معمولاً در عمق و ناحیه تو خالی زیر استخوان گونه و بین ماهیچه های صورت چربی های اشباع شده ای وجود دارد که به آن چربی بوکال گفته می شود. این چربی منجر به ایجاد ظاهری گرد و تپل در صورت فرد می شود و افراد بسیاری در صدد رفع این گردی و تپلی صورت بر می آیند و اقدام به عمل زیبایی از قبیل جراحی بوکال فت می نمایند. این جراحی تا زمانی که توسط بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان انجام شود هیچ گونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت و کاملا سرپایی صورت می گیرد.

جراحی بوکال فت برخلاف بسیاری از جراحی های زیبایی نیازی به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی خاتمه می یابد. با توجه به این که جراحی بوکال فت جزء جراحی های نوین زیبایی محسوب می شود؛ بر همین اساس ممکن است کمی ناشناخته باشد و از این رو در این مقاله در رابطه با این جراحی توضیحات مختصری را با شما در میان می گزاریم و لیست متخصصین بوکال فت را ارائه می دهیم تا در صورتی که قصد انجام جراحی بوکال فت را داشتید و ساکن شهر اصفهان بودید؛ به مقاله ما مراجعه کنید و از مطالب آن بهره مند شوید.

بوکال فت و نتایج آن

با توجه به این که چربی های موجود در بخش لپ به کمک رژیم غذایی و کاهش وزن از بین نمی روند، از این رو انجام جراحی بوکال فت برای افرادی که خواستار صورتی باریک و زیبا هستند، توصیه می شود. در طی عمل بوکال فت بافت چربی که در قسمت پایینی گونه یا لپ قرار دارد طبق تشخیص بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان تخلیه می شود و به این صورت فرد به صورتی باریک و زاویه دار دست می یابد.

جراحی زیبایی بوکال فت جزء جراحی های زیبایی پر طرفداری محسوب می شود که پس از جراحی نتایج آن به طور کامل و شفاف قابل مشاهده است و به این صورت که در قسمت پایین صورت توپولی و گردی از بین رفته و صورت باریک تر نمایان خواهد شد. این امکان وجود دارد که پس از جراحی بوکال فت تورم و کبودی به صورت ناچیز مشاهده شود که کاملا گذرا است و جای نگرانی ندارد. به طور کلی می توان گفت؛ نتیجه جراحی بوکال فت  به صورت واضح در روزهای اولیه قابل مشاهده نیست و ممکن است برای هر فردی در زمان خاص خود پدیدار شود اما به طور یقین اطرافیان شما از وجود تغییرات ایجاد شده کاملاً آگاه می شوند و برخی این تغییرات را به طور واضح متوجه می شوند.

یکی از مزیت هایی که جراحی بوکال فت را از سایر جراحی های زیبایی جدا می کند، این است که این عمل را می توان به تنهایی و به کمک بی حسی موضعی انجام داد و یا این که همراه با آن روش های زیبایی دیگری همچون: لیفت صورت، برجسته سازی لب، تزریق بوتاکس، جراحی بینی یا رینوپلاستی و کاشت چانه یا ایمپلنت چانه را انجام داد. در رابطه با ماندگاری جراحی بوکال فت باید گفت که این عمل زیبایی ماندگاری بسیار بالایی دارد و معمولاً برگشت ناپذیر است اما باز هم احتمالاتی وجود دارد و بازگشت این چربی ها رابطه مستقیمی با میزان مصرف چربی و سبک زندگی فرد دارد.

انتخاب بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان

برای انتخاب بهترین دکتر بوکال فت معیارها و ملاک هایی وجود دارد که به کمک آن ها بتوانید بهترین انتخاب را نمایید و پس از مطلع شدن از این ملاک ها می توان به کمک روش های شناسایی سریع ترین و بهترین انتخاب را نمود. از این رو برخی از این ملاک ها عبارتند از:

بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان پزشکی می باشد که از نظر تجربه و سابقه بهترین باشد و بالاترین تجربه و سابقه را در زمینه انجام خدمات زیبایی همچون: بوکال فت برترین باشد و از نمونه کارهای بسیار زیادی برخوردار باشد و به این طریق و به کمک نمونه کارهای قبلی از مهارت ایشان آگاه شوید و با دیدی باز به ایشان مراجعه نمایید.

نکته ای که بسیار اهمیت دارد، این است که بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان در روند جراحی از امکانات، تجهیزات و دستگاه های به روز استفاده کند و کلیه تجهیزات خود را استریل و پاکیزه نماید. متخصص بوکال فت در صورتی جزء بهترین ها محسوب می شود که کلیه توصیه های مراقبتی را در جلسات مشاوره شرح دهد و طبق اصول بهداشتی خدمات زیبایی را انجام دهد. سلامتی بیماران  و مراجعه کنندگان را جزء اولویت های خویش بداند و خدمات قابل ارائه خود را بخاطر مسائل مالی انجام ندهد.

این عمل زیبایی معمولا در بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان انجام می شود و بهترین دکتر بوکال فت در چنین کلینیکی ارائه خدمات می دهد، بنابراین به راحتی می توان از مهارت های پزشک موردنظر در کلینیک زیبایی بهره مند شد. بهترین دکتر بوکال فت باید در جهت ارتقاء سطح دانش خویش کوشا باشد و در سمینارها و مراکز علمی بسیاری حضور فعال به ارمغان آورد و از متنوع ترین روش ها در انجام جراحی ها استفاده کند.

پس از این که با معیارها و ملاک های بهترین دکتر بوکال فت آشنا شدید و حال نوبت آن رسیده تا با روش های شناسایی بهترین انتخاب را نمایید. از جمله روش های شناسایی بهترین دکتر بوکال فت به شرح زیر می باشد:

  • با به روز رسانی و پیشرفت دانش، کلیه فعالیت های بشر به کمک فضای مجازی صورت می گیرد، بنابراین توصیه می شود ابتدا جست و جو را از فضای مجازی آغاز کنید. امروزه این فضا بسیار گسترده شده و در میان مردم رایج شده است.
  • با توجه به این که پزشکان همکاران متخصص و با سابقه خود را به می شناسند و به آسودگی می توانید از پزشک عمومی و یا پزشک خانوادگی خویش که از شرایط حال شما به خوبی آگاه است، در رابطه با یافتن دکتر بوکال فت کمک بگیرید.
  • پرس و جو از اقوام و آشنایان نیز یکی دیگر از راه های شناسایی بهترین دکتر بوکال فت است؛ این روش را باید در صورتی که اطرافیان از متخصص خویش راضی بوده اند، استفاده نمود.

در ادامه لیستی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان را برای شما شرح داده ایم تا در صورتی که قصد انجام چنین جراحی زیبایی را دارید، به یکی از این لیست هفتگانه متخصصین مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، در صورتی که قصد انجام بوکال فت را در شهر تهران دارید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین دکتر بوکال فت در تهران مراجعه کنید و از اطلاعات ارائه شده آن بهره مند شوید.

10 تا بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان را بشناسید!

دکتر رامین مدرسی

دکتر رامین مدرسی

دکتر رامین مدرسی مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند. ایشان دارای کلینیک پوست می باشند و با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست خدمات ارائه می دهند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • تزریق ژل
  • معاینه
  • لیفت

آدرس : اصفهان، خیابان مرداویج، چهار راه رسالت، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۷۰۳۸۸۵

دکتر مهریار زرین جویی

دکتر مهریار زرین جویی

دکتر مهریار زرین جویی مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند. ایشان از سال ۱۳۸۴ تا به حال در اورژانس بیمارستان تخصصی عسگریه فعالیت دارند و در سال ۱۳۸۶ در دانشگاه اصفهان در رشته تخصص بیهوشی قبول شدند و مدارک انجام پزشکی های سرپایی از دانشگاه شهید بهشتی و گواهینامه تخصصی مراقبت های پوست از دانشگاه شهید بهشتی را دریافت کردند و بیش از ۱۴ سال در انجام انواع جراحی های سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی سابقه دارند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • تزریق ژل
  • معاینه
  • جراحی پلک

آدرس : اصفهان، میدان ازادی، ساختمان ازادی

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱

دکتر سعید مرندی

دکتر ابوالفضل جویا

دکتر سعید مرندی متخصص و جراح پوست لیزر های تخصصی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان تحصیلات خود را در دانشگاه شیراز گذرانده اند و همین طور عضو انجمن متخصصین پوست امریکا می باشند و استادیار دانشگاه می باشند و دارای 26 سال سابقه در حوزه فعالیت خود می باشند و 18 سال است که استادیار دانشگاه می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • جوانسازی
  • معاینه
  • لیفت پوست

آدرس : اصفهان، چهارباغ بالا، مجتمع پارسیان، رو به روی شرکت زمزم، واحد۳۱۴

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۷۹۵۳۱

دکتر ابوالفضل جویا

دکتر ابوالفضل جویا

دکتر ابوالفضل جویا متخصص و جراح پوست لیزر های تخصصی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان مدرس کمپانی سینکلر امریکا در خاورمیانه جهت اموزش متخصصین در زمینه تزریق ژل های تخصصی و عضو انجمن متخصصین پوست امریکا و اروپا می باشند و دوره های تکمیلی کاشت مو و لیزر و داروهای گیاهی درماتولوژیک را در کشور های المان، استرالیا، اسپانیا، سوئد، ایتالیا و فرانسه به انجام رسانده اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • لیفتینگ
  • معاینه
  • لیپولیز

آدرس : اصفهان، دروازه شیراز، مجتمع سپهر

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۹۲۹۷۴

دکتر الهه بهزاد فر

دکتر الهه بهزاد فر

دکتر الهه بهزاد فر پوست و درماتولوژی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان عضو انجمن لیزر ایران و لیزر جهانی (WALT) و همچنین انجمن لیزر اروپا (EMLA) می باشند و با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و بهره گیری از سابقه بالای خود در زمینه پوست وخدمات رسانی می کند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • جوانسازی
  • معاینه
  • پاکسازی

آدرس : اصفهان، ابتدای خیابان چهار باغ بالا، مجتمع اداری تجاری کوثر، فاز ۲

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۰۴۹۱۲

دکتر شهاب خسروی

دکتر شهاب خسروی

دکتر شهاب خسروی فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان دوره فوق تخصص جراحی پلاستيک را در اصفهان گذرانده و موفق به اخذ مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک شدند و ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • تزریق ژل
  • معاینه
  • هایفوتراپی

آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا، روبروی شرکت زمزم، مجتمع پارسیان، واحد ۳۰۱

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۸۳۲۵۶

دکتر مسعود جعفری پور

دکتر مسعود جعفری پور

دکتر مسعود جعفری پور متخصص جراحی پلاستیک صورت و گوش حلق و بینی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان ایشان دارای دو مدرک رسمی فوق تخصصی جراحی پلاستیک صورت و مدرک تخصصی گوش و حلق و بینی می‌ باشند و علم و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه به دست اورده‌ اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • پروتز گونه
  • معاینه
  • پروتز چانه

آدرس : اصفهان، خیابان توحید جنوبی، چهار راه پلیس، مجتمع ژیوار، طبقه ۲

شماره تماس: ۳۱۳۱۲۳۵۵-۰۳۱

دکتر محمود عمرانی فرد

دکتر محمود عمرانی فرد

دکتر محمود عمرانی فرد فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌باشند و تخصص فوق‌ العاده در جراحی پلاستیک جمجمه و صورت دارند و عضو انجمن بین‌المللی زیبایی و پلاستیک امریکا (ISPS) نیز می‌ باشند و استاندارد های بین‌ المللی را رعایت می کنند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • لیفت پیشانی
  • معاینه
  • لیفت گردن

آدرس : اصفهان، خیابان سجاد، خیابان سپه سالار، بعد از خیابان مسرور، ساختمان ونوس

شماره تماس: ۹۱۰۰۷۹۶۶-۰۳۱

دکتر علیرضا مجلسی

دکتر علیرضا مجلسی

دکتر علیرضا مجلسی متخصص جراح پلاستیک می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و ایشان دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت را در دانشگاه تهران گذرانده‌ اند و ایشان با تخصص در زمینه جراحی پلاستیک معتبرترین روش‌ ها و فنون را در این زمینه اجرا می‌ کنند و تجربه بسیاری در جراحی های پلاستیک دارند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • جوانسازی صورت
  • بوکال فت
  • لیفت صورت

آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا، مجتمع کوثر۲، طبقه ۱، واحد ۳۴۶

شماره تماس: ۳۶۲۰۴۸۶۸-۰۳۱

دکتر محمد مهدی طرزی

دکتر محمد مهدی طرزی

دکتر محمد مهدی طرزی مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند. ایشان دوره تخصصی در جراحی صورت و گوش و حلق و بینی را در دانشگاه شیراز گذراندند و سابقه بسیار مفیدی را در این رشته به دلیل شرایط بسیار خوب دانشگاه اساتید مجرب و تعداد زیاد مراجعه کنندگان کسب کرده‌ اند و ضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات پزشکی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند و برای ارائه خدمات از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان می باشند.

خدمات :

  • بوکال فت
  • جراحی بینی
  • معاینه
  • پروتز چانه

آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا، مقابل شرکت زمزم، کوی کاویان، مجتمع پزشکی کوه نور

شماره تماس: ۳۶۲۰۵۸۲۶-۰۳۱

دوره نقاهت جراحی بوکال فت

جراحی زیبایی بوکال فت منجر می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به صورتی خوش فرم و زاویه دار همراه با برجسته سازی گونه ها دست یابید. از این رو افراد بسیاری برای رسیدن به صورتی با فرم قلب مانند و باریک اقدام به چنین عمل زیبایی می زنند. اما نکته حائز اهمیت اینجاست که جراحی بوکال فت هم مانند سایر اعمال زیبایی نیاز به مراقبت های خاص در دوران نقاهت دارد تا بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن رویت شود. بر همین اساس برخی از این نکات مراقبتی را شرح می دهیم تا به کمک آن ها نتیجه دلخواه را مشاهده نمایید.

از جمله برخی نکات مراقبتی در دوران نقاهت عبارتند از:

  • با توجه به این که جراحی بوکال فت جزء جراحی های سرپایی به حساب می آید و نیازی به بستری شدن ندارد؛ از این رو بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان پس از جراحی شما را مرخص می نماید و الزامی است در روز عمل فعالیت خاصی انجام ندهید و فقط استراحت کنید.
  • وجود درد پس از هر عمل زیبایی و درمانی کاملاً طبیعی است و بنابراین به منظور کاهش درد و ناراحتی متخصص بوکال فت داروهای مسکن را تجویز می کند و بهتر است که آن ها را در زمان تعیین شده مصرف کنید و تا حد ممکن از وجود درد بکاهید.
  • این امکان وجود دارد که اگر ضربه و یا فعالیتی انجام دهید محل بخیه دچار خونریزی شود در این مواقع استراحت و رسیدگی بیشتر توصیه می شود.
  • با توجه به این که بخیه های زده شده جذبی هستند، نیازی به مراجعه به متخصص بوکال فت نیست و جای زخم یا اسکار نیز در طی مدت زمان دو سه روز از بین می رود.
  • به منظور نتیجه بخشی بهتر بهترین دکتر بوکال فت در ایران توصیه می کند تا به مدت چند روز از مصرف غذاهای سفت و سخت خودداری فرمایید و غذاهای آبکی و سوپ مانند را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
  • متخصص بوکال فت سرم های مخصوصی را تجویز می کند تا پس از مصرف مواد غذایی فضای داخلی دهان خود را به کمک آن شستشو دهید.
  • به مدت یک هفته مصرف آنتی بیوتیک ها را فراموش نکنید.
  • بسیار تاکید شده است که تا زمان بهبودی کامل از مصرف سیگار و سایر دخانیات جلوگیری فرمایید.
  • از لمس کردن زبان در نواحی برش ها و یا بخیه ها جداً خودداری کنید.
  • بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان خاطر نشان می کند که استفاده از گن های مخصوص را فراموش نکنید و به مدت یک هفته از این گن ها استفاده کنید تا به طور کامل تورم های موجود از بین بروند.
  • فراموش نکنید تا پایان بهبودی کامل نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید و حتی به مقدار کم نیز مصرف نکنید.
  • از پایین نگه داشتن سر برای مدت زمان طولانی جدا جلوگیری کنید.

کلام آخر

با توجه به این که جراحی بوکال فت جزء جراحی های ساده و بی خطر محسوب می شود و نیازی به اقدامات و مراقبت های خاصی نیست، از این رو به راحتی می توان این عمل زیبایی را همراه با جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، لیفت صورت، ایمپلنت چانه یا کاشت چانه، تزریق بوتاکس و یا برجسته سازی لب انجام داد و نگران هیچ گونه عارضه و یا خطری نبود.

از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر بوکال فت در اصفهان آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید و ارزشمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است، اگر در پی انجام جراحی بینی هستید و به دنبال متخصص ماهر و مجرب در شهر خویش می باشید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین جراح بینی در اصفهان مراجعه کنید و از اطلاعات و لیست پزشکان آن بهره مند شوید.

4.7/5 – (13 امتیاز)

source

توسط blogcheck.ir