خدمات سئو سایت
سلام به خوانندگان Moz،

ما مفتخریم که برخی از بینش های Wolfgang E-Commerce KPI Study 2020 را ارائه دهیم.

این مطالعه سالانه داده‌های معیار KPI را ارائه می‌کند که به بازاریابان دیجیتال اجازه می‌دهد عملکرد سال 2019 خود را تجزیه و تحلیل کنند و برای سال 2020 خود برنامه‌ریزی کنند. محبوب‌ترین بخش گزارش در میان خوانندگان Moz همیشه همبستگی تبدیل بوده است، جایی که ما اعداد را خرد می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی عملکرد بالا را تعیین می‌کند. وب سایت ها جدا

ما این امتیاز را داریم که تعدادی از وب‌سایت‌های با عملکرد بالا را در میان شرکت‌کنندگان در مجموعه داده‌هایمان بشماریم. در سه سال گذشته بیش از بیست جایزه بین المللی بازاریابی دیجیتال توسط وب سایت های شرکت کننده کسب شده است. در این یافته‌ها، شما در حال دریافت بینش از سطح بالای جهانی کمپین‌ها هستید.

اگر نگاهی پنج ساله به گذشته بیندازیم، می‌توانیم ببینیم که بخش همبستگی تبدیل به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده دقیق روندهای آتی در بازاریابی دیجیتال عمل می‌کند.

در مطالعه سال 2016 ما، دو همبستگی برجسته با نرخ تبدیل عبارت بودند از:

* وب‌سایت‌های با عملکرد بالا، ترافیک جستجوی پول بیشتری نسبت به بسته تعقیب دریافت کردند.
* وب سایت های با عملکرد بالا به طور قابل توجهی ترافیک تلفن همراه بیشتری نسبت به بسته تعقیب دریافت کردند.
دو قوی ترین روند کلی در گزارش 2020 ما عبارتند از:

* این اولین سالی است که در آن جستجوی پولی درآمد وب سایت را تحت الشعاع قرار داده است.
* این اولین سالی است که بیشترین درآمد از دستگاه های تلفن همراه حاصل شده است.
این به ما می‌گوید که اکثر وب‌سایت‌ها اکنون به آنچه که وب‌سایت‌های با عملکرد برتر پنج سال پیش انجام می‌دادند، رسیده‌اند.

بنابراین، وب سایت های برتر در حال حاضر چه کاری متفاوت انجام می دهند؟

این نقاط تمایز احتمالاً در 5 سال آینده به تغییرات عمده در آمیخته بازاریابی آنلاین تبدیل خواهند شد.

بیایید برای قوی ترین همبستگی در مطالعه شمارش معکوس کنیم:

4. مسابقه به بالا! روابط عمومی و نمایش آنلاین تبدیل ها را ارائه می دهد
در اکثر دهه 2010، بازاریابان به سمت انتهای قیف خرید رقابت می کردند. بودجه بیشتر و بیشتری برای جستجو سرازیر می‌شد تا در معرض دید جستجوگر گرامی قرار بگیرد – آن شخصی که در حالی که کارت اعتباری‌اش را بین دندان‌هایش می‌کوبید، مست از تازگی‌های جدید خرید آنلاین، روی صفحه‌کلید خود می‌کوبید. تنها تبلیغاتی که عملکرد بهتری نسبت به جستجو داشت، بازاریابی مجدد بود، که تبلیغات را به لحظه خرید با ارزش نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کرد.

اکنون در سال 2020، این عناصر ضروری آمیخته بازاریابی با حداکثر ظرفیت برای هر تبلیغ کننده ای کار می کنند که ارزش آن را داشته باشد. وب سایت های با عملکرد برتر اکنون بودجه اضافی را به سمت بالای قیف متمرکز می کنند. بهترین راه برای از بین بردن رقابت در جستجو این است که اولین جستجوی مخاطب باشد، برند شما باشد. با تولید بیشتر از ارزان‌ترین و بهترین ترافیک تبدیل‌کننده، ترافیک برند luvly، رقابت خود را به بازار عرضه کنید. ما همبستگی‌هایی با میانگین ارزش سفارش از وب‌سایت‌هایی دیدیم که از میانگین ترافیک ارجاعی (0.34) بالاتر بودند و نمی‌توانم باور کنم که این را بنویسم، اما نمایش با معیار موفقیت تبدیل، میانگین ارزش سفارش (0.37) مرتبط است. من حدس می زنم برای هر چیزی یک بار اول وجود دارد!

3. کارایی مقیاس
هر دانشجوی نوپای کسب و کار می داند که وقتی حجم افزایش می یابد، هزینه هر واحد کاهش می یابد. به آن صرفه جویی در مقیاس می گویند. اما وقتی درآمد هر واحد با حجم افزایش می یابد، آن را چه می نامید؟ در ولفگانگ، ما آن را کارایی مقیاس می نامیم. مشابه گزارش سال گذشته، یکی از قوی‌ترین همبستگی‌ها در برابر تعدادی از معیارهای موفقیت، صرفاً تعداد جلسات بود. بازدیدکنندگان بیشتر از سایت برابر است با نرخ تبدیل بالاتر به ازای هر کاربر (0.49). این آمار، سود نهایی را برای دم بلند خرده فروشان متخصص کوچکتر احضار می کند. این یافته در هر دو بخش خرده فروشی و سفر سازگار است.

و معکوس دیگری از یک روند قابل توجه در دهه 2010 را نشان می دهد. دم دراز خرده فروشان مهاجران اولیه در سرزمین تجارت الکترونیک فراوان بودند. وب‌سایت‌های بسیار تخصصی با محدوده محصولات محدود می‌توانند حجم بالایی از ترافیک و فروش را به خود اختصاص دهند.

به عنوان مثال، می تواند بر SERP تسلط داشته باشد و سپس پیوند وابسته یا محصول dropship را ایجاد کند و یک تجارت کوچک بسیار سودآور را ایجاد کند. کارآفرینی که در پشت این کسب‌وکار خرد قرار دارد می‌تواند فرآیند را خودکار کند و مدل را بارها و بارها برای محصولات انتخابی خود تکرار کند. کتاب تیموتی فریس، هفته کار 4 ساعته، کتاب مقدس برای اولین تراز عشایر دیجیتال شد. کنفرانس‌های وابسته در وگاس شاهد بودیم که برج‌های متمایل از تراشه‌ها توسط بازاریابان دیجیتال انفرادی با رها کردن وحشیانه به اطراف رانده شدند.

متأسفانه، در پایان دهه، گوگل شروع به اولویت بندی برندها در SERP کرده بود و بازیگران بزرگ بالاخره اقدام آنلاین خود را با هم انجام دادند. در نتیجه، ما اکنون شاهد «کارایی مقیاس» قابل توجهی هستیم که در بالا توضیح داده شد

2. آن کاربر را به سمت خود جذب کنید
بینش کلیدی که بازاریابان دیجیتال باید برای موفقیت در دهه 2020 بر اساس آن عمل کنند چیست؟ میانگین جلسات به ازای هر بازدید کننده 2 جلسه، میانگین جلسات برای هر خریدار 5 است.

به عبارت دیگر، نقش اصلی بازاریاب ایجاد یک سفر زیبا در میان نقاط تماس است تا فرد را از مشتری با دو کلیک به خریدار پنج کلیکی تحویل دهد. هر فعالیتی که جلسات را به ازای هر بازدیدکننده افزایش دهد، تبدیل را افزایش می دهد. مشابه گزارش سال گذشته، یکی دیگر از قوی‌ترین و ثابت‌ترین همبستگی‌ها تعداد جلسات به ازای هر کاربر (0.7) بود – که بر اهمیت این معیار تأکید می‌کند.

بنابراین یک بازاریاب کجا باید این تعاملات اضافی را جستجو کند؟

قوی ترین همبستگی را که با موفقیت تبدیل در گزارش Wolfgang KPI 2020 یافتیم، بررسی کنید….

1. معامله اجتماعی
سه قوی ترین همبستگی تبدیل در بین 4000 نقطه داده مربوط به تراکنش های اجتماعی بود. این به ما می‌گوید که وب‌سایت‌های با عملکرد بسیار بالا در ایجاد ترافیک از طریق خریدهای اجتماعی به طور قابل‌توجهی بهتر از بقیه بوده‌اند.

گوگل آنالیتیکس در سرکوب آمار موفقیت رسانه های اجتماعی به طرز شگفت آوری سختگیر است. به نظر می‌رسد که آنها ترجیح می‌دهند یک محصول تحلیلی پایین‌تر از ردیابی دقیق تبدیل‌های بین دستگاه‌ها و دادن حق اجتماعی به آن‌ها داشته باشند. آن‌ها می‌توانند تبدیل‌های بین دستگاهی را در Google Ads ردیابی کنند – چرا در Analytics نه؟ بنابراین، اگر داده‌های Google Analytics ما به ما می‌گویند که اجتماعی قوی‌ترین عامل موفقیت تبدیل است، باید به آن توجه کنیم.

این یافته به موازات تحقیقات اخیر Forrester است که نشان می دهد یک سوم CMO ها هنوز نمی دانند با شبکه های اجتماعی چه کنند.

محاسبه همبستگی ما نشان می‌دهد که اجتماعی بزرگترین نقطه تفاوت بین پروازهای بلند پرواز و دسته تعقیب‌کننده است. بازاریاب هایی که می دانند چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده کنند، بهترین بازاریابان کارآمد این دسته هستند. همچنین در مطالعه کامل، یافته‌های بیشتری در مورد اینکه چگونه می‌توان رقابت را در عرصه اجتماعی به بازار عرضه کرد، داریم.

در اینجا بالاترین سطح همبستگی هایی است که ما از یک سوم یک میلیارد یورو درآمد آنلاین و بیش از 100 میلیون بازدید از وب سایت استخراج کردیم:

خرده فروشی

سفر کنید

به طور کلی

برای مطالعه بیشتر یافته های ما در مورد:

* نقطه شیرین اجتماعی
* میانگین نرخ تبدیل در صنعت شما
* فروش در فروشگاه محک زده شده است
* چرا داده ها روغن جدید است
* سال 2010 دهه…
* و خیلی، خیلی بیشتر
به گزارش کامل KPI تجارت الکترونیک برای سال 2020 نگاهی بیندازید. اگر سؤال یا حکایتی در رابطه با داده های به اشتراک گذاشته شده در اینجا پیدا کردید، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید!

توسط blogcheck