ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران آشنا کنیم. جراحی زیبایی زنان جراحی است که بانوان از آن را جهت جوانسازی واژن استفاده می کنند. برای انجام جراحی افراد باید سعی کنند به بهترین جراح زیبایی زنان مراجعه کنند. جراحی زیبایی زنان دارای انواع مختلفی است. از انواع آن می توان به لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینوپلاستی و … اشاره کرد. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



جراحی زیبایی زنان

امروزه جراحی زیبایی زنان بین بانوان محبوب شده است. افراد با مراجعه به بهترین دکتر زنان از این روش استفاده می کنند. جراحی زیبایی زنان دارای انواع مختلفی است که از انواع آن می توان به لابیاپلاستی، پرینوپلاستی، واژینوپلاستی و … اشاره کرد. افرادی که دارای لابیا های بزرگی هستند می توانند با مراجعه به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران از روش لابیاپلاستی استفاده کنند و ظاهری بهتر داشته باشند.

جراحی زیبایی زنان

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران

برای انجام جراحی زیبایی زنان باید بهترین جراح را انتخاب کنید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران را در اختیار شما قرار داده ایم، این ویژگی ها عبارتند از:

مدرک و تخصص: اولین ویژگی بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران داشتن مدرک و تخصص جراح می باشد. قبل از مراجعه برای استفاده از این روش سعی کنید این ویژگی را در نظر داشته باشید. به پزشکی مراجعه کنید که دارای بهترین و معتبرترین مدرک باشد.

تجربه کافی: از دیگر ویژگی های بسیار مهم تجربه جراح می باشد. اگر جراح شما دارای تجربه در حیطه فعالیت خود باشد جراحی دارای نتایج بسیار خوب و مطلوبی خواهد بود.

برخورد مناسب: بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران دارای رفتاری بسیار خوب در برخورد با مراجعین خود می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای رفتاری خوب باشد و به تمامی سوالات افراد با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد.

کلینیک مجهز: بهترین جراح در کلینیکی فعالیت می کند که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای باشد. پس سعی کنید به جراحی مراجعه کنید که در بهترین کلینیک مشغول فعالیت است.

5 تا از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران را بشناسید!

دکتر عاطفه الهویی نظری

دکتر عاطفه الهویی نظری

دکتر عاطفه الهویی نظری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران میبباشد.

خدمات:

  • تزریق چربی به ناحیه تناسلی
  • لابیا ماژور و داخل واژن جهت جوانسازی و تنگ کردن واژن
  • لیفت، تنگ کردن و روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی
  • جوانسازی و رفع شلی ناحیه تناسلی
  • درمان زگیل تناسلی
  • درمان نازایی با IUI
  • زایمان بدون درد و سزارین

آدرس: تهران -16 متری امیری – ابتدای سی متری جی – جنب نانوایی لواشی – پلاک 10 – طبقه اول-واحد٢

شماره تماس:

02166287686

02166661879

09036830686

دکتر سمیه یگانه

دکتر سمیه یگانه

دکتر سمیه یگانه متخصص زنان و زایمان می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران می باشند. دکتر یگانه فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی در زمینه زنان زایمان و نازایی بوده و دارای بورد تخصصی از دانشگاه بهشتی هستند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر سمیه یگانه:

  • جراحی زیبایی واژن
  • درمان نازایی و اقدامات قبل از بارداری
  • جوان سازی و سفید کردن واژن
  • درمان کیست تخمدان درمان تنبلی تخمدان
  • درمان بیماری های زنان مانند بی اختیاری ادرار

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش کوچه نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه

شماره تماس:  02122809431

دکتر صفورا فرخی

دکتر صفورا فرخی

دکتر صفورا متخصص زنان و زایمان می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران می باشند. دکتر فرخی فارغ التحصیل از دانشگاه تهران در زمینه زنان و زایمان بوده و دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از همان دانشگاه می باشد. ایشان همچنین دارای مدرک تکمیلی جراحی های زیبایی زنان نیز بوده اند. دکتر صفورا فرخی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر صفورا فرخی:

  • انجام جراحی های زیبایی زنان
  • درمان عفونت های مکرر واژن و پلاسما تراپی
  • روشن سازی واژن و کربوکسی تراپی
  • سزارین و درمان اختلالات قاعدگی و تنبلی تخمدان
  • تست غربالگری سرطان های زنان

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی، کوچه شواری، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول واحد سوم

شماره تماس: 02122859102

دکتر فرشته سربازی

دکتر فرشته سربازی

دکتر فرشته سربازی، یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران می باشند. ایشان در سال 1381 با کسب رتبه اول کشوری فارغ التحصیل شدند. دکتر سربازی در انجمن جراحان زنان ایران عضویت دارند. دکتر فرشته سربازی دارای گواهینامه لاپاراسکوپی از دانشگاه تهران هستند و همچنین با مجله پزشکی تخصصی همکاری داشته اند. ایشان دکترای عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت کرده اند و متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند.

خدمات دکتر فرشته سربازی:

  • جراحی های زیبایی زنان
  • درمان بیماری های مقاربتی
  • جراحی های زنان
  • مراقبت های ویژه دوران بارداری

آدرس: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، بعد از شیرینی لادن، بن بست سرشار، ساختمان پزشکان تجریش، طبقه 2، واحد 6

شماره تماس: 02122728053

دکتر سونیا اسکندریون

دکتر سونیا اسکندریون

دکتر سونیا اسکندریون، یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران می باشند. ایشان جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی هستند. دکتر اسکندریون فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر سونیا اسکندریون، موفق به کسب مدرک لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز می باشند.

خدمات دکتر سونیا اسکندریون:

  • جراحی زیبایی زنان
  • مراقبت های دوران بارداری
  • انجام سزارین و زایمان طبیعی

آدرس: تهران، سعادت آباد، چهارراه سرو به سمت میدان کتاب، جنب بانک آینده، پلاک 98، واحد 21

شماره تماس: 02122060440

انواع جراحی زیبایی زنان

واژینوپلاستی: واژینوپلاستی یکی از انواع جراحی های زیبایی می باشد. این روش مثل ترمیم کردن کف لگن نمی باشد و اگر کف لگن دچار نقص شده باشد و تحمل کردن علائم برای بیمار قابل تحمل نباشد، جراح باید برای جراحی درمانی برنامه ریزی کند و فقط هدف آن زیبایی و ترمیم ظاهری واژن نباشد. برای انجام این روش به بهترین جراح زیبایی زنان در ایران مراجعه کنید.

پرینوپلاستی: این جراحی نیز مربوط به ترمیم کردن ورودی واژن و فضای بین واژن و دهانه مقعد می باشد، این نوع از جراحی زیبایی زنان را روشی مکمل برای جراحی افتادگی لگن می دانند، این جراحی در جهت زیبا کردن ظاهر پرینه با بالا بردن آن و رضایت جنسی بیش تر به وسیله افزایش یافتن سطح تماس واژن با آلت مردانه می باشد. برای استفاده از این روش می توانید به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کنید. در ضمن با کمک این روش مسیری که مدفوع از آن عبور می ‌کند، صاف و اصلاح می شود و راحت تر مدفوع دفع می شود، با این حال زمانی که تنها از پرینوپلاستی برای اهداف زیبایی و بهبود یافتن عملکرد جنسی استفاده شود، نتایجی که حاصل می شود چندان موفق نخواهند بود.

لابیاپلاستی : از جمله رایج ترین جراحی زیبایی اندام تناسلی، لابیاپلاستی است برای بهبود یافتن ظاهر دستگاه تناسلی خارجی و کاهش یافتن بافت‌ های اضافی در اطراف ورودی واژن (برای افزایش رضایت حین مقاربت) می ‌شود. لابیاپلاستی روشی بسیار پر طرفدار می باشد. جراحی که برای کوچک کردن لابیا مینور انجام می شود، به عنوان یک نوع جراحی زیبایی زنان در نظر گرفته می شود و برای انجام دادن آن از روش ‌های مختلفی می توان استفاده کرد به طور مثال برش خطی.

جراحی زیبایی واژن با لیزر: جراحی زیبایی واژن با لیزر یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی بانوان است و در واقع لیزر می تواند سبب تحریک و تقویت کلاژن سازی در بافت ناحیه تناسلی شود. لیزر می تواند سلول های جدید را ایجاد کند و باعث خون رسانی و احساس بهتر در فرد می شود.

انواع جراحی زیبایی زنان

اقدامات قبل از جراحی زیبایی

  • توجه داشته باشید دو هفته قبل از جراحی زیبایی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.
  • اگر دارای بیماری خاصی هستید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • 4 هفته قبل از انجام این جراحی از مصرف داروهای گیاهی و مکمل ها خودداری کنید.
  • شب قبل از جراحی زیبایی زنان نباید غذا بخورید و همچنین آب ننوشید و کاملا ناشتا به کلینیک مراجعه کنید.
  • اگر جراح شما آزمایشاتی را برای شما تجویز نموده اند باید آن را انجام دهید و در روز جراحی همراه خود داشته باشید.
  • مهم ترین اقدام قبل از جراحی مراجعه به بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران می باشد. سعی کنید بهترین جراح را برای انجام این روش انتخاب کنید.

کلام آخر

جراحی زیبایی زنان دارای انواع مختلفی است که از انواع آن می توان به لابیاپلاستی، پرینوپلاستی، واژینوپلاستی و … اشاره کرد. افراد باید مراقبت هایی را قبل از انجام جراحی انجام دهند که پزشک این مراقبت ها را برای شما بیان می کند. برای انجام این جراحی سعی کنید بهترین و با تجربه ترین پزشک را انتخاب کنید. جراحی زیبایی زنان انواع مختلفی دارد برای انجام این جراحی با توجه به ویژگی های بهترین جراح، بهترین پزشک و جراح را انتخاب کنید.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح زیبایی زنان در شمال تهران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی به این مقاله میدهید

source

توسط blogcheck.ir