سئو سایت

عکس:
گتی
چشم انداز دیجیتال مارکتینگ در حالی که با فناوری جدید تکامل می یابد، دائماً در حال تغییر است. به این ترتیب، گرایش‌ها، تکنیک‌ها و ابزارهای جدید هرازگاهی معرفی می‌شوند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا نیازهای مصرف‌کنندگان را به‌صورت آنلاین و آفلاین بهتر برآورده کنند.
من قویاً معتقدم که سه روند زیر در سال 2020 محبوبیت تقریباً انفجاری به دست خواهند آورد.
1. فقط بگو: افزایش جستجوهای صوتی و دستیارهای دیجیتال
من به عنوان مدیر عامل یک آژانس بازاریابی دیجیتال، رونق جستجوی صوتی را در اوایل سال 2017 پیش بینی کرده بودم که درست بود. امسال، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که جستجوی صوتی، صرف‌نظر از دستگاه مورد استفاده، نیمی از تمام درخواست‌ها را شامل می‌شود.
جستجوی صوتی نیاز مصرف کننده به فوریت را برآورده می کند. خریداران امروزی بی تاب شده اند، زیرا آنها به بی واسطه بودن ارائه شده توسط تلفن های هوشمند و اینترنت خود عادت کرده اند. این انتظارات آنها از برندها را تغییر داده است و آنها خواستار تجربیات سریع و یکپارچه در پلتفرم های دیجیتال هستند.
هدف قرار دادن پرس و جوهای صوتی، وب سایت شما را برای قطعه های برجسته و جستجوهای بدون کلیک نیز بهینه می کند. اکثر دستیارهای دیجیتال فقط ورودی بالای صفحه نتایج را می خوانند و ریچ اسنیپت ها معمولا “موقعیت صفر” را اشغال می کنند.
جستجوهای صوتی در مقایسه با پرس و جوهای تایپ شده ویژگی های متفاوتی دارند. ما هنگام برنامه ریزی استراتژی بهینه سازی جستجوی صوتی برای مشتریان خود از ویژگی های زیر استفاده می کنیم:
• جستجوهای صوتی به جای کلمات کلیدی از زبان طبیعی و سوالات استفاده می کنند. هنگام انجام جستجوی صوتی، افراد همانطور که معمولاً صحبت می کنند، سؤال می کنند. نتایج عبارتند از پرس و جوهایی مانند “دمای امروز در فونیکس چقدر است؟” این تحقیق کلمات کلیدی شما را تغییر می دهد. به جای یک رشته کلمات، جستجوهای مبتنی بر سوال را هدف قرار دهید.
• محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً به سؤال پاسخ دهد. کادر “People also Ask” در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به شما نگاهی اجمالی به سایر سوالات مرتبط با درخواست اصلی می دهد. شما همچنین می توانید به این موارد در محتوای خود پاسخ دهید تا ارزش بیشتری برای خواننده ایجاد کنید.
• جدای از هدف قرار دادن جستجوهای مبتنی بر سوال، لحن خود را مکالمه نگه دارید. آخرین به‌روزرسانی الگوریتم Google، BERT، به موتور جستجو اجازه می‌دهد تا به جای حذف تک تک کلمات، زمینه جستجوها را درک کند. این بدان معناست که گوگل اکنون می تواند زبان طبیعی را بهتر از همیشه پردازش کند. با اولویت دادن به خوانایی و سادگی در نسخه خود، از این ویژگی جدید استفاده کنید.
2. نمایش، نگو: ویدیو پادشاه جدید محتوا است
ویدیوها و پخش زنده توسط فیس بوک و یوتیوب محبوبیت یافتند و امسال این تعداد بیشتر خواهد شد. مطالعه HubSpot نشان داد که تقریباً نیمی از کاربران خواهان محتوای ویدیویی بیشتری از مشاغل مورد حمایت خود هستند.
افزایش تعداد برندهایی که از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان استفاده می کنند نیز به محبوبیت ویدیوها دامن می زند. این شخصیت ها در مقایسه با مقالات تمایل دارند ارتباطات شخصی بیشتری با بینندگان ایجاد کنند که این یک مزیت بزرگ برای بازاریابان است که سعی در ایجاد روابط با مخاطبان خود دارند.
وقتی می‌گویم یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است، زیاده‌روی نمی‌کنم. بنابراین، اگر از ویدیوها برای بازاریابی محتوا استفاده نمی کنید، فقط فرصت های فروش را از دست می دهید.
تا به امروز، فرمول من برای به حداکثر رساندن تعامل استفاده از ویدیوها در کانال ها (جستجو، رسانه های اجتماعی و تبلیغات PPC) است. در تجربه من، ایجاد ویدیوهای ارزشمند و مرتبط که برای مخاطبان شما تهیه شده است نیز ضروری است. دیدن فیلم های آموزشی و نمایش محصولات در وب سایت های برند بسیار رایج است. آنها جذاب تر از دیوارهای متنی هستند و به بازدیدکنندگان دلیلی برای ماندن بیشتر در سایت شما می دهند.
فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب به دلیل ویژگی های پخش زنده خود محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این برای کنفرانس ها، راه اندازی ها و هر رویدادی که دارید مفید است. شما می توانید یک پرسش و پاسخ زنده برای تعامل در زمان واقعی با مخاطبان خود برگزار کنید، که راهی موثر برای جذب تعامل است.
جدا از رسانه های اجتماعی، ویدیوها همچنین می توانند تبلیغات جذابی برای کمپین PPC شما ایجاد کنند. تبلیغات ویدیویی می توانند در YouTube، Display Network یا در سایت های شریک ظاهر شوند. تبلیغات درون جریانی، یا آنهایی که در YouTube و جستجو هستند، در مکان هایی که در حال کشف محتوا هستند به دست افراد می رسد.
درست مانند تبلیغات جستجو و نمایش، شما می توانید هدف گذاری تبلیغات ویدیویی خود را کنترل کنید. مطمئن شوید که پلتفرم با کسب و کار شما و هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.
3. رسانه های اجتماعی: فراتر از لایک ها و اشتراک گذاری ها
پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کارکردهای خود را گسترش داده‌اند و به کاربران امکان خرید، تشکیل گروه، بازی و تماشای رویدادها را در زمان واقعی می‌دهند. من از اولین روز حضورم در این صنعت بارها با تغییر قوانین مواجه شده ام. و حالا دوباره تکرار می شود. بنابراین، “سیاه جدید” این است که استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید.
فیس بوک و اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهند از خود پلتفرم خرید کنند. از بازارها گرفته تا پست‌های قابل خرید، کسب‌وکارها دیگر نباید تعجب کنند که چگونه می‌توانند فروشگاه‌های آنلاین خود را با نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود یکپارچه کنند. تجارت اجتماعی، یا خرید مستقیم محصولات از طریق تبلیغات یا پست های رسانه های اجتماعی، کاملاً جدید نیست. اما زمانی که Instagram Checkout در سال 2019 راه اندازی شد، شروع به کار کرد. هدف این است که تعداد مراحل را برای خریداران کاهش دهد و روند پرداخت سریعتر را فراهم کند. علاوه بر این، این امر احتمال رها شدن از فروش را کاهش می دهد.
رسانه های اجتماعی همچنین انجام گوش دادن اجتماعی از طریق جوامع آنلاین را برای شما آسان تر می کند. اگرچه ابزارهای اندازه گیری همچنان مفید هستند، گروه های آنلاین تخصصی بینش دقیق تری از نگرانی ها، نیازها و خواسته های مشتری ایده آل شما ارائه می دهند. من اهمیت گروه های بسته فیس بوک را به همه مشتریانم اعلام می کنم. می‌توانید به موارد مرتبط با کسب‌وکار خود بپیوندید، در بحث‌ها شرکت کنید و با سایر کاربران درگیر شوید تا بازار خود را بهتر بشناسید. Reddit و Quora نیز پلتفرم های موثری برای گوش دادن به اجتماعی هستند.
این روندها نشان می دهد که بازاریابی دیجیتال هیچ نشانه ای از کاهش سرعت ندارد. در هر صورت، ادامه ارائه تجربه دیجیتالی بهتر برای کاربران حتی پیشرفته تر خواهد شد. این امر برندها را تحت فشار قرار می‌دهد تا همزمان با بازارهای خود مرتبط باشند.
با راهنمایی متخصص، می توانید جلوتر از منحنی باشید و نیازهای مختلف مخاطبان خود را در نقاط لمسی دیجیتال برآورده کنید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ اوگانس واگراموویچ بارسگیان اوگانس واگراموویچ بارسگیان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Digital Beverly Marketing Solutions، مستقر در لس آنجلس، کالیفرنیا. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck