لی جون در سخنرانی اخیر خود ادعا کرده است که تا پایان ماه نوامبر میزان فروش خودروی شیائومی SU7 از مرز 100000 دستگاه عبور خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری xiaomitime، کنفرانس جهانی خودروهای هوشمند 2024 امروز در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی پکن با گردهمایی رهبران صنعت خودرو و فناوری برگزار شده است. در میان این رهبران، رئیس و مدیر عامل شیائومی، لی جون، سخنرانی اصلی را ارائه کرده و در آن یک‌سری اطلاعیه‌های مهم درباره سرمایه‌گذاری شیائومی در بخش خودرو را اعلام کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

دستاوردهای خودروی شیائومی SU7

لی جون در سخنرانی خود اعلام کرده است که خودروی الکتریکی شیائومی SU7 در ماه نوامبر بیش از 100000 دستگاه فروش خواهد داشت. علاوه بر این، او خاطر نشان کرده که تعداد تحویل‌های Xiaomi SU7 تا پایان ماه اکتبر در حدود 20000 دستگاه خواهد بود و این مسئله نشان‌دهنده سرعت تولید و تحویل این شرکت است.

خودروی شیائومی SU7

در این سخنرانی، لی اشاره کرده که خودروی برقی شیائومی SU7 از فروش 10000 دستگاه در ماه گذشته، برای چهار ماه متوالی، گذشته است. در واقع، بخش خودرویی شیائومی به طور فعال تولید خود را گسترش داده و تلاش می‌کند که هر ماه حداقل 20000 دستگاه تولید کند. با این نرخ تولید، هدف سالانه این شرکت مبنی بر تولید و تحویل 100000 به زودی تیک خواهد خورد.

نکات کلیدی سخنرانی مدیر عامل شیائومی

در سخنرانی اصلی، لی جون چهار پیشنهاد مهم و کلیدی را برای هموار کردن راه در توسعه وسایل نقلیه هوشمند ارائه داده است. این موارد به شرح زیر هستند:

  • نوآوری و رهبری جهانی: شیائومی با تمرکز بیشتر بر نوآوری‌های علمی و فناوری، قصد دارد که به یک رهبر و پشتاز جهانی در عرصه فناوری و استانداردهای کیفیت تبدیل شود.
  • ترویج رانندگی هوشمند: لی جون گفته است که در حین توسعه فناوری رانندگی هوشمند، باید تلاش‌هایی برای پیشبرد توسعه به سمت استفاده ایمن از سیستم‌های رانندگی با دستیار هوشمند انجام شود.
  • رقابت مشارکتی: لی جون خواستار اتحاد صنعت برای رقابت سالم و خوب شده و از سایر دست اندرکاران خواسته است که به عنوان یک تیم در کنار آنها در بازارهای جهانی پیشرفت کنند.
  • ایجاد یک اکوسیستم هوشمند: لی جون بر ایجاد و به اشتراک‌گذاری یک اکوسیستم هوشمند یکپارچه توسط هر دو صنعت خودرو و فناوری تاکید داشته است.

خودروی شیائومی SU7

شیائومی به طور تهاجمی، نقش پیشرویی را در بازار خودروهای الکتریکی به عنوان بخشی از برنامه بزرگ خود برای تنوع بخشیدن به محصولات الکترونیکی مصرفی بر عهده گرفته است. خودرو برقی شیائومی SU7 به سرعت به یکی از پرچمداران این خط تولید تبدیل شده است. این شرکت نیز در توسعه فناوری رانندگی هوشمند و مقیاس و نرخ تولید، گام‌های بلندی را رو به جلو برداشته است. به نظر می‌رسد که شیائومی با دستیابی به دستاوردهای بزرگ و در نظر گرفتن چنین اهداف بلندپروازانه‌ای، موقعیت خود در بازار رقابتی خودروهای برقی را تثبیت کرده و بار دیگر تعهد خود در تبدیل شدن به یک نقش اصلی در بخش خودروسازی جهانی را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دستاوردها و میزان فروش خودروی شیائومی SU7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط blogcheck.ir