سئو سایت
Prabhakar Barwe (Indian), ‘King and Queen of Spades’, 1967. رنگ روغن و کاغذ روی بوم, 39 1/4 x 54 1/8 … [+] in.
گالری هنر خاکستری، مجموعه هنری دانشگاه نیویورک هدیه ابی وید گری، G1975.188هنر مدرن چیست؟
مونه، رنوار و دگا؟
آره.
ون گوگ، گوگن و سزان؟
آره.
ماتیس، پیکاسو، کاندینسکی.
البته.
پولاک، دی کونینگ و روتکو.
به طور طبیعی.
هنر مدرن – دوره بین ظهور امپرسیونیسم در دهه 1860 تا هنر پاپ در دهه 1960 – توسط غول های آن، آثار و میراث آنها تعریف شده است.
بیشتر برای YOUiOS 17 2 1 اپل ناگهان به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای را برای همه کاربران آیفون منتشر کرد، پروژه 8 میلیارد دلاری نفتی ConocoPhillips Greenlights در آلاسکا به دنبال بلوک ناموفق توسط گروه‌های بومی، تحریم‌های روسیه علیرغم کاهش کمک‌ها، امیدی را به اوکراین در سال 2024 ارائه کرد. نر. اروپایی و سپس آمریکایی.
به تازگی تفسیر گسترده‌تری از هنر مدرن با موزه‌هایی آغاز شده است که هنرمندان رنگین پوست، زنان و هنرمندانی را که خارج از ساختمان‌های هنری سنتی فعالیت می‌کنند، به داستان ۱۰۰ ساله هنر مدرن معرفی می‌کنند. برجسته‌ترین نمونه از این مسیر جدید پاییز سال گذشته با بهره‌گیری از موزه هنر مدرن نیویورک با بهره‌گیری از بازسازی کامل برای گسترش گسترده ارائه آثار آفریقایی-آمریکایی‌ها، زنان و هنرمندان در سراسر جهان رخ داد.
به طور مشابه، موزه هنر بلوک در دانشگاه نورث وسترن در شیکاگو «سال مدرنیسم جهانی» خود را در سال 2019 راه‌اندازی کرد. این مجموعه از نمایشگاه‌ها به بررسی نوآوری و ریسک‌پذیری کمتر شناخته‌شده در هنر فراتر از اروپا و آمریکای شمالی در اواسط قرن بیستم می‌پردازد. ، گسترش دیدگاه های غربی از هنر مدرن.
پس از ارائه «پاپ آمریکا 1965-1975»، اولین نمایشگاهی که بیانات هنر پاپ آمریکای لاتین و لاتین را در سراسر نیمکره متحد می کند، اکنون «مدرنیسم ها: نکات برجسته ایرانی، ترکی و هندی از مجموعه ابی گری دانشگاه نیویورک» را به نمایش می گذارد. ” این اولین نمایشگاهی است که هنر مدرن این کشورها را گرد هم می آورد.
کاتلین بیکفورد برزوک، معاون مدیر امور کیوریتوری موزه بلوک گفت: «به دنبال مرگ همسرش در سال 1956، (گری) یک تور جهانی دو و نیم ماهه (که شامل توقف در ایران، ترکیه و هند بود) آغاز کرد. گری در سفر با چهارده زن دیگر در مجله‌اش توضیح داد: «من می‌خواستم هنرمندان را بشناسم… زیرا فکر می‌کردم انگیزه‌های من همان انگیزه‌های من است… من آثار هنری بسیاری را با یک هدف جمع‌آوری کرده‌ام. دنیایی را که در آن زندگی می‌کنم بهتر از قبل درک کنم و با تشویق همه هنرمندان و شاعران و جمع‌آوری شهامت از آنها، احساس یگانگی خود را با آنها در میان بگذارم.»
در دهه 1960 و اوایل دهه 1970 گری (1902-1983) هشت بار به ایران و هر کدام چهار بار به ترکیه و هند سفر کرد و پیوسته آثار هنرمندان معاصر محلی را به دست آورد. اگر بگوییم تعداد کمی از مجموعه‌داران در آمریکا در این دوره به موادی که گری می‌خرد علاقه‌مند بودند، می‌توان گفت که دست کم گرفته می‌شود.
مجموعه ابی وید گری با نزدیک به 700 اثر هنری، 114 اثر هنری در این نمایشگاه، بزرگترین مجموعه نهادی از هنر مدرن ایرانی و ترکی در خارج از ایران و ترکیه و همچنین مهمترین مجموعه هنر مدرن هند را در موزه دانشگاه آمریکا نشان می دهد.
مقبول فیدا حسین (هندی)، “شب باکره”، 1964. رنگ روغن روی بوم، 39 3/4 x 29 1/2 in.
گالری هنر خاکستری، مجموعه هنری دانشگاه نیویورک. هدیه ابی وید گری، G1975.158 این نمایشگاه روشن می کند که این هنرمندان به تنهایی کار نمی کردند.
برزوک گفت: «در حالی که نمایشگاه بر اساس کشور سازماندهی می شود و بر توسعه رویکردهای متمایز به مدرنیسم بر اساس تاریخ و سیاست متفاوت هر کشور تاکید می کند، ما همچنین شاهد همپوشانی بین این هنرمندان هستیم. همانطور که ابی گری برای دیدار با این هنرمندان در خانه به ایران، ترکیه و هند سفر می کند، بسیاری از آنها نیز به فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا و جاهای دیگر سفر می کنند.
اینجاست که داستان هنرمندان «مدرنیسم» با نام هایی آشناتر برای مخاطبان غربی در ارتباط است.
هنرمندانی مانند رام کومار از هند، فارنیسا زید از ترکیه، یا چارلز حسین زندرودی از ایران، همگی قبل یا در طول زمان ساخت این آثار در پاریس زندگی و تحصیل کردند و در محافل هنری از جمله (فرناند) لژه، ژان دوبوفه بسیار فعال بودند. برزوک گفت، آلبرتو جاکومتی و دیگران.
پیشینه این هنرمندان ممکن است بر اساس فرهنگ و جغرافیا بسیار متفاوت بوده باشد، اما آنها اغلب در موضوعی که به عهده می گرفتند، نقاط مشترکی پیدا می کردند.
«تصادف قطار جمیل ارن هنرمند ترکیه‌ای به‌طور انتزاعی تأثیر خشونت‌آمیز مدرنیته در ترکیه را نشان می‌دهد، به‌ویژه وقتی به این فکر می‌کنید که چگونه سفر با قطار باعث تسهیل مهاجرت گسترده داخلی از روستا به شهر شد که کشور را تغییر داد.» مایکل متزگر گفت. به نظر نمی‌رسد که این اثر به آثار نقاش فرانسوی مانند فرنان لژر شباهت داشته باشد، اما هر دو در حال کشف شکلی هستند که می‌تواند اختلال اجتماعی و ادراکی این دگرگونی‌ها را به اشتراک بگذارد.
فرانسیس نیوتن سوزا (هندی)، “Trimurti”، 1971. رنگ روغن روی بوم، 30 x 24 اینچ.
گالری هنر خاکستری، مجموعه هنری دانشگاه نیویورک. Gift of Abby Weed Grey, G1975.216این هنرمندان نیز راهی آمریکا شدند.
متزگر گفت: «سیاه ارمجانی هنرمند ایرانی یکی از هنرمندان متعددی است که در این نمایشگاه زندگی، کار و تدریس کرده است و آثار هنری مشهور او در مینیاپولیس و فراتر از آن، بدون شک بر هنرمندان بی‌شماری تأثیر گذاشته است». او چاپ اپل 2 (1967) یک آزمایش اولیه در چاپ کامپیوتری را نشان می‌دهد که من را به یاد مجموعه گسترده چاپ‌های کامپیوتری نوآورانه Block از ایالات متحده می‌اندازد.
اکنون زمان هیجان انگیزی برای هنردوستان است. تاریخ هنر در برابر چشمان ما بازنویسی می شود. در حال بازنویسی به شکل گسترده‌تر، غنی‌تر و کامل‌تر است که نه تنها شامل تنوع بیشتر خالقان، بلکه تنوع بیشتر آثار نیز می‌شود.
«مدرنیسم‌ها» تا 5 آوریل در موزه هنر بلوک به نمایش گذاشته می‌شود و سپس «شکل گرفتن: انتزاع از جهان عرب، دهه‌های 1950 تا 1980» نمایش داده می‌شود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. چاد اسکات هنوز هم بازدید از موزه پرادو در مادرید را به یاد دارم. آنچه من در مورد هنر قبل از آن سفر می دانستم به راحتی در انتهای یک قلم مو جای می گرفت. زندگی من در آن روز توسط یک راهنمای تور که برای توضیح عظمت نقاشی‌هایی که با شور و حوصله باورنکردنی به آنها نگاه می‌کردم، وقت گذاشته بود، تغییر می‌کرد. این تنها تجربه سفر مورد علاقه من است. در سالهای متمادی پس از آن من به سفر ادامه داده ام و در عین حال خودم را در مورد دنیای هنر آموزش می دهم. این چیزی است که امیدوارم در اینجا ارائه دهم، قدردانی و درک بیشتری از هنر و اینکه کجا می توان آن را پیدا کرد. پس از 20 سال نوشتن درباره فوتبال دانشگاهی، و کتابی در مورد نوآوری در کسب و کار، هیجان زده هستم که کامم را پاک کنم – جناس در نظر گرفته شده است – و عمیق تر به دنیای جذاب هنر و سفر شیرجه بزنید. به شروع سفر خود به عنوان یک سفرنامه نویس علاقه دارید؟ در گوش دادن به پادکست “Welcome to Florida” من با جستجوی “Welcome to Florida” در هر کجا که پادکست پیدا کردید به من بپیوندید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck