بر اساس داده‌های وزارت کشاورزی ایالات متحده که روز دوشنبه منتشر شد، قیمت یک بوقلمون منجمد منجمد 20.2 درصد بیشتر از سال گذشته و حدود 35 درصد بیشتر از میانگین 3 سال قبل است. تعطیلات شکرگزاری هفته آینده
مصرف کنندگان آمریکایی در فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور با قیمت های بالاتر از قیمت های معمولی بوقلمون مواجه می شوند. … [+] (عکس از اسپنسر پلات/گتی ایماژ)
حقایق کلیدی Getty Images میانگین قیمت بوقلمون کامل تازه و بوقلمون کامل منجمد به ترتیب 1.44 دلار به ازای هر پوند و 1.35 دلار به ازای هر پوند است که طبق گزارش USDA، هر دو نسبت به هفته گذشته نسبت به هفته گذشته کاهش اندکی دارند اما همچنان در بالاترین سطح تاریخ هستند.
وزارت کشاورزی ایالات متحده گفت که میزان بوقلمون های زنده ذبح شده تحت بازرسی فدرال از سال 2020 با 6 درصد کاهش به 4.4 میلیون سال تا به امروز رسیده است که به مشکلات موجود در فروشگاه ها در سراسر کشور کمک می کند.
بر اساس داده‌های جمهوری اسلامی ایران، بوقلمون‌ها در پایان اکتبر 61.1 درصد از انبارها خارج شدند که 30 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد و باتربال تامین‌کننده بوقلمون به وال استریت ژورنال گفت که «چالش‌های نیروی کار و عرضه» پشت این کمبود هستند. .
پیشینه اصلی تنگناهای زنجیره تامین، که عمدتاً به دلیل کمبود نیروی کار در طول زنجیره و افزایش سرسام آور تقاضا به دلیل خروج ایالات متحده از بدترین وضعیت همه گیر ایجاد می شود، به تورم نزدیک به رکورد کمک کرده است. داده های منتشر شده از اداره کار و آمار هفته گذشته نشان داد که قیمت گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ در اکتبر 2021 نسبت به اکتبر 2020 11.9 درصد افزایش یافت که بالاترین جهش از سال 1990 است. قیمت بوقلمون کامل در فهرست نشده است. اداره آمار کار گزارش می دهد، اما جهش 20 درصدی قیمت بوقلمون مشابه افزایش قیمت 24.9 درصدی برای کباب گوشت گاو پخته نشده است.
در این هفته چه باید تماشا کرد، اداره مزرعه آمریکا نظرسنجی سالانه خود را در مورد هزینه یک شام شکرگزاری، بر اساس قیمت مواد کلاسیک مانند مخلوط پای بوقلمون و کدو تنبل منتشر خواهد کرد، و این صورتحساب می تواند به بالاترین حد خود برسد. میزبانان شکرگزاری دانیل روکاتو، استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه مدیپول سن دیگو به بلومبرگ گفت: "بدون شک، به دلیل بالاترین تورم در 30 سال گذشته، برگه این شام شکرگزاری بالاترین رقمی خواهد بود که مصرف کنندگان دیده اند."
TangentTwo بوقلمون از جاسپر، ایندیانا، در جریان عفو ​​سالانه کاخ سفید که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن روز جمعه بر آن نظارت خواهد کرد، از سرنوشت 4.3 میلیون برادر ذبح شده خود نجات خواهند یافت.
ادامه مطلب «تورم گوشت» با افزایش قیمت‌ها با سریع‌ترین نرخ در 30 سال گذشته در اکتبر بدتر می‌شود (فوربس)
بسته های برچسب قیمت روز شکرگزاری به پوند (بلومبرگ)
کالاهای اصلی شام شکرگزاری به دلیل مشکلات زنجیره تامین موجود نیست (وال استریت ژورنال)
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Derek SaulFollowingDerek Saul یک گزارشگر ارشد مستقر در نیوجرسی در تیم خبری فوربس است. او در سال 2021 از دانشگاه مدیپول دوک فارغ التحصیل شد، جایی که در رشته اقتصاد تحصیل کرد و به عنوان سردبیر ورزشی برای روزنامه دانشجویی دوک، کرونیکل، خدمت کرد و بلافاصله پس از آن به فوربس پیوست. سائول همه چیز را از رسانه ترامپ گرفته تا نفوذ عربستان سعودی بر گلف و آنچه میلیاردرهای واقعی درباره "جانشینی" فکر می کنند پوشش داده است. نکاتی را به dsaul@forbes.com ارسال کنید. Saul را برای تجزیه و تحلیل در مورد بزرگترین رویدادهای روزانه اقتصادی و بازار سهام دنبال کنید، از داده های تورم گرفته تا درآمدهای فناوری و غواصی عمیق در دارایی های دکمه داغ. خبرنگاران فوربس از دستورالعمل های اخلاقی شرکت پیروی می کنند که بالاترین کیفیت را تضمین می کند. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck