اولین مرکز نمایندگی و خدمات پس از فروش استاندارد لاماری در گیلان

لاماری خانه خودرو شمال
لاماری خانه خودرو شمال

شرکت خانه خودرو شمال اولین مرکز نمایندگی و خدمات پس از فروش لاماری در استان گیلان را طبق استانداردهای جدید آرین پارس موتور افتتاح کرد.


آریزو 8


آریزو 8

حدوداً یک سال از رویه جدید شرکت های خودروساز و واردکننده برای نمایندگی هایشان می گذرد و همه آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا عاملیت های آن ها در شهرهای مختلف با استانداردهای جدید شرکت سازگار باشد. به دنبال این قضیه علاوه بر اضافه شدن تجهیزات جدید به تعمیرگاه ها، VI یا Visual Identity (هویت بصری) نمایندگی هر شرکت نیز تغییر کرده و به روز شده تا مشتریان هنگام مراجعه به آن مرکز با تم های جدید و جذاب تری رو به رو شوند.

شرکت آرین پارس موتور نیز در این راستا طرح جدیدی برای نمایندگی های خود در سراسر ایران در نظر گرفت که البته در مقایسه با دیگر شرکت ها جزو زیباترین ها قرار می گیرد و حس خوبی به مراجعین القا می کند. به دنبال این قضیه شرکت خانه خودرو شمال در راستای استانداردسازی تمامی نمایندگی های خود در سطح استان گیلان، موفق شد تا اولین مرکز نمایندگی و خدمات پس از فروش لاماری (آرین پارس موتور) را نیز که در شهر رشت واقع شده، افتتاح کند.

طی برگزاری مراسم افتتاحیه، تمامی مدل ها و تیپ های لاماری در شوروم نمایندگی ۱۳۰۲ لاماری (خانه خودرو شمال) حضور داشت تا مراجعین و مدعوین بتوانند با آن ها آشنا شوند.

از جمله مهم ترین ویژگی های نمایندگی ۱۳۰۲ آرین پارس موتور که در شهر رشت واقع شده باید به مرکز تعمیرگاهی مجهز آن اشاره کرد. این ورکشاپ با در اختیار داشتن لوازم به روز، تجهیزات مدرن و مهم تر از همه کادری مجرب قادر است تا تمامی خدمات مربوط به خودروهای لاماری، حتا نسخه هیبرید را به مشتریان ارائه کند.

شرکت خانه خودرو شمال از سال ۸۷ با عرضه محصولات هیوندای کار خودرو را در بازار خودرو شروع کرده. این مجموعه طی ۱۵ سال گذشته با عرضه برندهای مطرحی همچون فولکس واگن، کیا موتورز، بورگوارد، جیلی و… سعی بر این داشته تا مردم شریف استان گیلان در تامین خودرو و ارائه خدمات خودرو، بهترین تجربه را با مجموعه آن ها داشته باشند. امروز نیز خانه خودرو شمال به لطف هم استانی‌های عزیزش، بزرگ شد، رشد کرد، و در حال حاضر به بزرگ ترین شرکت مولتی برند در استان گیلان تبدیل شد.

این مجموعه مولتی برند علاوه بر نمایندگی لاماری، برندهای دیگر نظیر مدیران خودرو، فونیکس، کرمان موتور، مکث موتور، فردا موتور، تیگارد، میتسوبیشی و هیوندای را نیز در اختیار دارد و به مشتریان خدمات رسانی می کند.

نکته دیگری که در مورد شرکت خانه خودرو شمال وجود دارد این است که قصد دارد مجدداً در زمینه واردات خودرو به منطقه آزاد نیز فعالیت کند و محصولات جذاب و متنوعی را در استان گیلان به فروش برساند.

در نتیجه می توان گفت که شرکت خانه خودرو شمال با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فروش، تامین قطعات، ارائه خدمات پس از فروش و واردات خودرو، جزو باسابقه ترین مجموعه های مولتی برند ایران محسوب می شود و به همین دلیل می تواند برای مشتریان قابل اعتماد باشد.

آدرس : جاده رشت به سمت خمام، قبل از بازار ماهی فروشان
شماره تماس های دفتر: ۳۴۴۹۱۲۴۵-۰۱۳
شماره موبایل مدیر فروش نمایندگی: ۰۹۱۱۲۲۲۳۳۴۴
اینستاگرام: lamari_1302@

گالری تصاویر نمایندگی لاماری خانه خودرو شمال

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال
تلگرام
و
اینستاگرام
اسب بخار دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir