لیفت اندوتاین یک روش زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پوست و بازسازی قسمت‌های سست و چین و چروک صورت انجام می‌شود. این روش معمولاً برای بهبود خط چانه، خطوط اطراف دهان، خطوط چشم و پوست استفاده می‌شود. برای انجام لیفت اندوتاین پیشانی و صورت، یکی از بهترین انتخاب‌ها، مراجعه به یک پزشک تخصصی و ماهر در زمینه جراحی لیفت اندوتاین است. دکتر محمد خوانساری و دکتر احمد علی رجب پور جزء بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند که دارای تجربه کافی، تخصص مورد نیاز، بازخوردهای مثبت از بیماران قبلی می باشند.

هزینه های لیفت اندوتاین

هزینه های لیفت اندوتاین در واقع به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد:

  • نوع لیفت اندوتاین: هزینه‌ها ممکن است بسته به نوع لیفت اندوتاین اختلاف داشته باشد، از جمله لیفت کامل صورت یا لیفتی که فقط برخی از قسمت‌های صورت را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • تجربه و مهارت پزشک: تجربه و مهارت پزشک اثر بسزایی بر هزینه‌های لیفت اندوتاین دارد. پزشکان با تجربه معمولاً هزینه‌های بیشتری خواهند داشت.
  • مکان مرکز پزشکی: هزینه‌های لیفت اندوتاین متغیر است و ممکن است بسته به محل قرارگیری مرکز پزشکی و شهری که در آن واقع شده، متفاوت باشد.
  • هزینه‌های جانبی: عواملی مانند هزینه‌های بسته‌بندی، بیمه، داروها، بازیابی بعد از فرآیند و پایانه‌های بیمارستانی نیز ممکن است به هزینه کل افزوده شوند.
  • نیازهای خاص بیمار: بعضی از بیماران نیازمند رویارویی با چالش‌های خاص هستند، مانند جراحی‌های دوباره سازی پیشین یا مشکلات پوستی و غیره که می‌تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد.

با توجه به این عوامل متعدد، هزینه‌های لیفت اندوتاین می‌تواند متغیر باشد اما اگر بخواهیم حدودی بگوییم، هزینه این لیفت اندوتاین بین 80 تا 100 میلیون می باشد. در نهایت بهترین روش برای دریافت اطلاعات دقیق، مشاوره با یک پزشک متخصص و متخصص در حوزه لیفت اندوتاین است.

روی سطح نوار باریک پروتز، دندانه هایی می باشند که فشار دادن این دندانه ها در بافت چربی سبب ثابت ماندن آن ها می شود. این روش جایگزین بسیار خوبی برای روش های سنتی است و افراد می توانند با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک در تهران از این روش استفاده کنند و به پوستی سفت و جوان دست یابند.

اندوتاین چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران

برای لیفت صورت و نواحی دیگر باید به بهترین جراح مراجعه نمایید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران داشتن مدرک و تخصص می باشد. پزشکی که به ایشان مراجعه می کنید باید دارای مدرکی بسیار معتبر باشد.
  • از دیگر ویژگی های بهترین پزشک و جراح تجربه کافی و سابقه کاری ایشان است. جراحی که به ایشان مراجعه می کنید باید درای تجربه بسیاری در زمینه جراحی باشند.
  • بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد. پس به این ویژگی توجه بسیاری داشته باشید.
  • برخورد مناسب یکی دیگر از ویژگی های بهترین دکتر می باشد. بهترین پزشک باید دارای برخورد بسیار مناسب با بیماران و مراجعین خود باشد.

ویژگی بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت شامل موارد زیر می شود:

✅ میزان سابقه توصیه می شود قبل از مراجعه به بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت ، درباره ایشان تحقیق کنید و میزان سابقه و تجربه پزشک را بررسی کنید.
❤️ داشتن سابقه و تجربه کافی یک جراح لیفت اندوتاین در زمینه تخصص خود باید مهارت و سابقه کافی داشته باشد
✅ مدرک معتبر پزشک متخصص باید مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های معتبر دریافت کرده باشد.
❤️ اصول زیباشناسی بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت باید به اصول زیباشناسی شناخت کافی داشته باشد.

10 تا از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران را بشناسید!

دکتر محمد خوانساری

دکتر محمد خوانساری

دکتر محمد خوانساری جراح زیبایی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. دکتر خوانساری فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی هستند. ایشان یکی از پزشکان با تجربه در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر خوانساری جراحی های متعددی را انجام داده اند و به همین دلیل دارای تجربه و مهارت بسیاری هستند. ایشان بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی، دوره تخصص خود را با موفقیت سپری کردند و بورد تخصصی خود را کسب نمایند.

خدمات دکتر محمد خوانساری:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: تهران ،خیابان شریعتی، بین مترو قیطریه و صدر، کوچه داد، پلاک ۱۵، واحد ۱

شماره تماس: 09363023963

دکتر محمد ابراهیمی

دکتر محمد ابراهیمی

دکتر محمد ابراهیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر ابراهیمی بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را کسب کنند. ایشان رتبه برتر بورد فوق تخصصی پلاستیک کشور را دریافت نمودند. دکتر محمد ابراهیمی عضو انجمن جراحان پلاستیک کشور می باشند.

خدمات دکتر محمد ابراهیمی:

  • اعمال جراحی زیبایی
  • تزریق بوتاکس و PRP
  • برداشتن چربی های موضعی
  • گذاشتن انواع پروتز
  • کاشت مو به روش FlT و FUT ترکیبی

آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه پنجم نوروزی، ساختمان ماکان، پلاک 8، طبقه دوم، واحد 4

شماره تماس: 09121004546

دکتر احمد علی رجب پور

دکتر احمدعلی رجب پور

دکتر احمد علی رجب پور جراح پلاستیک و یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر رجب پور بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و موفق به کسب بورد تخصصی در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر رجب پور موفق به کسب رتبه یک بورد جراحی کشور شدند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک را با موفقیت دریافت نمودند.

خدمات دکتر احمد علی رجب پور:

  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پروتز سینه
  • جراحی لیفت سینه
  • جراحی زیبایی بینی و اصلاح راه هوایی
  • جراحی زیبایی گوش
  • جراحی زیبایی شکم
  • لیفت نواحی مختلف بدن

آدرس: شمال غرب تهران

شماره تماس: 02191035830

دکتر محسن اسدی

دکتر محسن اسدی

دکتر محسن اسدی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر اسدی پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری کردند و از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند. ایشان متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. دکتر اسدی عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می ‌باشند.

خدمات دکتر محسن اسدی:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی بینی ترمیمی

آدرس: تهران، قیطریه، پایین تر از اتوبان صدر، بلوار کاوه، نبش کوچه مطلبی نژاد، پلاک 21

شماره تماس: 22617680-021

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی

دکتر مهدی هاشمی اسکوئی جراح عمومی زیبایی و پلاستیک و یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. دکتر اسکوئی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. ایشان بعد از سپری کردن دوره عمومی و اخذ مدرک توانستند وارد دوره تخصص شوند. دکتر هاشمی اسکوئی توانستند بورد تخصصی زیبایی و پلاستیک را اخذ نمایند.

خدمات دکتر مهدی هاشمی اسکوئی:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، بالای فروشگاه سناتور، ساختمان پزشکان جرجانی، ورودی b، طبقه پنجم

شماره تماس: 01333752261

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند

دکتر علیرضا سودمند فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران به شمار می روند. دکتر علیرضا سودمند جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان در انجمن جراحی پلاستیک و زیبایی ایران و هیئت علمی دانشگاه عضو هستند. دکتر سودمند بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

خدمات دکتر علیرضا سودمند:

  • جراحی زیبایی شکم
  • لیفت ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی سینه

آدرس: رشت، خیابان انقلاب، نبش کوچه توافق، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت

شماره تماس: 01333261451

دکتر شهرام فاضلی

دکتر شهرام فاضلی

دکتر شهرام فاضلی، متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران به شمار می روند. ایشان فارغ‌ التحصیل دکتری پزشکی عمومی و تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند. دکتر فاضلی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص را سپری کنند و بورد تخصص خود را کسب کنند.

خدمات دکتر شهرام فاضلی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، چهار راه مهرداد، ساختمان الهیه، طبقه 5

شماره تماس: 31312203-031

دکتر اسماعیل فرزاد‌ فرد

دکتر اسماعیل فرزاد فرد

دکتر اسماعیل فرزاد‌ فرد، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی و اخذ مدرک دوره تخصص خود را به اتمام رساندن و بورد تخصصی خود را کسب کردند. دکتر فرزاد فرد فارغ‌ التحصیل دکتری پزشکی عمومی و دکتری فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند. دکتر فرزاد فرد از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر اسماعیل فرزاد‌ فرد:

  • لیپوساکشن شکم
  • لیفت گردن و صورت
  • ساکشن و لیفت بازو
  • جراحی زیبایی بینی

آدرس: مشهد، حاشیه اصلی خیابان پرستار، بین احمدآباد و پرستار 1، ساختمان پورسینا، طبقه 1

شماره تماس: 09023302223

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی، متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران می باشند. دکتر بقائی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. ایشان بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذراند و بورد تخصص خود را کسب کنند. دکتر بقائی فارغ ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و تبریز هستند. ایشان تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کردند. دکتر بقائی در انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی و زیبایی ایران دارای عضویت می باشند.

خدمات دکتر محمد بقائی:

  • ابدومینوپلاستی
  • درمان افتادگی پلک
  • جراحی زیبایی بینی

آدرس: قزوین، سبزه میدان، ابتدای خیابان فردوسی، بن بست مینا، ساختمان پزشکان آزادی

شماره تماس: 33238228-028

دکتر محسن حسن زاد آذر

دکتر محسن حسن زاد آذر  

دکتر محسن حسن زاد آذر، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر حسن زاد آذر فارغ ‌التحصیل پزشکی عمومی و متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می ‌باشند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. ایشان در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران عضو می باشند.

خدمات دکتر محسن حسن زاد آذر:

  • انواع لیفت صورت و بدن
  • جراحی زیبایی بینی
  • انواع جراحی سرطان‌های پوست

آدرس: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد، طبقه 1، واحد 4

شماره تماس: 33485256-044

کاندیدای مناسب لیفت صورت

هر جراحی ممکن است برای برخی افراد مناسب و برای برخی دیگر نامناسب باشد. با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک در ایران می توانید اطمینان حاصل کنید که این روش برای شما مناسب است یا خیر. افرادی که دارای صورت ‌هایی افتاده و همچنین پوست و گونه‌ ای آویزان هستند می توانند با مراجعه به جراح از این روش استفاده کنند. همچنین کسانی که دارای پوست ‌های ضخیم، سنگین افتاده هستند می توانند به بهترین کلینیک زیبایی جهت انجام این روش مراجعه کنند. کسانی که از روش ‌های دیگر درمانی استفاده کرده اند و آن روش ها نتیجه ای نداشته می توانند از روش لیفت اندوتاین استفاده نمایند. افرادی که به دلیل مشغله و کار، به دنبال روشی سریع و آسان هستند نیز کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند. این روش دارای دوره نقاهت بسیار کوتاهی می باشد و افراد می توانند به فعالیت های روزمره خود رسیدگی کنند.

کاندیدای مناسب لیفت صورت

مراقبت های بعد از اندوتاین

  • بعد از انجام این روش ممکن است مشکلاتی مانند درد، التهاب، سردرد، سرگیجه، کبودی و تورم در سر و صورت احساس کنید که امری طبیعی می باشند.
  • اگر دارای کبودی هستید می توانید از کمپرس آب سرد، طی 10 روز تا دو هفته استفاده کنید.
  • اگر پزشکی شما آنتی ‌بیوتیک و مسکن برای شما تجویز کرد به طور مرتب از این داروها استفاده کنید.
  • برای کاهش تورم بعد از جراحی باید همیشه سرتان رو به بالا باشد. هنگام خواب چند بالش زیر سر خود بگذارید.
  • دوره نقاهت این جراحی 3 تا 5 روز می باشد.
  • بعد از انجام جراحی سعی کنید تا دو هفته از فعالیت ‌های سنگین و حرکت ‌های سریع مانند بلند شدن ناگهانی، پرهیز نمایید.

چکیده مطلب

لیفت اندوتاین یک روش زیبایی است که به منظور جوانسازی صورت و پیشانی به کار می‌رود، این روش شامل بالا بردن بافت‌های پوستی و عضلانی و حذف چین‌وچروک‌های غیرمطلوب می‌شود. برای انجام این روش حساس، موقعیت و تجربه دکتر لیفت اندوتاین بسیار مهم است. یک بهترین دکتر لیفت اندوتاین باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی‌های زیبایی باشد و با استفاده از تکنیک‌های مدرن و پیشرفته، بتواند نتایج طبیعی و جذابی برای بیماران خود به ارمغان بیاورد.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت در ایران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck