ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر ریزش مو در رشت آشنا کنیم. هر فردی در طول زندگی خود ممکن است دچار ریزش مو شود. البته ریزش مو در حد 50 الی 100 تار مو در روز امری طبیعی است ولی اگر بیش تر از 100 تار مو در روز ریزش داشته باشید باید به بهترین دکتر ریزش مو جهت درمان مراجعه کنید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



ریزش مو چیست؟

در واقع ممکن است که هر فردی در طول زندگی خود با مشکل ریزش مو مواجه شود که باید برای درمان آن به سرعت اقدام کند، ریزش 50 الی 100 تار مو در طول یک شبانه روز امری طبیعی است و نیاز به مراجعه به دکتر ندارد اما در صورتی که بیش تر از این مقدار موهای شما بریزد باید به فکر درمان باشید، ریزش مو بدین معناست که بین ریزش مو و رشد موها هیچ گونه تعادلی نباشد و ریزش در مقابل رشد موها، بسیار بیش تر باشد. از جمله علائم ریزش مو کنده شدن راحت موها در زمان کشیدنشان، جمع شدن مقدار زیادی مو در مو گیر چاه پس از استحمام کردن، جدا شدن مقدار زیادی مو هنگام بستن یا شانه‌ کردن موها، ریختن تعداد زیادی مو بر روی بالشت بعد از خواب شبانه است.

چه روش هایی برای درمان ریزش مو وجود دارد ؟

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش هایی می باشد که در آن، از تزریق‌ های متعدد استفاده می شود، ماده مفید به صورت مستقیم به زیر پوست انسان تزریق می ‌شود، مهم ترین فایده مزوتراپی مو این است که این دارو به قسمت مورد نظر به صورت مستقیم وارد می‌ شود و این ماده به بخش ‌های دیگر بدن وارد نمی شود و از مقدار آن کم نمی شود. علاوه بر درمان ریزش مو، از مزوتراپی برای موارد متعددی استفاده می شود که شامل رفع سلولیت، از بین بردن غبغب، لاغری موضعی و درخشان کردن پوست اشاره کرد. مزوتراپی عملی بی درد می باشد که هیچ مشکلی خاص ندارد. برای انجام مزوتراپی به بهترین دکتر مزوتراپی در تهران مراجعه کنید.

پی آر پی (PRP)

پی آر پی با تحریک کردن پوست سر و فولیکول‌ های مو و پوست سر، قسمت طاسی سر یا کم پشتی غیرفعال را پر پشت می ‌کند، در ابتدا دکتر مقدار بسیار کمی از خون فرد را می ‌گیرد و آن خون را برای آماده کردن و جدا شدن پلاکت‌ ها در سانتریفیوژ قرار می ‌دهد، در آخر، پلاسمایی که حاوی پلاکت است در نقاط مشخص شده تزریق می ‌شود.

لیزر تراپی

لیزر تراپی راه حلی ایمن، معروف و موثر برای درمان ریزش مو است که موجب متوقف شدن روند ریزش مو می شود و حتی این مورد را معکوس می ‌کند، لیزر به دلایل مختلفی، روشی ایده‌ آل و مناسب برای ریزش موی بانوان در نظر گرفته می شود که این عمل هیچ گونه دردی ندارد و به سرعت در کنار دیگر درمان‌ ها، از ریزش مو جلوگیری می ‌کند و حتی برخی فولیکول‌ های مو که غیرفعال شده اند را به چرخه رشد سالم بر می‌ گرداند.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی مو، روشی امن و مطمئن برای درمان ریزش مو که به دلیل ارث و ژنتیک رخ داده است می باشد که عوارضی ندارد و توانسته که تاثیرات بسیار عالی برای همه افراد داشته باشد، تاثیراتی که این روش دارد، از طریق اکسیژن می باشد و به دلیل موجود بودن دی اکسید کربن در بدن، یک روش بدون تهاجم محسوب می شود و به وسیله کربوکسی تراپی فقط مقدار مورد نیاز اکسیژن بدن فرد به او تزریق می شود.

در کربوکسی تراپی از دستگاه مخصوصی برای درمان کردن ریزش مو استفاده می شود که این دستگاه به شکل پمپ تزریق می باشد، به گونه ای که دستگاه به کپسول دی اکسید کربن وصل می شود و پس از آن، سوزن مخصوص و بسیار ریز کربوکسی تراپی به آن وسیله متصل می شود و مقدار گازی که تعیین شده به نقطه مشخص شده تزریق می شود و لازم به ذکر است که این روش دردی ندارد.

ریزش مو چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر ریزش مو در رشت

برای درمان ریزش مو باید سعی کنید به بهترین دکتر پوست و مو مراجعه نمایید. با مراجعه به بهترین دکتر ریزش مو در تهران و بهترین کلینیک، درمان ریزش موی شما نتیجه بهتری خواهد داشت. برخی از ویژگی های بهترین دکتر ریزش مو در رشت عبارتند از:

  • تجربه و مهارت بهترین دکتر ریزش مو در رشت از ویژگی های بسیار مهم می باشد. اگر شما به پزشکی مراجعه کنید که دارای تجربه و سابقه کاری بسیاری است درمان شما نتیجه مطلوبی خواهد داشت.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر مدرک و تخصص ایشان در زمینه فعالیت خود می باشد. باید سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک معتبر از دانشگاهی معتبر باشد و حتما قبل از مراجعه به ایشان جهت درمان مطمئن شوید پزشک دارای تخصص می باشد.
  • از ویژگی های بهترین دکتر ریزش مو در رشت می توان به، به روز بودن علم اشاره کرد. بهترین دکتر کسی است که همواره علم خود را به روز نگه می دارند و سعی می ‌کند از تکنیک ها و متد های بسیار پیشرفته برای درمان بیماران خود استفاده کند.
  • اخلاق و رفتار بهترین دکتر در برخورد با مراجعین و بیماران خود از ویژگی‌ های بسیار مهم می باشد. باید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای رفتاری مناسب در برخورد با بیماران می باشد و سعی می کند به تمامی سوالات بیماران با حوصله و صبر بسیاری پاسخ دهد.
  • یک پزشک خوب تمام تلاش خود را می ‌کند تا در کلینیکی معتبر که دارای تجهیزات و ابزارهای مناسب برای درمان بیماران می باشد فعالیت کند. پس سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که در کلینیک معتبری مشغول فعالیت می باشد.

10 تا از بهترین دکتر ریزش مو در رشت را بشناسید!

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت به شمار می روند هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی هستند. دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی:

  • درمان مشکلات پوستی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای خیابان نواب، جنب آزمایشگاه نیلو، رو به روی داروخانه شبانه روزی گلسار، ساختمان آرتا، طبقه اول

شماره تماس: 01332110464

دکتر حجت افتخاری

دکتر حجت افتخاری

دکتر حجت افتخاری متخصص پوست مو زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست، مو و زیبایی هستند. دکتر حجت افتخاری بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. دکتر حجت افتخاری عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هستند. افراد می توانند برای درمان مشکلات پوست و همچنین درمان ریزش مو به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر حجت افتخاری:

  • درمان بیماری های پوست
  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، چهارراه گلزا،ر رو به روی بانک سرمایه، کوچه بخت پسند، ساختمان ماهرو

شماره تماس: 01333130098

دکتر جعفر مهدیان ماهر

دکتر جعفر مهدیان ماهر

دکتر جعفر مهدیان ماهر یکی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت به شمار می ‌روند. ایشان متخصص پوست و مو هستند. دکتر جعفر مهدیان ماهر جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه پوست و مو به شمار می روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند. دکتر جعفر مهدیان ماهر موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود هستند. ایشان تمام تلاش خود را می ‌کنند تا درمان بیماری های پوستی و درمان ریزش مو را با بهترین روش ها انجام دهند.

خدمات دکتر جعفر مهدیان ماهر:

  • درمان بیماری های پوست

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 78، پشت اداره اوقاف، پلاک 11

شماره تماس: 01332113578

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر یکی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت به شمار می روند. ایشان متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. دکتر برزیگر در کلینیک خود بهترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می دهند. کلینیک دکتر مهرداد رضا برزیگر یکی از مجهزترین کلینیک ها می باشد که از مواد بسیار با کیفیت و مرغوبی برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین استفاده می کند. افراد می‌ توانند برای درمان ریزش مو به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهرداد رضا برزیگر:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، جنب فروشگاه سناتور، ساختمان جرجانی، طبقه 5

شماره تماس: 01333732223

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر ریزش مو در رشت هستند. دکتر شقایق صفری بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان یکی از باتجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می‌ روند. افراد می‌ توانند برای درمان ریزش مو به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر شقایق صفری:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • کربوکسی تراپی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان افسون، طبقه چهارم

شماره تماس: 09309630638

دکتر امامی سیگارودی

کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی دارای بهترین دکتر ریزش مو در رشت می باشد. این کلینیک مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دارد. کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی از برترین و به روز ترین تجهیزات و فناوری های نوین در عرصه زیبایی استفاده می کند و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه می‌ دهد. این کلینیک دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص جهت ارائه خدمات به مراجعین می باشد. افراد می‌ توانند برای خدمات پوست، مو و زیبایی به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، چهارراه گلسار به سمت بوسار، کوچه عسگری، بن بست یاسمن، ساختمان پارسا، طبقه 1

شماره تماس: 01332111257

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم دارای بهترین دکتر ریزش مو در رشت می باشد. این کلینیک در سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. دکتر کوروش فیاض مقدم  جزء باتجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. مدیریت این کلینیک بر عهده دکتر فیاض مقدم می باشد که یکی از پزشکان مجرب و حرفه ای در زمینه زیبایی و پوست می باشند. ایشان بیش از 20 سال سابقه در حیطه فعالیت خود دارند. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کوروش فیاض مقدم:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس

آدرس: گیلان، رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه ششم، واحد 65

شماره تماس: 01333132613

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین دارای بهترین دکتر ریزش مو در رشت می باشد. این کلینیک دارای کادر درمان بسیار مجرب و متخصص جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعین است. کلینیک زیبایی لاوین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کلینیک زیبایی لاوین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی و برای درمان ریزش مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران بیش از یک دهه سابقه دارد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد. کلینیک زیبایی باران دارای کادر درمانی مجرب و متخصصی می باشد. همچنین این کلینیک دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته ای برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین است. افراد می‌ توانند برای انجام خدمات مربوط به زیبایی، پوست و مو به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی باران:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، رو به روی پست، خیابان 80، ساختمان کارون 2

شماره تماس: 01332127319

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا

کلینیک زیبایی ارژنا زیر نظر دکتر سیده فاطمه میری فر فعالیت دارد. این کلینیک دارای بهترین دکتر ریزش مو در رشت می باشد. افرادی که دچار ریزش مو شده اند می توانند با مراجعه به این کلینیک ریزش موهای خود را کاهش دهند. این کلینیک کلیه خدمات زیبایی و تناسب اندام را انجام می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا خدمات را با کیفیت بسیار بالایی به افراد ارائه دهد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدمات به افراد مراجعه کننده می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی ارژنا:

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بعد از تقاطع اول، جنب بهارستان، پلاک 90، طبقه اول، واحد دوم، کلینیک ارژنا

شماره تماس: 01333730411

راه هایی برای جلوگیری از ریزش مو

شستشوی روزانه: شستن روزانه موها می تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و با حفظ سلامت و تمیزی پوست سر به تقویت مو کمک کند که افراد باید سعی کنند برای شستشوی روزانه از بهترین شامپو ریزش مو استفاده کنند.

کاهش استفاده از سشوار و اتو مو: دستگاه های حرارتی فولیکول های مو را کم آب کرده و مو را آسیب پذیر می کنند بنابراین سشوار و اتو مو یا فر کننده مو به مرور زمان به مو آسیب می رساند.

استفاده از ماسک مو برای ریزش مو: هدف از استفاده ماسک، پاکسازی مو از آلودگی و چربی اضافی است اما بسیاری از مواد موجود در ماسک مو بسیار قوی هستند بنابراین، تنها پس از یک بار استفاده می توانند چربی های طبیعی و اسیدهای چرب تقویت کننده و نرم کننده مو را از بین ببرند که در انتخاب آن ها باید دقت کنید.

استفاده غذاهای مناسب و مفید: بهترین دکتر ریزش مو توصیه می کند که در رژیم غذایی خود دقت کنید زیرا مواد غذایی مانند پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3، روی، آهن، ویتامین B12، ویتامین های A و C، منیزیم و سلنیوم برای کاهش ریزش مو و تقویت مو بسیار مفید هستند.

استفاده از مواد شیمیایی را کاهش دهید: بسیاری از محصولات زیبایی و آرایشی که برای مو استفاده می شود به دلیل وجود مواد شیمیایی برای مو مضر هستند و در صورت استفاده زیاد باعث ضعیف شدن تار مو و در نهایت ریزش مو می شود.

استفاده از شامپوی مناسب: گاهی ریزش مو به دلیل مراقبت نکردن از مو می باشد. شما باید از شامپوهایی استفاده کنید که مناسب موهای شما می باشند. اگر موهای شما خشک است سعی کنید از شامپوهای نرم کننده استفاده کنید. همچنین سعی کنید از شامپوهای معتبر استفاده کنید.

دوری از استرس: داشتن استرس و اضطراب یکی از عوامل ریزش مو می باشد. اگر در زندگی خود دچار استرس و اضطراب زیادی هستید، سلامت موهای شما بسیار در خطر می باشد. استرس و اضطراب سبب ضعیف شدن موها و شکنندگی سریع آن ها می شود. اگر بتوانید استرس خود را کنترل و مدیریت کنید می توانید به جلوگیری از ریزش موهای خود کمک فراوانی نمایید.

استفاده از وسایل شخصی: از وسایل شخصی خود مانند حوله و کلاه شخصی خود استفاده کنید. استفاده از حوله و وسایل شخصی دیگران می تواند منجر به عفونت شود.

راه های جلوگیری از ریزش مو

جلوگیری از ریزش مو

عوامل متعددی در ریزش مو دخیل هستند که باید شما این فاکتورها را شناسایی کنید و با توجه به آن ها، ریزش موی خود را درمان کنید، یکی از فاکتورهای بسیار مهم داشتن تغذیه مناسب است زیرا موجب رسیدن مواد مغذی و مهم به موها می شود و باید شما مواد غذایی مفید مانند پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی را در رژیم غذایی خود بگنجانید؛ نکته مهم این است که باید به کمبود آهن خود توجه کنید زیرا بیش تر مواقع دلیل ریزش مو، فقر آهن است.

فاکتور تاثیر گذار دیگر مربوط به کاهش یافتن استرس است چون وجود استرس می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی روحیه شما و در ضمن عملکرد بدن شما بگذارد و در نتیجه ریزش موی شما افزایش می یابد، از این رو باید برای کاهش یافتن استرستان، از اطرافیان خود و آشنایان و متخصصان کمک بگیرید تا مشکل ریزش مویتان نیز برطرف شود.

عامل مهم دیگر، مربوط به ابتلا به بیماری های خاص می باشد زیرا در صورتی که غده تیروئید شما دچار اختلال شده باشد و کم کار کند، ریزش موی شدیدی را ممکن است تجربه کنید و از این رو باید به سرعت مشکل تیروئید خود را برطرف کنید، در ضمن داشتن تخمدان پلی کیستیک در خانم ها می تواند نقش بسزایی در ریزش مو داشته باشد که برای برطرف کردن این کیست ها باید به بهترین دکتر زنان در رشت مراجعه کنید.

پس می توان نتیجه گرفت که در صورت شناختن و داشتن اطلاعات کافی در رابطه با عوامل موثر در ریزش مو، می توان این مشکل را تا حدودی از بین برد تا بتوان موهای بسیار زیبا و پر پشت داشت، در این گونه مواقع باید شما به مطب بهترین دکتر ریزش مو در رشت مراجعه کنید تا ایشان با علم و دانش کافی خود، از طریق روش های مناسب، ریزش موی شما را برطرف کنند.

کلام آخر

ممکن است که هر فردی در طول زندگی خود با مشکل ریزش مو مواجه شود که باید برای درمان آن به سرعت اقدام کرد، ریزش 50 الی 100 تار مو در طول یک شبانه روز امری طبیعی است و نیاز به مراجعه به دکتر ندارد اما در صورتی که بیش تر از این مقدار موهای شما بریزد باید به فکر درمان باشید. برای درمان ریزش مو افراد باید سعی کنند به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه نمایند.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر ریزش مو در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir