ما امروز قصد داریم شما را با 10 تا از بهترین کرم مخصوص هوای سرد برای دست و صورت آشنا کنیم. در فصول سرد افراد باید سعی کنند از مراقبت های پوستی مخصوصی استفاده کنند. در فصول سرد آلودگی هوا بسیار بیش تر است و همچنین آب و هوا سبب خشکی پوست افراد می شود. بهتر است از کرم‌ مرطوب کننده ‌ای که مناسب فصل سرما است در چنین فصل هایی استفاده کنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. در این مقاله کرم های مناسب پوست در فصول سرد را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مراقبت از پوست در هوای سرد

مراقبت از پوست امری بسیار مهم می باشد که افراد باید توجه داشته باشند هم در فصل گرم و هم فصل سرد باید این کار را انجام دهند. مراقبت از پوست در هوای سرد با مراقبت از پوست در هوای گرم دارای تفاوت می باشد. در فصل ‌های گرم سال میزان خشکی و آلودگی هوا کم تر است و همچنین در فصل سرد این آلودگی و خشکی پوست بسیار است. بهتر است از کرم‌ مرطوب کننده ‌ای که مناسب فصل سرما است در چنین فصل هایی استفاده کنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. در فصول گرم نیز از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که پوست را همراه با تعریق چرب نکند زیرا سبب ایجاد جوش و آکنه می شود. در فصل های سرد پوست افراد همواره در معرض خشکی قرار می ‌گیرد و آلودگی هوا نیز ممکن است به پوست آسیب وارد کند. در ادامه برخی از بهترین کرم های مرطوب کننده فصول سرد را در اختیار شما قرار داده ایم.

مراقبت از پوست در هوای سرد

10 تا از بهترین کرم مخصوص هوای سرد برای دست و صورت

کرم مرطوب کننده صورت کیلز

کرم مرطوب کننده کیلز برای سرما بسیار مناسب است. این کرم آبرسانی 24 ساعته دارد و مرطوب کننده قوی پوست می باشد. این کرم دارای اسکوالان، گلیسیرین و گلیکوپروتئین می باشد. کرم مرطوب کننده کیلز خشکی ها و کدر پوست را برطرف می کند. این کرم تغذیه کننده و نرم کننده پوست می باشد. کرم کیلز بسیار سریع بر پوست اثر می گذارد و شاداب کننده پوست می باشد. این کرم دارای بافتی کرمی و سبک است و خطوط ریز و ناهمواری های پوست را بهبود می بخشد. کرم مرطوب کننده صورت کیلز فاقد ترکیبات مضر، پارابن، عطر، روغن معدنی، رنگ و … است و همچنین برای انواع پوست از جمله پوست های حساس بسیار مناسب است.

آبرسان 72 ساعته کلینیک

آبرسان 72 ساعته کلینیک یکی از بهترین کرم ها می باشد که دارای خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی می باشد. این آبرسان تقویت کننده پوست، درخشان کننده پوست، از بین برنده خطوط سطحی پوست می باشد. این آبرسان دارای بافت ژل کرم غنی می باشد و از پیری های زودرس پیشگیری می کند. این آبرسان جوان کننده پوست و روشن کننده و شفاف سازی پوست می باشد. آبرسان کلینیک دارای هیالورونیک اسید، آب آلوئه ورا، گیاه cica می باشد و همچنین ساخت کشور آمریکا است.

کرم آبرسان گارنیر

کرم آبرسان گارنیر نرم كننده و مرطوب كننده عمقی پوست می باشد. این کرم سبب کوچک شدن منافذ می شود و همچنین دارای spf30 و محافظت از پوست در برابر خورشيد می باشد. این کرم شفافیت و درخشندگی پوست را افرایش می دهد و برای پوست های نرمال و خشک مناسب است. کرم آبرسان گارنیر فاقد الکل و پارابن است و همچنین ساخت اندونزی می باشد.

آبرسان دراماتیکالی کلینیک

آبرسان دراماتیکالی کلینیک روی پوست افراد به راحتی پخش می شود و سریعا جذب پوست می شود. این آبرسان تعادل پوست را حفظ می کند و سبب شادابی بیش تر پوست چرب می شود. آبرسان دراماتیکالی کلینیک سبب افزایش درخشندگی پوست، نرمی، لطافت و یک دستی پوست می شود. این آبرسان دارای اثرات ضد جوش است و ممکن است مانع از ایجاد جوش و آکنه روی صورت شود. این آبرسان چربی پوست را تنظیم می کند و و با تقویت سبب سلامت پوست می شود. آبرسان دراماتیکالی کلینیک فاقد پارابن، الکل، سولفات، چربی و مواد مضر برای پوست است و همچنین دارای بافت ژلی، سبک می باشد که به زودی جذب می شود. این آبرسان برای پوست های چرب و مختلط تا چرب مناسب می باشد و دارای هیالورونیک اسید، عصاره جو، خیار و تخمه آفتابگردان می باشد.

آبرسان دکتر مورد

آبرسان دکتر مورد دارای اسید هیالورونیک می باشد که سبب آبرسانی عمیق می شود. این آبرسان دارای اسید سالیسیلیک می باشد که موجب لایه برداری سطح پوست می شود. آبرسان دکتر مورد غنی شده با عصاره ریشه زنجبیل تسکین دهنده التهاب و حساسیت می باشد. این آبرسان سبب شفاف تر شدن پوست می شود و برای انواع پوست مناسب است. آبرسان دکتر مورد فاقد سولفات، پارابن، فرمالدئید، فتالات می باشد.آبرسان دکتر مورد برای هوای سرد بسیار مناسب می باشد. این کرم برای تمام انواع پوست مناسب است و می تواند از پوست افراد در برابر هوای سرد و التهابات پوست محافظت کند.

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex

کرم مرطوب کننده Matex پریم یک محصول روزانه مرطوب کننده و آبرسان می باشد که برای پوست بسیار مفید است. در فصل سرد می توانید از این کرم استفاده کنید و دارای فواید بسیاری برای پوست شما می باشد. این کرم دارای عصاره معجزه آسای گیاه Imperata Cylindrica می باشد که سبب آبرسانی پوست شما می شود. این کرم دارای گیاه ایمپراتا، روغن های ماکادمیا، هسته انبه، نارگیل، گل گاو زبان، شی باتر و آنتی اکسیدان ها، کوآنزیم Q10، اسید های چرب امگا 3 و 6 می باشد که هم سبب آبرسانی و مرطوب کردن پوست می شود و هم از التهاب پوست جلوگیری می کند همچنین این کرم سبب جلوگیری از التهاب پوست و سبب حفظ رطوبت به مدت 24 ساعت می شود.

ژل آبرسان نوتروژینا

ژل آبرسان Hydro Boost نوتروژینا یکی از آبرسان های بسیار مناسب برای فصل سرما می باشد. این آبرسان دارای هیالورونیک اسید و کپسول ویتامین E می باشد و دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و به همین دلیل از پوست در برابر رادیکال های آزاد، حرارت و آلودگی هوا محافظت می کند. این محصول سبب تقویت پوست و تغذیه آن می شود. این آبرسان هیچ گونه احساس چربی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند و سبب رفع و جلوگیری از چین و چروک و پیری پوست می شود و همچنین برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده و التیام بخش آردن آتوپیا

کرم مرطوب کننده و التیام بخش آردن آتوپیا مناسب فصل سرما می باشد. این کرم دارای اسکالن، روغن بادام شیرین، ژل آلوئه ‌ورا، اسید هیالورونیک، روغن دانه آفتاب‌ گردان، گلوکونات روی و سرامید می باشد. اسکالن از چربی طبیعی تهیه می‌ شود و استفاده موضعی از آن برای پوست بسیار مفید است. ترکیبات موثری در این کرم ها به کار رفته که سبب ترمیم و بازسازی پوست می شود. این کرم سبب رطوبت ‌رسانی، مهار کردن تکثیر باکتری، رفع سوزش، التهاب و خشکی، آبرسانی قوی و ایجاد اثر نرم ‌کنندگی بر روی پوست می شود.

کرم مرطوب کننده نیوآ

کرم مرطوب کننده نیوآ برای فصل سرما بسیار مناسب می باشد. این کرم جزء پرطرفدار ترین کرم های مرطوب کننده می باشد که برای پوست بسیار مزایا دارد. کرم مرطوب کننده نیوآ از پوست در برابر تغییرات ناگهانی آب ‌و‌ هوا محافظت می‌ کند. در این کرم ترکیباتی مانند پانتنول با خاصیت جلوگیری از پیری پوست، جلوگیری از خشکی پوست و جذب رطوبت، گلیسیرین با خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی به پوست و درمان التهابات پوست به کار رفته است. کرم نیوآ دارای اوسرین و فاقد انواع نگهدارنده می باشد که برای انواع پوست خشک مناسب است.

کرم آبرسان سیمپل مدل Rich

کرم آبرسان Rich سیمپل کرمی بسیار خوب برای استفاده در فصل سرما می باشد. این مجصول یک محصول بسیار سبک با جذب سریع می باشد که دارای ویتامین های بسیاری است. این کرم دارای انواع ویتامین های B5 و E، آلانتوئین، گلیسیرین و بیزابولول می باشد که سبب از بین بردن خشکی پوست و قرمزی و التهابات می شود. در ترکیبات این محصول از الکل، پارابن، رایحه و مواد شیمیایی استفاده نشده است و برای پوست های بسیار حساس مناسب است.

اهمیت مرطوب کردن پوست در هوای سرد

مراقبت از پوست در فصل سرما حائز اهمیت می باشد. افراد در فصل سرما دچار خشکی پوست می شوند  و این امر ممکن است سبب مشکلاتی در پوست آنان شود. اهمیت مرطوب کردن پوست در هوای سرد را در اختیار شما قرار داده ایم:

پوست خشک و ترک ‌های مزاجی: هوا در فصل زمستان دارای خشکی بیش تری می باشد و این امر سبب از دست رفتن رطوبت پوست افراد می ‌شود. پوست خشک و ترک‌ های مزاجی سبب ایجاد مشکلاتی در پوست افراد می شود و می تواند التهابات پوستی را ایجاد کند.

آسیب های باد و سرما: بادهای سرد زمستان سبب تحریک پوست افراد و همچنین آسیب به پوست می شود. کرم مرطوب کننده باید یک لایه محافظتی داشته باشد و سبب جلوگیری از آسیب ‌های ناشی از باد و سرما می شود.

التهابات پوستی: هوای سرد سبب ایجاد التهابات پوستی می شود، افرادی که دارای پوست حساس هستند بیش تر دچار این امر خواهند شد. مرطوب کردن پوست سبب از بین رفتن التهابات و تحریکات می شود.

حفظ جوانی پوست: استفاده از مرطوب کننده برای دست و صورت در سرما سبب ظاهری جوان و سالم پوست می شود. رطوبت سبب شادابی پوست و همچنین سبب کاهش خطوط ریز و چین ‌های پوست می شود.

اهمیت مرطوب کردن پوست در هوای سرد

ویژگی های کرم مرطوب کننده مناسب هوای سرد

در هوای سرد افراد باید از کرم های مناسبی استفاده کنند. کرم مرطوب کننده برای هوای سرد باید دارای ویژگی‌هایی باشد که در این قسمت برخی از ویژگی های را در اختیار شما قرار داده ایم، در ادامه ویژگی ‌های مهمی که یک کرم مرطوب کننده برای هوای سرد باید داشته باشد در اختیار شما قرار داده ایم:

ترکیبات مرطوب کننده مؤثر: کرم مرطوب کننده ای که از آن استفاده می کنید باید دارای ترکیبات مرطوب کننده قوی مانند گلیسرین، هیالورونیک اسید، اوره و … باشد. این ترکیبات کمک بسیاری به پوست جهت حفظ رطوبت خود می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

دارای ویتامین‌ ها: مرطوب کننده باید دارای ویتامین هایی مانند ویتامین E و C باشد زیرا این ویتامین ها برای پوست در هوای سرد بسیار مفید می باشند. این ویتامین ها سبب انرژی پوست می شوند و از آسیب ‌های محیطی جلوگیری می ‌کنند.

عدم حاوی مواد مضر: کرم های مرطوب کننده ای که شما از آن استفاده می کنید نباید دارای مواد مضری مانند الکل و عطر باشد زیرا این مواد ممکن است سبب تحریک پوست شما شوند و با تحریک پوست خشکی پوست شما افزایش یابد.

پوشش طبیعی و نرم: کرم هایی که از آن استفاده می کنید باید سبب شفاف تر شدن پوست شما شوند. چنین کرم هایی سبب نرم و لطیف شدن پوست می شود و از پوست افراد در مقابل التهابات و تحریکات محیطی مراقبت می کند.

محافظت در برابر اشعه‌ های مضر آفتاب: اشعه های آفتاب دارای مضرات بسیاری است که کرم های مرطوب کننده ای که از آن استفاده می کنید باید از پوست شما محافظت کند. اگر کرم مرطوب کننده دارای SPF باشد، می ‌تواند پوست را در برابر اشعه‌ های مضر آفتاب محافظت کند.

کلام آخر

مراقبت از پوست در هوای سرد با مراقبت از پوست در هوای گرم دارای تفاوت می باشد. در فصل ‌های گرم سال میزان خشکی و آلودگی هوا کم تر است و همچنین در فصل سرد این آلودگی و خشکی پوست بسیار است. بهتر است از کرم‌ مرطوب کننده ‌ای که مناسب فصل سرما است در چنین فصل هایی استفاده کنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. در فصول گرم نیز از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که پوست را همراه با تعریق چرب نکند زیرا سبب ایجاد جوش و آکنه می شود.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با 10 تا از بهترین کرم مخصوص هوای سرد برای دست و صورت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck