ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر درمان اسکار در ایران آشنا کنیم. زمانی که پوست افراد آسیب می بیند، بدن محل آسیب را ترمیم می ‌کند. اگر تنها لایه‌ های سطحی پوست آسیب دیده باشند، هنگام بهبود، پوست جدیدی ایجاد می شود. آسیب های عمیق تر پوست ضخیم تری را ایجاد می کنند و این بافت ضخیم به اسکار تبدیل می ‌شود. برای درمان اسکار به بهترین دکتر درمان اسکار در ایران مراجعه نمایید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

اسکار پوست چیست؟

زمانی که پوست افراد آسیب می بیند، بدن محل آسیب را ترمیم می ‌کند. اگر تنها لایه‌ های سطحی پوست آسیب دیده باشند، هنگام بهبود، پوست جدیدی ایجاد می شود. آسیب های عمیق تر پوست ضخیم تری را ایجاد می کنند و این بافت ضخیم به اسکار تبدیل می ‌شود. اسکار ‌های جدید به رنگ صورتی مایل به قرمز می باشند. بعد از مدتی جای زخم، از رنگ پوست، تیره تر و یا روشن تر می ‌شود. بیش تر اسکار ها دارای پوست های چین و چروک دار می باشند. در صورتی که بافت های بسیاری توسط بدن ایجاد شود اسکار بر آمده می شود. برای درمان اسکار سعی کنید به بهترین دکتر زخم در تهران مراجعه کنید.

اسکار پوست چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر درمان اسکار در ایران

افراد باید به بهترین دکتر درمان اسکار مراجعه نمایند و اسکار را درمان کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر درمان اسکار در ایران را در اختیار شما قرار داده ایم، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • مهم ترین ویژگی بهترین دکتر درمان اسکار در ایران داشتن مدرک و تخصص پزشک می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرکی بسیار معتبر از بهترین دانشگاه باشد.
  • از دیگر ویژگی های بهترین دکتر برخورد مناسب ایشان با بیماران می باشد. بهترین دکتر تمام تلاش خود را می کند تا با بیماران و مراجعین به خوبی رفتار کند و به تمامی سوالات بیماران با صبر و حوصله پاسخ می دهد.
  • بهترین دکتر درمان اسکار در ایران باید دارای تجربه کافی و همچنین سابقه کاری باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که مجرب باشد.
  • بهترین دکتر در کلینیکی مجهز فعالیت می کند. به پزشکی مراجعه کنید که در کلینیک تجهیزات مناسب و پیشرفته ای داشته باشد.

10 تا از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران را بشناسید!

دکتر رضا مطلوب

دکتر رضا مطلوب

دکتر رضا مطلوب متخصص جراحی عمومی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران به شمار می روند. دکتر مطلوب تخصص جراحی  عمومی خود را از دانشگاه تهران دریافت نموده اند. ایشان بورد تخصصی و فوق تخصص جراحی عروق و تروما را اخذ نموده اند. دکتر رضا مطلوب یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر مطلوب فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. ایشان چندین مقاله بین المللی ارائه داده اند.

خدمات دکتر رضا مطلوب:

  • زخم پای دیابتی

آدرس: کامرانیه جنوبی، خیابان معصومی، پلاک 28، واحد دوم غربی

شماره تماس: 02126425791

دکتر مریم اصلی

دکتر مریم اصلی

دکتر مریم اصلی متخصص بیماری های عفونی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران به شمار می روند. دکتر اصلی موفق به کسب بورد تخصصی بیماری های عفونی گرمسیری از دانشگاه شهید بهشتی می باشند. ایشان توانستند فلوشیپ فوق تخصصی بیماری های عفونی و گرمسیری از دانشگاه را دریافت کنند. دکتر مریم اصلی در دانشگاه تدریس کرده اند.

خدمات دکتر مریم اصلی:

  • درمان زخم های عفونی
  • درمان عفونت های بیمارستانی
  • درمان عفونت های ادراری و انگلی
  • تشخیص و درمان انواع عفونت های ریوی

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، بین سوم و چهارم نیروی هوایی، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه دوم، واحد 4

شماره تماس: 02177755072

دکتر حمیدرضا نجاری

دکتر حمیدرضا نجاری

دکتر حمیدرضا نجاری متخصص بیماری های عفونی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران به شمار می روند. دکتر نجاری جزء با تجربه رتین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. دکتر نجاری بیش از 12 سال تجربه بیمارستانی در دانشگاه شهید بهشتی و همچنین 10 سال تجربه در هیئت علمی در دانشگاه علمی دارند.

خدمات دکتر حمیدرضا نجاری:

  • درمان انگل عفونی
  • درمان زخم های عفونی

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو به سمت خیابان شریعتی، خیابان برادران سلیمانی غربی، نبش کوچه مرادی، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه 2، واحد 10

شماره تماس: 02122398250

دکتر صدیقه مرجانی

دکتر صدیقه مرجانی

دکتر صدیقه مرجانی متخصص بیماری های عفونی و یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران می باشند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر مرجانی فارغ التحصیل دوره تخصص بیماری های عفونی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند. دکتر صدیقه مرجانی بعد از گذراندن دوره عمومی توانستند دوره تخصص خود را نیز به اتمام برسانند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران سپری کردند. دکتر مرجانی عضو انجمن متخصصین بیماری های عفونی می باشند.

خدمات دکتر صدیقه مرجانی:

  • تشخیص و درمان بیماری های عفونی و تب دار
  • درمان عفونت های مکرر و مقاوم ادراری
  • تشخیص و درمان زخم های مزمن و زخم های دیابتی
  • تشخیص و درمان بیماری های ویروسی مانند کرونا و آنفولانزا و …
  • تشخیص و درمان انواع هپاتیت های ویروسی، ایدز و بیماری های منتقله از راه جنسی

آدرس: تهران، بلوار مرزداران، نرسیده به اشرفی اصفهانی، رو به روی شیرینی ماه بانو، ساختمان ایمان، بلوک شرقی، طبقه همکف، واحد 2

شماره تماس: 02144264328

دکتر آزاده بیگلر زاده

دکتر آزاده بیگلر زاده

دکتر آزاده بیگلر زاده متخصص بیماری های عفونی و یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند. دکتر بیگلر زاده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شده اند. ایشان دارای گواهینامه دوره مدیریت زخم از جهاد دانشگاهی تهران می باشند. افراد می توانند برای درمان اسکار به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر آزاد بیگلر زاده:

  • تشخیص و درمان هپاتیت
  • درمان بیماری های  منتقله جنسی

آدرس: مشهد، احمد اباد، محتشمی یک، ساختمان جام جم، طبقه سوم

شماره تماس: 05138446563

دکتر ریحانه جعفری

دکتر ریحانه جعفری

دکتر ریحانه جعفری متخصص بیماری های عفونی و یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر جعفری دانش آموخته دانشکده پزشکی مشهد هستند. ایشان متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری هستند. دکتر ریحانه جعفری سابقه تدریس در دانشگاه را داشته اند. ایشان همچنین مدرس بازآموزی در زمینه فوریت های اورژانس، آنفلونزا و بیماری های عفونی کودکان می باشند.

خدمات دکتر ریحانه جعفری:

  • بیماری های عفونی و تب دار
  • درمان کرونا، بیماری های تنفسی
  • درمان بیماری های داخلی، فشار خون، دیابت و دیابت بارداری

آدرس: مشهد، احمدآباد، نبش عارف 1، ساختمان پزشکان آزاده، طبقه دوم، واحد 9

شماره تماس: 05138409540

دکتر غزاله کشوادی

دکتر غزاله کشوادی

دکترغزاله کشوادی متخصص بیماری های عفونی و یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران هستند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند و توانستند مدرک خود را دریافت کنند. دکتر کشوادی بعد از گذراندن دوره تخصص بیماری های عفونی، از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور فارغ التحصیل شدند. ایشان یکی از پزشکان با تجربه در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر کشوادی متخصص عفونی و پزشک کنترل عفونت بیمارستان فارابی اصفهان هستند. ایشان دارای 10 سال سابقه طبابت در مناطق محروم هستند.

خدمات دکتر غزاله کشوادی:

  • درمان هپاتیت و ایدز
  • درمان زخم های عفونی

آدرس: اصفهان، اتوبان شهید آقا بابایی، شهرک سلامت، بلوار هدایت، خیابان سعادت شرقی، داخل خیابان، اولین کوچه سمت چپ، کوچه ی گلبرگ، مجتمع اداری سلامت، پلاک 10، واحد 9

شماره تماس: 03135545736

دکتر مجید حمزه نژادی

دکتر مجید حمزه نژادی

دکتر مجید حمزه نژادی متخصص بیماری های عفونی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران به شمار می روند. دکتر حمزه نژادی متخصص عفونی و بیماری های تبدار داخلی هستند. ایشان در بیمارستان های نمازی، پیوند اعضا ابوعلی سینا، سوانح و سوختگی امیر المومنین و علی اصغر شیراز فعالیت می کنند و یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر مجید حمزه نژادی:

  • درمان زخم های دیابتی
  • درمان ایدز و هپاتیت
  • درمان زخم ها و سوختگی
  • درمان عفونت در پیوند اعضا
  • درمان زخم بستر و زخم های عروقی

آدرس: شیراز، خیابان زند، کوچه 41، ساختمان سینا، طبقه چهارم، واحد 401

شماره تماس: 07132349629

دکتر اسماعیل زینعلی

دکتر اسماعیل زینعلی

دکتر اسماعیل زینعلی متخصص بیماری های عفونی و یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود هستند. دکتر زینعلی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سپری کردند و همچنین دوره تخصصی بیماری های عفونی و تب دار ایمنی آمیزشی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر اسماعیل زینعلی توانستند بورد تخصصی ناسیونال خود را از دانشگاه تهران اخذ کنند. ایشان در انجمن متخصصین بیماری های عفونی ایران و اروپا دارای عضویت می باشند. دکتر زینعلی مدیریت گروه بیماری های عفونی را بر عهده دارند و ایشان مسئول کنترل عفونت بیمارستانی در بیمارستان البرز و تخت جمشید می باشند. افراد می توانند برای درمان اسکار به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر اسماعیل زینعلی:

  • درمان انواع زخم های حاد
  • درمان بیماری های عفونی

آدرس: چهارراه طالقانی شمالی، 100 متر بالاتر از اداره پست، جنب نمایشگاه بهمن، کوچه نسیم، ساختمان پزشکان زرین، پلاک 467، طبقه 2، واحد 5

شماره تماس: 02632263694

دکتر فرزین خوروش

دکتر فرزین خوروش

دکتر فرزین خوروش متخصص بیماری های عفونی و داخلی می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر خوروش یکی از بهترین دکتر درمان اسکار در ایران هستند. ایشان مدیر گروه عفونی اصفهان می باشند. دکتر فرزین خوروش رئیس بخش عفونی کووید و زخم دیابت بیمارستان الزهرا اصفهان هستند. ایشان در هیئت مدیره انجمن عفونی کشور دارای عضویت هستند. افراد می توانند برای درمان اسکار به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر فرزین خوروش:

  • درمان بیماری های عفونی

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهار راه قصر، ساختمان رودکی

شماره تماس: 03132353356

انواع اسکار

اسکار فرو رفته: اسکارهایی که پوست توانایی بازسازی بافت آن را ندارند و سبب ایجاد زخم‌ های نامتعادل روی پوست می شود، اسکار فرو رفته می گویند.

اسکار برجسته: اسکار برجسته همانطور که از نامش پیداست دارای ظاهری بر آمده می باشد. زخم‌ هایی که بعد از سوختگی یا عمل سزارین باقی می ‌مانند می توانند سبب اسکار هایپرتروفیک یا اسکار برجسته شوند.

اسکار کلوئید: اسکارهایی که به صورت برجسته و گوشتی هستند، اسکار کلوئید می باشند. اندازه این اسکار ممکن است از خود زخم بزرگ ‌تر شود. زخم هایی که به اسکار کلوئیدی منجر می شوند، ممکن است بر اثر سوختگی، آکنه شدید و … ایجاد شوند.

انواع اسکار

به حداقل رساندن اسکار پوست

محل آسیب‌های پوستی را تمیز نگه دارید: در صورتی که دچار خراش و بریدگی و … شدید باید سعی کنید محل زخم و بریدگی را همواره تمیز نگه دارید. محل آسیب دیده را سعی کنید با صابون و آب بشویید. این کار سبب از بین بردن میکروب ‌ها و بقایای سلول ‌های مرده می شود.

زخم را پانسمان کنید: بعد از تمیز کردن زخم ها و همچنین استفاده از پماد های مخصوص سعی کنید پوست را به خوبی پانسمان کنید. سعی کنید از ورقه ‌های ژل سیلیکون یا هیدروژل برای زخم‌ ها، جراحات و سوختگی‌ های بزرگ یا قرمزی مزمن استفاده کنید.

پانسمان را تعویض کنید: افراد باید سعی کنند پانسمان ‌های ساده را هر روز تعویض نمایند تا زمانی که زخم به خوبی بهبود یابد. اگر به چسب‌ های پانسمان آماده حساسیت دارید می توانید گاز استریل غیر چسبنده را همراه با چسب کاغذی استفاده کنید.

ضد آفتاب را فراموش نکنید: بعد از بهبودی زخم باید محل آن را با ضد آفتاب بپوشانید. این امر سبب کاهش قرمزی جای زخم و محو شدن سریع تر اسکار می شود. سعی کنید همواره از یک ضد آفتاب‌ طیف گسترده‌ استفاده کنید که حداقل SPF 30 داشته باشد.

کلام آخر

زمانی که پوست افراد آسیب می بیند، بدن محل آسیب را ترمیم می ‌کند. اگر تنها لایه‌ های سطحی پوست آسیب دیده باشند، هنگام بهبود، پوست جدیدی ایجاد می شود. آسیب های عمیق تر پوست ضخیم تری را ایجاد می کنند و این بافت ضخیم به اسکار تبدیل می ‌شود. اسکار ‌های جدید به رنگ صورتی مایل به قرمز می باشند. بعد از مدتی جای زخم، از رنگ پوست، تیره تر و یا روشن تر می ‌شود.

از شما بسیار ممنونیم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر درمان اسکار در ایران آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir