آیا به دنبال بهترین جراح چاقی در ایران هستید؟ آیا به دنبال جراحی هستید که بهترین نتیجه را از جراحی چاقی برای شما به ارمغان آورد؟ آیا می‌خواهید با انواع روش‌های جراحی چاقی آشنا شوید؟ این مقاله فرصت مناسبی است تا با بهترین جراحان چاقی کشور آشنا شوید و به دنبال آن انواع روش‌های جراحی چاقی را به خوبی بشناسید. با توجه به این که چاقی می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را داشته باشد بسیاری از افراد به دنبال روش‌های متفاوتی برای رسیدن به یک اندام ایده‌آل و متناسب هستند. در میان روش‌های لاغری و رسیدن به یک اندام متناسب جراحی چاقی طرفداران زیادی دارد که قرار است در این مقاله به طور کلی به بررسی آن بپردازیم، لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و معرفی با بهترین متخصصان جراحی چاقی ادامه مطلب را از دست ندهید.



بهترین جراح چاقی در ایران کیست؟

قبل از این که بخواهید به بهترین کلینیک لاغری در ایران مراجعه کنید و از خدمات بهترین جراح چاقی در ایران برای رسیدن به یک اندام ایده‌آل استفاده کنید لازم است که با مشخصات بهترین جراحان چاقی در کشور آشنا شوید. لازم است بدانید که بهترین جراح چاقی در قدم اول باید دانش و تجربه فوق‌العاده‌ای در رابطه با ارزیابی و تشخیص عوامل چاقی داشته باشد، برای مثال جراح باید عواملی مثل فعالیت بدنی کم، عوامل ژنتیکی و روانشناختی و عادت‌های غذایی نامناسب را در فرد با استفاده از روش‌های تشخیص چاقی مانند مصاحبه با بیمار، اندازه‌گیری شاخص توده بدنی و انجام آزمایش‌های پزشکی نوع چاقی و میزان آن را در فرد تعیین کند و سپس بهترین تصمیم را برای جراحی بگیرد.

از سوی دیگر بهترین جراح چاقی در ایران باید با انواع جراحی‌های چاقی آشنا باشد و بتواند بهترین نوع جراحی را برای بیمار انتخاب کند. البته لازم به ذکر بوده که خدمات یک جراح متخصص در این زمینه صرفاً مربوط به جراحی نشده بلکه بهترین جراح چاقی پشتیبانی‌های خود را پس از جراحی در رابطه با تغییرات رژیم غذایی، مراقبت‌های بعد از جراحی، مراقبت‌های دارویی، فعالیت بدنی و مشاوره را به بیماران خود جهت کنترل بیماری چاقی مانند فشار خون بالا دیابت و بیماری قلب عروقی ادامه می‌دهد.

مهمترین خدمات جراحی توسط بهترین جراح چاقی در ایران

بهترین جراحان چاقی در ایران خدمات متفاوتی را در رابطه با جراحی چاقی به بیماران خود ارائه می‌دهد، البته نوع این خدمات توسط بهترین جراح چاقی در تهران مشخص شده و با توجه به نوع و میزان چاقی خدمات متفاوتی در رابطه با جراحی چاقی راد ارائه می‌شود که از مهم‌ترین آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جراحی اسلیو معده: جراحی اسلیو معده یکی از جراحی‌های رایج در خصوص لاغری و کاهش وزن افراد است که در آن حدود 80 درصد از معده برداشته می‌شود. در واقع در این عمل جراحی تنها 20 درصد حجم معده باقی مانده و بیمار پس از جراحی احساس سیری داشته و غذای کمتری مصرف می‌کند. این عمل جراحی نسبت به سایر عملهای جراحی نتیجه بسیار خوبی در رابطه با کاهش وزن دارد و عوارض آن نسبت به فشار خون و دیابت پایین‌تر است.

بالون معده: در این روش جراحی با استفاده از دستگاه آندوسکوپ یک بالون سیلیکونی وارد معده می شود. این بالون توسط مایعات یا هوا پر می‌شود به طوری که این بالن در معده حجم معده را پر کرده و قسمت بسیار کمی از معده برای گوارش غذا و مایعات باقی می‌ماند. البته این بالون در معده موقتی بوده به طوری که حدود 6 ماه پس از جراحی بالون از معده خارج می‌شود.

باندینگ معده: یکی دیگر از روش‌های جراحی چاقی باندینگ معده است که در آن بخش فوقانی معده توسط یک باند سیلیکونی یا پلاستیکی پر می شود، به طوری که فرد احساس سیری زودرس می کند. در واقع بخش فوقانی معده با فشردگی و انقباض تنظیم شده، به طوری که مواد آهسته از معده عبور می کند که این امر مدت زمان جذب و هضم غذا را افزایش می‌دهد.

عمل بای پس معده: در این روش جراحی بهترین جراح چاقی در ایران حجم معده را به دو بخش تقسیم می‌ کند. در این روش یک بخش، معده کوچک و بخش دیگر معده بزرگ نامیده می‌شود. پزشک متخصص معده کوچک را به روده باریک متصل می‌کند و بدین صورت غذا به روده باریک هدایت شده و این امر سبب کاهش جذب کالری و مواد مغذی می‌شود.

❤ سابقه و تجربه بهترین جراح چاقی در ایران باید در زمینه تخصص خود سابقه و تجربه خوبی داشته باشند.
✅ فعالیت زیر نظر وزارت بهداشت بهترین پزشک متخصص باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کنند و دارای پروانه طبابت باشند.
❤ مدرک تحصیلی بهترین جراح چاقی باید از بهترین و معتبرترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده باشند.
✅ اطلاعات بروز پزشک متخصص باید همیشه در تلاش باشد تا اطلاعات علمی خود را بروز کند تا بتواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه بدهد.

10 تا از بهترین جراح چاقی در ایران را بشناسید!

دکتر فربد امامی یگانه

دکتر فربد امامی

دکتر فربد امامی یگانه فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته در تهران هستند. ایشان بصورت فوق تخصصی جراحی های اسلیو و انواع بای پس معده را انجام می دهند. دکتر امامی همواره تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات قبل، عین و بعد از جراحی های چاقی انجام داده اند.

عضو فدراسیون بین المللی جراحان چاقی(IFSO)
عضو انجمن جراحان درون بین(لاپاراسکوپی) ایران

خدمات دکتر فربد امامی یگانه:

  • جراحی اسلیو معده
  • جراحی بای پس معده(بای پس کلاسیک)
  • جراحی بای پس مینی(امگا)
  • ساسج بای پس
  • ساسی بای پس
  • حلقه معده(باندینگ)
  • بالن معده
  • بوتاکس معده

آدرس: تهران-خیابان شریعتی- نرسیده به خیابان شهید وحید دستگردی(ظفر)-کوچه دفتری شرقی- پلاک ۸-طبقه ۵-واحد ۹-زنگ ۱۱۲

شماره تماس:

۰۹۱۲۸۹۰۷۰۲۶
۰۹۰۳۶۳۴۱۲۴۱

وب سایت: dremami.org

دکتر سید ستار دارابی

دکتر دارایی

دکتر سید ستار دارابی ؛ متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته ، جراحی چاقی و متابولیک در تهران دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و چاقی از دانشگاه ایران می‌باشند .

دکتر دارابی با تجربه ۱۵ سال اعمال جراحی عمومی که طی ۸ سال اخیر به صورت فوق تخصصی در زمینه جراحی چاقی و انجام اعمال مختلف چاقی مانند ، اسلیو ، بای پس معده و همچنین جراحی‌های لاپاراسکوپی پیشرفته ( شکم ، طحال ، کیسه صفرا ، هرنی و … ) بوده ، در تهران فعالیت دارند . ایشان عضو فدراسیون بین المللی جراحان چاقی ( IFSO ) نیز می‌باشند .

آدرس : تهران ، اقدسیه ، انتهای اتوبان امام علی (ع ) شمال ، بلوار ارتش شرق ، کنار گذر بلوار، روبروی مرکز خرید شمیران سنتر، نبش خیابان هاشم ازگلی ، پلاک 23 ، واحد 11

شماره تماس : 

02122465421

09355643000

دکتر مازیار فریدی

دکتر مازیار فریدی دارای بورد تخصصی عضویت در انجمن جراحی ایران حال حاضر – 1382 و رتبه دوم پری بورد جراحی ایران 1382 ، رتبه دوم بورد جراحی ایران 1382 و رتبه37 کنکور سراسری 1369

کلیه‌ی عمل‌های جراحی داخل شکم با لاپاراسکوپ از جمله: بیماری‌های مری، آشلازی، ریفلاکس، معده، روده‌ها، انواع جراحی باریاتریک و متابولیک (بای‌پس کلاسیک، امگا لوپ بای‌پس، اسلیو، سادی، ساسی، ساسج، جراحی دیابت، جراحی کیسه صفرا، انواع فتق ( کشاله‌ی ران، جدار شکم)، جراحی‌های زنان،
ارائه‌ی مشاوره قبل و بعد از عمل
مشاوره‌های تغذیه‌ی پس از عمل
همکاری با بیمارستان ایران‌مهر کلینیک جراحی محدود نیاوران پژوهشگاه رویان

آدرس مطب: خیابان شریعتی- دوراهی قلهک – روبروی بیمارستان ایرانمهر – کوچه مرشدی – ساختمان پزشکان مهرآفرین – طبقه چهارم

تلفن گویای نوبت‌دهی مطب: 02126406453

موبایل مطب: ٠٩١٢٠١۴٩٧٢٠

آدرس اینستاگرام: dr.maziar.faridi

دکتر محسن پاکزاد

دکتر محسن پاکزاد

دکتر محسن پاکزاد با استفاده از به روزترین روش‌های تشخیص چاقی بیماری افراد را تشخیص داده و متناسب با شاخص توده بدنی افراد بهترین روش جراحی را به افراد پیشنهاد می‌کند. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی بوده و جزو بهترین جراح چاقی در ایران شناخته می‌شود.

خدمات:

  • انواع جراحی لاغری
  • پیکر تراشی
  • جراحی لاپاراسکوپی

 آدرس: بابل، میدان کشوری، سرداران دوم، ساختمان رضا، طبقه چهارم

شماره تماس: 0935335399

دکتر ناصر کیخالی

دکتر ناصر کیخالی

دکتر ناصر کیخالی متخصص انواع جراحی چاقی و لاپاراسکوپی می‌باشد. ایشان خدمات خود را با استفاده از دستگاه‌های به روز و مجهز به بیماران خود ارائه داده و از بهترین متخصصان حوزه جراحی چاقی در کشور شناخته می‌شود. دکتر ناصر کیخالی یک متخصص حرفه‌ای در رابطه با جراحی‌های چاقی بوده که خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

خدمات:

  • بای پس کلاسیک و مینی بای پس
  • اسلیو معده
  • پیکرتراشی
  • لاپاراسکوپی پیشرفته

آدرس: زنجان، چهارراه سعدی، ابتدای سعدی شمالی، ساختمان پزشکان مهر، طبقه دوم

 شماره تماس: 02433456636

دکتر محمود حیدری

دکتر محمود حیدری

دکتر محمود حیدری با رتبه برتر بورد تخصصی جراحی خود را از دانشگاه کرمانشاه دریافت کرده و عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان می‌باشد. دکتر محمودی دارای فلوشیپ جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته بوده و جزو بهترین جراح چاقی در ایران محسوب می‌شود. ایشان خدمات جراحی خود را با استفاده از تجهیزات پیشرفته به بیماران خود ارائه می‌کند.

خدمات:

  • انواع جراحی‌های چاقی
  •  جراحی لاغری
  •  پیکر تراشی
  • جراحی لاپاراسکوپی

 آدرس: قم، خیابان چمران، بیمارستان شهید بهشتی

 شماره تماس: 09923631169

دکتر محمد رجایی

دکتر محمد رجایی

دکتر محمد رجایی دارای فلوشیپ لاپاراسکوپی بوده و از بهترین جراحان کشور شناخته می‌شود. در واقع دکتر رجایی سابقه کاری درخشانی را در رابطه با انواع جراحی‌های دستگاه گوارش، چاقی و سرطان داشته و توانسته است هزاران عمل موفقیت آمیز را پشت سر بگذراند.

خدمات:

  • فاروپلاستی
  • جراحی غدد سرطان مانند پستان، تیروئید و گوارش
  • جراحی سینه و شکم
  • لیپوماتیک غبغب
  • ابدومینوپلاستی
  • مینی بای پس معده و اسلیو معده

آدرس: شیراز، خیابان قصر دشت، ساختمان پلاتین، طبقه چهارم، واحد شانزدهم

 شماره تماس: 07136265052

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری

دکتر نامداری فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران بوده و 9 سال سابقه کاری درخشان در حوزه جراحی تیروئید، لاپاراسکوپی، جراحی عمومی و جراحی پستان دارد. ایشان عضو فعال جراحان کشور بوده و از بهترین جراحان چاقی در ایران محسوب می‌شود. دکتر نامداری توانسته است هزاران عمل موفق را پشت سر بگذاراند و رضایت بسیاری از بیماران را در حوزه جراحی چاقی به دست آورد.

خدمات:

  • انواع جراحی‌های زیبایی
  • جراحی تیروئید
  • جراحی شکم و پستان
  • پیکر تراشی
  • انواع جراحی‌های چاقی مانند اسلیو معده و گاستریک بای پس
  • جراحی سرپایی

 آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، ساختمان پزشکان نور، واحد 18

شماره تماس: 02634491960

دکتر حامد قدسی خورسند

دکتر سید حامد قدسی خورسند

دکتر حامد قدسی خورسند مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران و جراحی عمومی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده است. ایشان سابقه کاری درخشانی را در حوزه جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و پایه، جراحی تیروئید، جراحی چاقی و جراحی دستگاه گوارش به خود اختصاص داده و جرو بهترین جراح چاقی در ایران محسوب می‌شود.

خدمات:

  • باندینگ معده اسلیو معده و بای پس معده
  • پیکر تراشی
  • انواع جراحی دستگاه گوارش
  • انواع جراحی لاغری

 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی، طبقه سوم

شماره تماس: 02188663283

دکتر امیرحسین داورپناه

دکتر امیرحسین داورپناه

دکتر داورپناه با داشتن فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و عمل چاقی از بهترین متخصصان حوزه جراحی چاقی شناخته می شود. دکتر امیرحسین داورپناه سابقه کاری فوق العاده‌ای در رابطه با جراحی سرطان جراحی تیروئید و جراحی چاقی داشته است و خدمات خود را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به بیماران خود ارائه می‌دهد.

خدمات:

  • جراحی مینی بای پس معده
  • اسلیو معده و جراحی بای پس معده
  • جراحی بای پس کلاسیک
  • انواع جراحی‌های سرطان

 آدرس: اصفهان، خیابان سپهسالار، نبش چهارراه اول، کلینیک راشا، طبقه ششم

 شماره تماس: 09135647230

توصیه‌های قبل و پس از جراحی توسط بهترین جراح چاقی در ایران

برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی چاقی دریافت کنید لازم است که به توصیه‌های بهترین جراح چاقی در ایران به دقت توجه کرده و آن ها را قبل و پس از جراحی رعایت کنید. از مهم‌ترین توصیه‌های قبل و بعد از جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توصیه‌های قبل از جراحی چاقی

  • عدم مصرف دخانیات
  • آزمایش ادرار
  •  شمارش پلاکت خون
  • آندوسکوپی معده
  • بررسی خواب و مشاوره روانپزشکی
  • مشاوره تخصصی قلب و عروق و مشاوره بیهوشی
  • عکسبرداری قفسه سینه و تست عملکرد ریه

توصیه‌های پس از جراحی چاقی

  • مصرف ۲ لیتر مایعات برای جلوگیری از مشکلات کلیوی و حالت تهوع
  • مصرف مقدار زیاد آب جهت جلوگیری از تشکیل سنگ صفرا و سنگ کلیه
  • پیاده‌روی مکرر جهت بهبود سریع
  • انجام ورزش روزانه به مدت ۳۰ دقیقه پس از بهبودی کامل

توجه داشته باشید که تمامی این توصیه‌ها اهمیت زیادی در رابطه با عمل جراحی چاقی داشته و لازم است که این نکات را بسیار جدی بگیرید و به آن ها عمل کنید. البته ممکن است بهترین جراح چاقی در ایران نسبت به نوع عمل جراحی نکات و توصیه‌های دیگری را نیز به این نکات بیفزاید که لازم است آن ها را نیز جدی بگیرید. ناگفته نماند که عدم رعایت توصیه‌های جراح می‌تواند نتیجه جراحی چاقی را تغییر داده و مشکلات زیادی را از جراحی چاقی برای شما به وجود آورد، بنابراین اگر به دنبال بهترین نتیجه از جراحی چاقی هستید و می‌خواهید به یک اندام متناسب برسید تمامی این نکات را در نظر گرفته و به تک تک آن ها عمل کنید.

توصیه های قبل و پس از حراحی توسط بهترین جراح چاقی در ایران

کلام آخر

امروزه چاقی مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده به طوری که چاقی منجر به انواع بیماری‌های قلبی عروقی، افزایش فشار خون و دیابت شده است، بدین منظور روش‌های مختلفی برای درمان چاقی در جامعه امروزی وجود دارد، از میان روش‌های مختلف درمان چاقی و رسیدن به یک اندام متناسب و ایده‌آل جراحی چاقی طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. البته جراحی چاقی نیز انواع مختلفی دارد که به مهم‌ترین آن ها در این مقاله اشاره شد. لازم به ذکر بوده که نوع جراحی چاقی به نوع بیماری و میزان چاقی بستگی دارد و لازم است که قبل از جراحی نوع جراحی توسط پزشک متخصص مشخص شود. ما در این مقاله از وب سایت جراحتو به معرفی بهترین جراح چاقی در ایران پرداختیم، امیدواریم با مراجعه به این متخصصان بهترین نتیجه را از جراحی چاقی دریافت کنید.

source

توسط blogcheck