ما امروز قصد داریم شما را با بهترین مرکز آر اف در تهران آشنا کنیم. افرادی که دارای چین و چروک در پوست خود هستند می توانند با  مراجعه به بهترین مرکز آر اف از این روش استفاده کنند. آر اف سبب رفع چین و چروک های پوست می شود. با استفاده از آر اف و ایجاد حرارت در درم کلاژن سازی پوست اتفاق می افتد و این امر سبب رفع چین و چروک های پوست می شود. ما در این مقاله لیستی از بهترین مرکز آر اف در تهران را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



آراف چیست؟

آر اف یکی از تجهیزاتی است که در سال های اخیر از آن برای درمان چین و چروک پوست استفاده می کنند. در سال های اخیر رادیو فرکانسی (RF) به عنوان درمان انتخابی و تایید شده در برطرف کردن چین و چروک های پوست معرفی شده است. این روش یکی از روش ها برای درمان چین و چروک پوست می باشد. با استفاده از آر اف و ایجاد حرارت در درم کلاژن سازی پوست اتفاق می افتد و این امر سبب رفع چین و چروک های پوست می شود.

زمانی که حرارت مناسب لایه های درم را تحریک می کند این حرارت در اپیدرم پراکنده می ‌شود و سبب امکان ترمیم سریع اپیدرم لایه سطحی پوست می شود. برای انجام این روش باید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه نمایید. روش جوانسازی پوست به وسیله RF دارای تاثیرگذاری بسیاری می باشد و همچنین استفاده از رادیو فرکانس احتمال آسیب و عوارض جانبی را به حداقل می رساند که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) روش جوانسازی از طریق رادیو فرکانس را مورد تایید قرار داده است.

آراف چیست؟

کاربردهای آر اف

آر اف دارای کاربردهای بسیاری می باشد که در این قسمت کاربردهای آن را در اختیار شما قرار داده ایم:

  • رفع تیرگی پوست
  • چین‌ و چروک و خطوط صورت
  • جوانسازی و رفع منافذ باز پوست
  • بازسازی پوست و رفع چروک دور چشم
  • کاهش اسکار و درمان ترک‌ های پوستی
  • درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

ویژگی های بهترین مرکز آر اف در تهران

برای درمان چین و چروک های پوست باید سعی کنید به بهترین مرکز آر اف مراجعه نمایید. برخی از ویژگی های بهترین مرکز آر اف در تهران عبارتند از:

  • یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز آر اف در تهران داشتن مجوز از وزارت بهداشت می باشد. سعی کنید به مرکزی مراجعه نمایید که دارای مجوز باشد و جزء معتبرترین مراکز به شمار رود.
  • از دیگر ویژگی ها می توان به پزشکان و کادر درمان مرکز اشاره کرد. بهترین مرکز دارای پزشکانی بسیار متخصص و مجرب می باشد.
  • بهترین مرکز آر اف در تهران دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه خدماتی بسیار با کیفیت به افراد مراجعه کننده می باشد.
  • تمامی افرادی که در بهترین مرکز مشغول فعالیت هستند دارای برخوردی بسیار مناسب و محترمانه با مراجعین هستند و سعی می کنند به تمامی سوالات مراجعین به خوبی پاسخ دهند.

10 تا از بهترین مرکز آر اف در تهران را بشناسید!

کلینیک آریانا

کلینیک آریانا

کلینیک آریانا یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای متخصصین بسیار مجرب و با مهارت در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. کلینیک آریانا مجهز به تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته جهت ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعین می باشد. این کلینیک دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است که تمامی افراد می توانند به راحتی به آن مراجعه کنند. کلینیک آریانا دارای محیطی آرام و عاری از هر گونه آلودگی است. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

خدمات کلینیک آریانا:

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی

شماره تماس: 02122135054

کلینیک نگار

کلینیک نگار

کلینیک نگار یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک پزشکانی بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی دارد که تمامی افراد تلاش می کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مراجعین ارائه دهند. کلینیک نگار دارای تجهیزاتی بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به مراجعه کنندگان می باشد. این کلینیک در موقعیت مکانی بسیار مناسبی تاسیس شده است و افراد می توانند به راحتی به آن مراجعه نمایند. کلینیک نگار دارای محیطی آرام و عاری از هر گونه آلودگی می باشد. کلینیک نگار با بهره گیری از بهترین متخصصین بهترین خدمات را ارائه می دهد. این کلینیک زیر نظر دکتر ناصر محمد خانی می باشد.

خدمات کلینیک نگار:

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، ابتدایی خیابان بخشایش، ساختمان پزشکان سرو، طبقه همکف

شماره تماس: 021267612376

کلینیک سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد

کلینیک سعادت آباد در سال 1383 تاسیس شده است و یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد که تمامی افراد تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مراجعین ارائه دهند. کلینیک سعادت آباد مجهز به تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. کلینیک سعادت آباد در موقعیت مکانی بسیار مناسبی تاسیس شده است.

خدمات کلینیک سعادت آباد:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد

شماره تماس: 02191007050

کلینیک حورا

کلینیک حورا

کلینیک حورا یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای پزشکان بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. کلینیک حورا تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته ای برای ارائه خدماتی با کیفیت بالا به افراد مراجعه کننده می باشد. این کلینیک در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته و افراد می توانند به راحتی به آن مراجعه کنند. این کلینیک محیطی آرام و تمیز دارد.

خدمات کلینیک حورا:

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، کوچه رشادت، پلاک 30

شماره تماس: 09122936551

کلینیک گلبان

کلینیک گلبان

کلینیک گلبان یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای پزشکان و کادر بسیار مجرب در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. کلینیک گلبان تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته ای برای ارائه خدمات با کیفیت به افراد مراجعه کننده دارد. این کلینیک در موقعیت مکانی بسیار مناسبی تاسیس شده تا افراد بتوانند به آسانی به آن مراجعه کنند. کلینیک گلبان دارای محیطی آرام و تمیز است. تمامی افرادی که در این کلینیک مشغول فعالیت هستند تلاش خود را می کنند تا خدمات با کیفیتی را به افراد مراجعه کننده ارائه دهند.

خدمات کلینیک گلبان:

آدرس: تهران، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، خیابان گلبان ، پلاک 6

شماره تماس: 02188696521

کلینیک زیبایی دلدار

کلینیک دلدار

کلینیک زیبایی دلدار یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک جزء مجهز ترین کلینیک ها به شمار می رود. کلینیک دلدار دارای پزشکان و متخصصین با تجربه در حیطه پوست، مو و زیبایی است. کلینیک دلدار دارای مجوز از وزارت بهداشت است. این کلینیک با حضور دکتر فائقه لهراسبی و آقای دکتر فریبرز عسگری و با بهره مندی از به روزترین دستگاه ها توانسته استاندارد های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران را کسب کند. افراد می توانند برای انجام خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه نمایند.

خدمات کلینیک زیبایی دلدار:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • احیای موهای آسیب دیده
  • پی آر پی مو و صورت
  • درمان تخصصی زگیل تناسلی در آقایان و بانوان

آدرس: صادقیه، انتهای گلناز شمالی، نبش سازمان آب، پلاک 302، واحد 10

شماره تماس: 02144269514

کلینیک زیبایی به سیما

کلینیک زیبایی به سیما

کلینیک زیبایی به سیما یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک به سیما دارای با تجربه ترین متخصصین و پزشکان و کادر درمان در زمینه پوست، مو و زیبایی به شمار می رود. این کلینیک جزء مجهز ترین کلینیک ها به شمار می رود که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین خدمات به افراد است. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد. افراد می توانند برای انجام خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک به سیما:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از توانیر، کوچه شاهین، پلاک 10

شماره تماس: 0218876444

کلینیک زیبایی دکتر کمالی

کلینیک زیبایی دکتر کمالی

کلینیک زیبایی دکتر کمالی یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک در محیطی استاندارد و مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا تاسیس شده است. کلینیک دکتر کمالی دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه خدماتی با کیفیت بسیار بالا به افراد مراجعه کننده می باشد. کلینیک دکتر کمالی دارای پزشکانی بسیار مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و زیبایی است. این کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی دکتر کمالی:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از فرشته، خیابان خیام، خیابان کامران، پلاک 8

شماره تماس: 09121592222

کلینیک پایتخت زیبایی ایران

کلینیک پایتخت زیبایی ایران

کلینیک پایتخت زیبایی ایران در سال 1392 افتتاح شده است. این کلینیک یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. کلینیک پایتخت زیبایی ایران جزء معتبرترین کلینیک ها به شمار می رود. این کلینیک دارای پزشکان و متخصصان بسیار مجرب و با مهارت در زمینه پوست، مو و زیبایی می باشد. کلینیک پایتخت زیبایی ایران در محیطی بسیار مناسب و آرام تاسیس شده است. افراد می توانند برای انجام خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک پایتخت زیبایی ایران:

آدرس: تهران، نیاوران، سه راه یاسر

شماره تماس: 02126769500

کلینیک زیبایی مریم

کلینیک زیبایی مریم

کلینیک زیبایی مریم یکی از بهترین مرکز آر اف در تهران به شمار می رود. این کلینیک دارای پزشکان و پرسنل بسیار مجرب برای ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان می باشد. این کلینیک در سال 1390 تاسیس شده است. کلینیک مریم دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد. این کلینیک دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسب برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به افراد مراجعه کننده می باشد.

خدمات کلینیک زیبایی مریم:

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، بین عرفا و مژده، پلاک 395، طبقه اول

شماره تماس: 02122704580

توصیه هایی توسط پزشک قبل از انجام آر اف

  • قبل از درمان نیاز به انجام اقدامات خاصی نیست فقط توجه داشته باشید تا 2 هفته قبل از انجام این روش نباید در معرض تابش مستقیم خوشید و تابش اشعه سولاریوم قرار بگیرید.
  • اگر شما قبلا اقدامات جوانسازی با لیزر انجام داده اید باید حداقل 3 ماه از زمان لیزر یا آر اف قبلی گذشته باشد.
  • اگر از لایه برداری پوست استفاده کرده اید، باید چند هفته صبر کنید و بعد از آن از این روش استفاده کنید.
  • قبل از درمان سعی کنید از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.
  • اگر بوتاکس یا جراحی بلفاروپلاستی انجام داده اید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • قبل از انجام این روش، باید پوست تمیز و عاری از هرگونه آرایش باشد.
توصیه هایی توسط پزشک قبل از انجام آر اف

توصیه های بعد از انجام آر اف پوست

  • بعد از درمان با آر اف، پوست دچار التهاب می ‌شود، که امری طبیعی است و جای نگرانی ندارد.
  • بعد از انجام آر اف پوست، تا 3 روز نباید از آب داغ و شوینده های قوی استفاده کنید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده امری ضروری می باشد.
  • در همان روزی که از این روش استفاده کرده اید نباید از مواد آرایشی استفاده کنید.
  • به استخر و سونا نروید و از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.

عوارض درمان با آر اف پوست

آر اف پوست یکی از روش‌ های غیر تهاجمی و ایمن می باشد که دارای عوارض خطرناک نیست. هر روشی دارای عوارضی است، این روش عوارض بسیار محدودی دارد که در اختیار شما قرار داده ایم:

  • تورم و التهاب ملایم

کلام آخر

آر اف یکی از تجهیزاتی است که در سال های اخیر از آن برای درمان چین و چروک پوست استفاده می کنند. در سال های اخیر رادیو فرکانسی (RF) به عنوان درمان انتخابی و تایید شده در برطرف کردن چین و چروک های پوست معرفی شده است. این روش یکی از روش ها برای درمان چین و چروک پوست می باشد. با استفاده از آر اف و ایجاد حرارت در درم کلاژن سازی پوست اتفاق می افتد و این امر سبب رفع چین و چروک های پوست می شود.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین مرکز آر اف در تهران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir