مشاوره سئو سایت
من اغلب با سؤالاتی از مشتریان در مورد خدماتی که ممکن است احساس کنند قیمت بسیار بالایی دارند، مواجه می شوم. کسانی که خدمات سئوی با قیمت بالا را زیر سوال می برند تقریباً در همه موارد با یکی از دو نوع افراد صحبت کرده اند که در زیر توضیح خواهم داد:

* مرد "SEO قطعه ای از کیک است". همیشه کسانی هستند که به آسانی سئو می بالند، فقط به این دلیل که توانسته اند در جایگاهی قرار بگیرند و تقریباً هیچ رقابتی نداشته باشند. این مرد به احتمال زیاد یک دوست است و هرگز با یک شرکت SEO کار نکرده است. حداکثر او یک مشاور آزاد است که در تقلا برای گذاشتن غذا روی میز است. او چند سالی است که با راه‌اندازی وب‌سایت‌ها کار می‌کند و درآمد اینترنتی خود را از برنامه‌های مختلف وابسته و البته Adsense به دست می‌آورد. او تنها با ساختن محتوای متوسط ​​با استفاده از عنوان، h1 و متا تگ ها توانست یک وب سایت خاص را با رقابت کم و بدون بودجه رتبه بندی کند.

* مرد "کم هزینه با نتایج 100٪ تضمین شده". من فکر می کنم این باید مورد علاقه من باشد. آنها همچنین متخصص تماس ها/ایمیل های سرد هستند. آنها خدمات کم هزینه را با نتایج عالی ارائه می دهند. حتی بهتر از آن، آنها تضمین می دهند. این افراد روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف دارند. گاهی اوقات شامل رتبه‌بندی شما در موتور جستجویی می‌شود که هرگز نامش را نشنیده‌اید، گاهی اوقات آنها می‌توانند لینک‌هایی را در وبلاگ‌هایی که چند هفته پیش راه‌اندازی شده‌اند، بدون لینک ورودی به جز سایت‌های خودشان، به شما پیشنهاد دهند (و به لطف Linkscape، فقط از این موارد اجتناب می‌کنیم. خیلی راحت تر شد).

بنابراین پس از صحبت با مشتریانی که قبلاً با یکی از این دو نفر ملاقات کرده‌اند، همیشه این سوال از من پرسیده می‌شود: "چرا خدمات سئوی شما اینقدر هزینه دارد، به خصوص وقتی نمی‌توانید نتایج یکسانی را تضمین کنید؟" من از پرسیدن این سوال متنفرم، زیرا این احساس را به من می دهد که یک فروشنده شلخته هستم که سعی می کند رقبای خود را به باد دهد.

من به روال عادی ادامه می دهم و توضیح می دهم که چگونه هیچ کس نمی تواند نتایج را در Google تضمین کند. من تا به حال هر بار خود را درک کرده ام (حداقل اینطور به نظر می رسد). سپس توضیح می‌دهم که اگر سایت آن‌ها در جایگاهی با رقبای قوی زیاد باشد، به چیزی بیشتر از برچسب‌های عنوان و H1 نیاز دارد. چیزهای عادی — من مطمئن هستم که همه شما این را می دانید بنابراین من مزاحم نمی شوم. با این حال، داستانی وجود دارد که به نظر می رسد حقه ای را انجام می دهد که ممکن است قبلاً نشنیده باشید. این یک داستان معروف است و من حداقل ده ها گونه مختلف از آن را شنیده ام. ترفند در ارتباط دادن آن است:

مردی در یک کارخانه تولیدی به عنوان تکنسین کار می کرد. او در کارش خوب بود. یک روز کارخانه فروخته شد و مالک جدید متوجه شد که به نظر می رسد ماشین ها به تنهایی کار می کنند و متوجه شد که پرداخت حقوق تمام وقت به تکنسین هدر دادن پول است. سپس تکنسین اخراج شد.

مدتی بعد یکی از مهم‌ترین ماشین‌های کارخانه تولیدی خراب می‌شود و همه کارمندان کاری برای انجام دادن ندارند. این کارخانه هر دقیقه ضرر می کند و هیچ کس نمی تواند آن را تعمیر کند، زیرا شرکت تولید کننده دستگاه از کار افتاده است. مالک جدید تردید می کند، اما تکنسین قدیمی را صدا می کند. تکنسین ظاهر می شود، نگاهی سریع به دستگاه می اندازد، چکش خود را پیدا می کند و چند ضربه به آن می دهد. دستگاه دوباره به آرامی شروع به کار می کند. او سپس جریمه را به مالک ارائه می کند:

فاکتور: تعمیر ماشین آلات: 10000 دلار

مالک فاکتور را ظالمانه می داند و به تکنسین شکایت می کند. تکنسین فاکتور را پس می گیرد و دوباره می نویسد:

فاکتور: ماشین آلات کوبنده با چکش: 100 دلار. دانستن اینکه کجا و چقدر سخت ضربه بزنید: 9900 دلار.

سپس صاحب صورت حساب را پرداخت کرد.

پس درس داستان چیست؟ ساده است. دانستن اینکه برای رتبه بندی سایت خود چه کاری باید انجام دهید بسیار آسان است. شما فقط باید یک سایت با محتوا و ساختار خوب و لینک های قابل اعتماد بسازید. این همان چیزی است و یافتن راهنمای توضیح این موضوع ساده است. آنها در سراسر اینترنت هستند. سوال بزرگ این است که چگونه شرکت های سئو خوب و بد را از نظر نتایج و قیمت از هم جدا می کند. مشتریان فقط برای محصول هزینه نمی کنند. آنها برای دانش شما نیز هزینه می کنند.

به یاد داشته باشید که در بیشتر موارد شما همان چیزی را می گیرید که برای آن هزینه می کنید. بنابراین مردم، به یاد داشته باشید که قیمتی را که می توانید با آن زندگی کنید، تعیین کنید. ارزش دانش شما چقدر است؟

توسط blogcheck