ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت آشنا کنیم. یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش هایی که به افراد کمک می کند ابروهای طبیعی داشته باشند کاشت ابرو می باشد. تنها خانم ها نیستند که برای انجام کاشت ابرو به کلینیک ها و پزشک مراجعه می کنند بلکه آقایان نیز از جمله مشتری های پرو پا قرص کاشت ابرو هستند. افراد می توانند برای انجام کاشت ابرو به بهترین دکتر کاشت ابرو مراجعه کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



کاشت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم ها تفکر می کنند که هاشور یکی از بهترین روش ها برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن ها می باشد ولی این موضوع ناشی از عدم شناخت کافی از هر یک از روش های زیبایی می باشد. این دو روش موقتی هستند. تاتو و هاشور دو روش موقتی هستند که ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی بخشند. رنگ هاشور شیمیایی است و با موهای طبیعی ابرو کاملا تفاوت دارد. بعد از مدت کوتاهی افراد باید هاشور و تاتو را تمدید کنند. در هر بار تمدید باید درد و زخم های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت ممکن است به نتایج دلخواه نرسید پس یکی از بهترین روش ها برای داشتن ابروهایی طبیعی کاشت ابرو می باشد که زیبایی را به صورت دائمی به افراد هدیه می دهد. در انجام کاشت ابرو موها از نواحی اطراف سر یا کناره های گوش برداشته می ‌شود و در ناحیه ابرو کاشته می شود به همین دلیل کاملا طبیعی می باشد.

روش های مختلف کاشت ابرو تقریباً با روش های کاشت مو یکسان است و می توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابرو دانست. نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی می مانند و ابروهای طبیعی حتی بهتر از روز اول به افراد هدیه می دهند. موهای کاشته شده شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می کنند بنابراین افراد باید ابروهای خود را کوتاه و اصلاح کنند. ابرو ها به دلایل مختلفی دچار ریزش می شوند. قبل از کاشت ابرو افراد باید علت ریزش ابروها را متوجه شوند و آن را درمان کنند. موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می شوند موهای طبیعی هستند و فرآیند رشد آن ها با موهای طبیعی تفاوتی ندارد بنابراین هر دلیلی که سبب ریزش ابروها شده می توانند بر روی موهای کاشته شده تاثیر بگذارند.

ممکن است برخی از این دلایل، دلایل ارثی باشند و قابل درمان نباشد ولی شاید بتوان از طریق روش ‌هایی آن را کنترل کرد. برخی از دلایل ریزش ابرو و یا کم پشتی ابرو ها بیماری های تیروئیدی، افزایش سن افراد سوختگی عفونت کند و برداشتن بیش از حد به ابروها و اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی دلایل ارثی و ژنتیکی، بیماری های عمومی یا سیستمیک و …هستند. دلیل کم پشتی و ریزش ابروی افراد می تواند یکی از این موارد گفته شده باشد. بهترین راه داشتن ابروهای ضخیم کاشت ابرو است، روش هایی مانند استفاده از مداد ابرو، تاتو، هاشور و دیگر شیوه‌ های مشابه می ‌توانند تا حدی ظاهر ابروی افراد را بهبود ببخشند ولی در ایجاد ابروهای ضخیم و طبیعی ناتوانند. برای انجام کاشت ابرو می توانید به بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید.

مراحل کاشت ابرو

طراحی ابرو: در این مرحله افراد شکل ابروی دلخواه خود را روی صورت ترسیم می کنند. جراح با بررسی طرح دلخواه بیمار و اندازه گیری مختلف طرح را زیبا سازی می کند و تلاش می کند تا تقارن بین ابروها رعایت شود. در این مرحله از طرح های از پیش آماده شده نیز می توان استفاده کرد ولی ظاهرا این طرح ها کمی غیر طبیعی به نظر می رسند.

استخراج گرافت ها: بعد از طراحی ابرو پزشک از ناحیه پشت سر، پشت گوش یا پایین گردن برای کاشت ابرو به عنوان بانک مو استفاده می کند. موهای ناحیه پشت سر ضخیم، بلند و معمولاً چند تایی هستند ولی موهای ناحیه پشت گوش یا پایین گردن ظریف تر و کوتاه تر هستند و واحدهای فولیکولی تک تار موی بیش تری دارند. برای آقایان که ابروهای ضخیم تری دارند از ناحیه پشت سر و پشت گوش استفاده می شود و همچنین برای خانم ها که ابروهای ظریف تری دارند بیش تر از ناحیه پشت گوش و پایین گردن استفاده می شود.

کاشت گرافت ها: بعد از استخراج گرافت ها نوبت به کاشت گرافت می رسد. کادر درمانی در زیر میکروسکوپ به آماده سازی گرافت ها برای کاشت مشغول می ‌شوند و محصول کار خود را به جراح ارائه می دهند. سعی کنید به بهترین جراح جهت کاشت ابرو مراجعه کنید. جراح متخصص قبل از این که شروع به کاشت مو ها کند محل ابروها را با بی حسی موضعی بی‌ حس می ‌کند. با استفاده از همان تیغ‌ های بسیار ریز سوراخ هایی در طرح از پیش تعیین شده ابرو ایجاد و گرافت ها را درون آن قرار می دهد. در این مرحله پزشک باید به جهت رشد موها و زاویه آن ها نسبت به پوست دقت کند. جراح باید دارای تجربه و مهارت بسیاری باشد اگر دارای مهارت و تجربه نباشد نتیجه کاشت ابرو غیر طبیعی و نامطلوب خواهد شد.

کاشت ابرو چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت

برای انجام کاشت ابرو باید سعی کنید بهترین و با تجربه ترین پزشک را انتخاب کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی ‌های بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت مدرک تخصصی ایشان می باشد. پزشکی که به ایشان جهت انجام کاشت ابرو مراجعه می کنید باید دارای مدرک و تخصص پوست و مو باشد و همچنین مدرک معتبر از دانشگاهی معتبر داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی ‌های بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت کلینیکی که در آن فعالیت می کند می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که در مجهزترین کلینیک مشغول فعالیت باشد و همچنین دارای تجهیزاتی مناسب و پیشرفته جهت انجام کاشت مو و ابرو باشد.
  • از دیگر ویژگی ‌های بهترین دکتر کاشت ابرو مهارت و تجربه کافی ایشان در حیطه فعالیت خود می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای تجربه باشد، اگر به با تجربه ترین پزشک مراجعه کنید نتایج کاشت ابرو بسیار مطلوب خواهد شد.
  • بهترین دکتر کاشت ابرو دارای برخوردی بسیار مناسب با مراجعین خود می باشد و تمام تلاش خود را می‌ کند تا به تمامی سوالات آن ها به خوبی پاسخ دهد و تمامی نکات لازم را برای آن ها بیان می کند.

10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت را بشناسید!

کلینیک کاشت مو گیلان فیت

کلینیک گیلان فیت

کلینیک کاشت موی گیلان فیت یکی از بهترین کلینیک کاشت مو می باشد. این کلینیک دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت است. کلینیک گیلان فیت دارای تجهیزات بسیار پیشرفته جهت ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. این کلینیک دارای کادر درمان و پرسنل بسیار مجرب جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین است. متد هایی که در زمینه کاشت مو و ابرو در این کلینیک به کار گرفته می شود جزء بهترین متد ها می باشند. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد. افراد می توانند برای کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک کاشت مو گیلان فیت:

  • درمان بیماری های پوست و مو
  • پیوند مو با تراکم بالا
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، میدان گاز، مقابل پمپ بنزین، ساختمان پاسارگاد، طبقه چهارم

تلفن تماس : 013334723370

کلینیک زیبایی مارلیک

کلینیک زیبایی مارلیک

کلینیک زیبایی مارلیک دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت می باشد. کلینیک زیبایی مارلیک در محیطی مجهز، مناسب و آرام بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد ارائه می دهد. این کلینیک از پزشکانی متخصص و کادری حرفه ای و مجرب جهت ارائه با کیفیت ترین خدمات بهره گرفته است. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای می باشد. افراد می توانند برای کاشت ابرو به کلینیک زیبایی مارلیک مراجعه نمایند.

خدمات کلینیک زیبایی مارلیک:

  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، بلوار نماز، ساختمان پزشکان مارلیک، طبقه پنجم، واحد 13

شماره تماس: 01333720617

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال

کلینیک زیبایی رویال یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین است. کلینیک زیبایی رویال در سال 1395 با هدف ارائه بالاترین کیفیت خدمات زیبایی شروع به کار کرده است. کلینیک زیبایی رویال دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مرغوب ترین مواد برای ارائه خدمات به افراد می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی رویال:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، بلوار سمیه، نبش خیابان 143

شماره تماس: 01333759498

کلینیک زیبایی دی

کلینیک زیبایی دی

کلینیک زیبایی دی یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت به شمار می رود. این کلینیک دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت می باشد. کلینیک زیبایی دی تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای ارائه خدمات به مراجعین دارد. کلینیک زیبایی دی دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص است که تمامی تلاش خود را می کنند با استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند.

خدمات کلینیک زیبایی دی:

  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای خیابان 95، ساختمان گلستانه، واحد 3

شماره تماس: 01332130586

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت می باشد. این کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کلینیک لاوین جزء بهترین کلینیک ها در رشت به شمار می رود. کلینیک زیبایی لاوین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. افراد می توانند به کلینیک لاوین جهت کاشت ابرو مراجعه نمایند. این کلینیک دارای کادری بسیار مجرب و متخصص است. همچنین افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی نیز به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

دکتر سهیلا کتابچی

دکتر سهیلا کتابچی

دکتر سهیلا کتابچی متخصص پوست و مو و یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان یکی با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست و مو به شمار می روند. دکتر سهیلا کتابچی تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات را با کیفیت بسیار بالایی به افراد ارائه دهند. افراد می توانند برای انجام کاشت ابرو به دکتر کتابچی مراجعه کنند.

خدمات دکتر سهیلا کتابچی:

  • لیفت بدون جراحی

آدرس: گیلان، رشت، خیابان حاجی آباد، رو به روی آزمایشگاه افرا، نبش کوچه قویدل، پلاک 244

شماره تماس: 01333340535

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت می باشد. این کلینیک از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه پوست، مو و زیبایی آغاز نموده است. دکتر فیاض مقدم این کلینیک را مدیریت می کنند که یکی از پزشکان مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست می باشند. ایشان بیش دارای 20 سال سابقه در حیطه فعالیت خود هستند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به افراد می باشد. افراد می توانند برای کاشت ابرو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران دارای بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت می باشد. این کلینیک بیش از یک دهه سابقه دارد و جزء بهترین کلینیک ها به شمار می رود. کلینیک زیبایی باران از کادر درمانی مجرب و متخصص جهت ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. همچنین این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین است. افراد می‌ توانند برای انجام کاشت ابرو و خدمات مربوط به زیبایی، پوست و مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی باران:

  • کاشت مو و ابرو
  • جوانسازی پوست

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، رو به روی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی

دکتر علیرضا فدایی نائینی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت به شمار می ‌روند. دکتر علیرضا فدایی نائینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند. ایشان در انجمن جراحان زیبایی آمریکا و انجمن فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی عضویت دارند. دکتر نائینی دارای تألیفات بسیاری در حیطه فعالیت خود می باشند و جزء با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند. افراد می توانند جهت انجام کاشت ابرو به دکتر علیرضا فدایی نائینی مراجعه نمایند.

خدمات دکتر علیرضا فدایی نائینی:

  • کاشت مو و ابرو
  • ابدومینوپلاستی

آدرس: رشت، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه نهم، واحد یک و دو

شماره تماس: 01332121017

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار متخصص پوست، مو و لیزر و یکی از بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت هستند. ایشان دارای تجربه بسیاری می باشند و یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. افراد می‌ توانند برای انجام کاشت ابرو به کلینیک دکتر سالومه صفار مراجعه کنند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می دهند.

خدمات دکتر سالومه صفار:

  • کاشت مو و ابرو
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 93، اولین تقاطع سمت چپ، ساختمان نقش جهان، طبقه سوم

شماره تماس: 01332135154

روش های مختلف کاشت ابرو

روش کاشت نواری یا FUT: روش کاشت نواری یکی از روش های قدیمی کاشت مو می باشد که دارای کاربرد زیادی است. این روش اکنون نیز از پرطرفدار ترین روش ها برای کاشت ابرو و مو است. ابروهای کاشته شده با این روش جلوه ‌ای طبیعی دارند و حالتی وز پیدا نمی کنند. در این روش جراح با دقت بسیار بالایی، نواری از پشت گوش ها یا روی سر بر می دارند و در نواحی مورد نظر می کارند. برای برداشت موها یک برش نواری در قسمت مورد نظر ایجاد شده و بعد از برداشت موها برش ایجاد شده بخیه می خورد. در این روش گرافت های برداشت شده با استفاده از سوزن های مخصوص با دقت در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند تا جهت ابرو ها و زاویه رشد موها با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشد. ابروهای کاشته شده در روش کاشت نواری کاملاً طبیعی هستند و مانند ابروی طبیعی رشد می کنند.

روش غیر جراحی FUE: از دیگر روش های کاشت ابرو روش اصلی FUE یا برداشت غیر نواری و غیر جراحی می باشد. از این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها می توان استفاده کرد و از بهترین روش های کاشت ابرو به شمار می ‌رود. در این روش تارهای مو از ناحیه پشت سر برداشته می ‌شوند. در ناحیه پشت سر تراکم موها بیش تر است و به همین دلیل تارهای مو از نواحی پشت سر برداشته می ‌شوند. علاوه بر این، ظرافت موها باعث می‌ شود که ابروهای افراد طبیعی تر شوند و کاشت با دقت بیش تری انجام شود. جراحی انجام شده در این روش بسیار سبک تر از روش FUT می باشد به همین دلیل دارای دوران نقاهت کوتاه تری می باشد. بعد از کاشت ابرو با این روش جای زخم بر روی بانک موی سر باقی نمی ماند و به دلیل عدم نیاز به استراحت طولانی فرد بعد از کاشت می ‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد. در این روش برای حفظ سلامت موها و فولیکول های آن در هر انتقال تنها یک فولیکول برداشته می شود و با زاویه مناسب در محل مورد نظر کاشته می شود. در این روش نیازی به برش و بخیه نیست و همین موضوع باعث می‌ شود که این روش از روش های کم تهاجمی باشد و به دلیل نبود زخم و خونریزی و درد کم تر به یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو تبدیل شده است.

روش های مختلف کاشت ابرو

بهترین کاندید کاشت ابرو

افرادی که به طور مادرزادی دارای ابروهای نازک یا کم پشتی هستند یا به دلایل مختلفی ابرو‌های آن ‌ها ریزش کرده است کاندید بسیار مناسبی برای انجام کاشت ابرو هستند. افرادی که ممکن است ابروهای بی حالت داشته باشند یا ابروهای آن‌ ها قرینه نباشد می توانند از روش کاشت ابرو استفاده کنند و این مشکل را برطرف کنند و به ابروی خود فرم دهند. افرادی که به دلایل ارثی یا بیماری های مربوط به موها مانند آلوپسی توتالیس دچار ریزش ابرو شده‌ اند گزینه مناسبی برای کاشت ابرو نیستند.

افرادی که به دلایل مختلفی مانند سوختگی و شکستگی همه یا بخشی از ابروی خود را از دست داده اند می توانند با استفاده از کاشت ابرو، ابروهای خود را فرم دهند. کسانی که به صورت مادرزادی و ژنتیکی ابروهای نازک و کم پشتی دارند یا به طور کلی ابروهای آن ها رشد نکرده گزینه مناسبی برای انجام کاشت ابرو هستند. اگر به علت آسیب سوختگی، بخیه، جراحی، شکستگی و … همه یا قسمتی از ابروی افراد از دست رفته می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در رشت از روش کاشت استفاده کنند.

اگر از شکل، حالت و فرم ابروی خود رضایت ندارید یا به علت یک بیماری زمینه ای، بیماری ‌های پوستی ابروی شما دچار ریزش شده بعد از درمان و کنترل بیماری می توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید. خانم هایی که به دلیل بر داشتن بیش از حد ابروها دچار نازکی یا کم پشت شدن ابرو شده اند و همچنین کسانی که ابروهای خود را تاتو کرده یا هاشور زده اند می توانند از روش کاشت ابرو استفاده کنند.

کلام آخر

ابرو ها به دلایل مختلفی دچار ریزش می شوند. قبل از کاشت ابرو افراد باید علت ریزش ابروها را متوجه شوند و آن را درمان کنند. موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می شوند موهای طبیعی هستند و فرآیند رشد آن ها با موهای طبیعی تفاوتی ندارد بنابراین هر دلیلی که سبب ریزش ابروها شده می توانند بر روی موهای کاشته شده تاثیر بگذارند. برای انجام کاشت ابرو سعی کنید به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه کنید.

از شما بسیار ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر کاشت ابرو در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir