ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح پلاستیک در رشت آشنا کنیم. جراحی های پلاستیک علاوه بر رفع مشکلات مادرزادی و ناهنجاری های ناشی از حوادثی مانند تصادف در زمینه زیبایی نیز محبوبیت بسیاری دارد. افراد باید سعی کنند برای انجام جراحی پلاستیک بهترین و با تجربه ترین جراح پلاستیک را انتخاب کنند. جراحی پلاستیک یکی از مهم ترین روش های درمان و زیبایی در علم پزشکی است. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح پلاستیک در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک یعنی بازسازی ترمیم یا بازیابی ظاهر و گاهی اوقات عملکرد اعضای بدن. افراد برای انجام جراحی پلاستیک باید تمام تلاش خود را بکنند تا به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کنند. جراحی پلاستیک شامل جراحی های ترمیمی مانند پیوند پوست و ترمیم نقایص مادرزادی و همچنین جراحی زیبایی می شود. افرادی که دارای اعتماد به نفس پایینی هستند می توانند با انجام جراحی پلاستیک و زیبایی اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. البته جراحی های پلاستیک جراحی های زیبایی نیستند جراحی زیبایی تنها نوعی جراحی پلاستیک محسوب می‌ شود که با هدف زیبایی و نه به منظور سلامتی انجام می شود.

جراحی زیبایی انتخابی است که فرد زمانی که می خواهد قسمتی از بدنش متفاوت به نظر برسد انجام می دهد. در حالی که در هر سنی به دلیل زیبایی و ترمیمی افراد به جراحی پلاستیک روی می آورند. افراد بین 40 تا 54 سال اکثر بیماران جراحی زیبایی را تشکیل می دهند. هدف جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی این است که در تمامی سطح بدن هر گونه نقص ناشی از پوست، زیر پوست و استخوان ها را رفع کند و هر کدام از بافت هایی که از بین رفته اند با بافت های مشابه آن ترمیم کنند. جراحی پلاستیک به دو دسته اصلی جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی تقسیم می شود. جراحی ترمیمی شامل جراحی جمجمه، جراحی دست ریز، جراحی و درمان سوختگی است.

جراحی پلاستیک چیست؟

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در رشت

برای انجام جراحی پلاستیک افراد باید سعی کنند به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه نمایند تا بتوانند به نتایج مطلوبی دست یابند. برخی از ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در رشت شامل موارد زیر می باشد:

  • یکی از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین جراح پلاستیک در رشت مدرک و تخصص ایشان می باشد. افراد باید به پزشکی مراجعه کنند که دارای تخصص در حیطه فعالیت خود باشد و همچنین مدرک معتبر از دانشگاه معتبری داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت است تجربه کافی و مهارت پزشک می باشد. افراد باید سعی کنند به پزشکی مراجعه کنند که دارای مهارت بسیاری است زیرا در این صورت می توانند به نتایج مطلوبی در پایان دست یابند.
  • اصلی ترین ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در رشت برخورد مناسب جراح با بیمار و مراجعین می باشد. بهترین جراح پلاستیک سعی می کند تمامی نکات مورد نظر را برای فرد بیان کند و با صبر و حوصله به تمامی سوالات پاسخ دهد.
  • بهترین جراح پلاستیک نباید صرفاً به فکر منافع شخصی خود باشد و باید سلامت بیماران را اولویت کار خود قرار دهد پس به این ویژگی توجه بسیاری داشته باشید.
  • بهترین جراح باید صبور باشد و به صحبت ها و انتظارات بیمار با دقت بالایی گوش دهد و همچنین قبل از جراحی جلسه مشاوره را برای فرد قرار دهند.

10 تا از بهترین جراح پلاستیک در رشت را بشناسید!

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را به پایان برسانند. دکتر محمدرضا مقدم نیا یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می‌ روند. ایشان در انجمن جراحان پلاستیک ایران عضویت دارند و جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر محمد رضا مقدم نیا:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلسار، بلوار نماز، ساختمان رویال، جنب ساختمان آتیه، طبقه چهارم، واحد 8

شماره تماس: 01332133707

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می روند و همچنین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان استادیار دانشگاه و یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. دکتر آریو شهبازی مقدم در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و همچنین انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا عضویت دارند. افراد می‌ توانند برای انجام جراحی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر آریو شهبازی مقدم:

  • جراحی زیبایی گوش
  • ابدومینوپلاستی

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان پارس، طبقه دوم

شماره تماس: 01333112122

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می روند. ایشان فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک هستند. دکتر سید داوود علوی دوره پزشکی عمومی خود را در سال 1356 به پایان رساندند و در زمینه جراحی عمومی تحصیل نمودند و در سال 1362 تخصص خود را دریافت کردند. ایشان فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک خود را در سال 1365 دریافت کردند و جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر سید داوود علوی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، چهارراه میکائیل، اول خیابان حافظ، ساختمان سهند، طبقه 6

شماره تماس: 01333324634

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می‌ روند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. دکتر فدایی نائینی در انجمن جراحان زیبایی آمریکا و انجمن فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی عضویت دارند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی نیز می باشند. دکتر علیرضا فدایی نائینی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند و دارای تالیفات بسیاری می باشند.

خدمات دکتر علیرضا فدایی نائینی:

  • ابدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی گوش

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه نهم، واحد یک و دو

شماره تماس: 01332121017

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت هستند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. دکتر علیرضا سودمند عضو انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند. ایشان همچنین استاد دانشگاه نیز هستند. افراد می‌ توانند برای انجام جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر علیرضا سودمند:

  • جراحی زیبایی شکم
  • لیفت ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی سینه

آدرس: رشت، خیابان انقلاب، نبش کوچه توافق، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت

شماره تماس: 01333261451

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی جراح عمومی زیبایی و پلاستیک هستند. ایشان یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می روند. دکتر مهدی هاشمی اسکوئی بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند وارد دوره تخصص شوند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی هستند و جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. افراد می‌ توانند برای انجام جراحی های زیبایی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهدی هاشمی اسکوئی:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، بالای فروشگاه سناتور، ساختمان پزشکان جرجانی، ورودی b، طبقه پنجم

شماره تماس: 01333752261

دکتر علی حسینی

دکتر علی حسینی

دکتر علی حسینی جراح پلاستیک بینی و صورت و یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می‌ روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. دکتر علی حسینی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. ایشان دارای تجربه بسیاری در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می‌ توانند برای انجام جراحی بینی و صورت به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر علی حسینی:

  • لیفت پیشانی و ابرو

آدرس: رشت، چهار راه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه چهارم، واحد 44

شماره تماس: 01332131356

دکتر هادی قدیمی

دکتر هادی قدیمی

دکتر هادی قدیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی پلک و مجرای اشکی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می‌ روند. دکتر هادی قدیمی جزء باتجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند و خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی به افراد ارائه می‌ دهند. دکتر هادی قدیمی بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند وارد دوره تخصص شوند و با موفقیت دوره تخصص خود را پشت سر گذاشتند.

خدمات دکتر هادی قدیمی:

  • جراحی زیبایی پلک
  • مشاوره قبل از عمل

آدرس: رشت، بلوار نماز، بعد از صابرین، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه نهم، واحد 6

شماره تماس: 01332135111

دکتر مینا علویون

دکتر مینا علویون

دکتر مینا علویون فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و همچنین متخصص جراحی عمومی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح پلاستیک در رشت به شمار می روند. دکتر مینا علویون جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می توانند برای انجام جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر مینا علویون:

آدرس: رشت، بلوار انزلی، جنب فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، بیمارستان آریا

شماره تماس: 01333759790

انتخاب بهترین جراح پلاستیک در رشت

جراح پلاستیک نقش بسیار مهمی در ظاهر و زندگی افراد ایفا می کند. افراد باید بهترین جراح پلاستیک را برای انجام جراحی انتخاب کنند. اگر جراح مورد نظر تخصص و مهارت لازم را نداشته باشد و یا سابقه و تجربه کافی را نداشته باشد ممکن است فرد دچار مشکلاتی بعد از جراحی شود. برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک در رشت باید معیارها و ملاک های بهترین بودن را در نظر داشت. برخی از این ملاک ها شامل برخورداری از مدارک تخصصی و گواهینامه متعدد، دارا بودن رزومه خوب در حوزه انجام انواع جراحی های پلاستیک، به کارگیری به روز ترین و متنوع ترین روش ها در انجام جراحی ها، داشتن توانایی های لازم جهت هدایت و مدیریت تیم جراحی، روحی خستگی‌ ناپذیر و برخورد صمیمی با بیماران می باشد.

بعد از این که معیارها و ملاک های بهترین جراح را شناختید نوبت این است که با انواع خدمات قابل ارائه جراح آشنا شوید. بهترین جراح پلاستیک در رشت جراحی هایی مانند جراحی بینی، جراحی گوش، جراحی بالا کشیدن ابرو، جراحی چانه، جراحی ابدومینوپلاستی، جراحی بلفاروپلاستی، جراحی فالوپلاستی، جراحی سینه، جراحی ماستوپکسی، جراحی لابیاپلاستی، جراحی برای تقویت کردن و بزرگ کردن گونه، جراحی فک، لیپوساکشن، زاویه دار کردن فک، جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن و … می باشد. در صورتی که خواهان انجام یکی از این جراحی ها بودید به جراح پلاستیک مراجعه کنید.

هزینه جراحی پلاستیک

در صورتی که با هدف رفع مشکلات سوختگی و ترمیمی جراحی پلاستیک را انجام دهید دارای مزیت های بسیاری می باشد و اگر این جراحی با هدف زیبایی صورت گیرد مزایای مختلف دیگری را در بر دارد. برخی از این مزیت ها شامل ایجاد اثرات مثبت بر سلامتی، افزایش اعتماد به نفس، برطرف کردن نقایص بدن، جوانسازی و کاهش پیری ظاهری و رفع چاقی و … کارآمد است. در صورتی که قصد دارید جراحی پلاستیک انجام دهید سعی کنید بهترین جراح پلاستیک در رشت را انتخاب کنید. هزینه های جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه جراحی به دستمزد جراح، هزینه بستری در بیمارستان، نوع جراحی و … بستگی دارد.

تجربه جراح و داشتن سابقه بالا می تواند هزینه را افزایش دهد. اگر جراح پلاستیکی که به ایشان مراجعه می کنید دارای سابقه بیش تری باشد و از نمونه کارهای بیش تری برخوردار باشد هزینه عمل نیز بیش تر خواهد بود. نوع جراحی و قسمت تحت جراحی نیز در هزینه بسیار تاثیر گذار است. همچنین سختی و زمان بر بودن جراحی می‌ تواند تاثیر موثری در افزایش هزینه داشته باشد. اگر شما به کلینیک و مطبی مراجعه کنید که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی باشد می‌ تواند در هزینه موثر باشد. برای انجام جراحی پلاستیک سعی کنید بهترین جراح را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین جراح پلاستیک در رشت

توصیه های مراقبتی قبل و بعد از جراحی

توصیه ها و مراقبت هایی قبل و بعد از جراحی وجود دارد که افراد باید آن ها را به خوبی انجام دهند. رعایت توصیه های مراقبتی قبل و بعد از جراحی دارای اهمیت بسیار زیادی است. در جلسه مشاوره بهترین جراح پلاستیک توصیه های مراقبتی قبل و بعد از جراحی را شرح می‌ دهد. برخی از توصیه های مراقبتی عبارتند از:

  • تا دو هفته قبل از جراحی از مصرف سیگار و دخانیات بپرهیزید.
  • در صورتی که دارو هایی مانند وارفارین، آسپرین یا داروهای کنترل کننده قند خون و فشار خون را مصرف می کنید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • بهترین جراح پلاستیک در رشت با توجه به نوع جراحی شما مدت زمان لازم برای ناشتا بودن قبل از جراحی را تعیین می کند.
  • از انجام ورزش های هوازی به مدت دو هفته قبل از انجام جراحی پلاستیک خودداری کنید و همچنین سعی کنید وسایل زینتی و قیمتی مانند ساعت، دندان مصنوعی و هر چیز دیگری را در خانه بگذارید.
  • برای مدتی از انجام فعالیت‌ های بسیار زیاد بپرهیزید و استراحت کنید. در زمان خوابیدن و استراحت کردن سر خود را از بدن بالاتر قرار دهید تا تورم و کبودی شما کاهش یابد. همچنین سعی کنید از کمپرس سرد بر روی ناحیه جراحی استفاده کنید تا تورم و خونریزی کاهش یابد.
  • از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کنید و سعی کنید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

انواع تخصص جراح پلاستیک چیست؟

 جراحی زیبایی: جراحی زیبایی بخش مهمی محسوب می ‌شود و شامل جراحی صورت و بدن می باشد. امروزه به دلیل این که افراد به زیبایی توجه بسیاری دارند بسیاری از افراد علاقه به انجام انواع جراحی های زیبایی دارند. جراحی زیبایی از حذف اضافات صورت و بدن گرفته تا اضافه کردن به نقاطی از بدن از طریق تزریق چربی و …. برای انجام جراحی بینی می توانید به بهترین جراح بینی در رشت مراجعه کنید.

 جراحی سوختگی: جراحی سوختگی به دو صورت انجام می شود در سوختگی های شدید که جراحی بلافاصله انجام می شود و یا برای ترمیم و بازسازی بدن بعد از سوختگی های جزئی انجام می شود. یکی از زیباترین انواع جراحی پلاستیک جراحی سوختگی می باشد که در مواردی امید و دید بهتری به بیمار می دهد.

 جراحی دست: یکی از زیر شاخه های تخصص جراحان پلاستیک جراحی دست می باشد و زمانی جراحی انجام می‌ شود که دست شخص بیماری های مزمن داشته باشد و یا بیماری مادرزادی دست و مچ دست داشته باشد. این عمل را جراحان عمومی نیز می توانند انجام دهند ولی چون نتیجه عمل برای خانم ها که دست های ظریف تری دارند مهم است بهترین راه انجام جراحی توسط جراح پلاستیک می باشد ولی زمانی که جراحی برای خارج کردن کیست های خوش خیم باشد پزشکان عمومی هزینه کم تری را با همان کیفیت ارائه می دهند.

جراحی پلاستیک کودکان: بیش ترین الگویی که فرد به طور مادرزاد با خود به همراه دارد و یا حتی سندروم هایی که در زمان تولد فرد ایجاد شده اند به بهترین شکل در زمان کودکی توسط بهترین جراح پلاستیک درمان می‌ شوند. یکی از مهم‌ ترین جراحی ها در این حوزه ترمیم لب شکری را یا همان شکاف کام است که بسیاری از کودکان از بدو تولد دچار آن هستند.

جراحی میکروسکوپیک: این نوع جراحی برای اتصال دوباره رگ های خونی برای بازسازی بخش از بدن که به دلایل مختلف از دست رفته و توسط بافت های جدید جایگزین می شوند به کار می رود. بیش ترین کاربرد آن بازسازی سینه، سر، گردن و دست می باشد.

کلام آخر

جراحی پلاستیک عبارت است از بازسازی ترمیم یا بازیابی ظاهر و گاهی اوقات عملکرد اعضای بدن جراحی پلاستیک به دو دسته جراحی های ترمیمی و زیبایی تقسیم می شود. افرادی که قصد انجام جراحی پلاستیک را دارند باید سعی کنند بهترین جراح را انتخاب کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابند. برای انتخاب بهترین جراح سعی کنید ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در رشت را مطالعه کنید. از جراحی پلاستیک برای رفع نقایص مادرزادی و مشکلاتی که در اثر حوادث اتفاق افتاده اند و همچنین زیبایی استفاده کرد.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح پلاستیک در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود ؟

ناحیه ای از بدن که قرار است تحت جراحی لیپوماتیک واقع شود، سوراخی به قطر ۲ تا ۵ میلی متر ایجاد می شود و پس از آن دستگاه از سوراخ وارد بافت چربی بدن شده و بافت چربی را از بین می برد.این دستگاه دارای یک سیستم مجهز و فعال است که به محض برخورد با بافت غیر چربی روند جراحی متوقف می شود تا احتمال بروز خطر به کمترین میزان خود برسد

جراحی پروتز سینه چیست ؟

در این عمل جراحی ایمپلنت یا همان پروتزهای سینه توسط جراح در بافت سینه قرار داده می شود که نتیجه مطلوب و قابل توجهی برای بیمار به ارمغان می آورد. انجام جراحی پروتز سینه برای برخی زنان راهی است برای افزایش اعتماد به نفس و برای برخی دیگر این جراحی راهی برای ترمیم ظاهر سینه از دست رفته آن ها است

کدام روش جراحی زیبایی بینی بهتر است؟

برای انجام جراحی زیبایی بینی دو روش وجود دارد که عبارتند از جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته ، جراح بینی با توجه به مهارت خود یکی از این دو روش را انتخاب کرده و اقدام به رفع مشکلات بینی می کند.

source

توسط blogcheck