افرادی که دارای مشکلاتی در بینی خود هستند و یا دارای بینی های بزرگ هستند و از فرم بینی خود راضی نیستند می توانند با مراجعه به بهترین جراح جراحی بینی را انجام دهند. سایت جراحتو تلاش کرده تا شما را با 10 تا از بهترین جراح بینی در رشت مانند دکتر کمال هادی ،دکتر عیسی عبدی ،دکتر سید حمیدرضا باقری و… آشنا کند در ادامه شما را با دیگر پرشکان و کاندیدای مناسب عمل بینی و اقدامات قبل و بعد از عمل بینی آشنا خواهیم کرد .

ویژگی های بهترین جراح بینی در رشت

بهترین جراح بینی در رشت دارای ویژگی هایی است که افراد قبل از مراجعه به پزشک باید این ویژگی ها را به خوبی بدانند تا بتوانند بهترین جراح را انتخاب کنند. برخی از ویژگی های بهترین جراح بینی در رشت عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین جراح بینی در رشت مدرک و تخصص جراح می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک و تخصص مربوط به جراحی بینی باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین جراح بینی تجربه ایشان و همچنین سابقه کاری می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که دارای تجربه و سابقه کاری بسیاری باشد زیرا پزشکی که دارای تجربه است می تواند شما را به نتایج بسیار مطلوبی برساند.
  • بهترین جراح کسی است که رفتاری بسیار مناسب در برخورد با بیماران خود دارد و همواره می کوشد به تمامی سوالات بیماران با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد و تمامی نکات لازم را برای بیماران بیان می کند.
  • بهترین پزشک همواره سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که اولویت قرار دادن سلامت بیماران جزء ویژگی‌های ایشان باشد.
عمل بینی چیست؟

کاندیدای مناسب عمل بینی

بیش از 80 درصد افرادی که مشکلات ظاهری و ساختاری در بینی دارند کاندید مناسبی برای عمل بینی محسوب می شوند. عمل بینی های گوشتی و بدون استخوان عمل زیبایی بینی را کمی دشوار می کنند. در این حالت پزشک باید عمل پیوند غضروف را انجام دهد. اگر پزشک دارای مهارت کافی در این نوع جراحی نباشد نتیجه عمل قابل قبول نخواهد بود. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای تجربه بسیاری باشد. متخصصین اعتقاد دارند که جراحی های زیبایی روی بینی های غضروفی و استخوانی راحت تر است.

در حالت کلی افرادی که مشکلاتی مانند شکستگی تیغه بینی، به دلایل ژنتیکی بینی بزرگی دارند، افرادی که نوک بینی ضخیم یا بیرون زده دارند، افرادی که در ناحیه پل بینی با مشکل قوز مواجه هستند، افرادی که دارای بینی های بسیار پهن هستند و کسانی که به دلیل مشکل ساختاری بینی سخت تنفس می کنند و با دهان باز می خوابند، افراد مناسبی برای عمل بینی می باشند. برای انجام عمل بینی سعی کنید به بهترین جراح پلاستیک مراجعه نمایید تا بتوانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

لیست بهترین آموزشگاه های شهر تهران :

نام پزشکان شماره تماس ☎️
دکتر کمال هادی 09122274571
دکتر عیسی عبدی 01332116756
دکتر سید حمیدرضا باقری 01332117234

10 تا از بهترین جراح بینی در رشت را بشناسید!

دکتر کمال هادی

دکتر هادی

دکتر کمال هادی متولد سال ۱۳۳۷ در شهر سنندج است. ایشان فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و سپس دوره تخصصی خود را در شهر رشت و در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گذرانده اند.

 خدمات

  • بالا کشیدن خم ابرو و پیشانی
  • برجسته کردن گونه
  • جراحی زیبایی لاله گوش
  • جراح بینی گوشتی
  • جراح بینی استخوانی
  • جراح بینی ترمیمی
  • جراح بینی فانتزی

آدرس مطب 2: رشت، بلوار انزلی، جنب فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل، بیمارستان آریا

لاهیجان، ابتدای ضلع شمالی لاهیجان به لنگرود، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد

آدرس مطب 1:  تهران، جردن، بلوار آرش غربی، پلاک ۲۴، طبقه ۶، واحد ۱۴

شماره تماس مطب تهران: ۰۹۱۲۲۲۷۴۵۷۱

تلفن تماس: 

09122274571

09112481590

پذیرش با وقت قبلی

آدرس سایت ها:

www.drkamalhadi.ir
www.drkamalhadi.com

دکتر عیسی عبدی

دکتر عیسی عبدی

دکتر عیسی عبدی متخصص جراحی فک و صورت می باشند. ایشان فارغ التحصیل دوره عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل دوره تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستند. دکتر عیسی عبدی یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی جراحی فک صورت و پلاستیک بینی می باشند و یکی از بهترین و باتجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند که افراد می توانند برای انجام جراحی بینی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر عیسی عبدی:

آدرس: رشت، چهار راه صابرین، کوچه شیرینی همایون، ساختمان هخامنش، طبقه 7

شماره تماس: 01332116756

دکتر سید حمیدرضا باقری

دکتر سید حمیدرضا باقری

دکتر سید حمیدرضا باقری متخصص گوش، حلق و بینی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت می باشند. دکتر سید حمیدرضا باقری دارای فلوشیپ جراحی بینی و سینوس می باشند. ایشان جزء بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر حمیدرضا باقری بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

خدمات دکتر سید حمیدرضا باقری:

  • جراحی هیپوفیز

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 89، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه دوم

شماره تماس: 01332117234

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. دکتر محمدرضا مقدم نیا بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد فوق تخصصی می باشند. دکتر محمدرضا مقدم نیا به عنوان یکی از اعضای انجمن جراحان پلاستیک ایران شناخته می شوند.

خدمات دکتر محمد رضا مقدم نیا:

  • تزریق ژل و چربی
  • ابدومینو پلاستی
  • جراحی زیبایی زنان

آدرس: رشت، گلسار، بلوار نماز، ساختمان رویال، جنب ساختمان آتیه، طبقه چهارم، واحد 8

شماره تماس: 01332133707

دکتر ربانه رجبی نژاد

دکتر ربانه رجبی نژاد

دکتر ربانه رجبی نژاد در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1374 پذیرفته شدند. ایشان دوره تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1385 آغاز کردند. دکتر ربانه رجبی نژاد یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. ایشان در سال 1389 در بورد تخصصی پذیرفته شدند و رتبه دوم را از این دانشگاه کسب کردند. ایشان یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر ربانه رجبی نژاد:

  • جراحی زیبایی صورت
  • جراحی های درمانی

آدرس: لاهیجان، خیابان انقلاب، کوچه اسدی

شماره تماس: 01342243828

دکتر سید محمد طالب زاده

دکتر سید محمد طالب زاده

دکتر سید محمد طالب زاده متخصص جراحی فک و صورت هستند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. دکتر سید محمد طالب زاده دکترای عمومی خود را از دانشکده دندانپزشکی گیلان دریافت کرده‌ اند و دوره تخصصی جراحی فک و صورت خود را از دانشگاه آلمان دریافت کرده‌ اند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر سید محمد طالب زاده:

  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: رشت، بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب، طبقه دوم، واحد 25

شماره تماس: 01332125002

دکتر محمد صادقی

دکتر محمد صادقی

دکتر محمد صادقی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت هستند. دکتر محمد صادقی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. ایشان از با تجربه ترین و بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. برای انجام جراحی بینی می توانید به دکتر محمد صادقی مراجعه نمایید.

خدمات دکتر محمد صادقی:

  • جراحی سر و گردن

آدرس: رشت، خیابان گلسار، خیابان سمیه، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه 5

شماره تماس: 01332124123

دکتر فروغ ابراهیمی نژاد

دکتر فروغ ابراهیمی نژاد

دکتر فروغ ابراهیمی نژاد متخصص گوش، حلق، بینی و جراحی زیبایی بینی می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. دکتر ابراهیمی نژاد بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند وارد دوره تخصصی شوند. ایشان در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصی شدند و یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر فروغ ابراهیمی نژاد:

آدرس: رشت، گلسار، رو به روی پمپ بنزین گلسار، کوچه 88، پلاک 8

شماره تماس: 01333122495

دکتر سمیه رشید شمالی

دکتر سمیه رشید شمالی

دکتر سمیه رشید شمالی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. دکتر سمیه رشید شمالی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. ایشان جزء بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. افراد می توانند برای انجام جراحی بینی به دکتر سمیه رشید شمالی مراجعه نمایند.

خدمات دکتر سمیه رشید شمالی:

  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه 3

شماره تماس: 01333122467

دکتر مهسا نسیمی دوست

دکتر مهسا نسیمی دوست

دکتر مهسا نسیمی دوست متخصص گوش، حلق و بینی و جراح پلاستیک صورت می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در رشت به شمار می روند. دکتر مهسا نسیمی دوست بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را پشت سر بگذارند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می‌توانند برای انجام جراحی بینی به دکتر مهسا نسیمی دوست مراجعه نمایند.

خدمات دکتر مهسا نسیمی دوست:

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه پنجم، واحد 58

شماره تماس: 01332117382

جراحی بینی برای چه افرادی خطرناک است؟

اختلالات تنفسی: برای انجام جراحی بینی امکان تنفس برای فرد تنها از راه دهان وجود دارد به همین دلیل ممکن است مشکلات جدی برای افرادی که با بیماری ریوی درگیر هستند به وجود بیاورد.

بیماران دیابتی: کسانی که مبتلا به بیماری دیابت هستند مستعد ابتلا به بیماری های قلبی و کلیوی خواهند بود. بهبود زخم افراد دیابتی بسیار کند است و می‌تواند مشکلات جدی مانند عفونت را به دنبال داشته باشد. عمل بینی برای افراد دیابتی می‌تواند خطرناک باشد.

ابتلا به کم خونی حاد: یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی اتفاق بیفتد خونریزی می باشد. اگر فرد به کم خونی مبتلا باشد در اثر بروز این مشکل بدن واکنش‌های شدیدی نشان می دهد ممکن است در این جراحی جان فرد به خطر بیفتد.

مصرف کنندگان مشروبات الکلی و دخانیات: احتمال خونریزی در حین جراحی وجود دارد ولی یکی از خطرات اصلی که سلامتی افراد الکلی و یا سیگاری را به خطر می اندازد افزایش احتمال خونریزی شدید در حین عمل است. مصرف سیگار و الکل تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن دارد.

افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی: برای عمل بینی از بیهوشی عمومی استفاده می شود. احتمال بروز واکنش های آلرژیک نسبت به این مواد وجود دارد. اگر فرد دارای بیماری قلبی باشد ممکن است در اثر این واکنش ها جان خود را از دست بدهد. اگر مبتلا به این بیماری هستید و یا به مواد و داروهای بیهوشی حساس هستید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

جراحی بینی برای چه افرادی خطرناک است؟

اقدامات قبل و بعد از عمل بینی

  • دو هفته قبل از عمل بینی از داروهای رقیق کننده خون، ایبوپروفن، دخانیات، مشروبات الکلی و آسپرین پرهیز کنید زیرا می تواند برای شما خطراتی را به دنبال داشته باشد.
  • قبل از عمل بینی شام بسیار سبکی میل کنید و 8 ساعت قبل از جراحی بینی باید کاملا ناشتا باشید.
  • سعی کنید یک لباس جلو باز یا دکمه دار برای بعد از عمل به همراه داشته باشید و یک ساعت قبل از جراحی بینی در کلینیک حضور داشته باشید و همچنین اگر به داروی خاصی حساسیت دارید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • قبل از انجام عمل بینی همه آزمایشاتی که پزشک تعیین کرده باید انجام دهید. عکس برداری از بینی برای دستیابی به نتایج بهتر در حین عمل ضروری است.
  • ورم، کبودی و درد در بینی و ناحیه اطراف آن بعد از جراحی بینی طبیعی است. علاوه بر آن ممکن است حالت تهوع و سرگیجه و تپش قلب داشته باشید. این حالت ممکن است به دلیل واکنش بدن فرد به داروهای بیهوشی رخ دهد. اصلا نگران نباشید این علائم به مرور زمان از بین خواهند رفت ولی اگر دارای شدت بسیاری بودند حتما با پزشک خود تماس بگیرید.
  • بعد از عمل  کبودی و تورم افزایش پیدا می‌ کند که کاملا طبیعی است. برای کاهش درد و تورم از کمپرس یخ استفاده کنید. کمپرس یخ فقط تا روز سوم کبودی و تورم را کاهش می ‌دهد بعد از آن باید از کمپرس گرم استفاده کنید.

کلام آخر

جراحی بینی برای افرادی که دارای اختلالات تنفسی هستند، بیماران دیابتی، کسانی که به کم خونی حاد مبتلا هستند، مصرف کنندگان مشروبات الکلی و دخانیات و همچنین افراد مبتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی خطرناک است. اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی را به خوبی رعایت کنید تا به زودی بهبود یابید. اگر دارای بینی استخوانی هستید به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مراجعه کنید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح بینی در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. اگر سوال و انتقادی در این باره دارید می توانید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید تیم جراحتو در اسرع وقت پاسخگوی شما می باشد .

source

توسط blogcheck