ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین آشنا کنیم. افرادی که دارای گوش های بسیار بزرگ یا بیش از حد کوچک هستند و کسانی که دارای تقارن بین گوش ها نیستند می توانند با مراجعه به بهترین و با تجربه ترین جراح از جراحی گوش استفاده کنند. چنین افرادی ممکن است دچار کاهش اعتماد به نفس شوند که با مراجعه به جراح و انجام جراحی می توانند به رضایت کافی برسند. ما در ای مقاله لیستی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

جراحی گوش چیست؟

برخی افراد به صورت مادرزادی دچار عدم تقارن در گوش های خود می باشند و یا گوش هایشان بیش از حد بزرگ است که در این مواقع می توانند با مراجعه به بهترین جراح گوش در تهران از این جراحی استفاده کنند. با جراحی گوش عدم تقارن گوش ها از بین خواهد رفت و همچنین افرادی که دارای گوش های بزرگی هستند می توانند با انجام این جراحی گوش ها را به تناسب برسانند. جراحی اتوپلاستی یا جراحی گوش جراحی است که جراح در آن برش هایی در سطح پشتی گوش ایجاد می کند، غضروف گوش قسمت های محکم و انعطاف پذیر گوش هستند که جراح گوش فعالیت خود را بیش تر در این قسمت ها انجام می دهد. برای انجام این جراحی باید بهترین جراح را انتخاب کنید.

جراحی گوش چیست؟

ویژگی های بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین

برای کوچک کردن گوش ها و یا از بین بردن عدم تقارن باید سعی کنید به بهترین جراح زیبایی گوش در تهران مراجعه کنید. در این قسمت برخی از ويژگی های بهترین جراح را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین و با تجربه ترین جراح را انتخاب کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین باید دارا مدرک و تخصص در زمینه فعالیت خود باشد و همچنین مدرک ایشان باید از معتبرترین دانشگاه های کشور باشد.
  • بهترین جراح دارای رفتار و برخورد بسیار مناسبی با مراجعین است و تمام تلاش خود را می کند تا به تمامی سوالات آنان به خوبی پاسخ دهد.
  • بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین باید قبل از انجام عمل جراحی جلسه مشاوره ای با بیمار قرار دهد تا تمامی انتظارات بیمار را بداند و تمامی نکات را برای وی توضیح دهد.
  • کلینیک بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین باید بسیار تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد و دارای ابزارها و دستگاه های پیشرفته باشد.

چه کسانی کاندید مناسب جراحی زیبایی گوش هستند؟

کسانی که دارای سلامت جسمانی مناسبی هستند و به بیماری تهدید کننده زندگی یا عفونت های مزمن درمان نشده گوش مبتلا نیستند کاندیدی مناسبی برای انجام این جراحی می باشند. همچنین افرادی که دارای 5 سال و به بالا هستند می توانند این جراحی را انجام دهند. کسانی که قصد انجام این جراحی را دارند باید دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را خوب انجام دهند و همکاری لازم را داشته باشند تا به نتایج خوبی برسند. کسانی که قصد انجام این جراحی را دارند باید واقع گرا باشند. سعی کنید برای انجام این جراحی به بهترین و با تجربه ترین پزشک مراجعه کنید.

10 تا از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین را بشناسید!

دکتر محسن محمد نژاد

دکتر محسن محمد نژاد

دکتر محسن محمد نژاد جراح و متخصص پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان جزء پزشکان بسیار مجرب در زمینه جراحی گوش به شمار می روند. دکتر محسن محمد نژاد یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی و اخذ مدرک خود دوره تخصص خود را نیز سپری کردند. ایشان توانستند بورد تخصص خود را دریافت نمایند و جزء با تجربه ترین جراحان به شمار می روند.

خدمات دکتر محسن محمد نژاد:

  • تزریقات زیبایی
  • پروتز باسن و سینه

آدرس: قزوین، خیابان دانشگاه، چهارراه استاندارد، کوچه 31، پلاک 22، کلینیک رادمهر، طبقه همکف

شماره تماس: 09309048915

دکتر پرویز ایزدفر

دکتر پرویز ایزدفر

دکتر پرویز ایزدفر جراح پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از پزشکان بسیار حاذق و با سابقه و مجرب در زمینه فعالیت خود هستند. دکتر ایزدفر یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان بعد از اتمام دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز به پایان برسانند و توانستند بورد تخصص خود را با موفقیت کسب کنند. ایشان دوره های تکمیلی بسیاری را پشت سر گذاشته اند و بسیار مجرب می باشند.

خدمات دکتر پرویز ایزدفر:

  • جراحی لیپوماتیک
  • عمل زیبایی بینی
  • جراحی فک و چانه
  • پروتز سینه و باسن

آدرس: قزوین، خیابان بوعلی، تقاطع خیام، ساختمان ابن سینا، واحد 5

شماره تماس: 02833368537

دکتر احسان مشیری

دکتر احسان مشیری

دکتر احسان مشیری جراح پلاستیک و زیبایی هستند و جزء با تجربه ترین پزشکان و جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. دکتر مشیری بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی و دریافت مدرک توانستند دوره تخصص خود را نیز بگذرانند و بورد تخصص خود را اخذ کنند. دکتر مشیری مدارک تخصصی و دوره های تکمیلی خود را از دانشگاه های معتبر کشور دریافت نموده اند.

خدمات دکتر احسان مشیری:

  • تزریقات زیبایی
  • جراحی بوکال فت
  • پروتز سینه و باسن

آدرس: قزوین، تقاطع خیام شمالی، فلسطین، بالای آرایش جهان، ساختمان 531، واحد 5

شماره تماس: 02833350120

دکتر یونس شفیق

دکتر یونس شفیق

دکتر یونس شفیق یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان جراح پلاستیک و زیبایی می باشند. دکتر شفیق یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. ایشان از پزشکان بسیار حاذق و با سابقه در زمینه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر یونس شفیق:

  • عمل زیبایی چانه

آدرس: قزوین، چهارراه خیام، ساختمان استاد شهریار

شماره تماس: 02833336254

دکتر عارف مصلایی

دکتر عارف مصلایی

دکتر عارف مصلایی جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. دکتر مصلایی یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان مدرک پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند. دکتر مصلایی تاکنون دوره های تکمیلی متعددی را گذرانده و جزء با سابقه ترین جراحان می باشند.

خدمات عارف مصلایی:

  • تزریقات زیبایی
  • زاویه سازی صورت

آدرس: قزوین، خیابان بوعلی، روبروی بیمارستان بوعلی، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه چهارم

شماره تماس: 02833230678

احمد ابراهیمی

احمد ابراهیمی

دکتر احمد ابراهیمی جراح پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. دکتر ابراهیمی بعد از سپری کردن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را دریافت کنند. ایشان جزء با مهارت ترین و حاذق ترین پزشکان به شمار می روند. دکتر ابراهیمی پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی قزوین اخذ کردند.

خدمات احمد ابراهیمی:

آدرس: قزوین، چهارراه فردوسی، ساختمان پزشکی بوعلی، طبقه سوم

شماره تماس: 02833228767

دکتر مهران خرم

دکتر مهران خرم

دکتر مهران خرم جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان دوره عمومی خود را سپری نمودند و بعد از اخذ مدرک دوره تخصص را نیز با موفقیت گذراندند و بورد تخصص خود را با موفقیت دریافت کردند. دکتر خرم دوره های تکمیلی مختلفی را سپری کردند و به همین دلیل جزء مجرب ترین و با سابقه ترین پزشکان می باشند.

خدمات مهران خرم:

  • زاویه سازی صورت
  • عمل جراحی چانه و فک

آدرس: قزوین، بوعلی شرقی، جنب آزمایشگاه پیشرو، ساختمان اروند، طبقه 4، واحد 7

شماره تماس: 09028425705

دکتر محمد سروش

دکتر محمد سروش

دکتر محمد سروش جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. ایشان جزء با تجربه ترین و بهترین پزشکان و جراحان در زمینه فعالیت خود هستند. دکتر سروش بعد از سپری کردن دوره عمومی و اتمام دوره تخصص توانستند بورد تخصص خود را با موفقیت کسب کنند. برای جراحی گوش می توانید به دکتر محمد سروش مراجعه کنید.

خدمات دکتر محمد سروش:

  • جراحی زیبایی گوش
  • تزریقات زیبایی
  • عمل جراحی بینی

آدرس: قزوین، بلوار مدرس شمالی، نبش کوچه مهدیخانی، ساختمان فاخر، طبقه 2، واحد 3

شماره تماس: 02833350558

دکتر جمشید خاک

دکتر جمشید خاک

دکتر جمشید خاک جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از با تجربه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود هستند. ایشان بعد از سپری کردن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. دکتر خاک بعد از اتمام دوره تخصص توانستند بورد تخصص خود را کسب کنند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. دکتر جمشید خاک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دوره های تکمیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت کرده اند.

خدمات دکتر جمشید خاک:

  • تزریق ژل یا فیلر

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی، نبش کوچه امیر امجد، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه اول، واحد 5

شماره تماس: 0032227626

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین جراحان می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین به شمار می روند. دکتر بقائی دوره عمومی خود را گذراندند و بعد از اخذ مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را دریافت کنند. دکتر بقائی در انجمن رسمی جراحان پلاستیک ایران عضویت دارند.

خدمات دکتر محمد بقائی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: قزوین، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، قبل از سینما ملت، بن بست مینا، ساختمان پزشکان آزادی

شماره تماس: 09057975998

انواع جراحی گوش

جراحی ترمیم پرده گوش: اگر پرده گوش دچار آسیب دیدگی و یا پارگی شود باید به بهترین و با تجربه ترین متخصص مراجعه کنید زیرا دارای عواقبی مانند اختلالات شنوایی یا عفونت گوش می باشد. هر زمانی که دچار این آسیب شدید هر چه سریع تر به بهترین متخصص مراجعه کنید.

جراحی ترمیمی گوش گربه ای: ناهنجاری های مادرزادی ممکن است موجب کج شدگی لبه گوش و ایجاد ظاهری گربه ای شکل شود که این امر اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد. زمانی که با این ناهنجاری ها مواجه شدید می توانید به بهترین جراح گوش جهت جراحی مراجعه کنید.

جراحی زیبایی نرمه گوش (لوبوپلاستی): در این جراحی جراح به بخیه زدن و رفع پارگی ناحیه های زیرین و نرمه گوش که به دلیل ایجاد برخی حوادث و یا استفاده از گوشواره های سنگین دچار پارگی شده اند می پردازد.

جراحی زیبایی ماکروتیا: افرادی که دارای گوش های بسیار بزرگی هستند و این امر سبب کاهش اعتماد به نفس آنان شده است می توانند از این جراحی جهت کوچک کردن گوش استفاده کنند.

جراحی گوش میکروتیا: افرادی که دارای گوش های بسیار کوچک هستند و این امر سبب نارضایتی و کاهش اعتماد به نفس آنان شده می توانند با مراجعه به جراح از این جراحی استفاده کنند و مشکل گوش ها را رفع نمایند.

انواع جراحی گوش

اقدامات قبل از جراحی زیبایی گوش

اقداماتی قبل از انجام جراحی صورت می گیرد که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم:

  • در مرحله اول جراح اندازه، شکل، استقرار و تقارن گوش های شما را بررسی می کند.
  • درباره سابقه پزشکی، جراحی های قبلی و نتایج دلخواه سوالاتی از مراجعین پرسیده می شود.
  • عکس هایی از گوش و صورت مراجعین برای تعیین نوع روش جراحی گرفته می شود.
  • باید توجه کنید که از چند هفته قبل از جراحی گوش نباید از آسپیرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی استفاده کنید زیرا ممکن است احتمال خونریزی در حین عمل افزایش یابد.
  • سیگار سبب کاهش جریان خون در پوست می شود و سبب کند شدن روند بهبودی شما می شود قبل از انجام این جراحی از سیگار استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از جراحی گوش

بعد از انجام جراحی گوش باید مراقبت هایی را انجام دهید تا سریع تر بهبود یابید و دچار مشکلات نشوید. برخی از این اقدامات و مراقبت ها عبارتند از:

  • برای کاهش درد و کبودی و تورم که بعد از جراحی رخ می دهد باید به مدت دو روز کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در پشت گوش بخیه زده می شود که آن نواحی باید، چندین بار در روز به کمک هیدروژن پراکسید شست و شو و ضدعفونی شوند و بعد به کمک وازلین بخیه ها را پوشش دهید.
  • سعی کنید تا مدت چند روز بعد از جراحی از پانسمان غیر فشاری بر روی گوش ها همراه با بانداژ سر استفاده کنید.
  • بعد از جراحی گوش تا چند هفته نباید از استخر و وان استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از عفونت باید سعی کنید بهداشت فردی خود را به خوبی رعایت کنید.

کلام آخر

با جراحی گوش عدم تقارن گوش ها از بین خواهد رفت و همچنین افرادی که دارای گوش های بزرگی هستند می توانند با انجام این جراحی گوش ها را به تناسب برسانند. جراحی اتوپلاستی یا جراحی گوش جراحی است که جراح در آن برش هایی در سطح پشتی گوش ایجاد می کند، غضروف گوش قسمت های محکم و انعطاف پذیر گوش هستند که جراح گوش فعالیت خود را بیش تر در این قسمت ها انجام می دهد. برای انجام این جراحی باید بهترین جراح را انتخاب کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح زیبایی گوش در قزوین آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشند. در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.  

source

توسط blogcheck