خطر کاهش ۶۲ درصدی قیمت بیتنسور (TAO) وجود دارد، اما نتیجه چه خواهد شد؟

به گزارش زوم ارز، قیمت توکن پیشرو Bittensor (TAO)، مرتبط با هوش مصنوعی، از اوایل سپتامبر در یک الگوی صعودی قرار گرفت. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۵۷۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به زمان نگارش این متن، نشانه‌ای از رشد ۱۵۰ درصدی است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

از آنروی، زیر فشار خرید کمک می کند، TAO آماده است تا برخی از این مزایا را کاهش دهد. تجزیه و تحلیل حاضر نشان می دهد که دارندگان توکن باید به چه مسائلی توجه کنند.

Bittensor ممکن است پشتیبانی گاوها را از دست بدهد

قیمت Bittensor از آغاز سپتامبر به طور پیوسته در یک کانال صعودی قرار دارد که به ادامه خود ادامه داده است. این کانال زمانی شکل می‌گیرد که ارزش دارایی به صورت مداوم در یک بازه زمانی مشخص بالا و پایین مرزهای جدیدی را می‌شناسد و یک الگوی رو به بالا شکل می‌دهد. خط فوق کانال نمایانگر سطح مقاومت است، در حالی که خط پایین نشانگر حمایت است که تحت تأثیر عمده خرید افزایش می‌یابد.

به علت کاهش تقاضا برای آلتکوین، Bittensor در حال حاضر تقریباً در نزدیکی خط پایین کانال صعودی خود با قیمت ۵۵۸.۸۰ دلار معامله می‌کند.

Bittensor (TAO) در معرض خطر 62% کاهش شدید اگر این سطح کلید نتواند حفظ شود

زمانی که دارایی به نزدیکی این خط پایین معامله می‌شود، این نشانه‌ای است که قیمت به سطح پشتیبانی کانال نزدیک شده است. در این فاز، خریداران به طور معمول وارد بازار می‌شوند تا قیمت را افزایش داده و آن را به عنوان یک فرصت ورود محتمل برای معامله‌گران قرار دهند.

در صورتی که دارایی نتواند در بالای خط مربوطه حفظ شود و زیر آن باز می‌شود، این ممکن است نشاندهنده ضعف در حرکت صعودی باشد یا شروع یک حرکت نزولی.

Bittensor (TAO) در معرض خطر 62% کاهش شدید اگر این سطح کلید نتواند حفظ شود

این شاخص، توانایی جریان پول به سمت داخل یا خارج از یک اوراق بهادار را در یک بازه زمانی خاص اندازه‌گیری می‌کند. در صورتی که این شاخص منفی باشد، فعالیت فروش بر فعالیت خرید غلبه می‌کند که نشان می دهد معامله‌گران یا سرمایه‌گذاران بیشتری نسبت به خرید دارایی، به فروش آن می‌پردازند. این معامله‌گران این شاخص را به عنوان یک سیگنال بالقوه برای ادامه روند نزولی تفسیر می‌کنند.

علاوه بر این، اصطلاح حجم منفی تعدیل شده (OBV) از این روند نزولی حمایت می‌کند. در حال حاضر، این شاخص به مقدار ۴۱,۲۵۴ رسیده است که نشانگر یک کاهش ۹۷ درصدی در طول ۲۱ روز گذشته می‌باشد.

OBV تحت فشار خرید و فروش قرار می‌گیرد و بر اساس حجم اندازه‌گیری می‌شود. وقتی OBV کاهش پیدا می‌کند، این به این معنا است که حجم فروش بیشتر از حجم خرید است. این نشان می‌دهد که فروشندگان در بازار فعال‌تر از خریداران هستند، که ممکن است منجر به حرکت نزولی در قیمت شود.

Bittensor (TAO) در معرض خطر 62% کاهش شدید اگر این سطح کلید نتواند حفظ شود

پیش بینی قیمت TAO: آلت کوین دو گزینه دارد

اگر روند فروش فعلی ادامه یابد، قیمت Bittensor به سمت سطح حمایت کلیدی ۵۵۸.۸۰ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. بدون ورود فشار خرید جدید به بازار، ممکن است گاوها برای دفاع از این سطح تالش کرده و احتمالاً باعث کاهش آلتکوین به ۲۱۹.۶۰ دلار شوند. در صورت عدم حفظ این سطح، TAO ممکن است در تاریخ ۵ آگوست با قیمت ۱۶۳.۷۰ دلار به سطح پایین‌تری برگردد.

Bittensor (TAO) در معرض خطر 62% کاهش شدید اگر این سطح کلید نتواند حفظ شود

با این حال، اگر تقاضای جدید به بازار وارد شود، قیمت Bittensor ممکن است از محدوده پایینی کانال صعودی خارج شود و تلاش کند تا از سطح مقاومت ۷۳۶ دلار عبور کند. انتصاب موفق می‌تواند آلت‌کوین را به سمت سقف ۱۲۴۹ دلار هدایت کند، که نشان‌دهنده بازگشت قیمت به سمت بالا است.

منبع: beincrypto.com


بیشتر بخوانید

source

توسط blogcheck.ir