از گذشته تا به امروز بسیاری از خانم ها برای داشتن چشمانی جذاب و گیرا از مداد چشم استفاده می کنند؛ از این رو 10 تا از بهترین مارک مداد چشم در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی مداد چشم مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید؛ داشتن چشمانی زیبا آرزوی هر خانمی است که می توان با استفاده از مداد چشم باکیفیت و خوب، به هدف مورد نظر خود رسید؛ اگر شما نیز به دنبال یک مداد چشم بسیار خوب هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

انواع مداد چشم

چشم یکی از اجزاء تاثیرگذار در صورت انسان است که می توان با استفاده از لوازم آرایش مناسب، این زیبایی را دوچندان کرد؛ در گذشته برای زیبایی چشمان از سرمه استفاده می کردند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، بهترین مارک خط چشم وارد بازار شد؛ مداد چشم خود انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها مورد تائید برخی از خانم ها می باشند؛ در ادامه مقاله قصد داریم چند نوع از بهترین مارک مداد چشم را برای شما نام ببریم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید :

مداد چشم ضد آب : ممکن است برخی از شما این سوال به ذهنتان برسد که چرا خانم ها برای کشیدن خط چشم، از مداد چشم استفاده می کنند؛ پاسخ این سوال این است که استفاده از مداد چشم بسیار راحت تر است و می توان خطی که بر روی چشم کشیده شده را به راحتی از روی پوست پاک کرد؛ اما مشکل خانم ها این است که مدت زمان ماندگاری مداد چشم بسیار کوتاه است و ممکن است بسیار سریع پاک شود.

خانم هایی که دوست دارند در طول رفتن به استخر یا به دلیل عرق کردن مداد چشمشان پاک نشود، می توانند از مداد چشم ضد آب استفاده کنند؛ از این رو بیشتر شرکت های تولیده کننده لوازم آرایش، مداد چشم های ضد آب وارد بازار می کنند تا این نگرانی خانم ها را برطرف کنند.

مداد چشم گیاهی : برخی از خانم ها ممکن است نسبت به استفاده از مداد چشم حساسیت داشته باشند و به طور کلی این ابزار بهداشتی را از کیف لوازم آرایش خود حذف می کنند، اما اخیرا با تولید مداد چشم گیاهی دیگر جای نگرانی نیست و این نوع مداد چشم از بروز هر گونه حساسیت و مشکل چشمی جلوگیری می کند؛ مداد چشم های گیاهی کاملا سبک و نرم اند و اصلا اطراف چشم پخش نمی شوند؛ این مداد چشم ها ضد حساسیت اند و زیر چشم ریزش نمی کنند.

مداد چشم ژله ای یا کرمی : این نوع از مداد چشم دارای متریال بسیار باکیفیت و غلیط و پر رنگ می باشد که موجب شده بتوان با استفاده از آن خطی باریک بر روی چشم کشید؛ می توان با این نوع مداد چشم به راحتی طرح مورد نظر را بر روی چشم کشید و تسلط کافی بر روی انجام آن داشت.

مداد چشم بر پایه پودری یا سرمه : با استفاده از این نوع مداد چشم می توان سبک آرایش دودی برای چهره انتخاب کرد؛ استفاده از مداد چشم پودری بسیار آسان و راحت است که موجب تقویت بیشتر چشمان نیز می شود؛ افرادی که کاملا در زمینه آرایش مبتدی هستند، می توانند از این مداد چشم به آسانی استفاده کنند.انواع مداد چشم

چگونگی انتخاب رنگ مداد چشم

برای انتخاب رنگ مداد چشم باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید زیرا رنگ خط چشم تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چشمان شما می گذارد؛ ابتدا باید به رنگ چشم خود توجه کنید زیرا فاکتور بسیار مهمی است؛ برای داشتن یک ظاهر طبیعی و عادی می توان از  رنگ های سیاه، قهوه ‌ای یا خاکستری استفاده کرد؛ اما استفاده از مداد چشم های رنگی برای تنوع مناسب است؛ گاهی اوقات خانم ها تمایل به ست کردن آرایش شان با لباس خود دارند که می توانند از مداد چشم های رنگی استفاده کنند.

برخی مواقع شما می توانید خط چشم خود را متناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید و آن ها را با یکدیگر ست کنید؛ به عنوان مثال اگر چشمان شما سبز است، می توانید از خط چشم آلویی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید؛ اکثر خانم هایی که سن شان بالا رفته از مداد چشم‌های خاکستری و قهوه ‌ای استفاده می کنند؛ به هر حال، در صورتی که در انتخاب کردن رنگ مداد چشم تان مردد هستید، رنگ سیاه بهترین گزینه است و کاملا کلاسیک می باشد زیرا کاربرد آن در سراسر جهان معمول و عادی است.

10 تا از بهترین مارک مداد چشم در بازار را بشناسید!

مداد چشم بلمداد چشم بل

مداد چشم بل یکی از بهترین مارک مداد چشم در بازار است که شهرت بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ این مارک جزء مارک های بسیار معروف در لوازم آرایش است که خانم ها برای آرایش چهره خود از آن استفاده می کنند؛ مداد چشم بل ضد آب است که بافت بسیار نرم و مواد بسیار مرغوب دارد.

با این مداد چشم هیچ آسیبی به چشمان شما وارد نمی شود و می توانید به راحتی در استخرها و باشگاه ها حاضر شوید؛ مداد چشم بل بسیار مشکی است و کاملا اورجینال و اصل می باشد؛ این نوع مداد چشم برای استفاده روزانه مناسب است؛ خانم هایی که به لوازم آرایش حساسیت دارند، می توانند به راحتی از مداد چشم بل استفاده نمایند.

مداد چشم ویولتمداد چشم ویولت

مداد چشم ویولت یکی از بهترین مارک مداد چشم در بازار است که بسیاری از خانم ها برای زیبایی چشمان خود از آن استفاده می کنند؛ مارک ویولت یک مارک ایتالیایی است که لوازم آرایش دیگر نیز برای خانم ها تولید می کند؛ مداد چشم ویولت ضد آب است که تنوع بسیار زیادی دارد و موجب زیبایی و گیرایی بیشتر چشم می شود؛ مداد چشم ویولت رنگ های مختلف دارد که هر یک از آن ها برای عده ای از خانم ها مناسب است.

مداد چشم ویولت نرم و روغنی است که به راحتی می توان از آن استفاده کرد؛ در ضمن این مداد دارای رنگدانه‌های غلیظ و خوش‌رنگ است که علاوه بر ماندگاری بسیار خوبی که دارد، نشاطی غیرقابل‌وصف به چشمان می‌دهد؛ این مداد مزایای بسیار زیادی دارد و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سایه چشم باشد.

مداد چشم پیر رنهمداد چشم پیر رنه

مداد چشم پیر رنه پیچی است و بسیار ماندگار و بادوام می باشد؛ این مداد چشم دارای فرمولاسیون بسیار خاص است که به تمدید آن بسیار نیاز نیست؛ بافت این مداد چشم بسیار چرب است که به راحتی می توان آن را بر روی چشم کشید؛ می توان از این نوع مداد چشم نیز برای داخل چشم استفاده کرد و عنوان مداد داخل چشمی دارد.

مداد چشم پیر رنه کاملا روان و نرم می باشد که دیگر مشکلی زمان کشیدن داخل چشم ایجاد نخواهد کرد؛ این مداد چشم ضد آب است و دیگر خانم ها در صورت عرق کردن یا ایجاد رطوبت و اشک چشم، دچار مشکل نخواهند شد؛ مواد موجود در مداد چشم پیر رنه کاملا مرغوب و بدون پارابن است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند؛ مداد چشم پیر رنه یکی از بهترین مارک مداد چشم می باشد.

مداد چشم اوتیمداد چشم اوتی

مداد چشم اوتی ساخته شرکت اوتی می باشد که در این برند مخصوص کشور کره جنوبی است؛ این مداد چشم ضد آب است و برای خانم هایی که چشمان حساس دارند بسیار مناسب می باشد؛ در ضمن فرمولاسیون مداد چشم اوتی گیاهی است و دارای موم های طبیعی می باشد، از این رو رنگی بسیار زیبا و طبیعی بر روی چشم ایجاد می کند؛ در صورت استفاده از مداد چشم اوتی، چشم ها بسیار سرزنده و جذاب به نظر می رسد.

مداد چشم اوتی جادویی است و دارای یک مانع سیلیکونی می باشد که آن را پوشانده است؛ این مداد چشم ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر آب و چربی بسیار مقاوم است؛ در ضمن این مداد چشم دارای نوک بسیار ظریف و نازک می باشد که می توان به راحتی از آن استفاده کرد؛ در صورت خرید مداد چشم اوتی تا مدت دیگر نیازی به خرید مداد چشم نخواهید داشت؛ مداد چشم اوتی یکی از بهترین مارک مداد چشم می باشد.

مداد چشم لانکوممداد چشم لانکوم

مداد چشم لانکوم یکی از بهترین مارک مداد چشم در بازار می باشد که دارای بافت بسیار نرم و سبک می باشد؛ این مداد چشم غلظت بسیار زیادی دارد که سبب جذابیت بیشتر چشم ها می شود؛ مداد چشم لانکوم جلوه ای بسیار خاص به چشمان می دهد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید؛ این نوع مداد چشم شباهت بسیار زیادی به سایه دارد که اگر می خواهید از آن به عنوان سایه چشم استفاده کنید، باید آن را روی پلک خود پیش از محو شدن خشک کنید.

می توان از این نوع مداد چشم برای هر نوع پوستی استفاده کرد زیرا ویژگی های بسیار خوبی دارد و از مواد مرغوب ساخته شده است؛ در صورتی که خانم ها نسبت به مواد آرایشی حساسیت دارند و دچار قرمزی و تورم چشمان خود می شوند، می توانند به راحتی از مداد چشم لانکوم استفاده نمایند؛ این مداد چشم برای خانم های سخت پسند بسیار مناسب می باشد.

مداد چشم کاپریسمداد چشم کاپریس

مداد چشم کاپریس یکی از بهترین مارک مداد چشم می باشد که جزء پرفروش ترین و معروف ترین مداد های چشم در بازار است؛ لوازم آرایش مارک کاپریس در کشور فرانسه ساخته شده است و کیفیت بسیار زیادی دارد؛ این مداد چم ضد آب است و برای خانم هایی که چشمان حساس دارند مناسب می باشد و همیشه پیشنهاد می شود؛ مداد چشم کاپریس دارای بافت بسیار نرم و لطیف است که زیر چشمان پخش نمی شوند؛ در ضمن به آسانی پوشش می دهد و با یک حرکت، رنگ‌دهی بسیار غلیظ ایجاد می‌کند.

در صورتی که شما در محیط های بسیار شرجی و مرطوب زندگی می کنید یا قصد رفتن به باشگاه یا استخر دارید، می توانید از مداد چشم کاپریس استفاده نمایید؛ این مداد چشم مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارد.

مداد چشم بورژوآمداد چشم بورژوآ

مداد چشم بورژوآ یکی از بهترین مارک مداد چشم می باشد که مدت زمان ماندگاری آن بسیار زیادی است و برای آرایش چشم مورد استفاده قرار می گیرد؛ مداد چشم بورژوآ بافت بسیار لطیف و نرم دارد که می توان با آن خطی بسیار صاف و یکدست بر روی چشم ایجاد کرد.

این مداد چشم دارای رنگدانه های بسیار غلیظ می باشد که ویتامین E و روغن جوجوبا دارد؛ این ترکیبات دارای رطوبت بسیار زیاد است که می تواند رطوبت پوست را تامین کند و از به وجود آمدن چروک یا خشک شدن پوست پلک جلوگیری می‌کند؛ مدت زمان ماندگاری این مداد چشم بسیار زیاد است که شهرت بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ خانم ها می توانند به راحتی چشمانی زیبا و جذاب با مداد چشم بورژوآ داشته باشند.

مداد چشم نیکسمداد چشم نیکس

مداد چشم نیکس یکی از بهترین مارک مداد چشم است که شهرت بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ این مداد چشم دارای باف بسیار نرم و سبک می باشد که می توان به راحتی خط چشمی عالی بر روی پلک کشید؛ متریال مداد چشم نیکس فاقد هر گونه مواد شیمیایی است و در ضمن رنگدانه‌های بسیار غلیظ و مشکی دارد که جهت استفاده کردن برای داخل چشم نیز مناسب می باشد؛ مدت زمان ماندگاری این محصول ۸ ساعت است و به مدت طولانی بدون ریزش روی پوست باقی می‌ماند.

مداد چشم آرت دکومداد چشم آرت دکو

مداد چشم آرت دکو جزء بهترین مارک مداد چشم در بازار است که بافت بسیار لطیف و نرمی دارد و می توان با استفاده از آن خطوط نازک کشید؛ این مداد چشم دارای آنتی اکسیدان‌های طبیعی و ویتامین E است که می تواند از پوست حساسی که پشت پلک وجود دارد به خوبی مراقبت نماید و از بروز خشکی آن جلوگیری می‌نماید؛ مدت زمان ماندگاری این مداد چشم بسیار طولانی است و بعد از خشک شدن هم بر روی پلک پخش نمی‌گردد؛ در ضمن شما می توانید این مداد چشم را پیش از خشک شدن به آسانی بر روی پلک پخش کنید و ظاهری بسیار زیبا و دلنشین به چشم‌هایتان ببخشید.

مداد چشم زوییمداد چشم زویی

مداد چشم زویی یکی از بهترین مارک مداد چشم می باشد که مدت زمان ماندگاری آن بر روی پلک بسیار زیاد است و دارای ترکیبات طبیعی و ارگانیک می باشد؛ بافت مداد چشم زویی سبک و نرم است که خطوطی بسیار ظریف و نازک داخل و خارج از چشم ایجاد می کند؛ مداد چشم زویی ماده شیمیایی مضر و حساسیت‌زا ندارد که این محصول گزینه بسیار مناسبی برای افراد باردار، شیرده می باشد و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند؛ این مداد چشم جزء پرفروش ترین و بهترین لوازم آرایشی برای خانم ها می باشد.

ترفند های مداد چشم کشیدن

در صورتی که می خواهید یک مداد چشم بسیار زیبا بر روی پلک خود بکشید باید به برخی ترفندهای مهم توجه کنید تا چشمانی زیبا داشته باشید؛ برخی از این ترفندها را برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • استفاده از روش خط چین جهت کشیدن خط چشمی کاملا صاف : برای استفاده از این ترفند، باید شما گوشه خارجی پلک چشم خود را با استفاده از انگشتان خود بکشید؛ در ادامه می توانید با کمک مداد چشم از گوشه داخلی خط‌های کوتاه به صورت خط چین بکشید؛ در انتها این خط‌ها را به یکدیگر وصل نمایید؛ این ترفند موجب می‌شود کهخطی بسیار صاف و دقیق بر روی چشم شما کشیده شود.
  • استفاده از مداد چشم قهوه‌ای برای پوست و موی روشن : در صورتی که شما دارای پوست و موی روشن هستید، استفاده از مداد چشم با رنگ مشکی نمی تواند ظاهر بسیار هماهنگی بین آرایش چشم و چهره تان ایجاد نماید؛ در این گونه مواقع بهترین کار این است که از مداد چشم قهوه‌ای برای کشیدن خط بر روی پلک خود استفاده نمایید؛ در صورتی که شما به انجام این کار تمایل زیادی ندارید، باید حداقل برای پلک بالای خود از مداد چشم مشکی و برای پلک پایین خود از مداد چشم قهوه‌ای استفاده نمایید.
  • خشک شدن چربی نوک مداد : برخی مواقع این امکان وجود دارد که به دلیل وجود سرما یا خشک بودن هوا، نوک مداد چشم خشک گردد؛ در صورت خشک شدن بیش از اندازه نوک مداد چشم، خط چشمی صاف و یکنواخت بر روی چشم کشیده نمی شود و در نهایت ظاهری بریده و چند تکه ایجاد می شود یا رنگ آن کاملا یکدست بر روی یک خط قرار نمی گیرد؛ جهت از بین بردن این مشکل باید مقداری نوک مداد چشم را گرم کنید، تنها کافیست نوک مداد چشم را بین دو انگشت شست و سبابه مقداری بچرخانید.
  • درشت‌تر جلوه دادن چشم‌ها : اگر شما می خواهید چشمانتان را دشت‌تر از حد خود جلوه دهید، نباید مداد چشم را کاملا دور چشم خود بکشید؛ در این صورت باید خط چشم را از اواسط پلک‌هایتان آغاز به کشیدن کنید و آن را تا قسمت انتهاب پلک ادامه دهید و به یکدیگر وصل کنید.

ترفند های مداد چشم کشیدن

نحوه استفاده از مداد چشم

در صورتی که شما برای کشیدن خط بر روی پلک خود از مداد چشم استفاده می کنید، می توانید برای استفاده از آن از یکی از انواع دودی و سایه دار یا تیز و دنباله دار انتخاب نمایید؛ لازم به ذکر است کشیدن خط بر روی چشم جزء سخت ترین مراحل آرایش روزانه می باشد که می‌تواند ظاهرتان را به زیبایی جلوه دهد یا آن را خراب کند.

باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که پوست اطراف چشمتان و حوالی پلک‌ شما کاملا تمیز می باشد زیرا این تمیزی اطراف چشم سبب افزایش مدت زمان ماندگاری و پوشش دهندگی آرایش چشم می شود؛ برای استفاده از بهترین مارک مداد چشم باید ابتدا یک اتاق که نور کافی و یک آینه مناسب دارد انتخاب کنید.

سعی خود را به کار گیرید تا تعدادی پد پنبه ای را به صورت آماده در دسترس داشته باشید؛ پشت پلک‌هایتان را با استفاده از کرم مرطوب کننده چرب نمایید؛ برخی از خانم ها پیش از استفاده از ابزار دیگر آرایشی، ابتدا آرایش چشم انجام می دهند تا از بروز خطا جلوگیری کنند.

ضخامت خطی که شما با مداد بر روی پلک خود می کشید کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ ولی لازم به ذکر است که هر چه خط کشیده شده باریک تر باشد، طبیعی تر به نظر می رسد؛ اگر می خواهید خط نازک بکشید باید ابتدا از تیز بودن مداد خود مطمئن شوید و بجای استفاده از نوک مداد، از کنار مداد جهت کشیدن خط استفاده نمایید؛ این روش موجب می‌شود مداد چشم از صورت شما فاصله داشته باشد و شما راحت تر خود را در آینه مقابلتان ببینید.

در صورتی که تمایل به کشیدن خط چشم بالدار یا چشم گربه ای دارید، باید از یک مداد چشم ضخیم استفاده نمایید؛ از این رو باید خطی زاویه دار 45 درجه از پایین گوشه خارجی چشم تان بکشید؛ البته کوتاه یا بلند بودن این خط کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

زمانی که نوک مداد چشم را بر روی خط مژه تان قرار دادید، باید آن را به خط مژه نزدیک نمایید و بدون وارد کردن فشار بسیار زیاد و با ملایمت این خط را از قسمت گوشه خارجی به سمت گوشه داخلی چشم تان بکشید؛ خطی که بر روی پلک پایین است باید نازک تر باشد که به طور میانگین بهترین اندازه یک سوم ضخامت خط پلک بالاییست؛ در واقع توجه به هر یک از این نکات به نظرتان بستگی دارد که این خط می‌تواند کمی نازک تر یا حتی کمی ضخیم تر باشد یا حالت تمیز یا دودی و سایه دار داشته باشد.نحوه استفاده از مداد چشم

کلام آخر

مداد چشم یکی از ابزار بسیار پرکاربرد در کیف آرایش خانم هاست که زیبایی چشم ها را دوبرابر می کند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با نحوه استفاده از مداد چشم و انواع مختلف آن در اختیار شما قرار دادیم؛ در ضمن سایت جراحتو 10 تا از بهترین مارک مداد چشم در بازار را به شما معرفی کرد تا به راحتی مداد چشم مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین مارک مداد چشم دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

source

توسط blogcheck.ir