قیمت پوکو C75 مشخص شد. پوستر رسمی این گوشی هوشمند خبر از عرضه قریب‌الوقوع می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات میان‌رده جدید پوکو با ما همراه باشید.

چندی پیش برخی از مشخصات گوشی اقتصادی پوکو لو رفت. به گزارش gizmochina، اکنون پوستر رسمی این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده و ما را با قیمت پوکو C75 و مشخصات آن آشنا می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات و قیمت پوکو C75

آنطور که مشخص است میان‌رده جدید پوکو با نمایشگر 6٫88 اینچی و باتری 5150 میلی‌آمپرساعتی از 25 اکتبر (4 آبان) رسما وارد بازار می‌شود. نمایشگر گوشی جدید احتمالا وضوح +HD با نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G85 قدرت می‌گیرد.

قیمت پوکو C75 مشخص شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

در پوستر منتشر شده یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود که ترکیبات آن هنوز کاملا مشخص نیست. پوکو فقط از وجود یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی خبر داده که قابلیت‌های هوش مصنوعی را به همراه دارد.

سه‌رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز و دو گزینه رم 6 و 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی، برای گوشی جدید پوکو انتخاب شده است. قیمت پوکو C75 از 109 دلار برای نسخه پایه شروع شده و به 129 دلار در  کانفیگ رم 8 گیگابایتی می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط blogcheck.ir