ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر کلیه در اهواز آشنا کنیم. متخصص کلیه پزشکی است که دارای تخصص مجاری ادراری و دستگاه تناسلی آقایان می باشد. اگر پزشک شما تشخیص دهد شما دچار مشکلات مربوط به کلیه، مجاری ادراری حالب و غدد آدرنال هستید بهتر است به بهترین دکتر کلیه یا اورولوژی مراجعه نمایید. این تشخیص توسط دکتر عمومی انجام می شود. دکتر کلیه بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی مردان را درمان می کند. در صورت مواجه شدن با هر گونه بیماری مربوط به دستگاه تناسلی به بهترین دکتر کلیه مراجعه نمایید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر کلیه در اهواز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



اورولوژیست کیست؟

پزشکی که بیماری های دستگاه ادراری و سیستم تناسلی را درمان کند اورولوژیست می باشد. زمانی که پزشک تشخیص دهد شما به درمان بیماری های مربوط به کلیه، مجرای ادرار و مثانه نیاز دارید شما را به یک ارولوژیست معرفی می کند. در صورت داشتن هر گونه مشکل در سیستم ادراری و دستگاه تناسلی هر چه سریع تر به بهترین دکتر کلیه و بهترین دکتر اورولوژی در اهواز مراجعه نمایید.

برخی از متخصصین اورولوژی بیماری های کلیه، دستگاه ادراری را درمان می‌ کنند و برخی دیگر در نوع خاصی از اورولوژی تخصص دارند. اورولوژی زنان روی مشکلات دستگاه ادراری و تولید مثل خانم ها تسلط دارد و انکولوژی اورولوژی بر روی سرطان های سیستم ادراری مانند مثانه، کلیه، پروستات و بیضه تمرکز دارد.

اورولوژیست کیست؟

ویژگی های بهترین دکتر کلیه در اهواز

برای درمان بیماری های مربوط به کلیه سعی کنید به بهترین دکتر کلیه و بهترین دکتر سنگ کلیه در اهواز مراجعه نمایید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر کلیه در اهواز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی پزشک خود را انتخاب کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی هر پزشک داشتن مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود می باشد. قبل از مراجعه به پزشک اطمینان حاصل کنید که ایشان دارای مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود است.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کلیه داشتن تجربه کافی و سابقه کاری و همچنین مهارت می باشد. به پزشکی مراجعه نمایید که دارای تجربه بسیاری است. اگر پزشک شما تجربه بسیاری داشته باشد به خوبی می تواند بیماری های شما را درمان کند.
  • بهترین دکتر کلیه در اهواز در کلینیکی مشغول فعالیت است که بسیار مجهز است و دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای درمان بیماران می باشد.
  • رفتار مناسب در برخورد با بیماران یکی از ویژگی های بسیار مهم بهترین پزشکان می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که در هر زمانی به تمامی سوالات بیماران با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد و تمامی نکات لازم را برای بیماران بیان کند.
  • بهترین دکتر کلیه همواره سعی می کند سلامت بیماران خود را اولویت قرار دهد تا به پزشکی مراجعه نمایید که اولویت قرار دادن سلامت بیماران جزء ویژگی‌ های ایشان باشد.

جراحی هایی که توسط متخصص اورولوژی انجام می شود

  • بریدن پروستات از راه مجرای ادراری که این عمل زمانی انجام می شود که پروستات بزرگ شده و به همین دلیل بافت اضافه آن برداشته می شود.
  • پیوند کلیه که در این عمل کلیه سالم جایگزین کلیه از کار افتاده می شود.
  • نمونه برداری از پروستات، کلیه و مثانه
  • عمل برداشتن مثانه به دلیل درمان سرطان
  • ترمیم اجزای دستگاه ادراری که دارای عملکرد درستی نیست.
  • عملی که سبب برداشت قسمت و یا تمام غده پروستات می شود به منظور رفع سرطان پروستات که نام آن پروستاتکتومی است.

10 تا از بهترین دکتر کلیه در اهواز را بشناسید!

دکتر عیسی رضایی

دکتر عیسی رضایی

دکتر عیسی رضایی فوق تخصص کلیه و فشار خون، دیالیز و پیوند کلیه می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می روند. دکتر عیسی رضایی جزء بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند که تمام تلاش خود را می‌ کنند تا درمان بیماران را با نتایج بسیار مطلوبی انجام دهند. دکتر رضایی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. دکتر عیسی رضایی افرادی که دارای بیماری های کلیه هستند را معاینه و درمان می کنند.

خدمات دکتر عیسی رضایی:

  • درمان بیماری های کلیه
  • درمان فشار خون
  • درمان سنگ کلیه

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 6 غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی دو، طبقه چهارم، واحد 7

شماره تماس: 06133911288

دکتر محمد هادی قیومی

دکتر محمد هادی قیومی

دکتر محمد هادی قیومی یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان به شمار می‌ روند که افراد می‌ توانند برای درمان بیماری‌ های کلیوی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر هادی قیومی:

  • درمان عفونت کلیه
  • درمان بیماری های کلیه
  • درمان پروستات

آدرس: اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، ساختمان نگین پارس، طبقه چهارم، واحد 2

شماره تماس: 09392682957

دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی

دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی

دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی متخصص اورولوژی هستند. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصصی اورولوژی کودکان می باشند. دکتر فاطمی بهبهانی یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. ایشان جزء با تجربه ترین و بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی از بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شده اند. ایشان موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی می باشند. برای درمان بیماری‌ های کلیه می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

خدمات دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی:

  • اورولوژی کودکان
  • درمان سنگ کلیه
  • درمان بیماری های مربوط به کلیه

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان مهر شرقی، پلاک 19، مجتمع پزشکی فاطیما، طبقه 6

شماره تماس: 06133339353

دکتر امیر پرویز کسایی

دکتر امیر پرویز کسایی

دکتر امیر پرویز کسایی یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می روند. ایشان جراح کلیه و مجاری ادراری می باشند. دکتر امیر پرویز کسایی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه اورولوژی هستند. ایشان برای درمان نازایی و مشکلات مربوط به کلیه و مجاری ادرار روش های مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهند که افراد می توانند با مراجعه به دکتر امیر پرویز کسایی بیماری های مربوط به کلیه و مجاری ادراری خود را برطرف نمایند و همچنین به درمان نازایی بپردازند.

خدمات دکتر امیر پرویز کسایی:

  • جراحی بسته سنگ
  • جراحی بسته کیست کلیه

آدرس: اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، نبش اردیبهشت، ساختمان پزشکان آویستا، طبقه پنجم

شماره تماس: 0613336487

دکتر نگار بهتاش

دکتر نگار بهتاش

دکتر نگار بهتاش جراح کلیه و مجاری ادراری تناسلی هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند تخصص خود را به پایان برسانند و موفق به کسب بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی می باشند. دکتر نگار بهتاش یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می روند. کسانی که مشکلات مربوط به کلیه و مجاری ادراری دارند می توانند به ایشان مراجعه نمایند و بیماری خود را درمان کنند.

خدمات دکتر نگار بهتاش:

  • درمان سنگ کلیه
  • درمان بیماری های مربوط به کلیه
  • درمان کیست مثانه

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، بین اقبال و اسفند، مجتمع پزشکی مهرگان، واحد 4

شماره تماس: 09351361163

دکتر احمد درویشی

دکتر احمد درویشی

دکتر احمد درویشی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری و نازایی می باشند. ایشان با موفقیت دوره پزشکی عمومی خود را گذراندند و دوره تخصص خود را به اتمام رساندند و دارای بورد تخصصی می باشند. دکتر احمد درویشی دارای فوق تخصص پیوند کلیه نیز هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند که افراد می توانند برای درمان بیماری های مربوط به کلیه به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر احمد درویشی:

  • درمان بیماری های مربوط به کلیه

آدرس: اهواز، کیانپارس سوم شرقی، مجتمع پارس

شماره تماس: 06133920440

دکتر سنا طیبی

دکتر سنا طیبی

دکتر سنا طیبی یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. ایشان متخصص اورولوژی زنان می باشند. دکتر طیبی در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عضویت دارند. ایشان با موفقیت دوره عمومی خود را پشت سر گذاشتند و وارد دوره تخصص شدند و توانستند دوره تخصص خود را به اتمام برسانند و بورد تخصصی خود را دریافت نمایند. دکتر درویشی جزء با تجربه ترین پزشکان به شمار می‌ روند که افراد می توانند برای درمان بیماری‌ های کلیوی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر سنا طیبی:

  • درمان شب ادراری
  • افتادگی های رحم و مثانه
  • درمان بیماری های مربوط به کلیه
  • درمان عفونت های ادراری مکرر

آدرس: اهواز، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز

شماره تماس: 06133204562

دکتر سینا ابراهیمی

دکتر سینا ابراهیمی

دکتر سینا ابراهیمی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. دکتر ابراهیمی با موفقیت دوره عمومی و دوره تخصص خود را پشت سر گذاشتند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. ایشان دارای فلوشیپ سرطان های دستگاه ادراری تناسلی هستند و در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور عضویت دارند. برای درمان بیماری های مربوط به کلیه می توانید به دکتر سینا ابراهیمی مراجعه نمایید.

خدمات دکتر سینا ابراهیمی:

  • درمان سنگ کلیه
  • درمان بیماری های کلیه
  • درمان سرطان های پروستات

آدرس: اهواز، بیمارستان امام خمینی، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی

شماره تماس: 06132923985

دکتر دینیار خزاعلی

دکتر دینیار خزاعلی

دکتر دینیار خزاعلی متخصص کلیه و مجاری ادراری هستند. ایشان در هیئت علمی دانشگاه عضویت دارند و دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های رباتیک و انکویورولوژی هستند. دکتر دینیار خزاعلی یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می روند. ایشان با موفقیت دوره تخصص خود را به اتمام رساندند و بورد تخصصی خود را دریافت نمودند.

خدمات دکتر دینیار خزاعلی:

  • درمان اختلالات ادراری
  • درمان بیماری های کلیه
  • درمان ناباروری
  • درمان سرطان های سیستم ادراری

آدرس: اهواز، نبش 12 غربی کیانپارس، مجتمع سپید

شماره تماس: 09100033745

دکتر عبدالمجید قائدی زاده

دکتر عبدالمجید قائدی زاده

دکتر عبدالمجید قائدی زاده جراح کلیه و مجاری ادراری و نازایی می باشند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی اورولوژی جراحی های میکروسکوپی و لاپاراسکوپی هستند. دکتر عبدالمجید قائدی زاده یکی از بهترین دکتر کلیه در اهواز به شمار می‌ روند. ایشان در انجمن لاپاراسکوپی آمریکا دارای عضویت هستند و از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر عبدالمجید قائدی زاده:

  • درمان بیماری های کلیه

آدرس: اهواز، کیانپارس، پهلوان شرقی، مجتمع پزشکی جام جم، طبقه پنجم، واحد 4

شماره تماس: 06133338002

انواع بیماری های کلیه

عفونت ادراری: یکی از بیماری های کلیوی عفونت ادراری می باشد که نوعی عفونت باکتریایی است. عفونت های مجرای ادرار و مثانه یکی از شایع ترین نوع عفونت ادراری هستند. در صورتی که به این عفونت مبتلا شدید هر چه سریع تر به بهترین دکتر کلیه در اهواز مراجعه کنید.

سنگ کلیه: از دیگر بیماری های کلیه سنگ کلیه می باشد. زمانی که مواد معدنی و دیگر مواد که در خون وجود دارند در کلیه متبلور می شوند و به شکل توده های جامد در می آیند سنگ کلیه رخ می دهد. سنگ کلیه زمانی که ادرار از بدن خارج می شود می تواند همراه با ادرار خارج شود ولی دارای درد بسیاری است.

بیماری های مزمن کلیه: یکی از شایع ترین اشکال بیماری کلیوی بیماری مزمن کلیه می باشد. این بیماری به مرور زمان بهبود نمی یابد و در اکثر مواقع در اثر فشار خون بالا ایجاد می شود. در صورتی که به این بیماری مبتلا شدید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید.

گلومرولونفریت: زمانی که گلومرول دچار التهاب می شود به این اتفاق گلومرولونفریت می‌گویند. ساختارهای کوچکی در کلیه هستند که کار آن تصفیه خون است.

وظایف دکتر کلیه

  • آزمایش های مربوط به تصویر برداری برای مشاهده داخل مجرای ادراری مانند سی تی اسکن، ام آر آی یا سونوگرافی
  • دستور انجام سیستو گرام که در آن رادیولوژی مثانه انجام می شود.
  • متخصص کلیه و مجاری ادراری داخل مجرای ادرار و مثانه را با اسکوپ باریکی به نام سیستوسکوپی مشاهده می کند.
  • آزمایش تخلیه ادرار باقیمانده انجام می‌شود تا متخصص بتواند سرعت تخلیه ادرار از بدن را بسنجد و بداند چه مقدار از ادرار در داخل بدن باقی می ماند.
  • نمونه ادرار گرفته می شود تا پزشک وجود باکتری های عامل عفونت را تشخیص دهد.
انواع بیماری های کلیه

زمان مراجعه به بهترین دکتر کلیه در اهواز

زمانی که پزشک عمومی تشخیص دهد مشکل بیمار به دلیل مجاری ادراری، حالب، کلیه و مثانه است بیمار را به بهترین دکتر کلیه معرفی می کند. بیماری های توسط دکتر کلیه درمان می شود که این بیماری ها شامل موارد زیر می باشند:

اختلالات نعوظ: آلت تناسلی به طور کامل سفت نمی‌ شود تا آمیزش جنسی به درستی صورت بگیرد و درمان این مشکل توسط دکتر کلیه انجام می شود.

انواع سرطان های دستگاه ادراری: سرطان های دستگاه ادراری شامل بیضه، پروستات و مثانه مربوط به دکتر کلیه می باشند. در صورتی که دچار چنین سرطان‌هایی شدید هرچه سریع تر به بهترین دکتر کلیه مراجعه کنید.

سنگ کلیه: علائم سنگ کلیه با حالت تهوع و استفراغ و همچنین درد همراه می باشد و سبب تغییراتی در ادرار کردن می شود.

بزرگ شدن پروستات: آقایانی که در سن میانسالی قرار دارند احتمال این که با مشکل پروستات رو به رو شوند بالا می باشد. مشکل پروستات سبب بسته شدن مجاری ادراری می‌ شود که در ادامه مشکلات در ادرار کردن افراد به وجود می آید.

ناباروری آقایان: آسیب دیدن دستگاه تناسلی آقایان و اختلالات ایجاد شده در اسپرم ها دچار ناباروری آقایان می‌ شود. یکی از رایج‌ ترین مشکلات ناباروری آقایان واریکوسل است. اگر به چنین بیماری هایی دچار شدید هرچه سریع تر به بهترین دکتر کلیه در تهران مراجعه نمایید تا توسط پزشک معاینه شوید و اگر دارای بیماری هستید بیماری شما درمان شود. به هیچ عنوان به چنین بیماری هایی بی توجهی نکنید.

پیشگیری از بیماری های کلیه

برای جلوگیری از بیماری های کلیه افراد باید سعی کنند فعالیت های بسیاری انجام دهند و هیچ گاه فعالیت را فراموش نکنند. با انجام ورزش فشار خون افراد حفظ می‌ شود و قند خون آن ها کنترل می شود پس سعی کنید همواره ورزش کنید و از ورزش کردن غافل نشوید. همچنین برای جلوگیری و پیشگیری از این بیماری ها باید افراد از مایعات بسیاری در طول روز استفاده کنند تا مواد سمی از بدن خارج شود و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری شود. همچنین مصرف بیش از اندازه شکر و قند موجب ایجاد مشکلات کلیوی می شوند که افراد باید سعی کنند از مصرف شکر و قند نیز پرهیز نمایند پس تمام تلاش خود را بکنید تا نکات بیان شده را به خوبی رعایت نمایید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. برای درمان بیماری های کلیه باید به بهترین دکتر کلیه در اهوازمراجعه نمایید.

کلام آخر

پزشکی که بیماری های دستگاه ادراری و سیستم تناسلی را درمان کند اورولوژیست می باشد. برای جلوگیری از بیماری های کلیه افراد باید سعی کنند فعالیت های بسیاری انجام دهند. با انجام ورزش فشار خون افراد حفظ می‌ شود و قند خون آن ها کنترل می شود پس سعی کنید همواره ورزش کنید و از ورزش کردن غافل نشوید. همچنین برای جلوگیری و پیشگیری از این بیماری ها باید افراد از مایعات بسیاری در طول روز استفاده کنند تا مواد سمی از بدن خارج شود و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری شود. از بیماری های کلیه می توان به سنگ کلیه، بیماری های مزمن کلیه، عفونت ادراری و گلومرولونفریت اشاره کرد.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر کلیه در اهواز آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای تشخیص بیماری های کلیه از چه آزمایشی استفاده می شود؟

متخصص اورولوژی مانند هر پزشک دیگری برای تشخیص بیماری ابتدا در مورد سوابق پزشکی، داروهای مصرفی و سابقه بیماری‌های خانوادگی سؤال می‌کند. همچنین در مورد کم یا زیاد بودن ادرار، بو و رنگ آن از شما سؤالاتی می‌پرسد. پس از آن ممکن است یک معاینه فیزیکی انجام دهد.

بیماری مادرزادی نازک بودن غشای کلیه چیست؟

این بیماری یکی از بیماری‌های ناشایع است که در کمتر از ۱٪ جمعیت دیده‌می‌شود. کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، مادرزادی ان را دریافت کرده‌اند. گلومرول یک کپسول کوچک مویرگی است که درون کلیه وجود دارد و فیلتراسیون خون توسط آن انجام می‌شود. در واقع مانند یک آبکش عمل می‌کنند.

بیماری کلیه و فشار خون به هم مرتبط هستند؟

کلیه یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که در فشار خون نقش دارد. گفتیم که کلیه جایی است که خون در آن تصفیه می‌شود. زمانی که کلیه‌ها مشکلی داشته‌باشند و یا مویرگ‌هایی که در آخرین مرحله‌‌ی تصفیه کردن خون در کلیه قرار دارند تنگ یا گشاد باشند، در تغییر فشار خون نقش مهمی ایفا می‌کنند. از طرفی توجه داشته‌باشید که کلیه نوعی سیستم رنین آنژیوتانسین دارد که در بالا بردن فشار خون موثر است.

source

توسط blogcheck