در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز را به شما ساکنان این شهر معرفی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید به آن ها مراجعه کرده و به فرم ابرو های دلخواه خود دست یابید. کاشت ابرو یکی از پرطرفدار ترین روش های افزایش زیبایی ابرو می باشد که ابروهای شما را کاملاً طبیعی پر پشت می نماید. این روش در میان آقایان نیز دارای مشتری های بسیاری می باشد و قادر است به تمامی افراد برای داشتن ابروهای زیبا و پر پشت کمک نماید. در فرایند کاشت ابرو مو های نواحی اطراف سر و یا کناره های گوش شما برداشته می‌ شود و در ناحیه ابرو کاشته می شود. اگر شما عزیزان نیز به دنبال داشتن ابروهای طبیعی و خوش فرم می باشید، این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و همراه ما باشید.

کاشت ابرو چیست؟

گاهی اوقات ابروهای انسان به دلایلی مانند بیماری های تیروئیدی، افزایش سن، سوختگی، کندن و بیش از حد برداشتن ابرو ها و یا اختلالات مادرزادی شروع به ریزش می نمایند که می تواند فرم آن ها را ناپسند کرده و موجب کاهش اعتماد به نفس افراد شود.

بسیاری از بانوان آرزوی داشتن ابروهای طبیعی و پر پشت را دارند که بتواند جلوه ای زیبا چهره آن ها ببخشد. گاهی اوقات برخی از آن ها برای رسیدن به این خواسته از روش هایی مانند تاتو و یا هاشور استفاده می نمایند که می تواند معایبی نیز برای آن ها به دنبال داشته باشد.

این روش ها دارای رنگ های شیمیایی می باشند که با ابروهای طبیعی تفاوت بسیاری دارند و نمی توانند ظاهر طبیعی دلخواه آن ها را ایجاد نمایند. همچنین هر بار تمدید هر یک از این روش ها می تواند درد و زخم بسیاری را برای آن ها به دنبال داشته باشد و در نتیجه نیز آن ها را به ابروهای دلخواه خود نرساند.

یکی از بهترین روش های برخورداری از ابروهای طبیعی، کاشت ابرو می باشد که می تواند زیبایی دائمی را به ابروهای شما هدیه دهد. در این روش از نواحی اطراف سر و یا کناره های گوش، مو هایی را برداشته و به ابروها انتقال می دهند تا به صورت کاملاً طبیعی رشد نمایند. کاشت ابرو نیز دارای روش های مختلفی می باشد که تقریباً با روش های کاشت مو یکسان می باشد.

به عبارت دیگر در روش کاشت ابرو، در واقع کاشت مو در ناحیه ابرو صورت می گیرد. این روش می تواند علاوه بر انتقال موها، ارگان های کوچک تولید کننده مواد مورد نیاز جهت رشد تارهای ابرو را نیز انتقال دهد و موجب دائمی شدن زیبایی ابرو های شما شود. موهای کاشته شده در کاشت ابرو به صورت کاملاً طبیعی رشد می کنند و شما پس از کاشت مانند گذشته به اصلاح و کوتاهی ابروها نیز نیاز خواهید داشت.

هم اکنون تمامی شما عزیزانی که قصد کاشت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی در اهواز را دارا می باشید، می توانید به بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز مراجعه نمایید و از خدمات با کیفیت او بهره مند شوید.

کاشت ابرو چیست؟

ویژگی بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز

پزشکان بسیاری در سراسر شهر پهناور اهواز در زمینه انجام جراحی زیبایی همچون کاشت مو و یا ابرو و سایر جراحی های مربوط به این حوزه در حال ارائه خدمات می باشند که برخی از آن ها دارای دانش کافی در این زمینه نمی باشند و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را نیز برای مراجعان خود رقم زنند.

بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به سایر پزشکان فعال در این حوزه باشد که او را از تمامی آن ها متمایز سازد و افراد را مجاب نماید تا برای کاشت ابروی خود به او مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز می بایست ابروهای کاملاً طبیعی و متناسب با رنگ پوست هر فرد برای او بکارد.
  • پزشک منتخب شما در حوزه کاشت ابرو می بایست روند کاشت ابروی خود را به گونه ای انجام دهد که در پایان کار ابروهای شما کاملاً طبیعی و پر پشت جلوه نماید.
  • بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز می بایست در برترین و معتبر ترین درمانگاه ها و کلینیک های اهواز مشغول به ارائه خدمات کاشت ابرو به مراجعان خود باشد.
  • پزشک منتخب شما در زمینه کاشت ابرو می بایست به مسائلی مانند خواب ابرو توجه نماید تا بهترین نتیجه را برایتان رقم زند.
  • بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می بایست پیش از اقدام به جراحی، اطلاعاتی دقیق از نحوه و مدت زمان نتیجه گیری این روش در اختیار مراجعان خود قرار دهد.
  • پزشک منتخب شما در حوزه کاشت ابرو می بایست برترین و مناسب ترین سطوح قیمتی را در برابر خدماتی همچون کاشت مو و ابرو به مراجعان خود در نظر بگیرد.

کاندید های مناسب برای کاشت ابرو

کاشت ابرو برای افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی دارای ابروهای کم تراکم می باشند و یا ابروهای آن ها از کودکی رشد نکرده و فاقد ابرو می باشند، مناسب است. همچنین از دیگر موارد کاندید های مناسب برای کاشت ابروی طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افرادی که رضایت کافی از فرم و یا مدل ابروهای خود ندارند و دچار کاهش اعتماد به نفس خود شده اند.
  • افرادی که به دلایل مختلف مانند شکستگی، جای جراحی و بخیه و سوختگی قسمتی یا همه ابرو های خود را از دست داده‌ اند و توسط کاشت ابرو قصد پوشش نواحی خالی از ابرو را دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری های مختلف دچار ریزش موی سر و ابرو شده‌ اند که از مهم ترین آن ها می توان به اختلالات تیروئیدی شامل کم کاری و یا پر کاری تیروئید و سایر بیماری های دیگر اشاره کرد.
  • بانوانی که به دلیل اصلاح نادرست ابرو ها و برداشتن بیش از حد آن ها موجب کاهش تراکم ابروی خود شده اند.
  • بانوانی که پس از انجام روش هایی مانند هاشور و یا فیبروز ابرو، آسیب های بسیاری به ابروهای خود وارد کردند و به دنبال طبیعی نمودن زیبایی ابرو های خود می باشند.
  • بانوانی که از ابروهای کم پشت برخوردار می باشند و قصد پر پشت نمودن طبیعی و جلوه زیبا بخشیدن به آن را دارند.

همچنین اگر شما عزیزان دچار ریزش موی شدید شده اید و بخشی از موهای سر خود را از دست داده اید، می توانید به بهترین دکتر کاشت مو در اهواز مراجعه نمایید و از خدمات با کیفیت او بهره مند شوید.

کاندید های مناسب برای کاشت ابرو

توصیه های بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز

  • تا چند روز پس از کاشت ابرو از تماس مستقیم دست خود با ابرو های کاشته شده جلوگیری نمایید.
  • تا یک یک روز پس از کاشت ابرو، نواحی اطراف ابرو و چشم را با آب مستقیم نشویید.
  • تا یک هفته پس از کاشت ابرو از انجام آرایش در نواحی چشم و ابرو خودداری نمایید.
  • پس از کاشت ابروی طبیعی از پماد های آنتی بیوتیک جهت محافظت در برابر عفونت استفاده نمایید.
  • ابروهای کاشته شده خود را می توانید به راحتی رنگ کنید و هیچ مشکلی از این نظر برای ابرو هایتان وجود ندارد.
  • تا یک هفته پس از کاشت ابرو از شستشوی معمولی صورت پرهیز نمایید.
  • ابروهای کاشته شده خود را مرتب کوتاه و تمیز نمایید تا ظاهری زیبا به آن ببخشید.
  • در صورت پدیدار شدن عوارضی مانند عفونت، قرمزی، التهاب، ورم و کبودی می بایست به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.

کلام آخر

کاشت ابرو یکی از روش های افزایش تراکم طبیعی موهای ابرو می باشد که در آن موهای کنار گوش و نواحی اطراف سر را به ابروهای شما انتقال می دهند تا فرم ابرو های شما را طبیعی و زیبا نمایند. کاشت ابرو دارای روش های گوناگونی می باشد که در دوره نقاهت و نتیجه گیری با یکدیگر تفاوت دارند.

در این مقاله سعی داشتیم 10 مورد از بهترین دکتر کاشت ابرو در اهواز را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها زیبایی را به ابرو های خود باز گردانید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck