ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت آشنا کنیم. افرادی که دچار ریزش مو به دلایل مختلفی شده اند و یا دارای موهای کم پشت و ضعیفی هستند می توانند با مراجعه به بهترین دکتر مزوتراپی از این روش استفاده کنند. مزوتراپی روشی است که می تواند موهای پر پشتی را به افراد هدیه دهد. برای انجام این روش به بهترین کلینیک و بهترین پزشک مراجعه کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مزوتراپی مو چیست؟

به روشی مدرن که شامل تزریق مستقیم دارو به پوست سر می شود مزوتراپی مو می گویند. افرادی که با افزایش سن و همچنین به دلایل دیگری دچار ریزش مو می شوند و این ریزش مو سبب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود می توانند از روش مزوتراپی مو استفاده کنند. روش مزوتراپی مو می ‌تواند شکل های مختلفی از طاسی را درمان کند. در این روش با تزریق مواد مغذی سلول های پوستی و فولیکول های مو بازیابی می شوند و همچنین تقویت می شوند و رشد مو ها تحریک می شوند. مزوتراپی مو جزء روش های غیر تهاجمی برای درمان ریزش مو و همچنین جوانسازی پوست می باشد که روزانه طرفداران بیش تری پیدا می کند.

خیلی وقت است که از مزوتراپی برای بهبود و ترمیم موی سر به شکل موفقیت آمیزی استفاده می شود و همچنین به رشد مجدد موهای خانم ها و آقایانی که تازه در مرحله ریزش مو یا طاسی سکه ای هستند، کمک بزرگی می کند. تکنولوژی پیشرفته مزوتراپی مو براساس ساختار تشکیل دهنده آن، بیش تر مشکلات ریزش مو بخاطر کمبود مواد مغذی، کاهش جریان خون و اختلالات هورمونی را برطرف می کند. در این روش درمان، محلول مزوتراپی شامل برخی از مواد شیمیایی، ویتامین ها، آمینواسید ها، مواد معدنی و کوآنزیم ها می باشد، با دوز مشخص شده برای تزریق آماده می شود. تزریق این محلول باعث می شود تا هورمون در تعادل مشخصی قرار بگیرند و این کار موجب رویش دوباره موها خواهد شد.

مزوتراپی فیزیکی: به دلیل تزریق مواد با سوزن، بر روی پوست سر سوراخ‌ هایی ایجاد می ‌شود که به رشد موها کمک بسزایی می ‌کند. با انجام این کار کلاژن ها و الاستین موجود در لایه میانی پوست تحریک می شود و سلول جدیدی تولید می کند تا از ریزش مو جلوگیری شود.

مزوتراپی شیمیایی: در مزوتراپی مو مواد مختلفی همچون ویتامین، بیوتین و … به لایه پوست تزریق می شود. موادی که به پوست سر تزریق شده است، باعث می ‌شود که رشد مو روند طبیعی خود را طی کند و فرد دچار ریزش مو نشود.

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف از جمله ژنتیک، سبک نادرست زندگی، رژیم غذایی غلط، ابتلا به برخی بیماری ها، استفاده از داروهای خاص دچار ریزش مو می شوند؛ برای درمان ریزش مو روش های متفاوتی وجود دارد که هر یک از آن ها تاثیر بسزایی در درمان این مشکل اثر گذارند، مزوتراپی مو یکی از روش های تاثیرگذار است که در صورت استفاده از آن همراه با روش های درمانی دیگر، ریزش مو تا حد قابل توجهی قطع می شود.

در روش مزوتراپی مو، از سرنگ، داروها و ترکیبات مخصوصی استفاده می شود تا بتوانند مواد مورد نیاز را به لایه‌ ی درم تزریق کنند پیاز مو در لایه درم قرار دارد و در صورتی که بهترین دکتر مزوتراپی در تهران قصد داشته باشد به طور موثر ترکیبات ترمیم ‌کننده و تاثیرگذار را به آن برساند، باید این مواد را به طور مستقیم به این لایه بفرستد؛ داروهای موضعی مختلف از جمله ماینوکسیدیل به طور معمول نمی‌ توانند از اپی درم به خوبی عبور کنند و در ضمن تاثیر کمتری نسبت به مزوتراپی مو دارند.

روش مزوتراپی تنها برای مو مورد استفاده قرار نمی گیرد و به وسیله این روش می توان مشکلات پوستی را رفع کرد و به جوانسازی پوست کمک کرد، این روش جزء روش های بسیار تاثیرگذار است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

مزوتراپی مو چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت

افرادی که قصد دارند از روش مزوتراپی برای موهای خود استفاده کنند باید سعی کنند بهترین پزشک را انتخاب کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که عبارتند از:

تجربه کافی: از دیگر ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت است تجربه کافی و سابقه کاری پزشک می باشد. اگر پزشک شما دارای تجربه بسیاری باشد درمان شما نتایج مطلوبی را خواهد داشت.

مدرک و تخصص: یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت مدرک و تخصص ایشان می باشد. باید سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که دارای مدرک معتبر از دانشگاهی معتبر باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای تخصص در حیطه فعالیت خود باشد.

رفتار مناسب: از دیگر ویژگی هایی که دارای اهمیت بسیاری است رفتار مناسب پزشک در برخورد با مراجعین می باشد. پزشک باید همواره به تمامی سوالات مراجعین با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد و تمامی نکات لازم را برای بیماران و مراجعین بیان کند.

تجهیزات مناسب: بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت در کلینیکی مجهز مشغول فعالیت می باشد. به پزشکی مراجعه کنید که در کلینیک مجهزی مشغول فعالیت باشد و دارای تجهیزات بسیار مناسبی برای درمان مراجعین باشد.

علم به روز: بهترین پزشک همواره علم خود را به روز نگه می دارد و تمام تلاش خود را می‌ کند از روش ها و تکنیک های به روز و پیشرفته برای تمامی مراجعین استفاده کند. سعی کنید تمامی ویژگی های بیان شده را در نظر بگیرید و بهترین دکتر مزوتراپی مو و همچنین بهترین کلینیک زیبایی در رشت را انتخاب کنید.

10 تا از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت را بشناسید!

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم دارای بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت می باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. کلینیک دکتر فیاض مقدم در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه پوست، مو و زیبایی آغاز نموده است. مدیریت این کلینیک بر عهده جناب دکتر کوروش فیاض مقدم می باشد جزء پزشکان بسیار مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست می باشند. ایشان دارای بیش از 20 سال سابقه در زمینه پوست، مو و زیبایی هستند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. افراد می توانند برای انجام مزوتراپی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • جوانسازی پوست
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی یکی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت هستند. ایشان فارغ التحصیل در حیطه پوست، مو و زیبایی می باشند. دکتر امانی در سال 1379 فارغ التحصیل شده اند و فعالیت خود را از سال 2012 آغاز کرده اند. دکتر شهروز امانی دارای تجربه بسیاری در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشند. افراد می‌ توانند برای انجام مزوتراپی مو به کلینیک دکتر شهروز امانی مراجعه کنند. کلینیک زیبایی دکتر امانی بیش از ده سال تجربه دارد و دارای مجهز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای ارائه خدمات به افراد می باشد.

خدمات دکتر شهروز امانی:

  • لیفت صورت با نخ
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، خیابان 122، ساختمان فرهان، طبقه اول، کلینیک زیبایی دکتر امانی

شماره تماس: 01332733126

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا با مدیریت دکتر سیده فاطمه میری فر اداره می شود. این کلینیک دارای بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت می باشد. همه خدمات زیبایی و تناسب اندام در این کلینیک انجام می شود و افراد می توانند برای انجام مزوتراپی مو و همچنین خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به افراد مراجعه کننده می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی ارژنا:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بعد از تقاطع اول، جنب بهارستان، پلاک 90، طبقه اول، واحد دوم، کلینیک ارژنا

شماره تماس: 01333730411

دکتر ماهان قانع عدالتی

دکتر ماهان قانع عدالتی

دکتر ماهان قانع عدالتی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت هستند. دکتر ماهان قانع عدالتی یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی به شمار می‌ روند. افراد می‌ توانند برای مزوتراپی مو و خدمات پوست، مو و زیبایی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر ماهان قانع عدالتی:

  • درمان زگیل تناسلی
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: رشت، صابرین، به سمت گلباغ نماز، بعد از پل، مجتمع پزشکی آتیه، طبقه سیزدهم، واحد 1

شماره تماس: 01332120397

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار یکی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت هستند. ایشان متخصص پوست، مو و لیزر می باشند. ددکتر صفار یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و لیزر هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. افراد می‌ توانند برای انجام مزوتراپی مو به کلینیک دکتر سالومه صفار مراجعه کنند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می دهند.

خدمات دکتر سالومه صفار:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 93، اولین تقاطع سمت چپ، ساختمان نقش جهان، طبقه سوم

شماره تماس: 01332135154

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان ییکی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت به شمار می روند. دکتر برزیگر در کلینیک خود از مرغوب ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد استفاده می کنند. کلینیک دکتر مهرداد رضا برزیگر یکی از مجهزترین کلینیک ها در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد که خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار افراد قرار می دهد. افراد می‌ توانند برای استفاده از خدمات پوست، مو و زیبایی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهرداد رضا برزیگر:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، جنب فروشگاه سناتور، ساختمان جرجانی، طبقه 5

شماره تماس: 01333732223

کلینیک زیبایی هیوا

کلینیک زیبایی هیوا

کلینیک زیبایی هیوا یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در رشت می باشد که دارای بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت است. این کلینیک تجهیزات بسیار پیشرفته ای برای ارائه خدمات به مراجعین دارد. کلینیک زیبایی هیوا پزشکانی بسیار مجرب و متخصص در زمینه های پوست، مو و زیبایی دارد. در این کلینیک از مواد بسیار با کیفیتی برای ارائه خدمات به افراد استفاده می‌ شود. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی و لیزر به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی هیوا:

  • کربوکسی تراپی
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، خیابان طالقانی، رو به روی سه راه معلم، بالای داروخانه شبانه روزی سیف پور، مجتمع آیدا، ورودی داخل بن بست زحل، طبقه دوم، واحد چهارم، کلینیک هیوا

شماره تماس: 01333238862

کلینیک دکتر امامی سیگارودی

کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی دارای بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت می باشد. این کلینیک در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت می کند. کلینیک دکتر سیگارودی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی پزشکانی بسیار مجرب و متخصص برای ارائه خدماتی با کیفیت به مراجعین دارد. این کلینیک از به روز ترین تجهیزات و فناوری های نوین در عرصه زیبایی استفاده می کند و بهترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می‌ دهد. افراد می‌ توانند برای انجام مزوتراپی مو و خدمات پوست، مو و زیبایی به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، چهارراه گلسار به سمت بوسار، کوچه عسگری، بن بست یاسمن، ساختمان پارسا، طبقه 1

شماره تماس: 01332111257

کلینیک زیبایی دکتر امانی

کلینیک زیبایی دکتر امانی

کلینیک زیبایی دکتر امانی یکی از بهترین کلینیک های زیبایی به شمار می رود. این کلینیک دارای بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت می باشد. در کلینیک زیبایی دکتر امانی خدمات با کیفیت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار می گیرند. این کلینیک دارای پیشرفته ترین و مناسب ترین تجهیزات می‌ باشد و از جدید ترین روش های روز دنیا و با کیفیت ترین مواد در این کلینیک استفاده می شود. افراد می توانند برای انجام مزوتراپی مو و خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر امانی:

  • لیفت صورت با نخ
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، خیابان 122، ساختمان فرهام، طبقه اول، کلینیک زیبایی دکتر شهروز امانی

شماره تماس: 01332733126

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. دکتر شقایق صفری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت هستند. ایشان دارای تجربه بسیاری در زمینه فعالیت خود می باشند و جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. افراد می‌ توانند برای انجام مزوتراپی مو و همچنین خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به ایشان مراجعه کنند. دکتر صفری تمام تلاش خود را می کنند تا با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند.

خدمات دکتر شقایق صفری:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • کربوکسی تراپی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان افسون، طبقه چهارم

شماره تماس: 09309630638

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

مزوتراپی مو روشی مناسب و کاربردی برای انتقال ویتامین ها، مواد طبیعی و آنزیم های ضروری به پوست سر است. در این روش مواد لازم برای مو مستقیماً به پوست سر تزریق می شود. در ادامه مقاله به مراقبت های بعد از مزوتراپی مو می پردازیم. این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشند:

  • بهتر است در ناحیه ای که از مزوتراپی مو استفاده شده از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • حداقل تا چهار ساعت بعد از مزوتراپی مو، ناحیه ای که ماده تزریق شده نباید با آب برخورد داشته باشد، بنابراین بهتر است تا ۴ ساعت بعد از مزوتراپی مو از دوش گرفتن خودداری کنید و علاوه بر عدم استحمام در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق، استفاده از سونا، جکوزی یا استخر در این مدت ممنوع است. تمام تلاش خود را بکنید تا موارد گفته شده را رعایت کنید.
  • ناحیه ای که مواد مزوتراپی تزریق شده است کبود می شود این کبودی طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. این کبودی ها تا مدت کوتاهی بعد از مزوتراپی همراه شماست ولی بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.
  • افرادی که مزوتراپی مو انجام داده اند نباید تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از داروهای ضد التهاب استفاده کنند داروهای ضد التهابی که استفاده از آن ها ۲۴ ساعت پس از تزریق مواد مزوتراپی ممنوع است، آسپرین و موتیرین می باشند.
  • ممکن است در چند ساعت اول پس از تزریق مواد مزوتراپی مو احساس درد کنید که امری بسیار طبیعی است برای تسکین درد می توانید از مسکن هایی که مورد تایید پزشک هستند استفاده کنید.
  • بعد از مزوتراپی مو، توجه به شامپو و سایر محصولات بهداشتی که برای موهای خود استفاده می کنید اهمیت بیش تری پیدا می کند و برای انتخاب شامپوی مناسب بهتر است با بهترین دکتر پوست در رشت مشورت کنید.
مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

عوارض انجام مزوتراپی

  • عفونت باکتریایی که بسیار کم است و این مشکل در تزریق های معمولی نیز ممکن است رخ دهد اما اگر بعد از جلسه مزوتراپی متوجه علائم عفونت شدید، هر چه سریع تر به بهترین دکتر مزوتراپی در رشت مراجعه کنید.
  • احساس سرگیجه و خستگی در طول درمان که می تواند تا یک ساعت پس از مزوتراپی ادامه داشته باشد از دیگر عوارض مزوتراپی می باشد.
  • احساس سردرد که معمولاً یک روز بعد از مزوتراپی کاملاً از بین می رود.
  • احتمال ایجاد رنگدانه یا واکنش التهابی پوست در سر از دیگر عوارض مزوتراپی است.
  • بروز نکروز بافتی که یک عارضه نادر ناشی از مصرف دوزهای بالا یا تزریق دارو در عمق نامناسب است.
  • واکنش آلرژیک به مواد تزریق شده یکی دیگر از عوارض مزوتراپی می باشد که برای پیشگیری از این عارضه قبل از تزریق، بهترین دکتر پوست و مو معاینات لازم را انجام می دهد تا از عدم وجود حساسیت اطمینان حاصل کند.
  • موقتی و دائمی نبودن اثرات این روش یکی از عوارض بارز مزوتراپی است.
  • تورم، کبودی و التهاب ناشی از فرو بردن سوزن در پوست سر که پس از چند ساعت از بین می رود.

تمامی عوارض مزوتراپی کاملا طبیعی هستند ولی در صورتی که به پزشکی بی تجربه مراجعه کنید ممکن است عوارض خطرناکی برای شما رخ دهد. پس تمام تلاش خود را بکنید تا به پزشک و کلینیک معتبری مراجعه کنید تا دچار عوارض خطرناک نشوید.

کلام آخر

افرادی که با افزایش سن و همچنین به دلایل دیگری دچار ریزش مو می شوند و این ریزش مو سبب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود می توانند از روش مزوتراپی مو استفاده کنند. روش مزوتراپی مو می ‌تواند شکل های مختلفی از طاسی را درمان کند. در این روش با تزریق مواد مغذی سلول های پوستی و فولیکول های مو بازیابی می شوند و همچنین تقویت می شوند و رشد مو ها تحریک می شوند. برای انجام مزوتراپی به بهترین کلینیک زیبایی در رشت و بهترین دکتر مزوتراپی در تهران مراجعه کنید.

از شما عزیزان بسیار ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر مزوتراپی مو در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی به این مقاله میدهید

source

توسط blogcheck.ir