سئو سایت
مارک هاردگرو، مدیر عامل شرکت HOTH، یک شرکت سئوی برچسب سفید واقع در سنت پترزبورگ، فلوریدا است. INC 5000 2017، 2018، 2019 و 2020.

gettyBusinesses امروز خیلی خوش شانس هستند. فناوری استخدام یک فریلنسر یا ارتباط با یک آژانس برای کمک به بازاریابی دیجیتال آنها را آسان کرده است. اکثر این فریلنسرها یا مشاوران می‌توانند روی سئو یا تبلیغات گوگل بدون اینکه قدمی در دفتر بگذارند کار کنند. (اکنون در عصری زندگی می کنیم که طبق گزارش Upwork، انتظار می رود 22 درصد از کارگران آمریکایی تا سال 2025 به فعالیت از راه دور ادامه دهند.)
در اینجا سوال بزرگی برای کسب و کار شما وجود دارد: زمان مناسب برای برون سپاری چه زمانی است؟ آیا مزایای آن بیشتر از خطرات است؟
اگر با شرکت من آشنا هستید، پس می‌دانید که ما صدها نویسنده و بازاریاب مستقل برتر را استخدام می‌کنیم تا به کسب‌وکارها کمک کنیم سئو و PPC خود را افزایش دهند. شما می توانید ما را به عنوان “کارشناس برون سپاری” در نظر بگیرید زیرا ما روزانه با آن سروکار داریم.
من می خواستم این مقاله را بنویسم تا برخی از مزایا و معایب برون سپاری را برای کمک به کسب و کار شما در تصمیم گیری برای بازاریابی 2021 به اشتراک بگذارم.
برون سپاری حرفه ای
بیایید با استخدام یک فریلنسر یا مشاور به آنچه که واقعاً به دست می آورید بیایید.
تجربه و تخصص
بیشتر برای شما8 استراتژی برای کسب درآمد از TikTok بهترین تشک برای زوج ها صرف نظر از سبک خواب شما چرا کاربران TikTok از برگزاری Met Gala اینفلوئنسر خشمگین هستند به آنها اجازه دهید ویدیوی کیک بخورند که منجر به عذرخواهی می شود. آنها همچنین با چندین شرکت به طور همزمان کار می کنند، بنابراین آنها در معرض روش های سازنده تری برای انجام کار هستند. اگر به یک متخصص با مهارت در زمینه یا شغلی نیاز دارید که کارکنان شما ندارند، فریلنسرها می توانند گزینه بسیار مطلوبی باشند.
صرفه جویی در پول
گفتن این حرف سرد به نظر می رسد، اما استخدام یک کارمند تمام وقت گران است. علاوه بر حقوق رقابتی، شما همچنین باید یک بسته مزایا کامل ارائه دهید. کسب و کارها می توانند فریلنسرها را به صورت پاره وقت یا موقت استخدام کنند، در صورت نیاز از آنها استفاده کنند و نرخ کمتری نسبت به استخدام کارمند تمام وقت بپردازند.
دسترسی به چندین سرویس
در حالی که این مزیت می تواند برای فریلنسرهای انفرادی اعمال شود، اما بیشتر به آژانس ها اختصاص دارد. کسب و کارها می توانند با یک آژانس دیجیتال برای انجام کارهای مختلف قرارداد ببندند. یک کارمند تمام وقت ممکن است مهارت های محدودی داشته باشد، با این حال تمام کارکنان یک آژانس می توانند فهرستی از گزینه ها را در اختیار شما قرار دهند. در برخی موارد، می توانید کل عملیات بازاریابی خود را به یک آژانس خارجی برون سپاری کنید.
معایب برون سپاری
حال بیایید به سمت دیگر تلنگر بزنیم و برخی از معایب برون سپاری را مورد بحث قرار دهیم.
مسائل مربوط به ثبات برند
ناتوانی در حفظ ثبات برند می تواند ارزش و شهرت شما را در طول زمان کاهش دهد. ثابت نگه داشتن نام تجاری شما به اندازه کافی سخت است، اما زمانی که یک فریلنسر خارجی یا آژانس به بازاریابی شما کمک می کند، پیچیده تر می شود. هنگامی که تصمیم به برون سپاری می کنید، همچنین باید یک مکانیسم کنترل کیفیت طراحی کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی که منتشر می شوند 100٪ روی برند هستند.
بدون کنترل بر برنامه های فریلنسر
فریلنسرهای موثر برای ایجاد جدول زمانی و ارائه مطالب در مهلت مقرر با شما همکاری خواهند کرد. اما اکثر فریلنسرها یا آژانس ها چندین مشتری دارند. شما مانند یک کارمند تمام وقت، این تجمل را نخواهید داشت که اولویت های آن ها را دوباره تنظیم کنید. این امکان وجود دارد که آنها در دسترس بودن شما برای یک پروژه خاص را نداشته باشند. در نتیجه، ممکن است مجبور شوید کل جدول زمانی خود را تغییر دهید یا یک فریلنسر متفاوت با مهارت های مشابه پیدا کنید.
از دست دادن تماس شخصی
بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، برند خود را بر اساس ارائه یک تماس شخصی به مشتریان می‌سازند. این یک طرح کسب و کار فوق العاده است، اما هنگام برون سپاری، باید این موضوع را به یک فریلنسر یا آژانس در میان بگذارید. برخی از مواد ممکن است آن تماس شخصی را که زمانی آرزو می کردید از دست بدهند. فریلنسرها می توانند سعی کنند بر لحن و صدای شما مسلط شوند تا تا حد امکان با موارد مطابقت داشته باشند. اما ممکن است یکسان نباشد.
گزینه های شما برای برون سپاری چیست؟
برون سپاری مزایا و معایب بسیاری دارد، اما انعطاف پذیری بزرگترین مزیت شما از برون سپاری است. اگر فریلنسر یا آژانس مناسبی را پیدا کردید، می‌توانید درباره گزینه‌ای که برای کسب‌وکارتان سودمند است، مذاکره کنید.
بر اساس تجربه من در دنیای برون سپاری، شما می توانید فردی را به صورت موقت استخدام کنید (برای اتمام کار سرریز)، آنها را روی یک نگهدارنده قرار دهید (با مذاکره هر دو طرف) یا به صورت پاره وقت (کمتر از 30 ساعت) بیاورید. ، مثلا).
آژانس ها نیز به شیوه ای مشابه عمل می کنند. می توانید آنها را برای تکمیل خدمات فردی مانند تحقیق سئو یا نوشتن محتوا استخدام کنید. یا می‌توانید آن‌ها را استخدام کنید تا تمام جنبه‌های بازاریابی دیجیتال خود را مدیریت کنند، و انتخاب کنید تا هر طور که می‌خواهید دستی یا دستی داشته باشید.
هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا زمان مناسبی برای برون سپاری است، به سادگی آنچه را که در بالا بحث کردیم را در نظر بگیرید و اعداد را خرد کنید تا ببینید آیا برای بودجه شما کارآمد است یا خیر.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Marc HardgroveMarc Hardgrove مدیر عامل شرکت HOTH، یک شرکت سئوی برچسب سفید واقع در سنت پترزبورگ، فلوریدا است. INC 5000 2017، 2018، 2019، 2020 و 2021. مشخصات اجرایی کامل مارک هاردگرو را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط blogcheck