ما امروز قصد داریم شما را با بهترین جراح بینی در قزوین آشنا کنیم. افرادی که دارای بینی های بزرگ و یا گوشتی هستند و این امر سبب کاهش اعتماد به نفس آنان شده است می توانند با مراجعه به بهترین جراح بینی از این جراحی استفاده کنند. برای انجام جراحی باید بهترین و با تجربه ترین جراح را انتخاب کنید تا به نتایجی مطلوب برسید. یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک، جراحی بینی است که در این جراحی اندازه، شکل و تقارن قسمت های بینی تغییر می یابد. ما در این مقاله لیستی از بهترین جراح بینی در قزوین را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



جراحی بینی چیست؟

بینی یکی از اعضای بسیار مهم در صورت می باشد که در زیبایی افراد دارای تاثیر بسیاری است. بینی نا مناسب و بد فرم، تاثیر بسیاری بر چهره افراد دارد. افرادی که دارای بینی های بزرگ، قوزدار، گوشتی و … هستند دارای اعتماد به نفس پایینی می باشند که با مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران می توانند از جراحی استفاده کنند و رضایت کاملی از بینی خود داشته باشند. یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک، جراحی بینی است که در این جراحی اندازه، شکل و تقارن قسمت های بینی تغییر می یابد. در این جراحی متخصص سعی می کند غضروف و استخوان بینی را برای رسیدن به ظاهری مناسب تغییر دهد و تغییراتی در آن ایجاد کند. البته جراحی بینی تنها برای زیبایی به کار نمی رود و افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز می توانند از این جراحی استفاده کنند.

جراحی بینی چیست؟

ویژگی های بهترین جراح بینی در قزوین

برای رسیدن به نتایج بسیار مطلوب باید سعی کنید به بهترین و با تجربه ترین جراح مراجعه کنید. برخی از ویژگی های بهترین جراح بینی در قزوین را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید به بهترین جراح مراجعه کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین جراح بینی در قزوین داشتن مدرک و تخصص است. بهترین جراح دارای مدرکی بسیار معتبر از دانشگاهی معتبر می باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین جراح بینی داشتن تجربه و سابقه کاری است. برای رسیدن به نتایجی بسیار مطلوب و دلخواه باید به پزشکی مراجعه کنید که دارای تجربه بسیاری در زمینه جراحی باشد.  
  • بهترین جراح دارای برخوردی بسیار خوب با بیماران و مراجعین می باشد و تلاش می کند تا به تمامی سوالات مراجعین به خوبی و با صبر بسیاری پاسخ دهد.
  • بهترین پزشک در هر حالی سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد. به تمامی ویژگی های ذکر شده توجه بسیاری داشته باشید.  

کاندیدای مناسب عمل بینی

جراحی بینی هایی که گوشتی هستند و استخوان ندارند کمی دشوار تر از بینی های استخوانی است. پزشک در این مواقع باید عمل پیوند غضروف را انجام دهد. اگر پزشک شما مجرب نباشد و دارای تجربه و مهارت کافی نباشد ممکن است نتیجه عمل قابل قبول نباشد. به بهترین و با تجربه ترین جراح مراجعه نمایید. کسانی که دارای مشکلاتی مانند شکستگی تیغه بینی، به دلایل ژنتیکی بینی بزرگی دارند، افرادی که نوک بینی ضخیم یا بیرون زده دارند، افرادی که در ناحیه پل بینی با مشکل قوز مواجه هستند، افرادی که دارای بینی های بسیار پهن هستند و کسانی که به دلیل مشکل ساختاری بینی سخت تنفس می کنند و با دهان باز می خوابند، کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی بینی می باشند.

10 تا از بهترین جراح بینی در قزوین را بشناسید!

دکتر جمشید خاک

دکتر جمشید خاک

دکتر جمشید خاک جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین هستند. ایشان جزء پزشکان بسیار مجرب در حیطه جراحی بینی به شمار می روند. دکتر جمشید خاک بعد از اتمام دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و بورد تخصص خود را کسب نمایند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراندند و دوره های تکمیلی خود را نیز در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری نمودند.

خدمات دکتر جمشید خاک:

  • تزریق ژل یا فیلر

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی، نبش کوچه امیر امجد، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه اول، واحد 5

شماره تماس: 0032227626

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی

دکتر محمد بقائی جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان از پزشکان بسیار حاذق و مجرب در زمینه جراحی بینی به شمار می روند. دکتر بقائی بعد از سپری کردن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت بگذرانند و بورد تخصص خود را دریافت کنند. دکتر بقائی عضو انجمن رسمی جراحان پلاستیک ایران هستند. افراد می توانند برای انجام جراحی بینی به شکل فانتزی، نیمه فانتزی و یا طبیعی می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

خدمات دکتر محمد بقائی:

  • ابدومینوپلاستی

آدرس: قزوین، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی، قبل از سینما ملت، بن بست مینا، ساختمان پزشکان آزادی

شماره تماس: 09057975998

دکتر محمد سروش

دکتر محمد سروش

دکتر محمد سروش جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان از با تجربه ترین جراحان بینی در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر سروش بعد از اتمام دوره عمومی و اخذ مدرک عمومی موفق به سپری کردن دوره تخصص و اخذ بورد تخصص خود شدند. ایشان تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده اند.

خدمات دکتر محمد سروش:

  • عمل جراحی بینی
  • تزریقات زیبایی
  • جراحی زیبایی گوش

آدرس: قزوین، بلوار مدرس شمالی، نبش کوچه مهدیخانی، ساختمان فاخر، طبقه 2، واحد 3

شماره تماس: 02833350558

دکتر مهران خرم

دکتر مهران خرم

دکتر مهران خرم جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان از پزشکان بسیار حاذق و مجرب در حیطه جراحی بینی به شمار می روند. دکتر خرم دوره عمومی خود را با موفقیت گذراندند و توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت سپری کنند و  بورد تخصص خود را اخذ نمایند. ایشان تا کنون دوره های تکمیلی مختلفی را گذرانده اند و به همین دلیل جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی بینی به شمار می روند.

خدمات مهران خرم:

  • زاویه سازی صورت
  • عمل جراحی چانه و فک

آدرس: قزوین، بوعلی شرقی، جنب آزمایشگاه پیشرو، ساختمان اروند، طبقه 4، واحد 7

شماره تماس: 09028425705

دکتر عارف مصلایی

دکتر عارف مصلایی

دکتر عارف مصلایی جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان از پزشکان بسیار مجرب و حاذق در زمینه جراحی بینی به شمار می روند. دکتر مصلایی بعد از پایان دوره پزشکی عمومی و دریافت مدرک عمومی خود توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصص خود شدند. ایشان مدرک پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند. دکتر مصلایی دوره های تکمیلی متعددی را پشت سر گذاشتند.

خدمات عارف مصلایی:

  • تزریقات زیبایی
  • زاویه سازی صورت

آدرس: قزوین، خیابان بوعلی، روبروی بیمارستان بوعلی، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه چهارم

شماره تماس: 02833230678

احمد ابراهیمی

احمد ابراهیمی

دکتر احمد ابراهیمی جراح پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین به شمار می روند. دکتر ابراهیمی بعد از سپری کردن دوره عمومی و اخذ مدرک عمومی خود توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصص خود شدند. دکتر ابراهیمی یکی از پزشکان بسیار مجرب و حاذق در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر ابراهیمی پزشکی عمومی و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی قزوین دریافت کردند.

خدمات احمد ابراهیمی:

آدرس: قزوین، چهارراه فردوسی، ساختمان پزشکی بوعلی، طبقه سوم

شماره تماس: 02833228767

دکتر یونس شفیق

دکتر یونس شفیق

دکتر یونس شفیق جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان از با تجربه ترین و حاذق ترین جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر شفیق بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی و اخذ مدرک عمومی خود توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصص خود شدند. ایشان جراحی بینی را به خوبی انجام می دهند و افراد می توانند برای انجام جراحی طبیعی، فانتزی و یا نیمه فانتزی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر یونس شفیق:

  • عمل زیبایی چانه

آدرس: قزوین، چهارراه خیام، ساختمان استاد شهریار

شماره تماس: 02833336254

دکتر پرویز ایزدفر

دکتر پرویز ایزدفر

دکتر پرویز ایزدفر جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین و با سابقه ترین جراحان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر ایزدفر دوره عمومی خود را به پایان رساندند و بعد از دریافت مدرک عمومی توانستند دوره تخصص را نیز با موفقیت تمام کنند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. ایشان دوره های تکمیلی متعددی را سپری کرده اند و به همین دلیل دارای تجربه بسیاری هستند.

خدمات دکتر پرویز ایزدفر:

  • عمل زیبایی بینی
  • جراحی لیپوماتیک
  • پروتز سینه و باسن
  • جراحی فک و چانه

آدرس: قزوین، خیابان بوعلی، تقاطع خیام، ساختمان ابن سینا، واحد 5

شماره تماس: 02833368537

دکتر احسان مشیری

دکتر احسان مشیری

دکتر احسان مشیری جراح پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان جزء پزشکان بسیار مجرب و با سابقه در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر مشیری بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی و دریافت مدرک عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت به پایان برسانند و موفق به کسب بورد تخصص خود شدند. دکتر مشیری مدارک تخصصی و دوره های تکمیلی خود را از دانشگاه های معتبری که در کشور وجود دارند، دریافت نموده اند.

خدمات دکتر احسان مشیری:

  • تزریقات زیبایی
  • جراحی بوکال فت
  • پروتز سینه و باسن

آدرس: قزوین، تقاطع خیام شمالی، فلسطین، بالای آرایش جهان، ساختمان 531، واحد 5

شماره تماس: 02833350120

دکتر محسن محمد نژاد

دکتر محسن محمد نژاد

دکتر محسن محمد نژاد جراح و متخصص پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحی بینی در قزوین می باشند. ایشان یکی از پزشکان مجرب و حاذق در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر محمد نژاد بعد از سپری کردن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز با موفقیت سپری کنند. ایشان توانستند بعد از گذراندن دوره تخصص خود بورد تخصص خود را دریافت نمایند.

خدمات دکتر محسن محمد نژاد:

  • تزریقات زیبایی
  • پروتز باسن و سینه

آدرس: قزوین، خیابان دانشگاه، چهارراه استاندارد، کوچه 31، پلاک 22، کلینیک رادمهر، طبقه همکف

شماره تماس: 09309048915

مراقبت های قبل از جراحی بینی

قبل از انجام جراحی بینی باید اقداماتی را انجام دهید که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم:

  • به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل بینی سعی کنید از الکل و دخانیات، سیگار و نیکوتین استفاده نکنید زیرا سیگار و نیکوتین سبب تنگ شدن رگ های خونی می شود و این امر خطرناک است.
  • از استفاده زیورآلات حین عمل خودداری فرمایید.
  • دو هفته قبل از جراحی بینی از قرص آسپیرین استنفاده نکنید.
  • هشت ساعت قبل از جراحی بینی، سعی کنید هیچ چیز نخورید.
  • روز قبل از جراحی بینی به مقدار لازم آب بنوشید.
  • شب قبل از جراحی باید استحمام کنید و سعی کنید اگر بر ناخن لاک دارید آن را پاک کنید.
مراقبت های قبل از جراحی بینی

مراقبت های بعد از جراحی بینی

بعد از جراحی بینی نیز باید اقدامات و مراقبت هایی را انجام دهید که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم:

  • بعد از جراحی بینی سعی کنید از کمپرس سرد استفاده کنید زیرا کمک بسیاری به بهبودی کبودی ها می کند.
  • در چند هفته اول بعد از جراحی به هیچ عنوان نخندید و زیاد صحبت نکنید.
  • تا 48 ساعت بعد از جراحی از غذاهای ترکیبی استفاده کنید و یک رژیم غذایی ملایم را دنبال کنید.
  • در اوایل جراحی سعی کنید به مکان های شلوغ که پر از جمعیت است نروید.
  • هنگام عطسه سعی کنید با دهان باز عطسه کنید.

عوارض جانبی موقت بعد از جراحی بینی

جراحی بینی ممکن است دارای عوارض موقتی باشد که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم:

کبودی: بعد از جراحی بینی معمولا در اطراف چشم کبودی مشاهده می شود که این کبودی بعد از گذشت  یک هفته کاملا بهبود می یابد.

ناراحتی: احساس ناراحتی و التهاب در بینی امری کاملا طبیعی است و بیمار می تواند با تجویز جراح بینی از داروهای مسکن استفاده کند.

ورم: یکی از عوارض جراحی بینی ورم است. این نوع عارضه جانبی در تمام بیمارانی که جراحی بینی انجام داده اند وجود دارد و بعد از گذشت چند هفته از بین می رود.

تاثیرات جانبی داروی بیهوشی: داروهای بیهوشی دارای تاثیراتی است که در برخی از بیماران وجود دارد که شامل احساس تهوع، ترشح بیش از حد مایع مخاطی، تغییرات موقت در صدا می شود.

کلام آخر

یکی از شایع ترین عمل های جراحی پلاستیک، جراحی بینی است که در این جراحی اندازه، شکل و تقارن قسمت های بینی تغییر می یابد. در این جراحی متخصص سعی می کند غضروف و استخوان بینی را برای رسیدن به ظاهری مناسب تغییر دهد و تغییراتی در آن ایجاد کند. البته جراحی بینی تنها برای زیبایی به کار نمی رود و افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز می توانند از این جراحی استفاده کنند. کسانی که دارای مشکلاتی مانند شکستگی تیغه بینی، به دلایل ژنتیکی بینی بزرگی دارند، افرادی که نوک بینی ضخیم یا بیرون زده دارند، افرادی که در ناحیه پل بینی با مشکل قوز مواجه هستند، افرادی که دارای بینی های بسیار پهن هستند کاندیدای مناسبی برای جراحی می باشند.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین جراح بینی در قزوین آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir