شیر ظرفشویی
هیچ چیز به منزله خانه شیرین مانند ایوانی عمیق با صندلی‌های دعوت کننده نمی‌گوید — اتصال اصلی فضای باز و داخلی … [+]
Rikki Snyder 2017 Houzz برای کسانی که عبارت “چشم ها پنجره ای به روح هستند” توهین آمیز نیست، اما این پیش بینی ها و روندها هستند که پنجره های واقعی (ترجیحاً بزرگتر) هستند. در نیمه راه 2019 و مطالعات زیادی وجود دارد که به ما چیزهایی را نشان می دهد که می خواهیم یا چیزهایی که می خواهیم پول خود را در شرایط زندگی خرج کنیم – روندها در عصر FOMO به خودی خود تداوم می یابند. در اینجا کمی در مورد آنچه در فروشگاه وجود دارد آورده شده است:
اعتماد آشپزخانه
نینو سیچیناوا، اقتصاددان اصلی Houzz
عکاسی توسط Jovanna خبر مهم از مطالعه Houzz و خانه در ایالات متحده در سال 2019: روند نوسازی سالانه افزایش 27 درصدی در هزینه بازسازی معمولی (متوسط) آشپزخانه (14000 دلار) در سال 2018 است که نسبت به افزایش 10 درصدی در سال 2017 (110 دلار) افزایش یافته است. نینو سیچیناوا، اقتصاددان اصلی Houzz می‌گوید: «این افزایش سرمایه‌گذاری در فضاهای آشپزخانه فوق‌العاده است. رشد هزینه‌های مالکان خانه در سال 2018 تعدیل شد، اما وقتی صحبت از آشپزخانه و حمام به میان می‌آید، مالکان خانه همچنان دو برابر می‌شوند. (درست است، جدیدترین یافته‌های مرکز مشترک مطالعات مسکن نشان می‌دهد که بازسازی روند کمی نزولی دارد. و گزارش Houzz نشان داد که نیمی از بزرگ‌ترین 50 منطقه متروی ایالات متحده [براساس جمعیت] در سال 2018 شاهد کاهش هزینه‌های بازسازی شده‌اند.)
این آشپزخانه به بسیاری از روندها برخورد می کند: چوب گرم و پنجره های بزرگ اتصال به “سبز” را تضمین می کند … [+] و ارتباط بین داخل و خارج را ارائه می دهد. لوازم ضد زنگ، چک کنید. جزیره بزرگ، بررسی کنید. دیوار انبار مخفی، بررسی کنید.
لوسی کال © 2016 Houzz اما، هی، در آن آشپزخانه ها چه می گذرد؟ در اوایل سال جاری، Houzz در مطالعه رنوی آشپزخانه خود متوجه شد که ما پول خود را برای شیرآلات ارتقا یافته ای خرج می کنیم که بهره وری آب را افزایش می دهند، دارای پوشش هایی برای جلوگیری از اثر انگشت هستند و بدون لمس فعال می شوند. لوازم ضد زنگ مشکی اکنون در 1 از 10 آشپزخانه ارتقا یافته ظاهر می شوند. پاسخ دهندگان در مورد سبک انتقالی (21٪) هیجان زده بودند، اما خانه های مزرعه (14٪) و معاصر (15٪) دستاوردهایی داشته اند. و بیش از یک سوم افراد پررونق (بالای 55 سال) با بزرگ کردن آشپزخانه‌هایشان برای بازتر کردن (مانور دادن آسان‌تر) و تجهیز آنها به نور بهتر، اجاق‌های آشپزخانه، اجاق‌های دیواری، شیرآلات بدون لمس، نیازهای متناسب با سن خود را برطرف می‌کنند. و کفپوش.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا آنچه باید بدانید آمده است که فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 در درفت NBA با نیکولا موضوع پناه می گیرند. انجمن آشپزخانه و حمام، ممکن است در حال ناپدید شدن باشد – به نوعی. هنوز سیاه و سفید و خاکستری و سفید زیادی وجود دارد، اما انفجارهای رنگی، به ویژه آبی، خود را نشان می دهند – در کابینت ها و لوازم خانگی.
این همه هزینه را چگونه می دهیم؟ Houzz می گوید 37 درصد از صاحبان خانه بازسازی خود را روی کارت اعتباری قرار می دهند.
آن را دور
مولی کارمایکل، مدیر پژوهش مایر.
با حسن نیت از Mollie Carmichael به اندازه کافی عجیب، حتی با وجود تشویق ماری کوندو به تمیز کردن کشوها و کمدها، ما همچنان به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داریم و می خواهیم همانطور که در ارائه اخیر تمایلات با حمایت Hanley Wood Metrostudy دیده می شود. میزبان Mollie Carmichael، مدیر موسسه Meyers Research، اطلاعات جمع آوری شده از 27000 خریدار خانه جدید را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد در مورد ذخیره سازی تقریباً 80٪ از مصرف کنندگان بیشتر به عملکرد در مقایسه با اندازه علاقه دارند.
ذخیره سازی خوب برنامه ریزی شده می تواند یک خانه 2000 فوت مربعی را مانند یک خانه 2500 فوت مربعی زندگی کند. و، او پیشنهاد می کند، اگر صاحبان خانه از روند دیگری برای حذف کابینت های بالایی برای به دست آوردن نور بیشتر پیروی کنند، سازنده می تواند هر گونه پس انداز (شاید 500 تا 1200 دلار) را برای ذخیره سازی دیگر صرف کند. او قفسه‌های کم‌عمق «ذخیره‌ای لذیذ» را می‌گوید که روی پیشخوانی ساخته شده است – البته بین پنجره‌های بزرگ – کابینت‌های نازک در انتهای کابینت برای نگهداری چیزهایی مانند ادویه‌ها، سرکه‌ها و روغن‌ها و یک گاراژ لوازم خانگی/هوشمند. نوار با قفسه های بیرون کش.

در یک فضای کوچک، انبارها در سازماندهی و مخفی نگه داشتن چیزها تفاوت ایجاد می کنند – و در … [+] خانه های ما را بزرگتر می کنند.
Mary Prince Photography Houzz ما همچنین چیزی را می‌خواهیم که کارمایکل از آن به عنوان ذخیره‌سازی «پشت‌آفیس» یاد می‌کند، یعنی مکانی برای رها کردن تمام وسایلی که هنگام ورود به در حمل می‌کنید، از جمله دستگاه‌های الکترونیکی‌تان. کارمایکل می‌گوید: «ما ابزاری را می‌خواهیم که مهم باشد. اتاق رختشویی مرکز سازماندهی و مدیریت خانه است. آنجا «آفیس پشتی» شماست.» داخل ماشین لباسشویی و سینک خشک، بزرگ، جاهای کوچک، ایستگاه حیوانات خانگی – همه در نزدیکی گاراژ یا آشپزخانه در طبقه اصلی قرار دارند. او می‌گوید اتاق رختشویی بزرگ (51 درصد از پاسخ‌دهندگان) و مناطق دراپ (35 درصد) ترجیح داده‌شده‌ترین فضاهای کاربردی هستند. و، سازندگان توجه داشته باشند، او می گوید که مصرف کنندگان مایل به سرمایه گذاری هستند: 60٪ گفتند که برای یک اتاق خشکشویی بزرگ هزینه بیشتری می پردازند.
در داخل خارج
بیرون بروید اما احساس کنید داخل هستید. آشپزخانه های فضای باز فضای سرگرمی و ارزش بیشتری به … [+] خانه شما می بخشد.
Getty ظاهراً باید همه این چیزهای عالی را در خانه‌هایمان داشته باشیم، زیرا طبق EPA 90٪ وقت خود را در آنجا می‌گذرانیم (و ظاهراً هوای بد تنفس می‌کنیم، اما این داستان دیگری است). شاید به همین دلیل است که ما خواهان یک ارتباط خوب داخلی و خارجی در خانه هایمان هستیم.
این به پنجره‌های بزرگ تبدیل می‌شود تا نور طبیعی و درهای دوتایی را وارد کند که به اتاق‌های کالیفرنیا (روند داغ می‌گوید realtor.com)، لانه‌ها، پاسیوها و عرشه‌ها، و آشپزخانه‌های فضای باز ما (که برترین بررسی روندهای طراحی خانه AIA برای ما است) منجر می‌شود. دومین سال متوالی.)
روند زندگی در فضای باز چندین سال است که وجود داشته است و در هنگام فروش مجدد به ثمر نشسته است: با توجه به ویژگی‌های خانه Zillow که به فروش می‌رسد، آشپزخانه‌های فضای باز به ویژه در بازارهای هوای گرم و فهرست‌هایی که اره نورپردازی فضای باز را تبلیغ می‌کنند، نقطه فروش بودند. فروش خانه ها 19 درصد بیشتر از حد انتظار
گروه فردونیا پیش‌بینی می‌کند که تمام این «بی‌روی بودن» به این معنی است که ما بیشتر برای منقل و مبلمان پاسیو هزینه خواهیم کرد.
بنابراین آماده باشید که کیف پول خود را باز کنید، حتی اگر فکر نمی کنید می خواهید. روندها صحبت کرده اند.
استیسی فرید من در مورد همه چیزهایی که خانه مربوط می شود می نویسم با علاقه خاصی به اینکه چگونه خانه های ما باید با ما سازگار شود. به همان اندازه که دوست دارم تصور کنم 40 سال دیگر همان من خواهم بود، می دانم که اینطور نیست. خانه های ما چه کاری می توانند انجام دهند تا خود آینده ما را در خود جای دهد؟ برای نزدیک به یک دهه من سردبیر ارشد Remodeling بودم، یک نشریه تجاری که بر تجارت صنعت بازسازی و ساخت و ساز متمرکز بود. از سال 2013، من به صورت آزاد کار می کنم و داستان هایی درباره موضوعاتی مانند طراحی جهانی تولید می کنم. دسترسی؛ پایداری؛ خانه های کوچک؛ تولید خارج از سایت؛ تقاطع سلامتی و مسکن؛ طراحی داخلی؛ ساخت و ساز تک خانواده؛ فرآیند خرید خانه؛ حتی بازسازی برای سگ ها آثار من در Better Homes and Gardens و USA Today منتشر شده است. مجله مسکن; زندگی چوبی; زندگی در کابین; سازنده حرفه ای؛ سفارشی ساز. و آنلاین در AARP؛ House Logic، Sears، و Trulia، در میان جاهای دیگر.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck