شیائومی با انتشار چند پوستر رسمی، جزئیات بیشتری از دوربین تله فوتو و ظرفیت باتری شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو را منتشر کرد.

این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که سری شیائومی 15 را 29 اکتبر (8 آبان) معرفی می‌کند. علاوه‌براین، پوسترهای رسمی این گوشی‌ها را نیز منتشر کرد. به گزارش gizmochina، این کمپانی همچنان به تبلیغ گوشی‌های پرچمدارش ادامه داده و این‌بار، مشخصات باتری و دوربین سری شیائومی را فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات رسمی دوربین و باتری شیائومی 15 و 15 پرو

شیائومی 15 پرو به نمایشگر 2K و باتری 6100 میلی‌آمپرساعت سیلیکون کربن مجهز می‌شود. شیائومی اعلام کرده که این گوشی 213 گرم وزن دارد که یعنی سبکتر از شیائومی 14 پرو (223 گرم) است. بد نیست اشاره کنیم که شیائومی 14 پرو از باتری 4880 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

شیائومی مدعی شده که این آپگرید در ظرفیت باتری، به افزایش ماندگاری شارژ تا 38 درصد منجر می‌شود. این کمپانی در پوسترهای رسمی خود به ظرفیت باتری نسخه استاندارد شیائومی 15 اشاره نکرده؛ اما اعلام کرده که ماندگاری شارژ آن نسبت به نسل قبلی حدود 23 درصد بهینه شده است.

اما درباره قابلیت‌های زوم باید گفت که شیائومی معمولا لنز تله فوتوی 3.2x را در هر دو مدل استاندارد و پرو قرار می‌دهد. اما امسال، شیائومی 15 پرو به دوربین پریسکوپ تله‌فوتوی 5x مجهز شده که قابلیت زوم بدون افت کیفیت 10x را ارائه می‌کند. همچنین، مدل پرو از دکوی دوربین شیشه‌ای خمیده برخوردار شده که جذابیت ظاهری این گوشی را بیشتر می‌کند.

نسخه استاندارد شیائومی 15 از این ویژگی‌های رده‌بالا برخوردار نیست؛ با این حال از عملکرد قدرتمند تراشه اسنپدراگون 8 الیت و زمان‌بند ریزمعماری ساخت شیائومی برخوردار می‌شود. این غول چینی اعلام کرده که این ویژگی به افزایش 19 درصدی در راندمان اجرای کار و کاهش 45.7 درصدی در زمان پاسخگویی راه‌اندازی اپلیکیشن منجر می‌شود. به این ترتیب، تجربه کاربری روان‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

شیائومی در ساخت این گوشی‌ها از متریال سفارسی نمایشگر M9 استفاده کرده که باعث می‌شود روشنایی شیائومی 15 به 3200 نیت برسد. این در حالی است که روشنایی شیائومی 14 حداکثر 3000 نیت بود.

در مجموع باید گفت شیائومی روی بازطراحی ظاهری و سخت‌افزاری هر دو گوشی جدیدش تمرکز کرده تا کاربران را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 15 و 15 پرو چیست؟ آیا این مدل‌ها می‌توانند فروش‌ موفق‌تری نسبت به نسل قبلی داشته باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir