهرانپارس، ضلع شمال غربی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر آرامی نیا، طبقه سوم

کلینیک لوتوس

کلینیک لوتوس

کلینیک لوتوس، با دریافت مجوز از وزارت بهداشت تاسیس شد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس به شمار می رود. کلینیک لوتوس دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه خدمات بسیار مناسب به افراد می باشد. کلینیک لوتوس قبل از انجام خدمات به صورت رایگان به افراد مشاوره می دهد و با تشخیص پزشک بهترین راه حل و خدمات به افراد پیشنهاد می شود. تمامی پرسنل و کادر درمان این کلینیک جزء مجرب ترین و با مهارت ترین افراد می باشند. این کلینیک در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد.  

خدمات کلینیک لوتوس:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و تزریق بوتاکس
  • هایفو و تزریق چربی
  • پاکسازی پوست
  • فیشیال
  • لیفت با نخ

آدرس: تهران، تهرانپارس، فلکه اول نبش کیخسروی، ساختمان ملل، طبقه چهارم

کلینیک به سیما

کلینیک زیبایی به سیما

کلینیک به سیما، با دریافت مجوز از وزارت بهداشت در سال 1380 تاسیس شده است. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس می باشد. کلینیک به سیما جزء مجهزترین مرکز پوست و لیزر کشور می باشد. این کلینیک دارای کادر درمان و پرسنل متخصص و باتجربه می باشد. کلینیک به سیما دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات با کیفیت به افراد می باشد. برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و لیزر می توانید به این کلینیک مراجعه کنید.

خدمات کلینیک به سیما:

  • لیزر موهای زائد
  • کرایو تراپی
  • مزوتراپی
  • انواع عمل های جراحی زیبایی
  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از توانیر، کوچه شاهین، پلاک 10

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

لیزر موی زائد برای برخی افراد ضرر دارد. اگر افراد برخی داروها را استفاده کنند باعث می‌ شود لیزر مو‌های زائد نتیجه مطلوبی نداشته باشد یا اثر‌بخشی لیزر کاهش یابد. برخی داروها ممکن است موجب رشد بیش از حد موهای افراد بعد از لیزر شوند. دارو‌هایی وجود دارند که سبب حساس شدن پوست افراد می ‌شوند.

افراد مبتلا به بیماری های خاص و بیماری های پوستی تا بهبود بیماری نباید از لیزر استفاده کنند. افرادی که دارای بیماری‌ های پوستی مانند پسوریازیس، لوپوس، کلوئید، هیرسوتیسم هستند باید تا زمان بهبودی صبر کنند و بعد برای لیزر مراجعه کنند.

انجام لیزر موی زائد برای افراد مبتلا به لوپوس ضرر دارد زیرا پوست چنین افرادی به نور حساسیت دارد. لیزر موی زائد برای افراد با اختلالات هورمونی ممنوع می باشد. افرادی که به هر دلیلی دچار اختلال هورمونی هستند، حذف موهای زائد آن ها با استفاده از لیزر اثربخشی چندانی ندارد و همچنین ممکن است  به بدن یا پوست بیمار ضرر‌هایی وارد کند.

افرادی که دارای پوست آسیب دیده هستند تا بهبود آسیب نباید لیزر مو انجام دهند. برای پوست ‌هایی که دچار اگزما، جوش ‌های چرکی، ضایعه‌ های عفونی و آکنه دائمی هستند، لیزر موی زائد مناسب نیست. زیرا انجام لیزر سبب پخش شدن عفونت داخل خون خواهد شد.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

درد، قرمزی و التهاب

یکی از عوارض لیزر موهای زائد قرمزی و التهاب می باشد که این عارضه ها معمولاً موقت است و بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. این عوارض قابل پیشگیری نیستند و از عوارض طبیعی لیزر موهای زائد محسوب می ‌شوند. برای درمان می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

پوسته پوسته شدن

پوسته پوسته شدن یکی دیگر از عوارض لیزر موهای زائد می باشد. اگر مراقبت های لازم را به نحو صحیح انجام دهید، نگران کننده یا خطرناک نیست. این عارضه در درصد کمی از افراد مشاهده می ‌شود و از بین خواهد رفت. پوسته پوسته شدن سبب خشک و آسیب پذیر شدن پوست می ‌شود.

تغییر در رنگ پوست

تغییرات در رنگ پوست از دیگر عوارض است که به صورت خفیف رخ می دهد. بعد از درمان، ممکن است پوست فرد اندکی روشن ‌تر یا تیره ‌تر شود. افرادی که پوست روشنی دارند، بیش تر دچار تیره شدن رنگ پوست می ‌شوند و همچنین افرادی که پوست تیره‌ تری دارند، بیش تر مستعد روشن شدن رنگ پوست هستند.

آسیب به چشم

در لیزر موهای زائد از اشعه‌ پرقدرت لیزر استفاده می ‌شود و ممکن است این اشعه سبب رساندن آسیب به چشم افراد شود. به همین دلیل خطر آسیب شدید به بینایی وجود دارد. البته اگر به بهترین و مجرب ترین پزشک مراجعه کنید عوارض کاهش می یابند.

سوختگی و تاول

سوختگی و تاول یکی از عوارض شدید لیزر موهای زائد می باشند که به دلیل خطای درمان و روش های نامناسب لیزر درمانی ایجاد می‌ شوند. برای انجام لیزر باید به معتبرترین و بهترین کلینیک مراجعه کنید.

کلام آخر

لیزر موهای زائد برای افرادی که قصد دارند از شر موهای زائد خود خلاص شوند روش مناسبی می باشد. در این روش با استفاده از یک اشعه نوری برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود. موهای ضخیم و تیره که در نواحی سینه، چانه، صورت و گلو رشد می کنند موهای زائد گفته می شود. استفاده از روش هایی مانند تیغ، اپیلاسیون و کرم ها مدت زمان زیادی را صرف می کند افراد می توانند با مراجعه به بهترین پزشک از این روش استفاده کنند.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck