میکروفون خازن USB جدید JLab Talk Pro برای ضبط موسیقی، آواز و پادکست طراحی شده است.
میکروفون JLabA با کیفیت خوب یک ابزار ضروری برای هر کسی است که پادکستی را ضبط می کند که مردم مایل به گوش دادن به آن هستند. میکروفون ها همچنین برای تولید چت های صوتی و تصویری با کیفیت بالا با کیفیتی بالاتر از میکروفون های نامناسب موجود در بسیاری از لپ تاپ ها حیاتی هستند.
JLab برندی است که شاید بیشتر به خاطر طیف هدفون های بی سیم واقعی مقرون به صرفه اش شناخته شده است. اکنون این شرکت برای تولید طیف وسیعی از میکروفون‌های USB که برای گیمرها، کارگران خانگی، نوازندگان و پادکست‌ها طراحی شده است، منشعب شده است. سه میکروفون JLab در این محدوده وجود دارد و قیمت آنها از JLab Talk Go ارزان و شاد با قیمت 49 دلار تا JLab Talk Pro با قیمت قابل توجه 149 دلار متفاوت است.
تصمیم گرفتم نگاه دقیق تری به میکروفون پرچمدار JLab Talk Pro بیندازم. این گران‌ترین مدل در این محدوده است و یک میکروفون USB با امکانات کامل است که برای پخش خانگی، ضبط موسیقی یا تولید پادکست‌های حرفه‌ای طراحی شده است. مانند همه میکروفون‌های USB خوب، JLab Talk Pro می‌تواند از طریق کابل USB به رایانه متصل شود که هم میکروفون را تغذیه می‌کند و هم سیگنال صوتی را به رایانه و از آن منتقل می‌کند.
کیفیت ساخت JLab Talk Pro کمی از نظر سبک است زیرا بدنه اصلی از پلاستیک ساخته شده است. یک پایه رکاب فلزی وجود دارد که بخشی از Talk Pro است و می‌توان آن را روی یک بازوی بوم معمولی پیچ کرد یا با سه پایه پیچی ارائه شده که امکان استفاده از Talk Pro را روی دسکتاپ فراهم می‌کند، استفاده کرد. این سه پایه دارای پدهای لاستیکی روی پاهای خود است که به کاهش هرگونه لرزش به کپسول های کندانسور در میکروفون کمک می کند.
میکروفون Talk Pro USB از JLab دارای یک سه پایه مینی است که می توان آن را باز کرد تا … [+] میکروفون را روی یک بازوی بوم نصب کنید.
نتایج JLabMORE FOR YOUWWE SmackDown: برندگان و نمرات در 26 ژوئیه 2024 جدول کلمات متقاطع کوچک امروز NYT و پاسخ برای شنبه، 27 ژوئیه بدون امضا، مشکلی برای Liverpool Under Arne در داخل Talk Pro، سه کپسول کندانسور وجود دارد که توسط یک کپسول باد محافظت می شوند. برای متوقف کردن مواد منفجره، صداهای آزاردهنده‌ای که صدای نزدیک به میکروفون تولید می‌کند. سه کپسول را می توان بین چهار الگوی پیکاپ قطبی متمایز سوئیچ کرد که عبارتند از: کاردیوئید، استریو، دو جهته و همه جهته.
انتخاب الگوهای پیکاپ باعث می شود JLab Talk Pro برای ضبط موسیقی زنده به صورت استریو یا مصاحبه بین دو نفر همه کاره باشد. الگوی همه جهتی برای استفاده عمومی ایده آل است، در حالی که الگوی کاردیوئید برای صداگذاری و صداهای نزدیک میکروفون عالی است. الگوی پیکاپ را می توان به سادگی با فشار دادن یک دکمه کوچک روی بدنه میکروفون تغییر داد که سپس در هر چهار الگوی پیک آپ می چرخد. الگوی مورد استفاده با یک LED آبی که در زیر نماد پیکاپ چاپ شده روی میکروفون می درخشد نشان داده می شود.
در پایه میکروفون، یک پورت USB-C برای اتصال JLab Talk Pro به رایانه میزبان وجود دارد. در کنار پورت USB یک سوکت هدفون قرار دارد. این جایی است که می توان یک جفت هدفون یا هدفون را به برق وصل کرد و کاربر می تواند خروجی را از کامپیوتر و مانیتورینگ تاخیر صفر را از میکروفون بشنود.
JLab Talk Pro دارای یک دکمه خاموش روشن برای غیرفعال کردن موقت میکروفون در صورت نیاز است. در قسمت عقب، دو دستگیره چرخشی وجود دارد، یکی برای تنظیم صدای هدفون و دیگری برای تنظیم بهره میکروفون. یک نردبان LED روشن در جلوی میکروفون میزان صدا و میزان افزایش را نشان می دهد. مانند بسیاری از میکروفون‌های USB، JLab Talk Pro می‌تواند سیگنال‌های صوتی را تا 192 کیلوهرتز/24 بیت تولید کند که برای کیفیت حرفه‌ای برای ضبط‌های استودیویی بیش از اندازه کافی است.
چهار الگوی پیکاپ در JLab Talk Pro تعبیه شده است و همچنین شامل یک … [+] شیشه جلو و فیلتر پاپ داخلی است.
JLabThis میکروفون بسیار حساس است و مانند اکثر میکروفون های خازنی، می تواند کوچکترین صداها را دریافت کند. احتمالاً برای استفاده در یک غرفه صدا یا یک محیط بسیار آرام مناسب است. این میکروفون برای استفاده در یک محیط اداری پر سر و صدا نیست که صداهای بسیار زیادی برای فیلتر کردن وجود دارد. برای این تنظیمات، یک میکروفون پویا مانند Shure MV7 پیشنهاد بهتری خواهد بود، اگرچه هزینه آن کمی بیشتر از JLab Talk Pro است.
کیفیت صدای دریافت شده توسط JLab Talk Pro خوب است و الگوهای پیکاپ بسیار مفید هستند. انتخاب استریو برای ضبط موسیقی زنده ایده آل است و یک صحنه صوتی قانع کننده ایجاد می کند. حالت دو جهته برای چت های رو در رو که در آن دو سخنران و تنها یک میکروفون وجود دارد، به خوبی کار می کند. الگوی همه جهته کمی بیش از حد نویز پس‌زمینه دریافت می‌کند، اما تنظیم کاردیوید بهترین گزینه برای ضبط صمیمی‌تر مانند صداگذاری یا آواز است.
کیفیت صدای مانیتوری که به هدفون منتقل می‌شود، کمی نویز دارد و برخی آثار صدای خش‌خش پس‌زمینه دارد. سطح نویز در JLab Talk Pro کمی زیاد است و احتمالاً با چیزی مانند Røde NT USB یا چیزی مانند Blue Yeti X قابل مقایسه نیست. همچنین هیچ کنترلی برای ترکیب مانیتور و هدفون برای تنظیم تعادل بین وجود ندارد. مانیتورینگ هدفون و صدایی که از کامپیوتر باز می گردد. این یک معامله شکن نیست، اما یک میکروفون در سطح حرفه ای باید چنین کنترلی داشته باشد.
در پشت میکروفون JLab Talk Pro دو کنترل چرخشی برای افزایش صدای میکروفون و … [+] صدای نظارت بر هدفون وجود دارد. این میکروفون همچنین دارای یک دکمه بی صدا فوری برای آن سرفه های مزاحم در هوا است.
JLabVerdict: میکروفون USB Talk Pro برای اولین بار از JLab امتحان خوبی است، اما کیفیت ساخت آن نسبت به پول کمی سبک به نظر می رسد. با این قیمت، فکر می کنم انتظار داشتن یک میکروفون با بدنه فلزی جامد منصفانه است. الگوهای پیکاپ لمس خوبی هستند و جابجایی بین آنها بسیار آسان است. دکمه بی صدا یک گنجاندن خوش آمدید و چیزی است که در Røde NT-USB وجود ندارد. من همچنین شیشه جلوی فوم داخلی پنهان شده در پشت جلوپنجره میکروفون را دوست دارم، که استفاده از JLab Talk Pro را برای افرادی که از میکروفون خازنی با حساسیت بالا استفاده نمی کنند، راحت تر می کند. این یک میکروفون مناسب است اما قیمت آن کمی بالا به نظر می رسد و اگر نزدیک به 99 دلار باشد بهتر است. اگر بتوانید آن را در فروش با قیمت پایین تری پیدا کنید، احتمالا ارزش دیدن دارد.
قیمت و در دسترس بودن: JLab Talk Pro 149.99 دلار / 149.99 پوند / 149.99 یورو قیمت دارد و از Amazon، Argos و Currys در دسترس است.
اطلاعات بیشتر:
مشخصات فنی

* ایده آل برای پادکست، پخش جریانی و ضبط صدا
* کندانسور: 3
* الگوهای پیک آپ: کاردیوئید و omni، استریو و دو جهته
* نرخ نمونه: 192k 24 بیتی
* با مک و کامپیوتر وصل و بازی کنید
* کنترل برای حجم و افزایش
* رزوه پیچ 5/8 اینچی
* جک 3.5 میلی متری هدفون
* کابل بافته USB/USB-C 10 فوتی
* ابعاد: 170 × 55 × 65 میلی متر
* ابعاد (با موقعیت سه پایه): 270x195x195mm
* وزن (بدنه میکروفون): 266.5 گرم
* وزن (میکروفون با پایه): 501.4 گرم
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck