وقتی به روز تولد حضرت زهرا (س) نزدیک می شویم بازار خرید کادوی جذاب برای روز زن هم رونق بیشتری می گیرد. گرامیداشت روز مادر از جمله مناسبت های تقویمی مهم برای ما ایرانی ها بوده و جشن گرفتن و دادن کادوی جذاب به مادر و همسر از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله 15 کادوی جذاب برای روز زن که زنان می پسندند را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب به یاد ماندنی برای مادر یا همسر خود داشته باشید. پس تا انتها ما را همراهی کنید.



چطور یک کادوی جذاب برای خانم ها بخریم؟

همیشه افرادی در زندگی ما وجود دارند که بودنشان مایه دلگرمی و آرامش بوده و زمانی که با آن ها روبه رو می شویم احساس بهتری پیدا می کنیم. یکی از این مهم ترین افرادی که همیشه و در هر شرایطی با ما و در کنار ما هستند مادر، همسر و به طور کلی خانم ها هستند. یکی از بهترین راه هایی که می توان از وجود این افراد قدردانی کرد گرفتن کادو و هدیه است و به همین دلیل و به بهانه نزدیک شدن به روز مادر به شما خواهیم گفت که چگونه کادویی جذاب برای خانم ها فراهم کنید.

برای هدیه دادن نیاز نیست هزینه زیادی خرج کنید یا کادویی گران قیمت بخرید، تنها کافیست تا به سلیقه فردی که قرار است به او هدیه بدهید توجه داشته باشید. خانم ها سلایق مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به این موضوع و البته در نظر گرفتن سن آن ها کادویی درخور توجه تهیه کنید. به یاد ماندن خاطره های خوب در ذهن تا سال ها می تواند یادآور علاقه و محبت شما به فرد مورد نظر باشد.

چطور یک کادوی جذاب برای خانم ها بخریم؟

می توانید از نزدیکان فرد هم قبل از خرید مشورت بگیرید. مشورت کردن به شما کمک می کند که سلیقه افراد را بهتر و بیشتر بشناسید و اطمینان پیدا کنید که کادویی که می خرید مورد رضایت او خواهد بود. برای جذاب تر شدن هدیه ای که انتخاب می کنید حتما از شاخه گل و روبان استفاده کنید چرا که خانم ها به گل به خصوص گل رز طبیعی علاقه زیادی دارند.

ویژگی های کادوی جذاب برای روز زن

هدیه ای که برای روز زن خریداری می شود باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشد. چه برای مادر و چه همسر و حتی کارمند و رئیس یک بخش اداری در محیط کار که قرار است کادویی خریداری کنید باید چند مورد را مدنظر داشته باشید.

  • بسته بندی جذاب اولین و مهم ترین ویژگی است که هدیه روز زن باید داشته باشد. خانم ها به نظم و ترتیب اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل هدایایی که ظاهر شکیل و بسته بندی شده دارند را بیشتر می پسندند. اگر می خواهید کادوی خریداری شده را به محل کار ارسال کنید بهتر است از بسته بندی رسمی تر استفاده نمایید. مزیت دیگر بسته بندی این است که شما می توانید اطمینان داشته باشید که کادو سالم و بدون نقص به دست شما می رسد.
  • کادوهایی را برای خرید در نظر بگیرید که ظاهری خلاقانه و خاص داشته باشند. به این ترتیب می توانید به کسی که می خواهید به او هدیه بدهید بفهمانید که برایش ارزش دو چندانی قائل هستید.
  • اگر در محل کار کارمندان خانم دارید و می خواهید در روز زن به آن ها هدیه بدهید بهتر است هدایای ترکیبی و تزئینی را انتخاب نمایید. این نوع هدایا علاوه بر زیبایی ظاهری، ماندگاری طولانی هم دارند و همیشه در خاطره ها باقی خواهند ماند. انواع صنایع دستی ایرانی از جمله این موارد می باشند.
ویژگی های کادوی جذاب برای روز زن

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

برای آنکه بتوانید از میان انبوهی از لوازم و وسایلی که می توانید هدیه بدهید انتخابی آسان تر داشته باشید ما به معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن که بیش از سایرین مورد استقبال خانم ها است، معرفی خواهیم کرد.

ساعت مچی

اگر به دنبال هدیه ای لوکس می گردید تا آن را به عنوان کادو به خانم ها بدهید ساعت مچی می تواند انتخابی ایده آل باشد. در بازار برندهای مختلفی از ساعت مچی با قیمت های متنوع وجود دارد که هرکس می تواند با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته انتخاب خود را انجام دهد. شما می توانید رنگ بند و زمینه و حتی برند ساعت را با توجه به علاقه طرف مقابل انتخاب نموده و با یک بسته بندی جذاب و زیبا او را در روز زن غافلگیر کنید.  

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

عطر

یکی از مهم ترین کادوهایی که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد عطر است. برای خانم ها هیچ چیز هیجان انگیزتر از این نیست که از کسی که دوستش دارند عطر مورد علاقه خود را کادو بگیرند. بسیاری از افراد عطر مخصوص به خود را دارند و اگر به بوی عطر طرف مقابلتان دقت کرده باشید حتما می دانید که به عطرهای خنک و شیرین علاقه مند است تا عطرهایی با بوی تلخ و گرم. در صورتی که نمی دانید چه عطری را انتخاب کنید می توانید از اطرافیان و دوستان فرد مورد نظرتان کمک بگیرید.  

لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از کادوهای جذاب برای خانم ها که هیچ وقت محبوبیت خود را از دست نمی دهد لوازم آرایش است. خانم ها از همان زمان کودکی به وسایل آرایشی علاقه مندند و این علاقه در بزرگسالی بیشتر هم می شود. برای قدردانی از مادر و همسر خود می توانید با خرید بهترین و مرغوب ترین لوازم آرایشی و کادو دادن آن به همراه یک شاخه گل آن ها را خوشحال کنید.   

زیورآلات

اگر انتخاب شما برای روز زن یک کادوی لوکس و گرانبها است، طلا گزینه ای عالی خواهد بود. خرید یک ست یا نیم ست طلا و حتی خرید به صورت تکی مثلا یک انگشتر یا دستبند می تواند انتخابی جذاب برای قدردانی و تشکر از خانم ها در روز مخصوص به خودشان باشد.  

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

لوازم برقی شخصی

یکی از وسایل پر استفاده توسط خانم ها وسایل برقی است. معمولا خانم ها به صورت روزانه و حتی گاهی تا چند بار در روز از یک وسیله برقی مانند سشوار استفاده می کنند. شما می توانید با خرید جدیدترین مدل از لوازم برقی مخصوص خانم ها مانند اتوی مو، فر کننده مو، بابلیس و موارد مشابه آن ها را در روز زن خوشحال کنید.

شال و روسری

خانم های ایرانی برای پوشش سر از انواع شال و روسری استفاده می کنند. یکی از انتخاب های جذاب و البته ماندگار برای روز زن خرید شال یا روسری با رنگ و طرح مورد علاقه خانم ها است. یک روسری با طرح و رنگ جذاب و منحصر به فرد و هدیه دادن آن به طرف مقابل این امر را در ذهن تداعی می کند که شما برای زیبایی او بهترین انتخاب را انجام داده اید.

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

کیف

بانوان علاقه بسیار زیادی به کیف داشته و دوست دارند که هر ماه یک کیف جدید را امتحان کنند و این موضوع هیچ ربطی به تعداد کیف هایش ندارد! لذا انتخاب یک کیف زیبا و باکیفیت مثلا کیف تمام چرم و کادو کردن و هدیه دادن آن می تواند یک خانم را وجد بیاورد. برای خوشحال تر کردنش می توانید یک نوشته کوچک در داخل کیف قرار دهید و روی آن بنویسید (دوستت دارم).

لوازم ورزشی و ملزومات آن

اگر همسر یا مادر شما اهل ورزش کردن بوده و به صورت حرفه ای ورزش می کند می توانید وسیله مورد نیازش را به عنوان کادوی روز زن برایش تهیه کنید. حتی اگر اهل ورزش کردن مداوم نیستند می توانید برای حفظ سلامت آن ها لباس یا کفش ورزشی مناسب خریداری و آن ها را تشویق به ورزش کردن کنید.

کتاب

کتاب هدیه ای است ماندگار و در عین حال کادویی است فرهنگی که شما می توانید با یک هزینه مناسب آن را برای همسر یا مادر خود انتخاب نمایید. خانم ها معمولا از کتاب های آشپزی، شیرینی پزی و از این قبیل موارد استقبال خوبی می کنند.

 گل

گل یکی از بهترین و لطیف ترین هدیه هایی است که شما می توانید به خانم ها آن هم در روزهای مهمی چون روز زن به آن ها بدهید. لازم نیست هزینه های گزافی برای خرید گل های نادر داشته باشید. می توانید با خرید یک گلدان گل، یک سبد کوچک و حتی یک شاخه گل قدردانی و محبت خود را نسبت به مادر یا همسرتان اظهار کنید.

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

بلیط سفر

اگر مدت زیادی می گذرد و به سفر نرفته اید می توانید با خرید یک بلیط و کادو دادن آن مادر یا همسرتان را خوشحال کنید. بسیاری از مادران ایرانی آرزوی سفرهای زیارتی به مکان های مقدسی چون مشهد، کربلا و نجف را دارند. اگر در تامین هزینه این سفرهای معنوی مشکلی ندارید می توانید کادو دادن بلیط در روز زن دعای خیر آن ها را بدرقه زندگی خود کنید.

خرید ماشین ظرفشویی یا لباسشویی

شستن ظرف و لباس آن هم با دست به خصوص در سنین بالا کار نسبتا دشواری بوده و زمان بیشتری از فرد می گیرد. این مشکل به خصوص با بالا رفتن سن بیشتر نمود پیدا می کند. اگر بودجه لازم را دارید می توانید با خرید ماشین ظرفشویی یا لباسشویی برای مادر خود یا همسرتان آن ها را خوشحال کنید.

تزریق بوتاکس

شما برای خوشحالی بیشتر همسر و یا مادر خود می توانید به آن ها یک کار زیبایی مانند تزریق بوتاکس هدیه دهید ، قطعا مطمئن باشید که تزریق بوتاکس به دلیل زیبایی و جوانسازی که برای خانم ها به ارمغان می آورد یکی از بهترین 15 کادوی جذاب برای روز زن می باشد ، این روش زیبایی را قطعا باید توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران انجام دهید.

دوربین عکاسی

دوربین عکاسی برای علاقه مندان به عکاسی بسیار جذاب است. برای خانم های علاقه مند به عکاسی به خصوص از طبیعت خرید یک دوربین دیجیتال و پیشرفته جذاب و خوشحال کننده خواهد بود. شما می توانید با توجه به نیاز فرد و میزان تسلط او انواع دوربین های حرفه ای، هدفمند یا هوشمند را انتخاب نمایید. یک دوربین خوب می تواند برای یک خانم عکاس بهترین هدیه باشد.   

معرفی 15 کادوی جذاب برای روز زن

گوشی و گجت های هوشمند

امروزه کمتر کسی است که یک گوشی هوشمند نداشته باش. این نوع گوشی ها با امکانات گسترده ای که در اختیار فرد قرار می دهند طرفداران زیادی به خصوص در بین خانم ها در سال های اخیر پیدا کرده اند. از آن سو ظاهر جذاب گجت های هوشمند محبوبیت آن را افزایش داده است. از جمله این گجت ها می توان به ساعت های دیجیتالی و مچ بندهای هوشمند اشاره کرد. خرید این موارد می تواند یک انتخاب هوشمندانه و هدیه ای جذاب در روز زن باشد.

بایدها و نبایدهایی که باید در زمان خرید کادو به یاد داشته باشید!

  • حتما رسید کادوی روز زن خریداری شده را نگه دارید چرا که به هر دلیل ممکن است نیاز به تعویض پیدا کنید یا حتی آن را پس دهید.
  • حتما هدیه خود را داخل یک کاغذ کادوی جذاب قرار دهید تا طرف مقابل برای باز کردن آن ذوق بیشتری داشته باشد.
  • روی کادوی خود کارت پستالی کوچک قرار داده و جمله ای محبت آمیز روی آن بنویسید.
  • دقت داشته باشید که اگر قیمت روی محصول درج شده حتما آن را بردارید و سپس کادو کنید.
  • کاغذ کادوی بی ربط و نامناسب انتخاب نکنید، کاغذ کادو باید تم جذاب و طرح متناسب با هدیه داشته باشد.
بایدها و نبایدهایی که باید در زمان خرید کادوی روز زن به یاد داشته باشید

کلام آخر

کادوی روز زن در واقع بهانه ای برای ابراز احساسات و قدردانی از زنان و مادرانی است که هر روز با خلوص نیت محبت خود را نصیب ما می کنند. در این مقاله تلاش شد تا نکات مهم و بایدها و نبایدهایی که باید در زمان خرید کادوی روز زن به آن توجه شود بیان گردد. در ادامه 15 کادوی جذاب برای روز زن را که جزء پرطرفدارترین هدیه ها در بین خانم ها هستند با توضیحات مختصر در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید با یک برنامه ریزی مناسب برای این روز هدیه ای ارزشمند تهیه کنید. برای آنکه بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید به نکاتی که در طول گفتار عنوان شده توجه کنید تا زمان و هزینه ای که صرف خرید کادوی مدنظرتان می کنید به هدر نرفته و در برابر کسی که قرار است هدیه شما را دریافت کند سربلند بیرون بیایید.

از اینکه ما را تا پایان همراهی نمودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. سایت جراحتو همواره سعی داشته تا با پیشنهادات خود زمینه بهترین انتخاب را برای شما فراهم نماید. شما می توانید پس از مطالعه مقاله نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck