روز زن و گرامیداشت مقام مادر نزدیک است و بسیاری از شما دوست دارید هدیه ای ارزان و شیک برای روز زن انتخاب و خریداری کنید. در بسیاری از مواقع با نزدیک شدن به روز زن این نگرانی و درگیری فکری برای آقایان پیش می آید که چه هدیه ای را انتخاب کنند که هم از عهده هزینه آن برآمده و هم بتوانند طرف مقابل خود را خوشحال کنند. ما در این مقاله پیشنهادهایی را به شما خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی خاطره انگیز داشته باشید. پس با ما تا انتها همراه باشید.



ویژگی های هدیه روز زن

وقتی قرار است برای روز زن هدیه ارزان و شیک درخور و شایسته ای انتخاب کنید باید بدانید که یک کادوی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد. دانستن این ویژگی ها به شما کمک می کند که هدیه ای انتخابی قابل قبول بوده و طرف مقابل را خوشحال می کند.

اولین ویژگی مهم کادویی که برای روز زن می خرید خاص بودن آن است، به عبارت دیگر شما باید کادویی منحصر به فرد را انتخاب کنید که با سلیقه و نظر فرد مورد نظرتان تا حد امکان برابری کند. اگر برای این کار بودجه کافی در اختیار ندارید ناراحت نباشید. کافیست تا مثلا اگر قصد خرید دسته گلی را دارید با کمی هزینه بیشتر از فروشنده بخواهید یک دیزاین شیک و جذاب برای دسته گل آماده کند.

ویژگی های هدیه روز زن

قیمت مناسب ویژگی مهم دیگری بوده که نباید از قلم بیفتد. همه آقایان دوست دارند در عین آنکه هدیه ای مناسب برای همسر یا مادر خود تهیه می کنند هزینه آن با بودجه ای که برای خرید در نظر دارند برابری کند. گاها انتخاب هدیه ای که با بودجه متناسب باشد کار دشواری به نظر می رسد اما می توانید با کمی جستجو هدیه ای که مدنظرتان است را انتخاب و خریداری کنید.

هدیه های ارزان و شیک برای روز زن

این روزها همه افراد به نوعی درگیر اقتصاد و وضعیت پرنوسان آن هستند به همین دلیل مادر یا همسر شما با علم به این وضعیت از شما توقع هدیه های سنگین و تجملاتی نخواهد داشت. شما می توانید با صرف کمی خلاقیت و هزینه ای منصفانه هدیه ای را بخرید که هم آن ها را خوشحال کرده و هم شما زیر بار فشار اقتصادی نروید.

در ادامه مطلب به برخی از هدیه هایی که در عین شیک بودن قیمت ارزانی هم دارند اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید از بین آن ها یک یا چند مورد را برای کادو دادن انتخاب کنید.

کفش و صندل طبی

معمولا خانم ها مدت زمان زیادی را در آشپزخانه صرف کرده و روی پا می ایستند. به همین دلیل کمردرد و پادرد مشکلات رایجی در بین آن ها است لذا شما می توانید با خرید یک نوع صندل طبی برای داخل یا انتخاب کفش با زیره طبی برای بیرون از خانه و هدیه دادن آن هم به سلامتی شان کمک کرده و هم آن ها را خوشحال کنید. البته به این نکته هم توجه کنید که سایز مناسب پا را در نظر بگیرید لذا بهتر است قبل از خرید از اندازه کفشی که مادر یا همسرتان به پا می کند اطمینان خاطر پیدا کنید.

لوازم آرایشی برقی

بسیاری از خانم ها لوازم برقی شخصی و مختص به خود را دارند که از مهم ترین آن ها می توان به اتو مو، برس حرارتی و سشوار اشاره نمود. اگر مدت زمان زیادی از خرید هر یک از وسایل نام برده گذشته و یا آن وسیله خراب شده و دیگر کار نمی کند بهترین فرصت است که با انتخاب مدل های جدید این لوازم برقی و هدیه دادن آن طرف مقابلتان را ذوق زده کنید.

هدیه های ارزان و شیک برای روز زن

دسته گل طبیعی

گل بهترین و ارزشمندترین هدیه ای است که می توانید به یک زن بدهید و هدیه ارزان و شیک برای روز زن می باشد اگر طرف مقابل شما روحیه حساسی دارد و می دانید با خرید حتی یک شاخه گل ذوق زده می شود این کار را انجام داده و او  را خوشحال کنید. گل آن هم از نوع طبیعی نماد لطافت، زیبایی، عشق و علاقه است و در هر مناسبتی از جمله روز زن می تواند به عنوان یک کادوی جذاب مطرح باشد. شما می توانید چند شاخه گل را با یک دیزاین فوق العاده برای همسرتان آماده و در این روز به او پیشکش کنید.

روسری

روسری از جمله لوازم پوشیدنی و مورد نیاز خانم های ایرانی بوده که در طول روز و موقع بیرون آمدن از خانه از آن استفاده می کنند. به همین دلیل پیشکش کردن روسری به همسر یا مادرتان سبب می شود همیشه یاد و خاطره هدیه ای که از شما دریافت کرده در ذهنش ماندگار شود. امروزه برندهای مختلف روسری های زیبایی را در طرح، رنگ و اندازه های متنوع تولید می کنند تا قابل استفاده برای همه سنین باشد. پس به راحتی و با یک هزینه کم می توانید در روز زن یک روسری زیبا را به عنوان هدیه پیشکش طرف مقابل کنید.

کیف یا کفش

با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یک مدل کیف یا کفش و یا هر دوی آن ها را به صورت ست انتخاب کنید. امروزه هم برندهای داخلی و هم خارجی کیف و کفش مدل های زیبایی را به بازار عرضه کرده اند که شما می توانید به راحتی و بدون آنکه نیاز باشد وقت زیادی هدر بدهید خریدی جذاب و ایده آل داشته باشید.

هدیه های ارزان و شیک برای روز زن

رزرو وقت برای خدمات زیبایی

خانم ها ذاتا علاقه زیادی به زیبایی ظاهری به خصوص در صورت دارند. آن ها دوست دارند همیشه صورتی شاداب و بدون چین و چروک داشته باشند. یکی از هدیه هایی که قطعا می تواند همسرتان را خوشحال کند این است که هزینه انجام خدمات زیبایی مانند تزریق ژل، بوتاکس یا کاشت ابرو را به او بدهید. می توانید یک کارت هدیه تهیه کنید و آن را در یک بسته بندی زیبا تقدیمش کنید. یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات لازم در خصوص روش های زیبایی و درمانی مشورت با بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران است.

انواع هدیه های رسمی برای روز زن

علاوه بر مواردی که در بالای مقاله هدیه ارزان و شیک برای روز زن به آن اشاره شد در برخی از مواقع لازم است که هدایای رسمی تر برای خانم ها در نظر گرفته شود. به طور مثال اگر شما در شرکت یا اداره خود کارمند خانم دارید و می خواهید برای تقدیر از زحمات آن ها هدیه ای در روز زن بدهید باید نوع کادوی انتخابی متفاوت باشد تا ایجاد شائبه یا سوء ظن در افراد ایجاد نکند.

هدیه های رسمی انواع و اقسام مختلفی دارند که در از جمله آن می توان به هدایای فرهنگی، تزئینی و کاربردی اشاره نمود. هدیه های فرهنگی می تواند اهدای یک جلد کتاب نفیس از ادبا و شعرای بزرگ ایرانی مانند غزلیات حافظ باشد. این نوع هدیه علاوه بر ارزش مادی از نظر معنوی هم ارزش بسیار بالایی داشته و البته با استقبال افراد هم روبه رو می شود.

منظور از هدیه های تزئینی انواع وسایل کادویی و دکوری را شامل می شود. چون خانم ها علاقه خاصی به وسایل دکوری دارند و همیشه برای زیباتر شدن دکور خانه یا محل کار به دنبال وسایل یا لوازم خاص و شیک می گردند این نوع هدیه می تواند آن ها را خوشحال کند. شما می توانید با توجه به ویزگی های شخصیتی هرکس از صنایع دستی ایرانی هم برای کادو دادن استفاده کنید چرا که هم ظاهر شکیلی دارند و هم برای همیشه ماندگار هستند.

نکته مهمی که باید به آن اشاره شود این است که دادن هدایای رسمی در محل کار به خانم ها و تکریم آن ها در روزی که متعلق به خودشان است می تواند در ایجاد حس همدلی و همراهی بسیار موثر باشد. از سوی دیگر هدیه دادن نوعی احترام گذاشتن به طرف مقابل بوده و همین امر افزایش انگیزه، امید و تلاش را در کارکنان خانم افزایش خواهد داد.

یک هدیه کاربردی می توان یک سررسید زیبا به همراه یک ماگ با اسم شخص باشد. انتخاب این نوع انتخاب و هدیه دادن آن در روز زن در واقع روشی هوشمندانه بوده که ارزش چیزی را که شما خریداری کرده اید در نزد فرد به بالاترین حد رسانده و نشان از احترام و قدردانی شما از کسانی است که هم در خانه و هم بیرون از آن پا به پای مردان برای زندگی بهتر تلاش می کنند. 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید هدیه روز زن

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید هدیه روز زن

در این قسمت از مقاله هدیه ارزان و شیک برای روز زن باید بدانید که توجه به سن و سال نکته بسیار مهمی است که قبل از هرگونه انتخابی باید به آن توجه شود. یادتان باشد که هدیه انتخابی برای مادر و همسرتان حتما باید متفاوت باشد تا هر دوی آنها بدانند که شما به صورت جداگانه برای خوشحال کردنشان وقت و هزینه کرده اید.

به طور معمول خانم ها هرچه سنشان بیشتر می شود از هدیه هایی که ظاهر شکیل تری داشته و به اصطلاح سنتی تر هستند بیشتر خوششان می آید. برعکس خانم های جوان به چیزهایی که مد روز و هماهنگ با آن هستند علاقه بیشتری نشان می دهند.

برای آنکه احترام بیشتری به افرادی که قصد هدیه دادن به آن ها را دارید بگذارید می توانید انتخاب های متفاوت داشته باشید تا بتوانید همزمان همه کسانی را که دوستشان دارید قلبا خوشحال کنید.

علاقه مندی خانم ها را در نظر بگیرید. قطعا بین نوع کادویی که برای هدیه دادن انتخاب می کنید با سلیقه فردی که قرار است آن هدیه را دریافت کند باید تناسبی وجود داشته باشد در غیر این صورت پیامی که باید از نیت قلبی شما به شخص مورد نظر منتقل شود صورت نگرفته و حتی ممکن است دلخوری به جود بیاید. به طور مثال اگر قرار است برای مادر خود هدیه ای بخرید بهتر است با مشورت سایر اعضای خانواده باشد تا انتخابی مناسب و خوشحال کننده داشته باشید.

از انتخاب هدیه های تکراری و کلیشه ای پرهیز کنید. به جرات می توان گفت اکثر خانم ها از کادوهای تکراری بیزار هستند و اگر شما در زمان انتخاب به این موضوع توجه نکنید در واقع ارزش هدیه ای که خریده اید را پایین آورده اید. سعی کنید با کمی خلاقیت به خرج دادن و انتخاب هدایای خاص در روز زن آن ها را سورپرایز کنید.

بهتر است هنگام خرید هدایایی که اندازه و سایز آن ها مهم است با فروشنده قرار بگذارید که در صورتی که آن وسیله اندازه مناسب را نداشت بتوانید آن را پس داده یا تعویض کنید. این موضوع به خصوص زمانی که می خواهید لباس انتخاب کنید بسیار مهم است. ممکن است همسر یا مادر شما رنگ یا طرح لباسی که برایش انتخاب کرده اید را نپسندیده و حتی اندازه آن کوچک یا بزرگ باشد.

اگر به دنبال هدیه ارزان و شیک برای روز زن هستید در نظر داشته باشید که چه بودجه ای را قرار است صرف خرید کنید چرا که ممکن است شما چیزی را در ذهن خود متصور شده اید که با بودجه تان هماهنگی ندارد و موقع خرید به دردسر خواهید افتاد.

اتیکت قیمت هدیه ای که می خرید را همان اول و قبل از بسته بندی حتما جدا کنید چون ممکن است بعدا فراموش کنید و چیزی که خریده اید را کادو کنید. کاغذی را برای کادو گرفتن انتخاب نمایید که با مناسبتی که در آن قرار دارید هماهنگی داشته باشد مثلا برای روز زن انتخاب یک کاغذ کادو که شکل قلب و گل دارد انتخاب خوبی خواهد بود.

کلام آخر

مناسبت های مختلف بهترین موقعیتی است که شما می توانید از همسر یا مادر خود قدردانی کنید. روز زن از جمله این روزهای خاطره انگیز است که هدیه دادن و هدیه گرفتن در آن بسیار مرسوم و خوشایند است. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین هدیه ارزان و شیک برای روز زن را که می توان با کمترین هزینه خریداری کرد برای شما بیان کنیم. به طور کلی این را بدانید که هرچه سلیقه، نیاز و علایق طرف مقابل خود فرقی نمی کند مادر باشد یا همسر و حتی همکار را بدانید در انتخاب یک کادوی مناسب موفق تر خواهید بود.

در پایان از اینکه ما را تا آخر همراهی کرده اید صمیمانه سپاسگذاری کرده و امیدواریم ایده های مطرح شده برای شما مفید فایده بوده باشد. سایت جراحتو همیشه تلاش خود را برای ارائه بهترین ها به خوانندگان محترم انجام می دهد. شما می توانید با بیان نظرات خود ما را در بهتر شدن مطالب یاری کنید.

source

توسط blogcheck.ir