ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج آشنا کنیم و اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با پاکسازی تاتو در اختیارتان قرار دهیم. امروزه افرادی علاقه مند به انجام تاتو و افرادی نیز از انجام تاتو خویش ناراضی می باشند، بر همین اساس این گونه افراد با مراجعه به مراکز زیبایی به راحتی می توانند اقدام به انجام تاتو و یا پاکسازی آن نمایند. برای پاکسازی تاتو روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به جدید یا قدیم بودن تاتو، رنگ های به کار برده در آن و عوامل دیگر متغیر می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات مفیدی راجع به پاکسازی تاتو ارائه می دهیم و از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.



پاکسازی تاتو و فواید آن

از گذشته تا به امروز روش های متعددی به منظور پاکسازی تاتو ایجاد شده است که برخی از این روش ها درد آور و برخی با کمک کرم های بی حسی بدون درد می باشند. مناسب ترین روش که در مراکز پاکسازی تاتو مورد استفاده قرار می گیرد، روش لیزر می باشد. تعداد جلسات پاک کردن تاتو رابطه مستقیمی با نوع طرح تاتو و قدمت آن دارد. متخصصینی که در بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج خدمت رسانی می کنند؛ همواره درصدد هستند تا دانش خود را به روز نمایند و به این طریق از جدیدترین روش که هیچ گونه ناراحتی برای فرد ایجاد نکند و در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد برای پاکسازی تاتو استفاده می کنند.

پاکسازی تاتو با کمک روش لیزری با فواید بسیاری همراه است که برخی از این فواید و مزیت ها شامل: بدون درد و کاملا سرپایی بودن، نیازی به جراحی و برش بر روی پوست نیست، کم هزینه و قابل اعتماد بودن روش لیزر و همچنین عارضه ای را نیز به همراه ندارد، از جمله این فواید می باشد.

انتخاب بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج

بهترین مرکز پاکسازی تاتو بنابر عوامل و دلایل متعددی جزء بهترین ها قرار می گیرد که در این مقاله برخی از این دلایل را شرح می دهیم تا به کمک آن ها به آسودگی بتوانید مناسب ترین انتخاب را نمایید. از این رو برای انتخاب بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج معیارها و ملاک هایی وجود دارد که به کمک آن ها بهترین انتخاب را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. از جمله این معیارها به شرح زیر می باشد:

  • کادر درمان و پزشکان موجود در مرکز پاکسازی تاتو باید از تخصص های ویژه ای برخوردار باشد و در عین حال با سابقه و کاربلد باشند تا کلیه روش های پاکسازی، زیبایی، جوانسازی و .. طبق اصول و ضوابط خاص خود انجام شود.
  • بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج باید در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار داشته باشد تا رفت و آمد به آن جا با کلیه وسایل نقلیه از قبیل وسایل نقلیه شخصی و عمومی انجام پذیرد.
  • بهترین مرکز پاکسازی تاتو در ایران باید در راستای ارتقاء سطح علمی خود و کارکنان خویش بسیار پر تلاش باشند و از روش ها و تکنیک های زیبایی به روز و جدیدی در جهت نتیجه بخش بودن اعمال زیبایی و پاک نمودن تاتو استفاده نمایند.
  • پاکیزگی و بهداشت در امر پاکسازی تاتو بسیار حائز اهمیت می باشد و در صورتی مرکزی جزء بهترین ها قرار می گیرد که در آن اصول بهداشتی به نحو احسن رعایت شده باشد و کلیه ابزارها، دستگاه ها و سایر امکانات موجود در کلینیک استریل شده و پاکیزه باشند و به این طریق از بروز عفونت های پوستی و … جلوگیری به عمل آورند.
انتخاب بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج

پس از آشنایی با معیارها و ملاک های انتخاب بهترین مرکز پاکسازی تاتو؛ روش های شناسایی آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا جای هیچ گونه ابهام و مشکلی در زمینه انتخاب بهترین مرکز پاکسازی تاتو وجود نداشته باشید، برخی از این روش ها عبارتند از:

  • اکثر فعالیت های روزمره و تحقیقات، به کمک فضای مجازی همچون گوگل صورت می گیرد و از این رو یکی از روش های یافتن و شناسایی بهترین مرکز پاکسازی تاتو جست و جو در فضای مجازی است.
  • در صورتی که هر یک از اقوام و یا آشنایان خویش قبلا تاتو داشته اند و به مرکزی برای پاک کردن آن مراجعه نموده اند، اگر نسبت به خدمات دریافتی خویش راضی بوده باشند، به شما توصیه می کنیم که مشخصات کلینیک و یا مرکز پاکسازی تاتو را از ایشان دریافت کنید و به صورت حضوری به آن جا مراجعه نمایید.
  • پرس و جو از بهترین کلینیک زیبایی در کرج ممکن است کمکی برای رسیدن به هدف خویش باشد، به این دلیل که تمامی مراکز یک شهر از سایر مراکز مرتبط با فعالیت خود آگاهی دارند.
  • معمولا پزشکان یک شهر اطلاعات لازم را از مراکز و کلینیک های موجود دارند و بنابراین از پزشک عمومی و یا پزشک خانوادگی خویش سوالاتی راجع به مراکز زیبایی و پاکسازی تاتو بفرمایید و بهاین صورت ایشان شما را یاری می رسانند.

در ادامه لیستی هفتگانه از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا در صورتی که قصد انجام چنین اقدامی را داشتید به آسودگی با مراجعه به مقاله ما به هدف خویش دست یابید. لازم به ذکر است؛ اگر ساکن شهر اصفهان هستید و در جستجوی چنین مرکزی برای پاکسازی تاتو خویش می باشید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین مرکز پاکسازی تاتو در اصفهان مراجعه فرمایید و از مطالب و لیست مراکز ارائه شده آن بهره مند شوید.

10 تا از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج را بشناسید!

مرکز مه سما

مرکز مه سما

مرکز مه سما فعالیت های گسترده ای را در سطح حرفه ای به مراجعین عزیز خود ارائه می دهد. این مرکز پرسنل بسیار منظم و متعهدی دارد که در زمینه تخصص خود سابقه و تجربه خوبی دارند. همچنین در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • اپیلاسیون
  • معاینه
  • کاشت مژه

آدرس : کرج، بلوار باغستان، نبش خیابان گلستان 18، سالن زیبایی مه سماء

شماره تماس: 09359331076

مرکز الا

مرکز الا

مرکز الا کی از بهترین و مجهزترین کلینیک های جوانسازی پوست در سطح کرج است. در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه ها که دارای بالاترین استانداردها است استفاده می کنند و در این مرکز فقط از مواد برند و استاندارد و دستگاه های پیشرفته روز دنیا استفاده می کنند و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • جوانسازی پوست
  • معاینه
  • هایفوتراپی

آدرس : کرج، گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه 2، پلاک 201

شماره تماس: 02634093136

مرکز اسمان ابی

مرکز اسمان ابی

مرکز اسمان ابی از بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز ها می باشد. این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد و از سال 1394 فعالیت خود را اغاز کرده می باشد و این کلینیک مجهز به دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید موهای زائد و جوانسازی پوست می باشد که بر روی دریافت نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد و اولین مرکز تخصصی تشخیص و درمان انواع سرطان های پوستی در کرج می باشد. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • جوانسازی پوست
  • معاینه
  • جراحی کیست

آدرس : کرج، خیابان بهار، نبش 25 متری ادیبی، ساختمان هما، طبقه 4

شماره تماس: 02632402304

مرکز پوست مهر

مرکز پوست مهر

مرکز پوست مهر از سال 1390 با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان فعالیت خود را به صورت یک کلینیک تخصصی در زمینه پوست اغاز کرده است و این کلینیک با به کارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا توانسته است پیشرفت بی‌ نظیری در ارائه تکنیک‌ های مختلف داشته باشد و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • جوانسازی پوست
  • معاینه
  • میخچه

آدرس : کرج، میدان مادر، ابتدای بلوار دانش آموز، جنب فروشگاه رفاه، طبقه 3

شماره تماس: 02632771574

مرکز تاج

مرکز  تاج

مرکز تاج یکی از مجهز ترین و بهترین کلینیک پوست می باشد. این کلینیک توانسته از ابتدای فعالیتش خدمات متنوعی را انجام دهد و پرسنلی که در این کلینیک فعالیت دارند می توانند هر نوع مشکل مربوط به پوست بیماران را برطرف کنند تا مراجعه کنندگان رضایت داشته باشند و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • لیفت بینی
  • معاینه
  • هایفوتراپی

آدرس : کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار(بخش اداری)، طبقه ۸

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۹۸۰۰۰۳

مرکز اپیلنس

مرکز اپیلنس

مرکز اپیلنس یکی از بهترین کلینیک پوست می باشد. در این مرکز پزشکان و پرسنل بسیار با تجربه و ماهر خدمات ارائه می دهند و هدف این مرکز داشتن برخورد بسیار خوب با بیماران و درمان دقیق بیماری و رعایت اصول و نکات بهداشتی می باشد و در این مرکز تجهیزات بسیار مدرن و متریال بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند و و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • لیزر
  • معاینه
  • لیفت

آدرس : کرج، دهقان ویلای دوم، خیابان شهید منفرد نیاکی، روبروی دبیرستان سایپا

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۴۰۹۹۲۱

مرکز دکتر زمانی

مرکز دکتر زمانی

مرکز دکتر زمانی فعالیت خود را در زمینه پوست و مو اغاز کرده است و همه خدماتی که ارائه می شوند توسط گروه پزشکی دکتر زمانی می باشند. این مرکز در زمینه انجام انواع خدمات زیبایی صورت و بدن 20 سال سابقه بسیار درخشان دارد و در این کلینیک از کادر پزشکی بسیار موفق و بسیار با تجربه و بهترین مواد مصرفی استفاده می شود. و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • لیفت
  • معاینه
  • هایفوتراپی

آدرس : کرج، فردیس، بعد از فلکه دوم خیابان شهید علیپور (شانزدهم سابق )، روبروی درمانگاه به افرین

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۰۱۲۳۰

مرکز دکتر میرزایی

مرکز دکتر میرزایی

مرکز دکتر میرزایی یکی از بهترین کلینیک پوست می باشد. در این مرکز از مدرن ترین تکنولوژی دستگاه ­های لیزر روز دنیا (سایناشور، کندلا ۲۰۲۱و ۲۰۲۲) استفاده می کنند و پزشکان و افرادی که در این مرکز فعالیت دارند، بسیار باتجربه و حاذق می باشند و در این مرکز تجهیزات بسیار مدرن و متریال بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • PRP
  • معاینه
  • لیفینگ

آدرس : کرج، فردیس، فلکه اول، برج نگین

شماره تماس : ۰۲۶۳۴۰۹۱۶۶۸

مرکز رویا

مرکز رویا

مرکز رویا مجهز ترین و بهترین کلینیک پوست می باشد. این کلینیک خدمات خود را توسط متخصصین بسیار مجرب و با مدرن ترین دستگاه‌ ها انجام می دهد و در این مرکز بهترین برندهای مراقبتی و بهداشتی روز دنیا در محیطی بسیار مناسب و ارام استفاده می شود و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند و رضیت داشته باشند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • لایه برداری
  • معاینه
  • پاکسازی عمیق

آدرس : کرج، عظیمیه، بلوار ۴۵ متری کاج، ابتدای پل آزادگان، حد فاصل بانک سپه تا خیابان شجاعی، پلاک ۴۲۳، ساختمان جی واحد ۲۰

شماره تماس: ۰۹۱۰۱۷۸۹۱۱۳

مرکز کاملیا

مرکز کاملیا

مرکز کاملیا یکی از بهترین کلینیک پوست می باشد. این کلینیک از کادر پزشکی متخصص و اموزش دیده ای تشکیل شده است و در حیطه تخصص خود تجربه خوبی دارند و پرسنل و متخصصان این مرکز همیشه سعی در جلب رضایت تمام مراجعین خود داشته اند و به بهداشت محیط مرکز و دستگاه های مرکز بسیار اهمیت می دهند تا مراجعه کنندگان در این مرکز دچار هیچ گونه مشکلی نشوند و رضایت داشته باشند. در این مرکز پرسنل تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین این مرکز جزء یکی از بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج می باشد.

خدمات :

  • پاکسازی تاتو
  • ژل بادی
  • معاینه
  • جراحی گونه

آدرس : کرج، خیابان درختی، روبروی خیابان حافظ، نبش خیابان چهارم

شماره تماس: ۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱۵

اقدامات پیش از پاکسازی تاتو

در بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج توصیه های مراقبتی قبل از پاکسازی تاتو شرح داده می شود تا به کمک آن روند درمان به خوبی پیش رود. برخی از این اقدامات پیش از پاکسازی تاتو عبارتند از:

  • قبل از شروع درمان پوست خود را تمیز کنید و اگر لوسیون، ضد آفتاب و یا محصولات آرایشی دیگری را زده اید، آن را به طور کامل بشویید تا مشکلی ایجاد نگردد.
  • متخصصین موجود در مرکز پاکسازی تاتو خاطر نشان می کنند که به مدت دو الی چهار هفته قبل از انجام پاکسازی تاتو از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و از برنزه کردن و یا مصرف محصولات برنزه کننده دوری نمایید؛ علت این امر این است که اثربخشی لیزر درمانی به شدت کاهش می یابد و عوارض متعددی را بعد از درمان ایجاد می کند.
  • مصرف داروی راکوتان و سایر داروهای حساس کننده پوست که معمولا متخصصین پوست آن ها را به منظور درمان جوش و … تجویز می کنند، باید حداقل شش ماه قبل از شروع درمان قطع شده باشد و در طول دوره درمان نیز از مصرف اینگونه داروها جلوگیری به عمل آورید.
  • به مدت دو هفته پیش از پاکسازی و دو هفته پس از پاکسازی تاتو از انجام اپیلاسیون خودداری کنید، به این دلیل که ممکن است، اپیلاسیون منجر به بروز حساسیت های پوستی شود و در نحوه درمان اختلال ایجاد کند. شیو کردن قسمت موردنظر قبل از شروع درمان هیچ گونه مشکلی و یا مانعی ندارد.

نحوه انجام پاکسازی تاتو

نحوه انجام پاکسازی تاتو در بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج این گونه است که ابتدا پزشک معالج و یا بهترین دکتر پوست در کرج معاینه های لازم را انجام می دهد و از عدم وجود مشکلات پوستی اطمینان حاصل می نماید. پس از این که هیچ گونه مشکلی در روند درمان وجود نداشت از کرم های بی حسی به منظور بی حس نمودن محل مورد نظر و کاهش درد احتمالی استفاده می کنند. پس از این که زمان لازم برای بی حس شدن سپری شد، بر روی چشم بیمار محافظ چشم گذاشته می شود و متخصص مربوطه واکنش پوست را تحت بررسی قرار می دهد و در نهایت انرژی موثر را برای پاک کردن تاتو ایجاد می کند.

عمل پاک کردن تاتو متناسب با آستانه تحمل فرد شروع می شود. در این روش ابتدا جوهرهای موجود در تاتو شکسته می شود و سپس مراحل بعدی پیش می رود. پس از گذشتن جلسات پاکسازی تاتو کلیه تتوها به مرور زمان و برخورد آن با با نور خورشید به صورت کامل از بین می رود.

در بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج به منظور محافظت از محل هدف از کرم یا پماد آنتی بیوتیک و بانداژ کردن استفاده می شود. متخصصین موجود در مراکز پاکسازی تاتو پس از انجام اقدامات لازم، مراقبت های بعد از پاکسازی تاتو را شرح می دهند تا به کمک آن ها روند درمان به درستی پیش رود.

کلام آخر

امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی دستگاه های مختلفی به منظور پاکسازی تاتو ایجاد شده است که با توجه به نوع تاتو و رنگ های آن، متغیر می باشند، از جمله لیزرهایی که به منظور پاکسازی تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل: لیزر فرکشنال CO2، لیزر پیکو، لیزر الکساندرایت، لیزر کیوسوئیچ اندی و روبی و … می باشد.

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین مرکز پاکسازی تاتو در کرج آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما ارزشمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است، در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و قصد انجام چنین اقدام زیبایی را دارید؛ پیشنهاد می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین مرکز پاکسازی تاتو در تهران مراجعه کنید و از لیست مراکز پاکسازی و اطلاعات ارائه شده آن بهره مند شوید.

source

توسط blogcheck.ir