تاریخ معرفی شیائومی 15 و 15 پرو مشخص شد. شیائومی به‌تازگی پوستری را منتشر کرده و از تاریخ معرفی پرچمداران جدیدش در چین خبر داده است.

پس از معرفی اسنپدراگون 8 الیت، حالا تولیدکننده‌های اندرویدی دست به کار شده و می‌خواهند از گوشی‌های پرچمدارشان رونمایی کنند. بسیاری از برندها تایید کرده‌اند که از اسنپدراگون 8 الیت در گوشی‌های‌شان استفاده می‌کنند؛ اما گوشی‌های سری شیائومی 15 بیشتر در مرکز توجه هستند. به گزارش gizmochina، سری شیائومی 15 اولین مدل‌هایی هستند که با اسنپدراگون 8 الیت روانه بازار می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی شیائومی 15 و 15 پرو

شیائومی رسما اعلام کرد گوشی‌های سری شیائومی 15 را در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) در چین معرفی می‌کند. درست است که سری شیائومی 15 اولین دستگاه‌های مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام هستند؛ اما این اولین بودن، عمر طولانی نخواهد داشت. چون گوشی‌های سری آنر مجیک 7 و آیکو 13 نیز 30 اکتبر (9 آبان) معرفی می‌شوند. وان پلاس هم می‌خواهد 31 اکتبر (10 آبان) از پرچمدار جدیدش رونمایی کند.

تاریخ معرفی شیائومی 15 و 15 پرو

ریلمی نیز اعلام کرده که گوشی ریلمی جی تی 7 پرو را چهارم نوامبر (14 آبان) در چین معرفی می‌کند. ایسوس و نوبیا از دیگر شرکت‌هایی هستند که قرار است در گوشی‌‌های جدیدشان از تراشه اسنپدراگون 8 الیت استفاده کنند.

مشخصات شیائومی 15 و 15 پرو

شیائومی در رویداد 29 اکتبر از گوشی‌‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو رونمایی می‌کند. اما رده‌بالاترین گوشی این خانواده، شیائومی 15 اولترا است که به احتمال زیاد، در سه ماهه اول سال 2025 معرفی می‌شود. گفته می‌شود که فقط مدل‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. شیائومی سال گذشته نیز همین استراتژی را با سری شیائومی 14 پیش گرفته بود.

شیائومی در این رویداد از رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید 15 نیز رونمایی می‌کند. همچنین، قرار است خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra نیز معرفی شود.

تاریخ معرفی شیائومی 15 و 15 پرو

در گزارش‌های قبلی آمده بود که نسخه استاندارد شیائومی 15 به نمایشگر تخت 6.36 اینچ AMOLED مجهز می‌شود. اما برای مدل پرو از نمایشگر بزرگتر 6.78 اینچ خمیده استفاده خواهد کرد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

شیائومی در پرچمداران جدیدش نیز با لایکا همکاری کرده است. شایعه شده که شیائومی 15 پرو به سه لنز دورین مجهز می‌شود. لنز اصلی 50 مگاپیکسل است و یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 5x و اولترا واید نیز در کنار آن قرار می‌گیرند.

در گزارش‌ها آمده است که هر دو گوشی از نظر باتری بهینه‌سازی می‌شوند. ظرفیت باتری افزایش می‌یابد و از شارژ سیمی و بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کند. همچنین، گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌لطف استاندارد IP68 مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار خواهند داشت.

نظر شما درباره مشخصات سری شیائومی 15 چیست؟ آیا این گوشی‌های می‌توانند موفق‌تر از مدل‌های نسل قبلی ظاهر شوند؟ دیدگاه خود رادر بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir