ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران آشنا کنیم. برای انجام عصب کشی دندان پزشک ابتدا بی حسی را انجام می دهد و بعد از آن دندان را تراش می دهد و بعد از تراشیدن قسمت آسیب دیده را بر می دارد. برای انجام عصب کشی دندان باید به بهترین و با تجربه ترین دندانپزشک مراجعه کنید. پزشک بعد از برداشتن قسمت آسیب دیده آن را با مواد مخصوصی پر می کند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

عصب کشی چیست؟

درمان کانال ریشه یا عصب کشی یکی از خدمات دندانپزشکی می باشد. افرادی که دارای پوسیدگی در دندان های خود هستند باید برای عصب کشی به بهترین دندانپزشک مراجعه نمایند. این جراحی دندان اندودنتیک شامل برداشتن قسمت مرکزی و نرم دندان می باشد که به آن پالپ گفته می شود. پالپ شامل عصب‌ ها، بافت همبند و رگ‌ های خونی است که به رشد دندان کمک بسیاری می ‌کنند. عصب کشی دندان برای ترمیم دندانی که به ‌شدت پوسیده یا عفونی شده‌ است، به کار می رود. عصب کشی در اغلب موارد توسط یک دندانپزشک عمومی یا دکتر متخصص عصب کشی دندان و تحت بی‌ حسی موضعی انجام می ‌شود. هنگامی که بافت عصبی یا پالپ دندان آسیب می ‌بیند، تجزیه می ‌شود و باکتری ‌ها شروع به بیش تر شدن می ‌کنند. باکتری ‌ها و دیگر عوامل می ‌توانند سبب عفونت یا آبسه دندان شوند. برای انجام عصب کشی دندان سعی کنید به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران مراجعه نمایید.

عصب کشی چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران

برای انجام عصب کشی باید سعی کنید به بهترین و با تجربه ترین پزشک مراجعه کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دندانپزشک را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از ویژگی ها عبارتند از:

  • مهم ترین ویژگی بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران مدرک و تخصص ایشان می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای معتبر ترین مدرک از بهترین و معتبر ترین دانشگاه می باشد.
  • از دیگر ویژگی های بهترین دندانپزشک می توان به تجربه و سابقه کاری ایشان اشاره کرد. بهترین دکتر دارای تجربه کافی در زمینه فعالیت خود می باشد. اگر پزشک شما دارای تجربه بسیاری باشد خدمات را می تواند با کیفیتی بسیار بالایی در اختیار شما قرار دهد.
  • بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران دارای برخوردی بسیار مناسب با مراجعین می باشد و تمامی نکات مورد نیاز را برای افراد بیان می کند.
  • سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که سلامت مراجعین خود را اولویت قرار می دهد. پس تمام تلاش خود را بکنید تا به بهترین و با تجربه ترین دندانپزشک جهت انجام خدمات مراجعه نمایید.

10 تا از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران را بشناسید!

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران به شمار می روند. دکتر کریمی تا کنون در دوره های زیبایی و ایمپلنت دندانی متعددی شرکت نموده اند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را دریافت نمایند. دکتر کریمی یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا می باشند.

خدمات دکتر مهدی کریمی:

  • ایمپلنت دندان
  • روکش های تمام سرامیک
  • درمان زیبایی لثه
  • ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی
  • ترمیم های کامپوزیتی
  • دندانپزشکی پیشگیرانه

آدرس: سعادت آباد، خ سرو غربی،خ بخشایش، پایین تر از بیمارستان عرفان ،ساختمان افتخار،پ56، ط4، واحد 402

شماره تماس: 02122080090

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی، جراح و دندانپزشک می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران به شمار می روند. دکتر سمیعی از دانشگاه مالمو (سوئد) فارغ التحصیل شدند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را دریافت کنند. ایشان در جامعه دندانپزشکان سوئد دارای عضویت می باشند. دکتر سمیعی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان دارای 30 سال سابقه می باشند. دکتر سمیعی هزاران مورد ایمپلنت و جراحی های مرتبط در سوئد و ایران را انجام داده است.

خدمات دکتر مهدی سمیعی:

آدرس: اندرزگو، بلوار کاوه، بالاتر از دولت ابتدای بهار جنوبی، پلاک 2، واحد 1

شماره تماس: 02122648678

دکتر سید حمید طالبی

دکتر سید حمید طالبی

دکتر سید حمید طالبی، جراح و دندانپزشک هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران به شمار می روند. دکتر طالبی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. دکتر طالبی از بهترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات دندانپزشکی استفاده می کنند. ایشان از مواد دندانپزشکی درجه یک و تخصصی استفاده می کنند.

خدمات دکتر سید حمید طالبی:

  • کامپوزیت ونیر
  • لمینت سرامیکی

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، داخل خیابان 34، ساختمان پزشکان حضرت ولیعصر، طبقه اول، واحد 2

شماره تماس:  02186085259

دکتر امیر خداداد

دکتر امیر خداداد

دکتر امیر خداداد، جراح و دندانپزشک هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران به شمار می روند. دکتر خداداد جزء آکادمی دندانپزشکان آمریکا می باشند. موفق به کسب فلوشیپ و ایمپلنت از نوبل بایکر آمریکا می باشند. دکتر امیر خداداد موفق به کسب مدرک فلوشیپ لمینت و کامپوزیت ونیر از شهر جنوا کشور ایتالیا هستند. افراد می توانند برای انجام عصب کشی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر امیر خداداد:

  • جراح دندانپزشک

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، نرسیده به چهار راه تیرانداز، نبش کوچه 156 شرقی، ساختمان پارس، پلاک 106، طبقه 5، واحد 30

شماره تماس: 02177707215

دکتر انسیه سادات عسگری

دکتر انسیه سادات عسگری

دکتر انسیه سادات عسگری، یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب نمایند. دکتر عسگری درمان های دندانپزشکی را با مهارت بسیار بالایی انجام می دهند.

خدمات دکتر انسیه سادات عسگری:

آدرس: تهران، فرمانیه غربی، کوچه جباریان، بن بست مسجدی، پلاک 20، واحد 1

شماره تماس: 09198907990

دکتر پدرام عبداله زاده

دکتر پدرام عبداله زاده

دکتر پدرام عبداله زاده، یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر عبداله زاده دندانپزشکی حرفه ‌ای خود را در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سپری کرده اند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت سپری کنند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. افراد می توانند برای انجام عصب کشی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر پدرام عبداله زاده:

آدرس: تهران، نارمک، خیابان ثانی شرقی، نرسیده به میدان شقایق، نبش خیابان کیاشمشکی، بالای پلیس +10

شماره تماس: 02177912699

دکتر عباس گشاده رو

دکتر عباس گشاده رو

دکتر عباس گشاده رو، یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران می باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب نمایند. دکتر گشاده رو بعد از 10 سال طبابت و سابقه بیش از پنج هزار جراحی و درمان موفق ایمپلنت و کاشت دندان، به دلیل علاقه بسیار زیاد مسیر خود را از طبابت به سوی دانشگاه تغییر دادند و توانستند در سال 1395 در رشته تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت پذیرفته شوند. ایشان جزء با تجریه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر عباس گشاده رو:

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان اعجازی، جنب بانک ملی شعبه آصف، پلاک 49، طبقه 3، واحد 6

شماره تماس: 02126706197

دکتر فاطمه نعمتی

دکتر فاطمه نعمتی

دکتر فاطمه نعمتی، یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر نعمتی دکترای حرفه ‌ای دندانپزشکی را در شهر شیراز سپری نمودند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را کسب نمایند.

خدمات دکتر فاطمه نعمتی:

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان رامشی، توحید چهارم، پلاک 62، طبقه اول

شماره تماس: 02188577857

دکتر فرشید رفیعی

دکتر فرشید رفیعی

دکتر فرشید رفیعی، یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران می باشند. ایشان دکترای حرفه ای دندانپزشکی خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و موفق به کسب مدرک دوره زیبایی هستند. دکتر رفیعی بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را کسب کنند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر فرشید رفیعی در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا دارای عضویت می باشند. دکتر رفیعی موفق به کسب مدرک فلوشیپ و مسترشیپ اندو پیشرفته از آمریکا می باشند. برای انجام عصب کشی می توانید به دکتر رفیعی مراجعه نمایید.

خدمات دکتر فرشید رفیعی:

  • ونیر کامپوزیت
  • ترمیم و پر کردن دندان ها
  • عصب کشی تمام دیجیتال دندان ها

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، ابتدای بن بست سالاری، جنب مسکن دانش، پلاک 12، واحد 2

شماره تماس: 02122677257

دکتر سمیرا فرنیا

دکتر سمیرا فرنیا

دکتر سمیرا فرنیا جراح و دندانپزشک می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران به شمار می روند. دکتر فرنیا در سال 1390 فارغ التحصیل شدند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصصی خود را کسب نمایند. دکتر فرنیا دارای 11 سال سابقه و تجربه در زمینه فعالیت خود هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر سمیرا فرنیا:

  • بلیچینگ دندان
  • جرم گیری و بروساژ

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، بعد از کوچه مروارید، ساختمان نگین سرو، پلاک 35، طبقه پنجم، واحد 24

شماره تماس: 09015754948

مراحل درمان ریشه یا عصب کشی دندان

مرحله اول درمان ریشه دندان: در مرحله اول، مراجعین باید معاینه شوند. برای انجام معاینه و بررسی وضعیت و میزان آسیب دندان باید از دندان عکس گرفته شود. برای اذیت نشدن فرد از داروی بی حسی موضعی برای جلوگیری از احساس درد استفاده می شود. بعد از انجام بی حسی دندان، میله پلاستیکی برای خارج کردن بزاق دهان، داخل دهان بیمار قرار داده می شود و بعد از آن، پوسیدگی هایی که در دندان ایجاد شده است، برداشته می شوند و از ابزاری کوچک برای خارج کردن عفونت ها استفاده می شود.

مرحله دوم درمان ریشه دندان: در مرحله دوم عصب کشی دندان، بعد از برداشتن پالپ آسیب دیده، ساقه پالپ و کانال های ریشه خالی و تمیز می شوند. قبل از پر کردن کانال های ریشه، باید همه بخش های کانال از تمام عفونت ها پاک شده و خشک شوند که این امر، امری بسیار مهم می باشد. بعد از خالی و تمیز کردن کانال دندان داروهایی برای تمیز کردن و خالی کردن دندان داخل کانال دندان قرار داده می شود. اگر عفونت به ریشه دندان نفوذ کرده باشد، ممکن است برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز شود.

مرحله سوم درمان ریشه دندان: بعد از خالی کردن عفونت ها به صورت کامل و خشک کردن دندان، کانال دندان توسط موادی پر می شود. در این مرحله ممکن است بی حسی نیاز باشد. اگر دندان افراد به صورت موقتی پر شده باشد، ابتدا این پر کردگی برداشته می شود تا بتوان به ناحیه داخل دندان دسترسی پیدا کرد. در این مرحله از مواد مخصوص برای پر کردن دندان استفاده می شود.

مرحله چهارم درمان ریشه دندان: مرحله آخر درمان ریشه دندان مرحله ترمیم دندان است. برای این که دندان معمولاً در این حالت به دلیل پوسیدگی زیاد ضعیف شده است و به صورت زیاد پر شده است نیاز می باشد برای مراقبت از آن در برابر آسیب های آتی، ترمیم دندان انجام شود. دندانپزشک به وسیله روکش دندان ترمیم دندان را انجام می دهد. روکش دندان معمولا از جنس طلا، پرسلاین یا ترکیبی از پرسلاین و فلز ساخته می شود.

مراحل درمان ریشه یا عصب کشی دندان

هزینه عصب کشی دندان

هزینه عصب کشی دندان به عوامل بسیاری بستگی دارد. اگر افراد به دندانپزشک بسیار با تجربه ای مراجعه نمایند ممکن است هزینه بیش تر باشد. هزینه عصب کشی همچنین به عواملی مانند نوع روکش دندان و جنس آن نیز بستگی دارد. هزینه عصب کشی دندان به عواملی مانند موقعیت مکانی کلینیک و دستمزد دندانپزشک و پرسنل بستگی دارد. برای انجام عصب کشی سعی کنید به بهترین و با تجربه ترین پزشک مراجعه نمایید.

کلام آخر

درمان کانال ریشه یا عصب کشی یکی از خدمات دندانپزشکی می باشد. افرادی که دارای پوسیدگی در دندان های خود هستند باید برای عصب کشی به بهترین دندانپزشک مراجعه نمایند. این جراحی دندان اندودنتیک شامل برداشتن قسمت مرکزی و نرم دندان می باشد که به آن پالپ گفته می شود. پالپ شامل عصب‌ ها، بافت همبند و رگ‌ های خونی است که به رشد دندان کمک بسیاری می ‌کنند. هزینه عصب کشی همچنین به عواملی مانند نوع روکش دندان و جنس آن نیز بستگی دارد. هزینه عصب کشی دندان به عواملی مانند موقعیت مکانی کلینیک و دستمزد دندانپزشک و پرسنل بستگی دارد.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر عصب کشی تخصصی در تهران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck