به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد: افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می توانند از چهارشنبه این هفته دوم آبان تا ساعت 23:59 دوشنبه آینده نسبت به ثبت‌نام اقدام و پنج اولویت از سبد محصولات زل انتخاب کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان باید تا ساعت 12 شنبه آینده هم یکی از حساب‌ها را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط، وکالتی و 500 میلیون تومان را مسدود کنند.

قیمت قطعی 11 محصول:

67154ed61c3d1.jpg

قیمت مندرج در جدول، قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به این قیمت‌ها اضافه می شود.

671552cad686f.jpg

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول شماره دو ، علی‌الحساب در مبادی ورودی بوده و قیمت قطعی طبق مصوبات شورای رقابت و پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمتها ، توسط سازمان حمایت، محاسبه و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

بدیهی است در هنگام صدور فاکتور نهایی، هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و …به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تبصره 2- قراردادهای فروش باید صرفاً بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو منعقد شود.در همین راستا و در کلیه روش های فروش و پیش فروش توسط شرکتهای واردکننده، مفاد مندرج در جدول ذیل ماده 4 آیین نامه اجرایی و اصلاحیه آن ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 3- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه ارسال به خودرو ساز و یا رزرو را مشاهده می‌کنند در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت .

تبصره 4- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

 

source

توسط blogcheck.ir