Quantum Error بعد از معرفی در سال 2020 هنوز که هنوزه یکی از مورد انتظار ترین بازی های ترسناک به شمار میرود که جهت بررسی این اطلاعات میتوانید باما همراه باشید.

فهرست مطالب

از سال 2020 زمانی که TeamKill Media’s بازی را معرفی کرد تا به امروز چشم انداز و اطلاعات بسیار خوبی از بازی منتشر شده که نشان میدهد قرار است در انتظار یک بازی شوتر ترسناک و کیهانی باشیم که در حال حاضر فقط چند روز تا انتشار رسمی بازی باقی مانده است. داستان بازی شمارا به جای کاپیتان جیکوب توماس قرار میدهد که وی یک اتش نشان بوده و تماسی مضطرب از یک تاسیسات دریافت میکند که در 30 مایلی سوال کالیفرنیا قرار دارد. توماس به مکان نام برده اعزام میشود اما داستان پیچیده تر از چیزی است به نظر می اید. هیولاهای بسیاری در انتظار شما هستند که حضور آنها در زمین از طریق سفر های بین ستاره ای انجام گرفته است. پس مراقب خود باشید که خطرات بسیاری در انتظار شما بوده است.

بازی کوانتوم ارور قرار است در 12 آبان 1402 برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شود که سازنده بازی و ناشر بازی TeamKill Media LLCTeamKill Media LLC است.

منتخب کاربران

source

توسط