به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال Daredevil شاد باشید! بالاخره جزئیات جدیدی از فصل دوم سریال Daredevil: Born Again منتشر شد.

“Daredevil: Born Again” به دو فصل ۹ قسمتی تقسیم شد؛ فیلمبرداری فصل دوم به زودی آغاز می‌شود!

همانطور که می‌دانید، این سریال در ابتدا قرار بود ۱۸ قسمت داشته باشد و به صورت یکجا پخش شود. اما پس از تولید چند قسمت، مارول تصمیم گرفت تا تغییراتی اساسی در این سریال اعمال کند و آن را به دو فصل ۹ قسمتی تبدیل کند.

طبق جدیدترین اخبار، فیلمبرداری فصل اول سریال Daredevil: Born Again به پایان رسیده است و این فصل در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳-فروردین ۱۴۰۴) از طریق دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

اما خبر خوب برای طرفداران این سریال این است که فیلمبرداری فصل دوم Daredevil: Born Again نیز به زودی آغاز می‌شود. طبق گزارشات، این اتفاق احتمالا در پاییز امسال (مهر تا آذر ۱۴۰۴) رخ خواهد داد و تا اوایل سال ۲۰۲۵ (اردیبهشت تا تیر ۱۴۰۵) ادامه خواهد داشت.

هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل دوم Daredevil: Born Again مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۶ (۱۴۰۵) شاهد پخش این فصل باشیم.

تغییرات اعمال شده در سریال Daredevil: Born Again شامل تغییر تیم تولید و برخی از بازیگران و همچنین بازسازی بخش‌هایی از سریال با بازیگران جدید می‌شود.

با وجود این تغییرات، به نظر می‌رسد که مارول برنامه‌های بزرگی برای این سریال دارد و Daredevil: Born Again یکی از موردانتظارترین عناوین دنیای سینمایی مارول در سال‌های آینده خواهد بود.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از جمله تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری فصل دوم و همچنین جزئیات مربوط به داستان و بازیگران این فصل باشید!

source

توسط blogcheck.ir