بانک کشاورزی در جریان جنگ ۱۲ روزه با ارائه خدمات بی‌وقفه، الگویی از تاب‌آوری شبکه بانکی کشور در شرایط بحرانی ارائه داد.

به گزارش بنکر (Banker)، معاون مدیرعامل بانک کشاورزی در حوزه بازاریابی و هماهنگی امور شعب اعلام کرد که این بانک در جریان جنگ ۱۲ روزه، با تکیه بر سابقه تاریخی خود، بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای به ارائه خدمات بانکی ادامه داد.

الله‌داد محمدی مفرد با اشاره به سابقه ۹۲ ساله بانک کشاورزی، این عملکرد را الگویی از تاب‌آوری و مسئولیت‌پذیری شبکه بانکی در شرایط بحرانی توصیف کرد.

نقش راهبردی بانک کشاورزی در حمایت از اقتصاد ملی

پایداری خدمات در سراسر کشور

به گفته محمدی مفرد، بانک کشاورزی در تمام طول بحران، مأموریت خود در تأمین مالی بخش کشاورزی و حمایت از اقتصاد کشور را ادامه داد.

تمامی شعب شهرستان‌ها با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان فعال بودند.

شعب تهران نیز بین تاریخ ۲۵ تا ۲۷ خرداد با ظرفیت کامل و از ۲۸ خرداد تا ۵ تیر با ظرفیت ۳۰ درصدی به ارائه خدمات ادامه دادند.

آمار فعالیت شعب بانک کشاورزی در روزهای بحران

تعداد شعب و کارکنان فعال

  • شعب شهرستان‌ها: ۱۷۰۲ شعبه با ۱۳,۵۱۱ نفر پرسنل
  • شعب تهران: ۴۴ شعبه با ۶۷۸ نفر پرسنل
  • این حضور گسترده، نشان‌دهنده عزم جدی بانک برای خدمت‌رسانی در سخت‌ترین شرایط است.

فعالیت شبانه‌روزی ادارات ستادی در ایام جنگ

ادامه فعالیت با شیفت‌بندی

۲۲ اداره ستادی بانک کشاورزی نیز در طول بحران با حضور ۵۰ درصدی نیروها و شیفت‌های کاری منظم به صورت مداوم فعال بودند. این هماهنگی ستادی، نشان از برنامه‌ریزی دقیق برای حفظ انسجام عملیاتی در بحران دارد.

تعهد بانک کشاورزی به امنیت غذایی و سفره مردم

در پایان، محمدی مفرد تأکید کرد: بانک کشاورزی خود را متعهد به خدمت‌رسانی در هر شرایطی می‌داند. استمرار فعالیت‌ها در جریان جنگ ۱۲ روزه، مصداق روشنی از این مسئولیت‌پذیری در حمایت از امنیت غذایی و اقتصاد ملی است.

source

توسط blogcheck.ir