پایه میکروفون
Apollo Solo یک رابط صوتی Thunderbolt و مدل پایه در محدوده یونیورسال صوتی … [+] Apollo X است.
Universal AudioUniversal Audio برخی از معتبرترین تجهیزات صوتی را برای نوازندگان و مهندسان ضبط می سازد. این شرکت در ابتدا در سال 1958 توسط Bill Putnam Sr تأسیس شد و محصولاتی که این شرکت تولید کرد احتمالاً در ضبط برخی از پرفروش‌ترین موسیقی‌هایی که تا به حال ضبط شده است مؤثر بوده است.
پاتنام کنسول ضبط مدرن، اکولایزر صوتی چند باند و غرفه آواز را اختراع کرد. او اولین مهندس بود که از طنین مصنوعی در ضبط تجاری استفاده کرد و پاتنم در کنار دوستش لس پل، در توسعه اولیه ضبط استریوفونیک نیز مشارکت داشت.
هنگامی که بیل پاتنم پدر در سال 1989 درگذشت، شرکت نیز همینطور. اگر بخواهیم دقیق باشیم، این برند وارد دوره‌ای از انیمیشن‌های تعلیق شده بود تا اینکه بیل پاتنام جونیور در سال 1999 آن را به زندگی بازگرداند و یونیورسال آدیو را به عنوان یک نیروی پیشرو در زمینه تجهیزات ضبط دوباره تأسیس کرد.
Apollo Solo راه ایده آلی برای ضبط آهنگ با استفاده از کنسول UA و LUNA DAW در مک بوک است. … [+]
Universal Audio و همچنین احیای برخی از نمادین ترین محصولات شرکت، بیل پاتنوم جونیور همچنین دید که صنعت موسیقی با فناوری دیجیتال پیش می رود و اکنون این شرکت در خط مقدم فناوری ضبط دیجیتال مدرن قرار دارد. امروزه این شرکت 200 کارمند دارد و دفاتری در لس آنجلس، کلرادو و آمستردام دارد که دفتر مرکزی آن در دره اسکاتز، کالیفرنیا است. چند مایلی دورتر، در سانتا کروز، فروشگاه Universal Audio Custom Shop هنوز هم دنده‌های آنالوگ کلاسیک را هر بار یک دستگاه می‌سازد.
MORE FROMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorیکی از قوی ترین خطوط تولید Universal Audio، آپولو ایکس است که با استفاده از پلاگین های صوتی بزرگ طراحی شده است. Neve، Moog، Lexicon، Capitol Studios و موارد دیگر. محدوده آپولو بزرگ است اما فکر کردم به آپولو سولو سطح پایه نگاه کنم، احتمالا مقرون به صرفه ترین رابط سطح بالا که تا به حال برای نوازندگان جدی طراحی شده است که می خواهند صدا را در هر جایی ضبط کنند و با کیفیت تولید استودیویی سطح بالا مطابقت داشته باشد.
Apollo Solo یک رابط صوتی Thunderbolt به جای USB معمولی است. یک نسخه USB وجود دارد که فقط برای ویندوز ساخته شده است، اما مدل Thunderbolt برای اکثر افراد جذاب خواهد بود زیرا در درجه اول برای کاربران macOS طراحی شده است، که یک پلت فرم محبوب برای همه چیز از استودیوهای خانگی گرفته تا لباس های حرفه ای است. Apollo Solo دارای دو ورودی میکروفون/خط است که می تواند با فناوری مدل سازی Unison UA ​​با استفاده از نرم افزار UA Console کار کند.
قسمت بالایی آپولو سولو دارای یک کنترل چرخشی است که می تواند هر دو سطح ورودی و خروجی را تنظیم کند. … [+] در زیر نمایشگر رنگ سنج، شش گزینه پیش تقویت کننده وجود دارد.
واحد Universal AudioThe همچنین دارای یک جفت خروجی خط با استفاده از جک‌های TRS یک چهارم اینچی است. اولین کانال ورودی همچنین دارای گزینه جک Hi-Z در جلو برای اتصال گیتار یا کیبورد است. یک جک دوم در جلو، تغذیه مانیتور را به هدفون می‌رساند تا کاربر بتواند آهنگ پشتیبان را از رایانه بشنود و همچنین خودش در زمان واقعی آواز می‌خواند یا می‌نوازد.
در صفحه بالایی آپولو سولو شیک، کنترل‌ها و سطح‌سنج‌ها برای تنظیم تمام تنظیمات قرار دارند. این طراحی توسط یک دستگیره چرخشی بزرگ احاطه شده توسط LED های رنگی تقسیم بندی شده است. بسته به تنظیمات در حال تنظیم، می توان از کنترل در حالت Preamp یا Monitor استفاده کرد. یک ردیف از شش دکمه گزینه پیش تقویت کننده برای انتخاب کانال های ورودی، فیلتر بالاگذر، فانتوم پاور، padding، معکوس قطبیت و لینک وجود دارد که دو کانال ورودی را به هم متصل می کند تا یک جفت استریو ایجاد شود تا تنظیمات به طور یکسان برای هر دو کانال اعمال شود. .
پنل صفحه نمایش رنگی پر جنب و جوش آپولو سولو را از بسیاری از رابط های دیگر با احساسی با کیفیت بالا مشخص می کند. متری برای بررسی هر دو کانال ورودی و همچنین مترهای جداگانه برای دو کانال خروجی وجود دارد. در همین حال، صفحه نمایش LED تقسیم‌بندی شده اطراف دستگیره کنترل، دیدن تنظیمات سطح را حتی از فاصله کمی آسان می‌کند.
در جلوی آپولو سولو یک ورودی ابزار Hi-Z و یک خروجی هدفون وجود دارد.
Universal Audio همانطور که قبلاً ذکر شد، Apollo Solo یک رابط Thunderbolt است که به این معنی است که باید آن را به مک یا رایانه شخصی که دارای رابط Thunderbolt 3 یا 4 است متصل کنید. نسخه های قبلی Thunderbolt پشتیبانی نمی شوند زیرا به دلایل قدرت. برق Solo مستقیماً از درگاه Thunderbolt گرفته می شود، بنابراین نیازی به منبع تغذیه خارجی نیست. با این حال، برای اتصال به کامپیوتر میزبان باید یک کابل Thunderbolt خریداری کنید زیرا کابلی در جعبه وجود ندارد.
در پشت Solo چند کانکتور XLR با جک های یک چهارم اینچی برای ورودی های Line Level وجود دارد. اینها می توانند دو میکروفون را اداره کنند و 48 ولت فانتوم برق برای رانندگی میکروفون های خازنی وجود دارد. کل بسته بندی به زیبایی کنار هم قرار گرفته است و ساختار تمام فلزی به اندازه کافی برای زندگی در جاده مقاوم است.
اگرچه آپولو سولو برای استفاده در استودیوی خانگی مناسب است، اما احتمالاً در میان نوازندگان در حال حرکت مورد توجه قرار می‌گیرد و چیزی بیشتر از یک میکروفون، لپ‌تاپ و ساز حمل می‌کند. این کیت مورد نیاز برای قرار دادن آهنگ های بکر تقریباً در هر جایی است که می توان آن را به استودیو بازگرداند یا برای شخص دیگری ارسال کرد. برای کسانی که به ورودی‌های بیشتری نیاز دارند، مجموعه آپولو ایکس مدل‌های بسیار بیشتری دارد که می‌توانند پروژه‌های حرفه‌ای با هر اندازه‌ای را انجام دهند.
در پشت Universal Audio Apollo Solo دو ورودی ترکیبی XLR/TRS، خروجی‌های TRS و … [+] اتصال گذرگاه Thunderbolt به رایانه میزبان قرار دارند.
Universal Audio Apollo Solo دارای مبدل های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ با کیفیت بالا است. کیفیت DAC هنگام پخش جریانی یک منبع دیجیتال با وضوح بالا آشکار می شود. صدای صاف و عمق جزئیات شگفت انگیز است. Solo همچنین دارای یک تراشه DSP است که با پلاگین های Universal Audio کار می کند و قدرت کافی برای مدیریت همزمان چند پلاگین Unison را دارد. با مدیریت پلاگین ها در داخل، پردازش در زمان واقعی بدون هیچ گونه مشکل تاخیر انجام می شود.
برای استفاده بیشتر از Apollo Solo نسخه قابل دانلودی از راهنمای کاربر وجود دارد که دارای 278 صفحه است. چیزهای زیادی برای جذب و یادگیری وجود دارد تا بتوان بهترین ها را از Solo و نرم افزار ضبط فوق العاده UA Console و LUNA دریافت کرد. LUNA فعلاً فقط برای مک است، اما آنقدر گسترده است که می‌تواند آپولو سولو را به یک استودیوی ضبط قابل توجه در هر کجا که هستید تبدیل کند.
شایان ذکر است خروجی هدفون Solo که در رتبه دوم قرار دارد، بیشتر به لطف مرحله هدفون ویژه آن که دارای آمپلی فایر با نویز بسیار کم و پاسخ فرکانسی تقریباً مسطح است که به کاربر امکان می دهد دقیقاً آنچه را که ضبط می شود بدون هیچ رنگی بشنود. . این نوع توجه به جزئیات و کیفیت است که آپولو سولو را به یک کیت جامد تبدیل می کند. این ابزار عالی برای نوازندگان و تولیدکنندگان به طور یکسان است.
LUNA DAW از Universal Audio یک دانلود رایگان برای دارندگان Apollo Solo است.
Universal AudioVerdict: برای هر کسی که از پلاگین ها استفاده می کند و قبلاً دانش کافی در مورد نحوه ضبط موسیقی عالی دارد، Apollo Solo ابزاری عالی برای قرار دادن آهنگ های آواز یا ساز در حال حرکت است. تنها چیزی که نیاز دارد یک مک یا رایانه شخصی با پورت Thunderbolt است. پیش تقویت‌کننده‌های ورودی بی‌صدا هستند و بهره کافی برای راه‌اندازی میکروفون Shure SM7B بدون نیاز به Cloudlifter دارند. اگر قبلاً یک دکل آپولو ایکس در استودیوی خانگی خود دارید، آپولو سولو یک راه عالی برای گسترش قدرت خود تقریباً به هر مکانی است. با Solo، می توانید از پری آمپلی فایرها و تقویت کننده های مدل Unison در زمان واقعی و در بالاترین سطح کیفیت استفاده کنید. قدرت زیادی در اینجا وجود دارد. به همین دلیل، آپولو سولو بهترین رابط برای مبتدیان نیست و برای برخی افراد زیاده روی خواهد کرد، اما برای کسانی که قبلاً با محدوده آپولو ایکس آشنا هستند، Solo به آنها اجازه می دهد تقریباً در همه جا از این قدرت عالی استفاده کنند. بسیار توصیه شده.
قیمت و در دسترس بودن: رابط صوتی Universal Audio Apollo Solo Thunderbolt اکنون در دسترس است و قیمت آن 499 دلار / 495 پوند / 509 یورو است.
اطلاعات بیشتر: uaudio.com
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck