امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت آشنا کنیم. افرادی که دارای چربی های موضعی هستند می توانند با استفاده از روش لیپوماتیک چربی های موضعی را از بین ببرند. در لیپوماتیک خونریزی، جای زخم و درد وجود ندارد و دوره نقاهت و بهبودی آن نسبت به لیپوساکشن کوتاه تر است. بعد از لیپوماتیک افراد باید سعی کنند مراقبت هایی را انجام دهند. لیپوماتیک نوعی عمل جراحی زیبایی برای تخلیه چربی موضعی اضافی بدن است. افراد باید سعی کنند برای انجام این روش به بهترین دکتر لیپوماتیک مراجعه کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافی می باشد. در اصطلاح پزشکان زیبایی به لیپوماتیک پیکرتراشی نیز گفته می شود. برای برداشتن چربی های موضعی در حد کم لیپوماتیک قابل استفاده می باشد. برای برداشتن چربی های اضافه در حد تغییر وزن زیاد افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. در روش لیپوماتیک برخلاف لیپوساکشن هدف تغییر فرم و سایز در یک نقطه خاص است. در این روش چربی ها برداشته می شود سوزانده نمی شود. روش لیپوماتیک روش سرپایی است که به مدت زمان کوتاهی نیاز دارد.

در این روش پزشک با وسیله لوله دستگاهی به نام کانولا که از یک سوراخ کوچک وارد پوست می شود در نقطه مورد نظر حرکات لرزشی ایجاد می کند. سلول های چربی بدون روش لیزری و حرارتی خارج می شوند و در درون محفظه دستگاه جمع می شوند. سلول های چربی در روش لیپوماتیک تغییر نمی کند و به همین دلیل می توان برای تزریق در نقاط دیگر بدن که نیاز به بزرگ شدن دارند مانند باسن، گونه ها، سینه و اندام های دیگر استفاده کرد.

در روش لیپوماتیک عفونت کم تری ایجاد می شود و محافظت از اعصاب و رگ های خونی و ماهیچه ها بیش تر از روش لیپوساکشن است. افرادی که دچار چاقی بیش از اندازه شده اند نمی توانند از این روش استفاده کنند و باید از روش های جایگزین استفاده کنند. روش لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن مزیت هایی دارد از مزیت ‌های آن می ‌توان به مدت استراحت و کنترل بعد از عمل و دوره کوتاه تر استفاده از گن اشاره کرد. همچنین مزایای بسیاری دارد که افراد می‌ توانند با مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران از این روش استفاده کنند.

لیپوماتیک چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت

برای انجام روش لیپوماتیک افراد باید سعی کنند بهترین پزشک را انتخاب کنند. برای انجام این روش سعی کنید به بهترین دکتر پیکرتراشی در رشت مراجعه کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید برای انجام این روش بهترین پزشک را انتخاب کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • یکی از مهم ترین ویژگی ‌های بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت مدرک و تخصص ایشان در حیطه فعالیت خود می باشد. پزشکی که به ایشان جهت عمل جراحی مراجعه می کنید باید دارای مدرک معتبر از دانشگاهی معتبر باشد.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم دیگر تجربه کافی و سابقه کاری پزشک می باشد اگر پزشک شما دارای تجربه بسیاری در حیطه فعالیت خود باشد نتایج جراحی شما بسیار مطلوب خواهد شد پس به پزشکی مراجعه کنید که دارای مهارت و همچنین تجربه بسیاری در حیطه فعالیت خود باشد.
  • بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت تمام تلاش خود را می ‌کند تا به تمامی سوالات افراد با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد و همچنین دارای رفتار و برخوردی بسیار مناسب با بیماران خود می باشد.
  • بهترین دکتر لیپوماتیک همواره سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد. به پزشکی مراجعه کنید که دارای ویژگی اولویت قرار دادن سلامت بیماران باشد.
  • بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت در مطب و کلینیکی مشغول فعالیت است که دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه جراحی به افراد می باشد پس به پزشکی مراجعه کنید که در بهترین و مجهزترین کلینیک مشغول فعالیت است.

10 تا از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت را بشناسید!

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم

دکتر آریو شهبازی مقدم یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت هستند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی نیز می باشند. دکتر آریو شهبازی مقدم استادیار دانشگاه هستند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و همچنین انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا هستند. دکتر آریو شهبازی مقدم جزء با تجربه ترین پزشکان هستند. ایشان استادیار دانشگاه نیز می باشند.

خدمات دکتر آریو شهبازی مقدم:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان پارس، طبقه دوم

شماره تماس: 01333112122

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی

دکتر سید داوود علوی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می ‌روند. دکتر سید داوود علوی دوره پزشکی عمومی خود را در سال 1356 به اتمام رساندند. ایشان در سال 1362 تخصص خود را دریافت کردند. دکتر سید داوود علوی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک خود را با موفقیت در سال 1365 دریافت کردند.

خدمات دکتر سید داوود علوی:

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، چهارراه میکائیل، اول خیابان حافظ، ساختمان سهند، طبقه 6

شماره تماس: 01333324634

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا

دکتر محمدرضا مقدم نیا یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می‌ روند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر محمدرضا مقدم نیا بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی دوره تخصص خود را به اتمام رساندند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود شدند. دکتر محمدرضا مقدم نیا عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند.

خدمات دکتر محمدرضا مقدم نیا:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلسار، بلوار نماز، ساختمان رویال، جنب ساختمان آتیه، طبقه چهارم، واحد 8

شماره تماس: 01332133707

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت هستند. ایشان جراح عمومی، زیبایی و پلاستیک هستند. دکتر مهدی هاشمی اسکوئی بعد از گذراندن دوره عمومی وارد دوره تخصص شدند. ایشان توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. دکتر هاشمی اسکوئی دارای بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر مهدی هاشمی اسکوئی:

  • لیپوماتیک و پیکرتراشی

آدرس: رشت، گلباغ نماز، بالای فروشگاه سناتور، ساختمان پزشکان جرجانی، ورودی b، طبقه پنجم

شماره تماس: 01333752261

دکتر صاحبه فرضعلی زاده

دکتر صاحبه فرضعلی زاده

دکتر صاحبه فرضعلی زاده متخصص جراحی عمومی، جراحی سینه و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می روند. دکتر صاحبه فرضعلی زاده بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را به اتمام برسانند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. دکتر صاحبه فرضعلی زاده جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر صاحبه فرضعلی زاده:

آدرس: رشت، گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، مجتمع پزشکان اکباتان، طبقه ششم، واحد 28

شماره تماس: 01332126576

دکتر ایمان امیری

دکتر ایمان امیری

دکتر ایمان امیری یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می روند. ایشان جراح عمومی و لاپاراسکوپی هستند. دکتر امیری دارای بورد تخصصی جراحی عمومی، لاپاراسکوپی و جراحی کم تهاجمی هستند. دکتر ایمان امیری یکی از بهترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر ایمان امیری:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، ساختمان پزشکان سپید، طبقه 5

شماره تماس: 01332117342

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می روند. دکتر علیرضا سودمند عضو انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران هستند. ایشان استادیار دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشند. دکتر علیرضا سودمند جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر علیرضا سودمند:

  • جراحی زیبایی سینه
  • لیفت ابرو و پیشانی

آدرس: رشت، خیابان انقلاب، نبش کوچه توافق، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت

شماره تماس: 01333261451

دکتر امیر داودی سالستانی

دکتر امیر داودی

دکتر امیر داودی متخصص و جراح عمومی و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می ‌روند. دکتر امیر داودی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. افراد می‌ توانند برای انجام لیپوماتیک به ایشان مراجعه کنند. دکتر امیر داودی یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر امیر داودی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 86، جنب داروخانه، دکتر فخار، کلینیک پاسارگاد

شماره تماس: 01332115747

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت به شمار می ‌روند. دکتر علیرضا فدایی نائینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند. ایشان عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا و عضو انجمن فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. دکتر نائینی دارای تألیفات بسیاری در حیطه فعالیت خود می باشند و جزء با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند.

خدمات دکتر علیرضا فدایی نائینی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه نهم، واحد یک و دو

شماره تماس: 01332121017

لیپوماتیک در چه قسمت هایی انجام می شود؟

لیپوماتیک غبغب: برخی از افراد در زیر چانه خود چربی اضافی دارند که به آن غبغب گفته می شود. عوامل مختلفی می توانند سبب بروز غبغب شوند که از این عوامل می توان به رژیم غذایی ناسالم و افزایش وزن اشاره کرد. البته عوامل ژنتیکی نیز می ‌تواند در بروز غبغب تاثیر داشته باشند. چربی اضافه در هر قسمتی از بدن که باشد ظاهر خوبی را برای افراد ندارد بنابراین داشتن غبغب برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است و افراد می توانند با مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک از روش لیپوماتیک استفاده کنند و غبغب خود را از بین ببرند. انجام این عمل به افرادی پیشنهاد می شود که روش های مختلف کاهش چربی غبغب را استفاده کرده اند ولی نتیجه‌ای دریافت نکرده اند. لیپوماتیک غبغب برای کسانی که سیگار و دیگر دخانیات را مصرف می کنند، افرادی که حساسیت پوستی دارند، کسانی که سن خیلی کم یا خیلی زیاد دارند، افرادی که از داروهای آسپرین و وارفارین استفاده می کنند ممنوع است. چنین افرادی نمی توانند از این روش استفاده کنند قبل از انجام این روش حتما با پزشک خود باید صحبت کنید.

لیپوماتیک بازو: تجمع چربی در هر قسمتی از بدن ممکن است اتفاق بیفتد. یکی از قسمت هایی که ممکن است تجمع چربی در آن اتفاق بیفتد و سبب از بین رفتن تناسب و زیبایی اندام شود بازو می باشد. تجمع چربی در ناحیه بازو ممکن است منجر به شل و آویزان شدن بازوی افراد شود. برای برطرف کردن چربی بازو، افراد می توانند از روش لیپوماتیک بازو استفاده کنند. این جراحی با بی حسی موضعی و بهترین دستگاه لیپوماتیک انجام می شود. نیازی نیست نگران بیهوشی جراحی باشید استفاده از روش ‌های نوین بی حسی برای انجام این جراحی سبب شده تا میزان خونریزی این عمل کاهش پیدا کند. افراد زیادی می توانند عمل لیپوماتیک را انجام دهند. کسانی که به دلیل افزایش و کاهش ناگهانی وزن در زمان کوتاهی دچار چربی اضافه در بازو شده اند و همچنین افرادی که بعد از کاهش وزن دچار افتادگی پوست در ناحیه بازو شده اند می توانند از این جراحی استفاده کنند. افراد بالای 18 سال با تشخیص پزشک می توانند از این روش استفاده کنند. عمل لیپوماتیک بازو یک تا سه ساعت زمان می برد. این عمل، عمل جراحی نیمه تهاجمی محسوب می شود و دارای دوره نقاهت کمی است.

لیپوماتیک شکم و پهلو: یکی دیگر از انواع عمل لیپوماتیک، لیپوماتیک شکم می باشد. برای برداشتن چربی اضافه ناحیه شکم و پهلو این عمل انجام می شود. انجام این جراحی به افرادی توصیه می شود که در مجموع تناسب اندام دارند و فقط در ناحیه شکم و پهلوی آن ها چربی اضافه وجود دارد. لیپوماتیک شکم و پهلو اولین گزینه برای رفع چربی های اضافه شکم و پهلو نیست. در ابتدا بهتر است فرد از سایر روش ها مانند ورزش و همچنین رژیم غذایی استفاده کند اگر این دو روش موثر نبود می تواند به سراغ عمل جراحی برود.

لیپوماتیک ران: برخی از افراد در ران های خود دارای توده های انباشته چربی هستند. اگر جزء این افراد هستید کاندید مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک ران می باشید. برای این که بتوانید کاندید عمل لیپوماتیک ران باشید باید پوست شما شل نباشد و خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده باشد. افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک ران هستند نباید بیماری‌ های زمینه‌ ای مانند بیماری های قلبی، کلیوی و دیابت داشته باشند. برای انجام این عمل در نقاطی که دارای انباشت توده چربی هستند سوراخ های ریز ایجاد می شود تا لوله دستگاه از آن سوراخ ها وارد شود و تخلیه چربی انجام شود. ممکن است بعد از عمل در این نقاط ترشح عفونت داشته باشید. در صورتی که بعد از عمل دچار مشکل شدید چه سریع تر به پزشک خود مراجعه کنید. امکان ایجاد کبودی طولانی مدت در منطقه چربی که از آن چربی تخلیه شده وجود دارد ممکن است در پاره ای از مواقع دچار بی حسی های طولانی شوید. برای انجام لیپوماتیک می توانید به بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت مراجعه کنید.

لیپوماتیک در چه قسمت هایی انجام می شود؟

عوارض عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک همانطور که دارای مزایایی است عوارضی نیز به دنبال دارد. یکی از عوارض لیپوماتیک مدت زمان انجام این جراحی می باشد. در این روش بر اثر تکان های شدید و یا ویبریشن دستگاه چربی ها جدا می شوند به همین دلیل می ‌تواند طولانی مدت باشد و ممکن است پزشک و بیمار خسته شوند. پزشکی که اقدام به عمل لیپوماتیک می ‌کند باید تخصص بسیار، دقت کافی و همچنین حوصله داشته باشد تا نتایج کار مطلوب باشند. لیپوماتیک برای برداشتن چربی های اضافه ران ها، بازوها و قسمت شکم روش مناسبی است. افرادی که در قسمت بازوها و قسمت شکم دارای چربی هستند می توانند با مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک از این عمل استفاده کنند.

از دیگر عوارض لیپوماتیک این است که چون تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد ممکن است دچار عفونت قسمت جراحی شود. همچنین دارای عوارض دیگری است که از عوارض دیگر می توان به حالت تهوع، احساس ضعف، سرگیجه، بالا رفتن دمای بدن، افتادگی و شل شدن پوست، سوختگی پوست، خارش پوست، ایجاد مشکل برای کلیه یا گاهی اوقات ایجاد واکنش های آلرژیک اشاره کرد. سعی کنید برای انجام این عمل به بهترین و با تجربه ترین پزشک مراجعه کنید. بعد از عمل لیپوماتیک بافت چربی زیر پوست شما خالی شده و این امر موجب شل شدن و افتادگی پوست می شود که برای برگشت آن باید از آن استفاده کرد و بعد از عمل لیپوماتیک در قسمت شکم تا چند ساعت باید دراز کش بود تا پوست شکم چروک نشود. تمام تلاش خود را بکنید به پزشکی با مهارت و با تجربه برای انجام این عمل مراجعه کنید.

کلام آخر

لیپوماتیک عملی غیر تهاجمی برای برداشتن چربی های اضافه می باشد. پزشکان در اصطلاح به لیپوماتیک پیکرتراشی نیز می‌ گویند. کسانی که دارای چربی های موضعی در حد کم در قسمت شکم، پهلو، ران ها و غبغب هستند می توانند برای از بین بردن این چربی ها از این روش استفاده کنند. در این روش افراد برای از بین بردن چربی های موضعی می توانند اقدام کنند. اگر دارای چربی های اضافه و همچنین اضافه وزن هستید نمی توانید از این روش استفاده کنید. عمل لیپوماتیک روشی سرپایی و کوتاه مدت است که افراد می توانند با مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت از این روش استفاده کنند.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امکان برگشت چربی در لیپوماتیک هست یا خیر؟

یکی از مزایای لیپوماتیک نسبت به روش های لاغری اینست که امکان بازگشت چربی در نواحی که برداشتن بافت های چربی صورت گرفته است وجود ندارد . البته فرد باید بعد از عمل مواردی مانند رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت در طول روز را رعایت کند. همچنین با لیپوماتیک میزان ۶ الی ۸ لیتر چربی اضافه از بدن در هر دفعه از بدن خارج می شودکه منجر به کاهش وزن در فرد می شود.

سن مناسب برای انجام جراحی لیپوماتیک چه زمانی است؟

چاقی موضعی اغلب موجب کاهش اعتماد به نفس افراد در هر سن و سالی می‌شود. اما باید این نکته را در نظر داشت که این عمل باید در زمانی انجام شود که رشد قدی و وزنی فرد کامل شده باشد؛ یعنی پایان 18 سالگی. ناگفته نماند که ما به خانم‌ها توصیه می‌کنیم که بعد از انجام زایمان و اتمام دوره بارداری برای انجام لیپوماتیک به پزشک و متخصص زیبایی مراجعه کنند.

آیا این جراحی جزء جراحی‌های خطرناک است؟

خیر! لیپوماتیک یکی از بی‌خطرترین روش‌های جراحی موضعی است. دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. معمولا چند روز بعد از جراحی سوزش‌، قرمزی و تورم موجود در اطراف شکاف‌های لوله کانولا که چندان هم آزار دهنده نیست از بین می رود.

source

توسط blogcheck