این گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از زومیت، نسخه‌ی 4G گلکسی A16 هم مانند برادرش با وعده‌ی ۶ سال آپدیت نرم‌افزاری روانه‌ی بازار می‌شود. باتوجه به این وعده، جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ تا اندروید ۲۰ به‌روزرسانی خواهند شد.

گلکسی A16 4G از صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی مورد بحث را دو دوربین فوق عریض و ماکرو ۵ و ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند.

گلکسی A16 4G دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و به‌همراه مدل 5G، اولین گوشی‌ها از سری A1x محسوب می‌شوند که گواهی IP54 دارند. ضخامت دستگاه در مقایسه با نسل گذشته کمتر شده و به ۷٫۹ میلی‌متر رسیده است.

جدیدترین محصول کره‌ای‌ها مانند نسل قبلی از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک بهره می‌برد و مدل پایه‌ی آن ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم دارد. دستگاه از کارت microSD پشتیبانی می‌کند اما جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا ندارد.

گلکسی A16 4G از ماه نوامبر (آبان و آذر) و در رنگ‌های خاکستری و سبز و آبی دردسترس خواهد بود. سامسونگ قیمت گوشی مذکور را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود قیمت نهایی حدود ۵۰ یورو از مدل 5G ارزان‌تر باشد.

source

توسط blogcheck.ir