به گزارش شهر بورس، با فرارسیدن ماه محرم و صفر، بیش از ۸ هزار تن برنج، شکر و گوشت قرمز توزیع می‌شود. این توزیع با هدف تأمین نیازهای هیئت‌های مذهبی و اقامه عزای سیدالشهدا (ع) انجام خواهد شد.

شرایط و جزئیات بسته معیشتی محرم

تخصیص اقلام به هیئت‌های مذهبی

جبرئیل برادری، رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، در این خصوص اظهار داشت: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است که به هیئت‌های مذهبی با معرفی‌نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد عرضه می‌شود.

نحوه توزیع اقلام

برادری ادامه داد: این اقلام شامل ۷۵۰ تن گوشت قرمز، ۲۶۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۲۰۵ تن برنج و ۱۴۰۰ تن شکر است که با معرفی‌نامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد توزیع خواهد شد.

مکان‌های دریافت اقلام

هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و به مباشرین سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کشاورزان متقاضی تسهیلات به تراکتورسازی معرفی می شوند

قیمت اقلام در بسته معیشتی

بر اساس اعلام رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، قیمت اقلام به شرح زیر است:

  • برنج: هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • شکر: هر کیلوگرم ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان
  • گوشت قرمز منجمد: هر کیلوگرم به‌طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان
  • گوشت مرغ منجمد: هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان

مدت زمان توزیع

این اقلام تا پایان ماه صفر توزیع خواهند شد. برادری افزود: امیدواریم با این توزیع مناسب بتوانیم در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

برادری یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیئت‌های مذهبی داشته باشیم.

منبع: ساناپرس

source

توسط blogcheck.ir