به نظر می‌رسد تاریخ معرفی سری میت 70 هواوی برای 20 نوامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است. این خبر را یکی از منابع مطلع این شرکت اطلاع‌رسانی کرده است.

به گزارش huaweicentral، تاکنون هواوی زمان معینی برای رونمایی از محصول جدیدش اعلام نکرده بود اما شی گوان، مدیر فناوری این شرکت تلویحا به تاریع معرفی سری میت 70 هواوی اشاره کرده که در حدود تاریخ 20 نوامبر خواهد بود. این رونمایی ممکن است پس از رویداد فروش ” دو برابر 11″ که هم‌اکنون در چین در حال برگزاریست، انجام شود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی سری میت 70 هواوی

این منبع گفته که، احتمالا هواوی در همان زمان از گوشی تاشو میت ایکس 6 ( MATE X6) نیز رونمایی خواهد کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، هواوی قصد ندارد بین رونمایی از سری میت 70 و گوشی تاشو جدیدش فاصله چندانی بیاندازد.

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، با اطلاعات قبلی مطابقت دارد. در گزارش‌های قبلی هواوی عنوان کرده بود میت 70 را در فصل چهارم سال 2024 رونمایی خواهد کرد.

تاریخ معرفی سری میت 70 هواوی
تاریخ معرفی سری میت 70 هواوی

پیروی از طرح پیشگام Pioneer Program برای فروش بیشتر سری میت 70

همانند سال قبل، هواوی احتمالا سری میت 70 را تحت برنامه پیشگام Pioneer Program معرفی می‌کند. در اون 2023 هواوی با رونمایی از میت 60 پرو، علاقمندانش را شگفت‌زده کرد.

رونمایی میت 60 پرو برخلاف جریان رویدادهای بزرگ قبلی که برای پرچمداران برگزار می‌شد، پیش رفت. این رونمایی منحصر به فرد بدون هیچگونه تبلیغاتی، منجر به فروش فوق‌العاده‌ای از سری میت 60 (MATE 60) شد. هواوی، برای معرفی پورا 70 نیز از همین استراتژی استفاده کرد و موفق هم بود و توانست تعداد در مدت کوتاهی تعداد 6.5 میلیون واحد از آنها را بفروشد.

به همین جهت، انتظار می‌رود هواوی به ترکیب برنده‌ای که به دست آورده دست نزند و برای معرفی سری میت 70 نیز از همین سیاست پیروی کند. در توضیح طرح پیشگام باید بگوییم که این طرح به مشتریان اجازه می‌دهد تا دستگاه را پیش‌خرید کنند. ( جزئیات پیش‌خرید احتمالا بزودی منتشر خواهد شد)

یکی دیگر از مواردی که این منبع بر آن تاکید دارد این است که سری میت 70 نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری دارد و هواوی تقریبا در تمامی زمینه‌ها این نسخه را بهتر از نسل قبلی ساخته است.

آنطور که منابع اشاره کرده‌اند، سری جدید میت هواوی از لحاظ دوربین، ویژگی‌های هوش مصنوعی، طراحی، حشگر اثرانگشت، صفحه نمایش، چیپست و بسیاری موارد دیگر ارتقا قابل توجهی کرده است.

بیشتر بخوانید: 

source

توسط blogcheck.ir