آیا بیت کوین به اندازه کافی پشتیبانی می‌شود؟

به گزارش زوم ارز، با توجه به داده‌های نمودار روزانه، مشخص است که بیت‌کوین در وضعیت حساسی از نظر قیمت قرار دارد. با پیشرفت در جنگ بین گاوها و خرس‌ها، واضح است که فروشندگان در حال حضور قدرتمندی هستند و با وجود ثبات اخیر، زیر سرمایه‌گذاران دست برتری دارند.

قیمت‌های بیت‌کوین در یک سطح قیمتی حیاتی: آیا گاوها تسلط خواهند یافت؟

هنگامی که گاوهای بازار ارز دیجیتالی تلاش می کنند تا جبران ضررهایی که در هفته گذشته تحمیل شده بود، یک تحلیلگر به اساس شکل گیری کندل‌های نمودار و واکنش آن‌ها در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، معتقد است که رفتار قیمت‌ها در حال حاضر نشان‌دهنده واکنش آینده آن‌ها خواهد بود.

در یک پست در X، تحلیلگر اظهار کرد که با فرو ریختن و بسته شدن سکه، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه پس از زیان در هفته گذشته مورد توجه قرار گرفت. این ترکیب بسیار اهمیت داشت.

طی ماه‌های گذشته، این خط فعال به‌عنوان یک پشتیبان حیاتی واقعی عمل کرده و مشتریان را در طی دوره صعودی اخیر از ماه اکتبر تا میانه ماه مارس مورد توجه قرار داده است.

رالی همچنان ادامه داشت و در حالی که در تاریخ ژوئن، زمانی که قیمت‌ها کلیاً ضعیف بودند، دوباره مورد آزمایش قرار نگرفت، اما شکست آن در هفته گذشته تعیین‌کننده بود.

هر چند که با نزول به نظر می‌رسید، تحلیل‌گر اقرار کرد که استراحتی که هفته گذشته داشتیم، به وضوح قابل تشخیص بود. با این حال، به اعتقاد او، امیدی برای خرس‌ها وجود دارد، زیرا هیچ نماد تایید کننده‌ای از نوارهای خرس دیده نشده بود.

به منظور وقوع این وضعیت، قیمت‌ها باید زیر مبلغ ۵۶۵۰۰ دلار کاهش یابند و به مبلغ کمتر از ۵۳۵۰۰ دلار برسند که معادل پایین‌ترین سطح ثبت شده در هفته گذشته است. هنگامی که این شرایط برآورده شود، بازگشت خرس‌ها به صورت رسمی اعلام خواهد شد و احتمالاً فروشندگان برای ادامه کاهش قیمت‌ها و ادامه روند نزولی بیشتر تلاش خواهند کرد.

برای حرکت موفق بیت‌کوین، لازم است که قیمت‌ها ضررهای هفته گذشته را جبران کنند و از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه فراتر روند مثبتی را آغاز کنند. این اقدام می‌تواند به عنوان نشانه‌ای برای شروع یک حرکت صعودی احتمالی تلقی شود و بازگشت به روند صعودی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را فراهم کند.

در حال حاضر، معامله گران در بازار خط روانشناختی به قیمت ۶۰۰۰۰ دلار در آمده اند، اما در شرایط ایده آل، این قیمت می‌تواند به بالای ۶۶۰۰۰ دلار نیز برسد. اگر این اتفاق رخ دهد، قیمت بیت کوین ممکن است به ۷۲۰۰۰ دلار نیز برسد که یک سطح انحلال مهم در بازار است.

دریافت نقدینگی ETF بیت کوین

حتی در میان افراد خوش‌بین، معامله‌گران اهمیت نزدیک نظارت بر جریان‌های ورودی را به منظور شناسایی وجوه قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETFs) می‌دهند. به‌ویژه، با در نظر گرفتن افت پایداری که دولت آلمان اعلام کرده و فروش‌های انجام شده، فشار بیشتری بر بیت‌کوین نهاده، سودها را محدود و حرکت صعودی را کاهش داده است.

اگر فروشندگان به طور پایدار عمل کنند و روندهای اخیر را دنبال کنند، احتمالاً نیاز به خوانش بیشتری از بازار وجود داشته و صادرکنندگان ETF بیت کوین ممکن است جریان خروجی را نیز تحت کنترل داشته باشند.

در چند هفته گذشته، به ویژه در ماه ژوئن، شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم که منجر به اعلام خروجی‌های تخصصی از سوی برندهای معتبر مانند بلک راک، فیدلیتی، گری اسکیل و دیگر ناشران برجسته شد. این اقدامات باعث تسریع در پیشروی روند نزولی بازار شدند.

منبع: newsbtc.com


source

توسط blogcheck.ir