بهتون جهت میده که کجا باید دور بزنید و کجا گردش به چپ ممنوع هست. این بهتون کمک میکنه چند قدم جلوتر رو خیلی راحت تر ببینید و از قبل خودتون رو واسه خیلی چاله چولهها آماده کرده باشید. اگه از اون دسته آدم هایی هستید که با کلاس های آنلاین و خودآموزی نمیتونید ارتباط برقرار کنید، خب بگردید دنبال کلاس های حضوری آموزش تولید محتوا. هیچ اشکالی نداره. خیلی ها هستن که توی فضای آنلاین راحت نیستن و ترجیح میدن که حضوری خیلی چیزها رو یاد بگیرن. میدونید شما اگه جواب این سوال ها رو بدونید، صاحب چه ثروتی میشید؟ دونستن جواب این سوال ها این معنی رو میده که شما ثروتی به اسم هدف دارید. و از سوی دیگر، تولید محتوا می تواند به سختی ماه ها زمان گذاشتن و بکارگیری تیم های متخصص با توجه به کسب و کار شما باشد. احتمالاً شما برای مدتی است که بدون داشتن مسیر معینی محتوا تولید میکنید یا برعکس، ممکن است استراتژی خاصی را برای تولید محتوای سایتتان دنبال میکنید.

توی دنیای تولید محتوا هدف گذاری و برنامه ریزی اولین قدمی هست که شما باید بردارید. تولید محتوا هم یکی از بخشهای اصلی سئو است و الگوریتمهای گوگل هم به کسب و کارهایی که بهطور دائم و منظم محتوای مرتبط و باکیفیت منتشر میکنند، با بهبود رتبه آنها در صفحه نتایج پاداش میدهد. سئو محتوا در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. داشته باشید. ضمن اینکه محتوا سئو شده چیزی نیست جز مطلبی که کاملا برای مخاطب و نیازش نوشته شده باشد. عنوان باید کوتاه باشد و مهم ترین بخش یک محتوای متنی، عنوان آن است که باید در 60 کاراکتر به صورت کاملا خلاقانه و جذاب؛ محتوایتان را معرفی کنید. نمونه ایی از محتوای تولید شده برای عنوان “ترجمه کتاب برای کسری خدمت سربازی” برای شرکت ایران تایپیست بوده است. ما در مقاله ایدههای تولید محتوا، به روشهایی برای نوآوری در تولید محتوا پرداخته ایم که با خواندن آن میتوانید به صورت جدیدتر و پیشروتر از دیگران به تولید محتوا بپردازید.

اگر به تعریف محتوا برگردید، متوجه میشوید که هرکدام از این موارد فقط فرمت و قالبی متفاوت برای ارائهٔ محتوا به حساب میآیند که برای ما نفع دارند. از آنجایی که امروزه بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف، به فضای آنلاین مهاجرت کرده اند، نیاز تولید محتوا به اشکال مختلفی گسترش یافته است. در آن سمت بازار، کارشناس تولید محتوای اینستاگرام باید آشنایی بیشتری با برنامههای ویرایش تصویر و ویدئو داشته باشد. حالا این محتوا میتونه صوت باشه یا تصویر و ویدئو و یا اینکه با کلمات و جملات در قالب متن. فکر کنید چقدر قشنگ میشه که اولین محتوای حرفهای تون برای خودتون باشه. بهعنوان کارشناس تولید محتوا باید با روشهای تحقیق کردن و جمعآوری حرفهای اطلاعات آشنا باشید چون در بسیاری از موارد لازم است حجم زیادی از اطلاعات را در مدت زمان کوتاه پیدا کرده، اعتبارسنجی کنید و با کمک گرفتن از آنها محتوا تولید کنید. مثلا توی هدف های بلندمدتون تولید محتواهای ویدیویی هست. حالا اگه درست همین کلمات با همین مضمون توی یه محتوای صوتی یا ویدیویی گفته بشه یه ذره توی دل خودشون دو به شک هستن، بعد که حواستون نیست یواشکی میرن ببینن گوگل تایید میکنه اصلا! ↑ «الگوریتم پاندا گوگل (Google Panda Algorithm) – میهن لرن».

توی همین گوگل میتونید دنبالش بگردید و مجموعههایی رو پیدا کنید که شما رو به هدفتون برسونه. این باعث میشه قبل از رسیدن اون روز شما برید تکنیک ها و روش های جدید رو یاد بگیرید و خودتون رو برای به چنگ آوردن هدف که تولید یه محتوای ویدیویی جذاب که توی youtube کلی دیده بشه آماده کرده باشید. حتی باعث میشه واسه ثانیه به ثانیه کارتون برنامه داشته باشید و زمان دیگه مثل میگ میگ از دستتون درنمیره. اینکه شما بدونید چه انتظارات و اهدافی دارید باعث میشه که خودتون رو مجهز کنید به سلاحهای پیشرفته تر. شما می توانید محتوای ” افزایش دامین آتوریتی و پیج آتوریتی ” را نیز مطالعه کنید تا تکنیک های جدیدی برای افزایش پیج آتوریتی یاد بگیرید. برای جلوگیری از کپی نوشتن محتوا بهتر است که چندین محتوا و مقاله را مرتبط با موضوع خود مطالعه کنید؛ پس از آن نکات مهم و کاربردی هر کدام را یادداشت کنید. محتوایی با موضوع معرفی بهترین رستورانهای شهر را در نظر بگیرید.

توسط blogcheck